بهینهسازی موتور جستجو بهینهسازی موتورهای جستجو برای دیده شدن وبسایت در موتورهای جستجو بسیار مهم است. شرکتهای مختلف از سئو برای یافتن مشتریان جدید و جذب مخاطب برای کسبوکار خود استفاده میکنند. اما، سئوی موفق چه شکلی است؟
این کد CSS سبکبندی ویدیوهای وایستیای تعبیه شده در یک وبسایت را تعریف میکند. ابعاد، موقعیت، سبک دکمه پخش و رفتارهای مختلف مانند نمایش سایه، تغییر اندازه و رنگ پسزمینه در حالتهای مختلف (مانند حالت شناور ماوس) را تعیین میکند. همچنین برای نمایش بهینه در صفحه نمایشهای مختلف با اندازههای متفاوت (رسپانسیو بودن)، از کدهای مربوط به رسانه کوئری استفاده شده است. هیچ
هیچ چیزی در پرانتز وجود ندارد.
در این مجموعه از مثالهای سئو، متوجه خواهید شد!
12 مثال سئو برای سایت شما
در اینجا برخی از بهترین نمونههای سئو ما برای الهام گرفتن شما در تلاشهای بهینهسازی آورده شده است.
صفحات محصول و کلمات کلیدی نایک
اولین نمونه سئو ما، نایک است.
از آنجایی که نایک یک برند و فروشگاه اینترنتی موفقی است، تمرکز سئو آنها بر هدایت افراد به وبسایت خود برای یافتن و خرید محصولاتشان است از طریق… بهترین شیوههای سئو برای صفحات محصول یعنی باید کلمات کلیدی را بهطور مؤثر در صفحات محصول خود بگنجانند تا بتوانند با برندهای مشابه رقابت کنند.
مثلاً، آنها از توضیحات روشنی برای معرفی هر محصول خود استفاده میکنند و کلمات کلیدی مرتبط را در صفحه قرار میدهند.
آنها همچنین نام محصولات خود را در آنجا فهرست کردهاند. آدرس اینترنتی عناوین، متن اصلی و همچنین مقالات اطلاعاتی و بخش سؤالات متداول درباره محصولات خود را دارند تا دیده شدنشان در موتورهای جستجو افزایش یابد.
اگر در سایت خود محصولاتی دارید، باید تمرکز کنید بر بهینهسازی موتور جستجو برای تجارت الکترونیک با گنجاندن اصطلاحات کلیدی در سراسر صفحه و تا حد امکان توصیفی بودن.
در خدمات سئو وردپرس، برندهایی مانند تیلور سوییفت و اپل از تکنیکهای پیشرفتهای استفاده میکنند که شامل بهینهسازی محتوای تصویری و ویدئویی برای جذب ترافیک بیشتر است. شرکتهایی مانند نرد والت در طراحی سایت وردپرس با استفاده از استراتژیهای لینکسازی قوی و بهینهسازی تجربه کاربری، عملکرد سئو خود را بهبود میدهند و رتبههای بالاتری کسب میکنند.
طرحواره تیلور سویفت
تور «عصرها» مشکلی برای پر کردن استادیومها ندارد، اما وبسایت تیلور سوییفت همچنان از نشانهگذاری طرحواره با نشانهگذاری رویداد موسیقی استفاده میکند که مراحل بعدی این تور رکوردشکن را برجسته میکند.
با استفاده از نشانهگذاری شماتیک (که دادههای ساختاریافته نیز نامیده میشود)، کسبوکار شما میتواند به موتورهای جستجویی مانند گوگل، اطلاعات بیشتری درباره وبسایت و سازمان خود ارائه دهد. این درک بیشتر میتواند به افزایش رتبهبندی ارگانیک منجر شود.
تجربه کاربری و تصاویر استارباکس
بعد از آن، نوبت به استارباکس میرسد. این شرکت محبوب قهوه به دلایل زیادی به نامی آشنا برای بسیاری تبدیل شده است؛ یکی از آنها تمرکزشان بر روی مشتری و چگونگی ارائه محصولات از طریق تصویرسازی و برندسازی است.
در این مثال بازاریابی سئو، وبسایت مستقیما با کاربر صحبت میکند، و تصاویر و گرافیکها تجربهای بینظیر و یکپارچه برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید. تصاویر همچنین دارای متن جایگزین هستند که هم برای سئو و هم برای دسترسیپذیری مهم است.
این تصاویر به سئو داخلی سایت کمک میکنند. نوع سئو زیرا گوگل سایتهایی را که تصاویر سریع و بهخوبی ادغامشده دارند، پاداش میدهد. همچنین، از آنجایی که محتوا بهطور طبیعی کاربران را به تبدیل سوق میدهد، امتیازهای جایزه اضافی در رتبهبندی خود دریافت میکنند.
استفاده از تصاویر در سایتتان میتواند به تبلیغ برند شما کمک کند و تجربه بهتری را برای کاربران هنگام مرور سایتتان فراهم آورد. همچنین میتوانید محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید و کاربران را به خرید ترغیب کنید.
برای ارتقای رتبه وبسایت خود، از این بهینهسازیها پیروی کنید یا از متخصصان کمک بگیرید. خدمات سئو .
لینکهای برگشتی نرد والت
لینک دارید؟ نرد والت دارد، همراه با استراتژی به دست آوردن آنها.
این برند روی توسعه ابزارهای مفید، از برگههای بودجه تا ماشینحسابهای هزینه زندگی، تمرکز کرده است که به کاربران در تحقیق درباره تصمیمات مالی مهم کمک میکند. به عنوان مثالی از بهینهسازی سئو، ماشینحساب هزینه زندگی آنها را ببینید.
براساس اطلاعات Ahrefs، این آدرس بیش از ۵۰۰۰ بکلینک از ۱۰۰۰ دامنهی مختلف دریافت کرده است؛ از ویکیپدیا و سِیلزفورس گرفته تا دانشگاه ییل. این محتوا از لحاظ جذب لینک بسیار مؤثر است، چون مخاطبان گستردهای را به خود جذب میکند.
علاوه بر این، این ابزار با امکان تعیین موارد زیر، نیاز کاربر را پیشبینی میکند:
- شهر فعلی آنها
- شهری که در مورد آن تحقیق میکنند
- درآمد فعلی آنها
نتیجه گیریمحتوای تعاملی و مرتبط، در جذب بک لینکهای معتبر بسیار مؤثر است. مفید باش.
ناوبری فروشگاه اولتا
یکی از بهترین نمونههای سئو، سایت اولتا است که ناوبری بسیار روان و سادهای دارد. سیستم ناوبری به موتورهای جستجو نشان میدهد که صفحات چگونه به هم مرتبط هستند و همچنین برای کاربران، پیمایش در سایت را آسانتر میکند.
برای شروع، وبسایت اولتا نوار ناوبری ساده و روشنی دارد که مشاهده بخشهای اصلی سایت را آسان میکند.
سپس، فهرستهای کشویی مانند نقشه سایت ساده عمل میکنند و ارتباط صفحات را روشن میسازند.
در نهایت، هنگام کلیک روی صفحات، میتوانید … را ببینید. سربرگهای مسیریابی نانخُردهای که به کاربران کمک میکند بین بخشها جابهجا شوند بدون آنکه مجبور باشند از ابتدا شروع کنند.
این روش بهینهسازی موتور جستجو، مستقیماً به نفع کاربران و موتورهای جستجو است که هدف اصلی بهینهسازی وبسایت شماست. برای افزایش شانس رتبهبندی، باید ناوبری روان در صفحات خود بگنجانید.
بالای و پایین بلوک CTA با شناسه `block_6633e4d8d6987` را میتوان به دلخواه حذف یا به میزان `var(–spacing-s-4)` تنظیم کرد.
به ابزار سئو مورد علاقهی جدیدتان سلام کنید
از رقبایتان الهام بگیرید، رتبهبندی خود را پیگیری کنید و تحقیق کلمات کلیدی را همگی در یک جا انجام دهید. با SEO.com فرصتها را سریعتر بیابید!
رایگان ثبت نام کنید
عکسها و محتوای اپل
همانطور که میدانید، کلمات کلیدی برای کمک به سایت شما در برآورده کردن هدف جستجو و اطلاع دادن به گوگل درباره موضوع صفحات ضروری هستند. اپل از کپی و کلمات کلیدی برای تبلیغ محصولات خود در موتورهای جستجو و کمک به کاربران برای یادگیری بیشتر درباره هر محصول استفاده میکند.
متن آنها کوتاه و خوانا است و در عین حال اطلاعات مورد نیاز کاربران را در مورد هر محصول ارائه میدهد.
آنها همچنین از تصاویر برای کمک به برندسازی تمیز و جذابیت بصری صفحات خود استفاده میکنند.
تمام این ویژگیها به اپل کمک میکنند تا در نتایج جستجو رتبه بالایی کسب کند و حتی قبل از خرید محصول، تجربهای فراگیر برای کاربران ایجاد نماید. برای بهبود رتبه وبسایت خود، روشهای مشابه را در نظر بگیرید یا از متخصصان کمک بگیرید. خدمات سئو ملی .
بهینهسازی سئو برنامهریزیشده در کنوا
بهینهسازی برنامهریزیشده موتورهای جستجو ابزاری قدرتمند برای تلاشهای بهینهسازی موتور جستجو است، اما نیاز به دقت دارد. کنوا مثالی از چگونگی استفاده کسبوکارها از بهینهسازی برنامهریزیشده موتور جستجو در استراتژیهای خود ارائه میدهد.
کانوا از سئو برنامهریزیشده برای تولید محتوای قالبهای مختلف استفاده میکند، مانند:
- کارت ویزیت
- رزومهها
- وبسایتها
- و بیشتر
با وجود اینکه آدرسهای اینترنتی برخی از بهترین شیوههای سئو را رعایت نمیکنند (مانند نداشتن توضیحات متا)، در جستجوهای پر حجم مانند «قالب کارت ویزیت» که بیش از ۲۰ هزار جستجوی ماهانه دارد، رتبه خوبی کسب میکنند.
نتیجه گیریبه این فکر کنید که کسبوکارتان در چه زمینهای میتواند با محتوای برنامهریزیشده، ارزش منحصربهفردی ارائه دهد، اما مراقب اشتباهات سئو باشید، مثلاً تولید صفحاتی که ارزش کمی برای کاربران دارند.
ادغام کلمات کلیدی و سرعت صفحه با استفاده از Semrush
بهترین نمونههای سئو، حوزههای مختلف سئو را هدف قرار میدهند، درست مثل… سمروش یکی از نامهای پیشرو در صنعت بازاریابی دیجیتال آنها ادغام کلمات کلیدی را به صورت علمی انجام دادهاند، به گونهای که گوگل بهراحتی موضوع صفحه را تشخیص میدهد و کاربران نیز به اطلاعات مورد نیاز خود میرسند.
مثلاً میتوانید ببینید که چگونه کلمه کلیدی هدف را در سراسر عنوان صفحه، متن اصلی و تیترها اضافه کردهاند.
آنها همچنین کلمه کلیدی هدف را به آدرس اینترنتی اضافه میکنند که عاملی مهم در … است. بهینهسازی فنی سایت .
همچنین، بر اساس گوگل، صفحات آنها سریع بارگذاری میشوند. ابزار تحلیل سرعت صفحه
یکپارچگی کلمات کلیدی بهینهسازی سایت ضروری است، اما سرعت بارگذاری آن نیز به همان اندازه مهم است. میتوانید از ابزارهایی مانند پیج اسپید اینسایتس برای دریافت گزارشهایی درباره وبسایت خود و یافتن راههای بهبود آن استفاده کنید.
بانک ریت – شاخص سودآوری داراییهای قابل معامله
تخصص، تجربه، اعتبار و اعتماد بخشی مهم از سئو، به ویژه برای سازمانهای حوزه سلامت و مالی است. بانکریت مثالی عالی از بازاریابی سئو برای نشان دادن EEAT ارائه میدهد.
محتوای این سایت چندین نشانهی اعتماد را شامل میشود، از جمله:
- نویسندگان، ویراستاران و داوران
- صفحات نویسندگان، شامل:
- سالها تجربه
- تجربه کلی
- تحصیل
- مطالب منتشر شده در سایتهای دیگر
- اطلاعیه تبلیغکننده
برای نشان دادن کیفیت و اعتبار محتوا (EEAT) باید قطعات مختلف پازل را کنار هم قرار داد، اما این کار برای ایجاد اعتماد با کاربران حیاتی است، و اگر میخواهید این کاربران را به عنوان مشتری جذب کنید، ضروری است.
پاسخهای پرتکرار درباره متا
در مثالهای سئو، بخش پرسشهای متداول متا را بررسی کردیم که روشی ایدهآل برای هدف قرار دادن پرسشهای مشتریان و نتایج جستجو است.
متا از بخش پرسشهای متداول خود برای پاسخ به سوالات درباره محصولاتش استفاده میکند. اگر این سوالات را در گوگل جستجو کنید، متا به عنوان اولین نتیجه ظاهر میشود، چون خودشان به آنها پاسخ دادهاند و معتبرترین منبع در این زمینه هستند.
اگر میخواهید در نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی بگیرید، باید در تیترهای خود به سوالات کاربران پاسخ دهید و به آنها در چند جمله اول متن اصلی پاسخ دهید. این کار به شما کمک میکند تا در رتبهبندی جستجو نیز پیشرفت کنید. اَشکال برجسته و به کاربران در پژوهشهایشان تجربهای بهتر ارائه دهد.
سئو حق امتیاز کلوچههای کرامبل
کرمبل کوکی بیش از ۹۵۰ شعبهی مجاز در سراسر آمریکا دارد.
وبسایت شرکت، آدرسهای اینترنتی هر یک از شعب خود را از اسپرینگفیلد، میسوری تا چمبرزبرگ، پنسیلوانیا، ارائه میدهد. رتبهبندی این صفحات متفاوت است. در حالی که برخی بیشتر برای اصطلاحات برندسازی شده ظاهر میشوند، برخی دیگر برای اصطلاحات محلی غیر برندسازی شده مانند:
- کوکیهای مودستو (منظور مودستو، کالیفرنیا)
- ارسال کوکی در ماساچوست
- کلوچههای آن آربر (آن آربر، میشیگان)
با این حال، این شرکت و شعبات نمایندگی آن، بهطور جدی به لیستهای محلی اهمیت میدهند.
در گوگل مپ، کرامبل کوکیز را جستجو کنید؛ پروفایلهای تجاری گوگل کاملاً بهینهشدهای را خواهید یافت که شامل گزینههای خدمات، منو سفارش آنلاین و پستهای اخیر مکان هستند.
با این حال، لازم به ذکر است که نام پروفایل تجاری گوگل شامل موقعیت مکانی مانند «کلوچههای کرامبل – دورانگو» است که از… منحرف میشود. پیشنهادهای گوگل .
سقفسازی سایمون – سئو محلی
شاید شرکت سیمون روفینگ را نشناسید، اما به احتمال زیاد بامهای کار آنها را دیدهاید. این شرکت بیش از ۱۰۰ سال است که خدمات بامسازی تجاری ارائه میدهد، از جمله به سازمان پارکهای ملی.
شرکت سئو محلی را با محتوای هدفمند محلی در سایت خود، مانند موارد زیر، به کار گرفته است:
- پوشش بام تجاری در دالاس
- پوشش سقف تجاری در نشویل
- پوشش بام تجاری در نیویورک
در مثال سئو بالا، میتوانید عنوان اصلی (H1) که بر کلمات کلیدی تمرکز دارد، یعنی «خدمات بام تجاری در نیویورک»، را همراه با متنی که به مناطق مختلف نیویورک مانند ماونت ورنون و یونکر اشاره میکند، ببینید.
اگر محتوای بومیسازیشده در نظر دارید، به یاد داشته باشید که محتوا را مختص منطقه کنید. از تصاویر استفاده کنید—استفاده از عکسهای مربوط به کار شما در آن منطقه امتیاز اضافی دارد—و به موارد منحصربهفرد منطقه مانند نقاط دیدنی، رویدادها و موارد دیگر اشاره کنید.