09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

13 نوع سئو (و چگونگی استفاده از آن‌ها برای ارتقای رتبه‌بندی)

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهینه‌سازی موتور جستجو به کسب‌وکارهای همه صنایع، اندازه‌ها و پیشینه‌ها کمک می‌کند تا در موتورهای جستجو بیشتر دیده شوند. اما انواع سئو چیست و کدام یک برای بیشترین تاثیرگذاری باید امتحان شوند؟ همین حالا دریابید!

با استفاده از خدمات سئو وردپرس می‌توانید از انواع مختلف سئو، از جمله سئوی داخلی و سئوی خارج از صفحه، برای بهبود رتبه‌بندی سایت خود استفاده کنید. این خدمات شامل بهینه‌سازی محتوا، لینک‌سازی، و سرعت سایت است که نقش زیادی در تقویت عملکرد وب‌سایت شما در موتورهای جستجو دارند.

خلاصه

با انواع بهینه‌سازی موتورهای جستجو آشنا شوید و سپس برای یادگیری بیشتر، ادامه مطلب را بخوانید!

در طراحی سایت وردپرس، انواع مختلف سئو باید به طور استراتژیک پیاده‌سازی شوند تا به بهینه‌سازی صفحات مختلف کمک کنند. برای مثال، سئو فنی و سئوی محلی می‌توانند به طور همزمان استفاده شوند تا عملکرد سایت را در جستجوهای محلی و جهانی تقویت کنند.

نوع سئو، دسته‌بندی، درباره سئوی درون‌صفحه‌ای، هسته، اهداف بهینه‌سازی‌های درون سایت، مانند:

  • کلمات کلیدی
  • تولید محتوا
  • عنوان و توضیحات متا

بهینه‌سازی خارج از سایت

  • ساخت لینک
  • تولید محتوا
  • ارتباط با مخاطبان

بهینه‌سازی فنی سئو (مواردی مانند بهینه‌سازی‌های درون سایت)

  • خزیدن
  • نمایه سازی
  • سرعت صفحه

بهینه‌سازی تصاویر، بهینه‌سازی ویدیوها و بهینه‌سازی محلی، هر کدام به طور تخصصی و با استفاده از روش‌های اصلی سئو، دیده‌شدن را در نتایج جستجوی مربوط به تصاویر، ویدیوها و نتایج محلی افزایش می‌دهند.

  • لیست‌های محلی
  • رسانه‌های اجتماعی
  • انواع اصلی سئو

سئو بین‌المللی تخصصی، دیده‌شدن را در نتایج مخصوص هر کشور با انواع اصلی سئو بهبود می‌بخشد. سئو تخصصی تجارت الکترونیک، دیده‌شدن را در نتایج مرتبط با تجارت الکترونیک بهبود می‌بخشد.

  • بازارهای آنلاین
  • انواع اصلی سئو

سئو سازمانی تخصصی، بهبود دیده‌شدن در نتایج رقابتی جستجو از طریق انواع اصلی سئو. سئو یوتیوب تخصصی، بهبود دیده‌شدن در نتایج جستجوی یوتیوب. سئو صوتی تخصصی، بهبود دیده‌شدن در نتایج جستجوی صوتی از طریق انواع اصلی سئو. سئو جستجوی هوش مصنوعی تخصصی، بهبود دیده‌شدن در نتایج تولیدشده توسط هوش مصنوعی از طریق انواع اصلی سئو. سئو کلاه سیاه، روشی که از شیوه‌های غیر اخلاقی سئو برای انواع اصلی و تخصصی سئو استفاده می‌کند. سئو کلاه سفید، روشی که از شیوه‌های اخلاقی سئو برای انواع اصلی و تخصصی سئو استفاده می‌کند.

انواع مختلف سئو چیست؟

انواع مختلف سئو شامل سئوی داخلی، سئوی خارجی و سئوی فنی می‌شود. این انواع به حوزه‌های مختلفی از سئو گسترش می‌یابند، از جمله سئوی محلی، سئوی تجارت الکترونیک، سئوی بین‌المللی و سئوی سازمانی، و همچنین شیوه‌های مختلف سئو مانند سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید.

انواع خدمات سئو چیست؟

انواع خدمات سئو متفاوت است. با این حال، رایج‌ترین خدمات سئو شامل موارد زیر می‌شود:

  • خدمات کاملکه شامل سئو داخلی، خارجی و فنی می‌شود.
  • خدمات سئو محلیکه باعث افزایش دید در نتایج جستجوی محلی می‌شود.
  • خدمات سئو برای تجارت الکترونیک که باعث افزایش دیده شدن در نتایج جستجوی خرید می‌شود.
  • خدمات سئو و بررسی فنی سایتکه وضعیت سئو سایت را ارزیابی می‌کند
مشاهده این مطلب  رفع ۳ مشکل رایج در آدرس‌های اینترنتی

خدمات سئو می‌توانند تخصصی شوند، اما با… خدمات سئو فنی به عنوان مثال

14 نوع سئو (و چگونگی بهینه‌سازی برای آن‌ها)

انواع سئو و نحوه‌ی هدف‌گیری آن‌ها در استراتژی سئو را بررسی کنید.

بهینه‌سازی درون‌صفحه‌ای

بهینه‌سازی درون‌صفحه‌ای بهینه سازی‌های انجام شده در وب‌سایت شما برای افزایش رتبه‌ی آن در موتورهای جستجو موثرند. شما کنترل کاملی بر تاکتیک‌های سئو داخلی دارید، چون همه‌ی آن‌ها روی وب‌سایت شما انجام می‌شوند.

نمونه‌هایی از سئو درون صفحه‌ای شامل:

  • پیوند داخلی
  • بهینه‌سازی و تولید محتوا
  • یکپارچگی کلمات کلیدی
  • تصویرها و فیلم‌ها

بهینه سازی درون صفحه برای چه کسانی لازم است؟

همه کسب‌وکارها باید از این نوع سئو برای دستیابی به نتیجه در کمپین خود استفاده کنند. از آنجایی که بیشترین کنترل را بر عوامل سئوی درون‌صفحه‌ای دارید، باید روی آن‌ها تمرکز کنید و سایت خود را به استانداردها برسانید. علاوه بر این، بسیاری از آن‌ها رایگان هستند، بنابراین می‌توانید خودتان آن‌ها را تغییر دهید.

بهینه‌سازی درون‌صفحه‌ای (سئو) چگونه انجام می‌شود

از آنجایی که سئو درون صفحه‌ای شامل تمام اقدامات شما در وب‌سایتتان می‌شود، روش‌های زیادی برای استفاده از آن وجود دارد. به‌طور کلی، باید روی نکات زیر تمرکز کنید.

محتوا تولید کن

محتوا ستون فقرات هر وب‌سایتی است. بدون محتوا، وب‌سایت شما صفحه‌ای خالی خواهد بود!

اگر تعجب می‌کنید که چرا وب‌سایت مشتری جذب نمی‌کند. می‌توانید با تولید محتوا برای اهداف مختلف، مشتریان بالقوه را در تمام مراحل فرآیند فروش جذب کنید. همزمان با ارائه اطلاعات کامل درباره محصولات و خدمات خود، آموزنده و مفید باشید.

زمان سئو خود را نصف کنید

رتبه‌بندی آهنگ‌ها، تحلیل رقبا و حسابرسی محتوای خود را سریع‌تر انجام دهید سئو دات کام رایگان امتحان کنیدFeature Image

در اینجا چند نمونه از انواع محتوا آمده است:

  • صفحات محصول
  • نوشته‌های وبلاگ
  • صفحات «درباره ما»
  • صفحات خدمات

مثلاً یک کسب و کار آموزشی می‌توانست موارد زیر را ایجاد کند:

  • صفحات محصول یا خدمات مربوط به ارائه‌هایش، مانند آموزش خصوصی و راهنماهای مطالعه
  • صفحه‌ای درباره ما که شرحی از آغاز، هدف و ارزش‌های شرکت ارائه می‌دهد.
  • نوشته‌های وبلاگی برای جذب مخاطبان اولیه، مانند چگونگی مدیریت اضطراب امتحان

به محتوا نیاز دارید؟ نگران نباشید! خدمات بازاریابی محتوا با بهینه‌سازی موتور جستجو می‌توانم در استراتژی محتوا، توسعه، بهینه‌سازی و موارد دیگر کمک کنم.

هیچ چیزی در پرانتز وجود ندارد.

هدایت خود را بهبود ببخشید

وب‌سایتی با پیمایش آسان، برای کاربران و موتورهای جستجو، حرکت در سایت را ساده‌تر می‌کند و باعث می‌شود کاربران بیشتر در سایت بمانند و به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که وب‌سایت شما برای کاربران مفید است.

مشاهده این مطلب  10 قدم برای افزایش کارایی فروشگاه ووکامرس و 5 برابر کردن فروش (چک‌لیست کامل 2021)

برای اکثر کسب‌وکارها، بهترین گزینه، سرصفحه واضح، منظم و با ناوبری ساده است.

AT&T navigation bar with simple category links

سازماندهی این موضوع به نوع صنعت شما بستگی دارد.

عکس و فیلم اضافه کنید

تصویر و ویدئو، محتوای شما را جذاب‌تر می‌کنند و به بهبود سئو کمک می‌کنند. تصاویر مؤثر، به طراحی کلی صفحه کمک کرده و گوگل نیز به خاطر ماندگاری بیشتر کاربران در صفحات شما، به شما پاداش می‌دهد.

می‌توانید از تصاویر برای جذاب‌تر کردن محتوای پست‌های وبلاگ یا حتی برای جلب توجه با دکمه‌ها و لینک‌ها استفاده کنید.

Construction-related images above page links

از کلمات کلیدی به طور مؤثر استفاده کنید

کلمات کلیدی به گوگل و کاربران نشان می‌دهند که وب‌سایت شما در مورد چیست. باید وقت بگذارید و کلمات کلیدی را به صفحات خود اضافه کنید تا در نتایج جستجوی مربوطه رتبه‌ی خوبی کسب کنید.

افزودن کلمات کلیدی به عنوان و محتوای شما می‌تواند به گوگل کمک کند تا صفحات مناسب را پیدا کند.

Search results for "coffee recipes at home," which include variations of the keyword in the title

سعی کنید کلمه کلیدی خود را در عنوان، توضیحات متا و محتوا بگنجانید.

بهینه‌سازی خارج از صفحه

بهینه‌سازی خارج از صفحه برای ارتقای رتبه سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو، به بهینه‌سازی‌هایی خارج از وب‌سایت شما متکی است. نتایج صفحات جستجو شما کنترل کمتری روی تاکتیک‌های سئو خارج از سایت دارید، زیرا این تاکتیک‌ها خارج از دامنه وب‌سایت شما هستند و برخی از آن‌ها مربوط به کسب‌وکارهای دیگر است.

نمونه‌هایی از سئو خارج از صفحه شامل:

  • پیوندهای برگشتی
  • رسانه‌های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا
  • محتوای مهمان

بهینه سازی خارج از صفحه برای چه کسانی لازم است؟

همه کسب‌وکارها باید به‌ هر نحو ممکن، سئو خارج از صفحه خود را تقویت کنند. سئو خارج از صفحه برای معتبر نشان دادن وب‌سایت شما در نظر گوگل، کلیدی است. به‌ویژه بک‌لینک‌ها می‌توانند اعتبار شما را افزایش دهند و به گوگل دلیلی برای ارتقای رتبه شما در نتایج جستجو بدهند.

چگونگی انجام سئو خارج از صفحه

سئو خارج از صفحه نسبت به سئو درون صفحه به تغییرات کمتری از سوی شما نیاز دارد. در زیر چند روش برای استفاده از آن آمده است که می‌توانید روی آنها تمرکز کنید:

سایت خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

رسانه‌های اجتماعی یکی از انواع سئو خارج از صفحه است که می‌توانید آن را کنترل کنید. می‌توانید از خدمات رسانه‌های اجتماعی یا کمپین اجتماعی خودتان را راه‌اندازی کنید و کاربران را به وب‌سایتتان، چه صفحات محصولاتتان چه چیز دیگری، هدایت کنید.

حتی افزودن لینک وب‌سایتتان به بیوگرافی‌تان می‌تواند به کاربران در یافتن شما و خرید از شما کمک کند.

Instagram profile for Chamberlain Coffee, with a link to the website in their bio

لینک‌های برگشتی از وبسایت‌های دیگر کسب کنید

لینک‌های برگشتی برای رتبه‌بندی بسیار مهم هستند. لینک برگشتی زمانی ایجاد می‌شود که وب‌سایت معتبر دیگری به محتوای شما لینک بدهد. باید تا جایی که می‌توانید لینک برگشتی بگیرید، اما کیفیت از کمیت مهم‌تر است.

مشاهده این مطلب  سئو در برابر تجربه کاربری: چگونه می‌توان آنها را برای رتبه‌بندی بالاتر با هم ترکیب کرد

برای گرفتن بک لینک‌ها، می‌توانید:

  • پیوندهای شکسته‌ی سایت‌های دیگر را پیدا کنید و از آن‌ها بخواهید که آن‌ها را با پیوندی به سایت شما جایگزین کنند.
  • محتوای میهمان بنویسید
  • محتوایی تولید کنید که به‌طور طبیعی لینک جذب کند.

سئو فنی

بهینه‌سازی فنی سایت مجموعه‌ای از تغییرات در وبسایت و سرور است که دسترسی خزنده‌ها و کاربران به سایت شما را آسان‌تر می‌کند. این نوع سئو، رویکردهای مختلفی در پشت صحنه را در بر می‌گیرد که بر نحوه تعامل کاربران با وبسایت شما تاثیر می‌گذارند.

به چه کسی سئو فنی نیاز است؟

باز هم، از آنجایی که سئو فنی برای بهبود عملکرد سایت بسیار مهم است، هر کسب‌وکاری باید برخی از استراتژی‌های سئو فنی را برای وب‌سایت خود به کار ببرد. البته لازم نیست متخصص فناوری باشید تا بتوانید سئو فنی را پیاده‌سازی کنید؛ منابع زیادی وجود دارند که… ابزارهای سئو فنی و راهنماهایی برای کمک به شما.

علاوه بر این، اگر هنوز هم مشکل دارید، می‌توانید برای کمک از یک متخصص سئو یا توسعه‌دهنده وب کمک بگیرید. خدمات سئو فنی .

چگونگی انجام سئو فنی

بهینه‌سازی فنی سئو تنها شامل تغییرات پشت صحنه‌ای می‌شود که وبسایت شما را بهبود می‌بخشند. در اینجا چند روش برای استفاده از آن در برنامه خود آمده است:

نقشه سایت را به گوگل ارسال کنید

همانطور که گفتیم، ناوبری برای سئو بسیار مهم است. با این کار، می‌توانید چیزی به نام نقشه سایت نقشهٔ مفصلی از تمام صفحات وب‌سایت شما. دو نوع از این نقشه‌ها وجود دارد: HTML و XML.

نقشه سایت HTML صفحه‌ای است که حاوی لینک‌هایی به تمام صفحات دیگر سایت شماست تا کاربران بتوانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

Sitemap with expandable product categories

مهم‌تر این است که… نقشه سایت XML که فایلی است که تمام صفحات موجود در سایت شما را فهرست می‌کند. می‌توانید یک نقشه سایت XML ایجاد کنید و آن را به گوگل ارسال کن به خزنده‌های وب کمک می‌کند تا صفحات شما را پیدا و فهرست کنند و شانس رتبه‌بندی بهتر آن‌ها را افزایش می‌دهد.

در همه صفحات از توضیحات متا استفاده کنید.

توضیحات متا، کد HTML هستند که محتوای صفحه شما را در نتایج موتورهای جستجو توصیف می‌کنند.

Search result with a description of the page below the title

این توضیحات به کاربران کمک می‌کند قبل از کلیک کردن، بفهمند روی چه چیزی کلیک می‌کنند و این امر موجب افزایش… تجربه کاربری و تطابق بهتری با هدف جستجو دارد. گوگل همچنین از این توضیحات برای درک موضوع صفحه شما و رتبه‌بندی آن استفاده می‌کند.

سرعت بارگذاری صفحه خود را افزایش دهید

سرعت صفحه سرعت بارگذاری صفحه شماست. کاربران منتظر بارگذاری صفحه‌ها و تصاویر نمی‌مانند و گوگل هم سایت‌های کند را جریمه می‌کند.

مشاهده این مطلب  مطالعه‌ای نشان می‌دهد که وردپرس بیش از نیم تریلیون دلار درآمد ایجاد می‌کند.

چند عامل در سرعت بارگذاری صفحه نقش دارند، اما فشرده‌سازی تصاویر و استفاده از سرور با کیفیت، ضروری هستند. ابزارهای سنجش سرعت سایت مثل ابزار «بررسی سرعت صفحات» گوگل که به شما امکان بررسی رایگان سرعت صفحه را می‌دهد. اگر کنجکاو هستید استفاده از ابزار PageSpeed Insights گوگل برای سئو فقط کافی است به ابزار بروید، وب‌سایت خود را وارد کنید و روی تجزیه و تحلیل کلیک کنید.

Results for a Core Web Vitals Assessment on Google's PageSpeed Insights

بهینه‌سازی تصاویر برای موتورهای جستجو

مروری کلی: بهینه‌سازی تصاویر برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی محتوای تصویری وبسایت شما برای نمایش در نتایج جستجوی تصویری یا معمولی است. این نوع سئو برای دسترسی کاربران با سرعت اینترنت پایین یا اختلال بینایی نیز اهمیت دارد.

بهینه‌سازی‌هابرای بهینه‌سازی محتوای تصویری خود، از فرمت‌های PNG یا WebP و نام فایل‌های توصیفی استفاده کنید. از ابزارهای رایگان فشرده‌سازی تصویر استفاده کنید. تینی‌پینگ و متن جایگزین توصیفی برای بهبود دسترسی به تصویر اضافه کنید.

بهینه‌سازی ویدیو برای موتورهای جستجو

مروری کلی: بهینه‌سازی ویدیو برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی ویدیوهای جاسازی‌شده در وب‌سایت برای موتورهای جستجو است. در مواردی، این نوع بهینه‌سازی موتور جستجو می‌تواند با بهینه‌سازی سئو یوتیوب همپوشانی داشته باشد، اما مختص یوتیوب نیست.

بهینه‌سازی‌هابهینه‌سازی‌های رایج سئو ویدیو شامل افزودن داده‌های ساختاریافته، رونوشت ویدیو و نقشه سایت ویدیویی است. در مواردی، شرکت‌ها میزبان ویدیوهای خود را نیز بررسی می‌کنند، مثلاً مقایسه‌ی ویستیا با یوتیوب.

سئو محلی

بهینه‌سازی محلی موتور جستجو ویژه شرکت‌های کوچک یا شرکت‌هایی است که فقط در یک منطقه جغرافیایی فعالیت می‌کنند. شرکت‌ها از سئو برای جذب مشتری و سرنخ در منطقه خود استفاده می‌کنند بدون اینکه به افرادی که خارج از محدوده خدمات آنها هستند، مراجعه کنند.

بهینه سازی محلی برای چه کسانی لازم است؟

سئو محلی برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند در مناطق خاصی رتبه بگیرند. بسیاری کسب‌وکارهای کوچک استفاده کن خدمات سئو محلی برای متمایز شدن از رقبا در شهرشان. مثلاً محلی بهینه‌سازی موتور جستجو برای تفریحات کسب‌وکارهایی مانند سالن‌های بازی یا اردوگاه‌ها. سئو محلی برای یافتن مشتریان بالقوه در منطقه شما که می‌توانند از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند، بسیار مهم است.

مثال دیگر استفاده از منابع محلی است. بهینه‌سازی موتور جستجو برای تجهیزات سنگین توزیع‌کنندگانی که می‌خواهند دستگاه‌ها را به مشتریان بالقوه نزدیک خود بفروشند.

بهینه سازی محلی سایت

در نهایت، اگر بخواهید به مخاطبان خاصی برسید، چگونه می‌توانید از سئو محلی استفاده کنید؟ در اینجا چند راه وجود دارد:

کلمات کلیدی محلی را جستجو کنید

کلمات کلیدی محلی، به منطقه خاصی اشاره دارند یا از معیارهای مکانی برای تشخیص محل جستجوی کاربر استفاده می‌کنند. گوگل می‌خواهد مرتبط‌ترین نتایج را نشان دهد، بنابراین صفحات را با محل جستجو تطبیق می‌دهد.

مشاهده این مطلب  ترفندهای پیچیده سئو وردپرس که سال‌ها طول کشید تا یاد بگیرم

Search results for "coffee near Harrisburg, PA," which all include a variation of the location and keyword in the title

کلمات کلیدی محلی را در وب‌سایت و صفحات خود بگنجانید تا به گوگل نشان دهید در چه منطقه‌ای فعالیت می‌کنید. استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی از سم‌رش ( ) اهرفس ( ) موتز هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد. اس ای او دات کام از جمله مزایای آن، شناسایی اصطلاحات محلی مرتبط با مکان هدف شماست.

این ابزارها با ارائه اطلاعات ارزشمند درباره حجم جستجو و میزان رقابت کلمات کلیدی محلی، به شما کمک می‌کنند تا محتوای خود را برای دیده شدن بیشتر در جستجوهای مکانی، بهینه کنید.

پروفایل گوگل بیزینس خود را ایجاد کنید

الف پروفایل تجاری گوگل به شما کمک می‌کند در لیست‌های محلی قرار بگیرید و مهم‌ترین اطلاعات شرکتتان را مستقیما در نتایج جستجوی گوگل (SERPs) به کاربران نشان دهید. با این تنظیم، در نتایج محلی به این شکل ظاهر خواهید شد:

List of coffee shops next to a map showing where they are

این پروفایل را مثل معرفی آنلاین وب‌سایت خودتان در نظر بگیرید. کاربران ممکن است به وب‌سایت شما سر نزنند، اما می‌توانند شماره تلفن، نظرات، ساعات کاری و اطلاعات بیشتر را از همین جا ببینند.

محتوای محلی منتشر کن

در نهایت، آخرین راه برای استفاده از سئو محلی، ایجاد محتوای محلی است. صفحاتی درباره مشاغل و رویدادهای منطقه بنویسید یا درباره مکان‌های مورد علاقه‌تان در جامعه صحبت کنید.

Page about "Coffee Shops in HBG"

این صفحات:

  • به گردشگران در تحقیق درباره منطقه کمک کنید
  • ارتباط شما را با دیگر کسب‌وکارها برقرار می‌کند
  • به خوانندگان نشان دهید که می‌توانند به نظرتان اعتماد کنند
  • شما را قابل دسترس‌تر نشان می‌دهد

بهینه سازی بین المللی سایت برای موتورهای جستجو

مروری کلی: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوی بین المللی وبسایت شما را در کشورهای مختلف شناخته شده می‌کند، اغلب با ارائه تجربیات و محتوای مختص هر کشور. بیشتر شرکت‌ها با … مشاوران سئو هنگام بررسی این نوع سئو

بهینه‌سازی‌هااغلب بهینه‌سازی‌هایی مانند موارد زیر را برای سئو بین‌المللی انجام خواهید داد: به‌روزرسانی برچسب‌های زبان ارجاع ترجمه و تبدیل محتوا به زبان‌های دیگر و طراحی ساختار سایت

بهینه‌سازی موتور جستجو برای تجارت الکترونیک

مروری کلی: بهینه‌سازی موتور جستجو برای تجارت الکترونیک دید شما را در نتایج جستجوی مبتنی بر خرید افزایش می‌دهد. این نتایج می‌تواند شامل زبانه «خرید» در جستجوی گوگل و همچنین نتایج جستجوی معمولی باشد.

بهینه‌سازی‌هابهینه‌سازی سئو برای تجارت الکترونیک شامل انواع اصلی سئو به علاوه سئو تصاویر می‌شود. این بهینه‌سازی‌ها اغلب شامل استفاده از گوگل مرچنت سنتر، نشانه‌گذاری شیما و تصاویر برای دسترسی به کاربران است.

بهینه‌سازی موتور جستجو برای کسب‌وکارها

بهینه‌سازی موتور جستجوی سازمانی مخصوص شرکت‌هایی است که به رویکردی گسترده برای وب‌سایت خود نیاز دارند. این نوع بهینه‌سازی، انواع مختلف بهینه‌سازی موتور جستجو را در نظر می‌گیرد و آن‌ها را برای شرکت‌هایی که صدها یا هزاران مشتری در سطح ملی دارند، به کار می‌بندد.

مشاهده این مطلب  5 اشتباه رایج که مانع از تبدیل بازدید کننده به مشتری می‌شوند (و راه حل آن‌ها)

بهینه سازی موتور جستجو برای کسب و کارهای بزرگ چه کسانی را شامل می‌شود؟

خدمات سئو سازمانی برای شرکت‌های بزرگ که در سطح ملی یا منطقه‌ای به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند مناسب هستند. از آنجایی که شما در تلاش برای دسترسی به حداکثر مشتریان بالقوه هستید، به استراتژی ویژه‌ای نیاز دارید که مخاطبان گسترده‌تری را در نظر بگیرد، امری که ممکن است در سئو معمولی لحاظ نشود.

چگونگی انجام سئو سازمانی

پس، چگونه می‌توانید از سئو سازمانی استفاده کنید؟ در اینجا چند روش مختلف وجود دارد:

بازاریابی محتوا را امتحان کنید

بازاریابی محتوا فرایندی است که در آن محتوا برای تمام مراحل سفر مشتری تولید می‌شود. با بازاریابی محتوا می‌توانید آگاهی از برند خود را افزایش داده و ترافیک بیشتری را به وب‌سایت خود جذب کنید که به گوگل کمک می‌کند شما را به‌عنوان منبعی قابل اعتماد برای اطلاعات بشناسد.

از آنجایی که می‌خواهید با سئو سازمانی بیشترین تعداد مشتری بالقوه را جذب کنید، باید روی تولید محتوایی تمرکز کنید که مخاطبان گسترده‌ی شما را جذب کند. مثلاً:

  • تصاویر اطلاع‌رسانی
  • آزمون‌ها و نظرسنجی‌ها
  • مطالعات و پژوهش‌ها
  • نوشته‌های شبکه‌های اجتماعی
  • خبرنامه‌ها
  • فیلم‌ها

ساختار سایت کارآمدی بسازید

از آنجایی که احتمالا وب‌سایت شما گسترده است، باید تمرکزتان را روی سهولت استفاده از آن بگذارید. وقتی کاربران وارد سایت می‌شوند، به کجا می‌روند؟ حرکت بعدی آنها چیست؟ هنگام سازماندهی صفحات خود، به این پرسش‌ها فکر کنید.

ساختار سایت و پیمایش آن با هم مرتبط هستند؛ با وجود صفحات زیاد، باید بتوانید به راحتی همه آن‌ها را پیدا کنید یا آن‌ها را جستجو نمایید.

اگر به دنبال کمک حرفه‌ای برای سئو سازمانی هستید، تحقیقات ما را در این زمینه در نظر بگیرید. بهترین شرکت‌های سئو برای کسب‌وکارها .

بهینه‌سازی ویدیو در یوتیوب

مروری کلی: بهینه‌سازی یوتیوب دید شما را در یوتیوب، دومین موتور جستجوی محبوب، افزایش می‌دهد. برای این نوع سئو در بازاریابی دیجیتال، باید محتوا و ویدیو تولید کنید.

بهینه‌سازی‌هااز تاکتیک‌های اصلی سئو برای سئوی یوتیوب استفاده مجدد خواهید کرد؛ از جمله تحقیق کلمات کلیدی، بهینه‌سازی برچسب‌های عنوان و درک نیت جستجو. بهینه‌سازی‌های اضافی شامل طراحی تصویر کوچک، زیرنویس و تکمیل کانال است.

بهینه‌سازی صوتی

مروری کلی:بهینه‌سازی جستجوی صوتی، دید شما را در نتایج جستجوی صوتی، چه در موتورهای جستجو و چه در دستیارهای صوتی مانند گوگل اسیستنت، افزایش می‌دهد. این نوع بهینه‌سازی برای شرکت‌هایی که به کاربران در حال حرکت کمک می‌کنند، مانند سایت‌های ارائه دستور پخت، مفید است.

بهینه‌سازی‌هابهینه‌سازی‌های رایج برای بهبود دیده شدن در جستجوی صوتی شامل هدف قرار دادن اسنیپت‌های برجسته و پرس‌وجوهای محاوره‌ای، و همچنین انجام سئو محلی (اگر هدف جستجوهای صوتی با المان محلی باشد، مانند «نزدیک‌ترین پیتزا فروشی کجاست؟») است.

مشاهده این مطلب  12 نمونه سئو از تیلور سوییفت، اپل، نرد والت و دیگر شرکت‌ها

بهینه‌سازی موتور جستجوی هوش مصنوعی

مروری کلی:بهینه‌سازی جستجوی هوش مصنوعی (SEO-AI) که بهینه‌سازی موتور مولد (GEO) نیز نامیده می‌شود، دید شما را در نتایج جستجوی تولیدشده توسط هوش مصنوعی، مانند خلاصه‌های هوش مصنوعی یا موتورهای جستجوی هوش مصنوعی مثل پرپلکسیتی، بهبود می‌بخشد.

بهینه‌سازی‌هابهینه‌سازی‌های مؤثر برای جستجوی هوش مصنوعی شامل شیوه‌های سئو درست و بهبود خوانایی، ارزش و اعتبار محتوا می‌شود. راهنمای عوامل رتبه‌بندی مرورهای هوش مصنوعی !

سئو کلاه سیاه

مروری کلی:سئو کلاه سیاه از روش‌های غیر اخلاقی بهینه‌سازی موتور جستجو برای افزایش دیده شدن در نتایج طبیعی استفاده می‌کند. در حالی که این روش‌ها ممکن است نتایج سریع ارائه دهند، ریسک آسیب بلندمدت به عملکرد سئو و همچنین دیدگاه کاربران نسبت به کسب و کار شما را به همراه دارند.

بهینه‌سازی‌هابهینه‌سازی‌های کلاه سیاه رایج شامل پرکردن کلیدواژه‌ها، پنهان‌کاری، مزارع لینک و سایر روش‌های غیر اخلاقی است. از سئو کلاه سیاه استفاده نکنید و به جای آن، روی رشد بلندمدت با سئو کلاه سفید تمرکز کنید.

بهینه‌سازی موتور جستجو با روش‌های اخلاقی

مروری کلی:بهینه‌سازی کلاه سفید (سفید)، از روش‌های توصیه‌شده و تمرکز بر کاربر برای افزایش دیده شدن ارگانیک سایت استفاده می‌کند. چه در حال انجام سئو داخلی، سئو محلی یا سئو یوتیوب باشید، می‌خواهید با سئو کلاه سفید، استراتژی خود را برای آینده آماده کنید.

بهینه‌سازی‌هابهینه‌سازی‌هایی که با سئو کلاه سفید همسو هستند شامل تولید محتوای مفید، ساختار مناسب وب‌سایت، تصاویر و موارد دیگر می‌شود. روی سود رساندن به کاربر تمرکز کنید و اغلب با سئو کلاه سفید همسو خواهید بود.

پرسش‌های متداول

بیایید به چند سؤال درباره انواع مختلف سئو پاسخ دهیم (برای پرسش‌های متداول بیشتر، به [لینک حذف شده] مراجعه کنید). منابع پرتکرار سؤالات درباره سئو لبخند

چهار حوزه اصلی سئو چیست؟

چهار حوزه اصلی سئو شامل سئو داخلی، سئو خارجی، سئو فنی و سئو محلی است. این انواع بهینه‌سازی موتور جستجو، در مجموع، موجب افزایش دیده شدن در نتایج جستجوی ارگانیک و در نتیجه نمایش در نتایج محلی می‌شوند.

بهترین نوع سئو کدام است؟

بهترین نوع سئو، سئوی کلاه سفید است. این روش، بر تمامی اقدامات شما در بهینه‌سازی موتورهای جستجو، چه برای نتایج جستجوی محلی و چه جستجوی ویدئو، تاثیر می‌گذارد.

چطور می‌توانم سئو داخلی و خارجی سایت خود را بررسی کنم؟

می‌توانید استفاده کنید بررسی سئو ابزار رایگان بررسی سئو ما که به شما یک گزارش کامل از عملکرد فعلی بهینه‌سازی موتور جستجوی سایت (سئو) و گزارشی سفارشی با جزئیات کامل مانند سئو داخلی و خارجی، سئو فنی و سئو محلی ارائه می‌دهد. درک سایت شما امتیاز سئو عملکردتان را ببینید و با این ابزار رایگان، پیشنهادهای شخصی برای بهبود رتبه‌بندی و ترافیک خود دریافت کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

10 قدم برای افزایش کارایی فروشگاه ووکامرس و 5 برابر کردن فروش (چک‌لیست کامل 2021)

امروزه، ارتقای تجربه مشتری یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب و کارهای آنلاین شناخته می‌شود. بیشتر فروشگاه‌های...

گوتنبرگ: به‌روزرسانی ویژگی‌ها در شش ماه

شاید باور کردنش سخت باشد، اما گوتنبرگ ویرایشگر محتوای پیش‌فرض وردپرس که همراه با راه‌اندازی … وردپرس...

مقایسه سیستم‌های مدیریت محتوا: وردپرس در برابر جوملا [اینفوگرافیک]

ما به تازگی مقایسه‌ای بین وردپرس و دروپال انجام دادیم. اینفوگرافیک و کتاب سفید این بار به بررسی تفاوت‌های...

نگاهی اول به PHP 7.4

PHP یا پیش‌پردازنده‌ی ابرمتن، زبان برنامه‌نویسی سمت سرور است که به‌طور گسترده برای توسعه‌ی پوسته‌ها و...

وقت آن است که وب‌سایت وردپرس خود را با HTTPS امن کنید.

در چند سال گذشته، گوگل به‌طور فزاینده‌ای بر اهمیت رمزگذاری HTTPS برای وب‌سایت‌ها تأکید کرده و حتی صفحات...

وردپرس ۵.۶ اکنون نسخه پیش‌فرض برای سایت‌های جدید WP Engine است.

وردپرس ۵.۶ سیمون نسخهٔ آذرماه، سومین به‌روزرسانی بزرگ وردپرس در سال ۲۰۲۰ بود و ویژگی‌ها و تغییرات آن...

۶۵ میانبر صفحه کلید وردپرس برای افزایش کارایی

به عنوان مدیر وبسایت‌های متعدد (بیشترشان وردپرس)، متوجه شدم که افزایش راندمان در استفاده از وردپرس نقش...

ده خطر امنیتی بحرانی در برنامه های کاربردی

اوواسپ (OWASP) یا پروژه امنیت برنامه‌های کاربردی وب باز، یک سازمان غیرانتفاعی است که به نشر اطلاعات مربوط...

ارائه امنیت سازمانی برای همه

امنیت سایبری همچنان چالشی برای کسب‌وکارها (و وب‌سایت‌ها) در همه ابعاد است و امروزه سازمان‌ها با فهرست...

با اطمینان حافظه پنهان خود را پاک کنید

ذخیره‌سازی موقت داده‌ها (کش کردن) روشی عالی برای سرعت بخشیدن به درخواست‌های سرور و ارائه تجربه کاربری...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070