09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چرا از کوئرا برای سئو استفاده کنیم؟ (و چگونه از کوئرا برای سئو استفاده کنیم)

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

 

اگرچه کورا در شبکه‌های اجتماعی چندان شناخته‌شده نیست، ابزاری مؤثر برای… بهینه‌سازی موتور جستجو با کورا، کسب‌وکار شما می‌تواند بهینه‌سازی‌های درون‌صفحه‌ای و برون‌صفحه‌ای مانند جذب لینک، تحقیق کلمات کلیدی، EAT و موارد دیگر را انجام دهد. برای یادگیری بیشتر در مورد چگونگی استفاده از کورا برای سئو، به خواندن ادامه دهید.

چرا از کورا برای سئو استفاده کنیم؟

استفاده از کوئورا برای سئو، استراتژی هوشمندی است؛ زیرا کوئورا دارای جامعه‌ی تعاملی در حوزه‌های گسترده و تخصصی است و علاوه بر این، پرسش محور است که به متخصصان سئو کمک می‌کند تا موضوعات را شناسایی کنند، رهبری فکری خود را نشان دهند و محتوای متمرکز بر کاربر منتشر کنند. محتوای بهینه‌سازی‌شده برای موتورهای جستجو .

سه کاربرد کورا برای سئو

اگر به استفاده از کوئرا برای سئو علاقه‌مندید، می‌تواند در چند حوزه کلیدی به شما کمک کند، از جمله:

  1. کلمات کلیدی
  2. ساخت لینک یا به‌دست‌آوردن لینک
  3. تحقیق محتوا

استفاده از خدمات سئو وردپرس می‌تواند به شما کمک کند تا مطالب و سوالات مرتبط با حوزه کاری‌تان را در کوئرا پیدا کنید و پاسخ‌های بهینه‌شده ارائه دهید. این کار می‌تواند به تقویت لینک‌سازی داخلی و جذب ترافیک هدفمند برای سایت شما منجر شود.

در طراحی سایت وردپرس، بهینه‌سازی صفحات و پست‌های مرتبط با سوالات و مباحث کوئرا، مانند ایجاد صفحات فرود برای پرسش‌های پرطرفدار، می‌تواند به شما در بهبود رتبه‌تان در نتایج جستجو کمک کند.

در ادامه، بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توانید در آن زمینه‌ها از کوارا استفاده کنید.

استفاده از کورا برای سئو

در ادامه، یاد بگیرید چگونه از کوئرا برای سئو استفاده کنید.

  1. اقتدارسازی
  2. موضوعات سطحی
  3. فاصله‌های محتوایی را پیدا کنید
  4. متخصصان صنعت را شناسایی کنید
  5. طرح‌های محتوای سئو بنویسید
  6. لینک‌های برگشتی جذب کنید
مشاهده این مطلب  سئو مداوم چیست؟ فرآیند و نکاتی برای کسب‌وکارها

اقتدار ایجاد کنید

کورا یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که بر پایه پرسش و پاسخ کاربران بنا شده است.

فعالیت در جامعه آنلاین می‌تواند با پاسخ به پرسش‌های مرتبط با صنعت خود، به افزایش اعتبار آنلاین شما کمک کند. مثلاً اگر در حال بهبود… بهینه‌سازی موتور جستجو برای تفریحات در کسب و کارهایی مثل مکان‌های کمپینگ، می‌توانید از کورا برای پیدا کردن کمپرها، خانواده‌ها و ماجراجویانی که دنبال راهنمایی در مورد کمپینگ هستند، استفاده کنید.

با این روش مشتری جدیدی جذب نمی‌کنید، اما اعتبارتان در اینترنت بالا می‌رود.

اختیار در بهینه سازی موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، ارزشمند است. ارتباط با مخاطب عامل رتبه‌بندی که بر تجربه، تخصص، اعتبار و اعتمادپذیری تأکید دارد. ساختن این موارد به گوگل کمک می‌کند تا اعتبار شما در زمینه لوله کشی و توانایی شما در صحبت درباره موضوعات مربوط به لوله کشی را بهتر درک کند.

موضوعات سطحی محتوا

راه دیگری برای استفاده از کوارا برای سئو، یافتن ایده‌های موضوعی محتوا است.

چیزی که در این ایده دوست داریم این است که می‌توانید از آن برای طوفان فکری برای تولید محتوای جدید یا بهبود محتوای موجود استفاده کنید. مثلاً اگر سوالات زیادی در مورد تعویض جای دستشویی به عنوان مستاجر دیدید، می‌توانید محتوای جدیدی بنویسید یا به آن سوال در محتوای موجود بپردازید.

البته باید مطمئن شوید که این ایده‌ها با کسب‌وکار و مخاطبان هدف شما مرتبط هستند.

فراغ های محتوایی را بیابید

شرکت‌ها می‌توانند از کورا برای یافتن شکاف‌های محتوایی نیز استفاده کنند.

پرداخت شده سکوهای سئو ابزارهایی مانند Ahrefs و Semrush، قابلیت‌های تشخیص شکاف محتوا دارند. با وارد کردن آدرس وب‌سایت خود و آدرس وب‌سایت کوارا، می‌توانید ایده‌های بسیار زیادی برای تولید محتوا پیدا کنید. البته باید مطمئن شوید که این ایده‌ها برای کسب‌وکار شما و مخاطبان هدف‌تان مرتبط هستند.

مشاهده این مطلب  استفاده از هوش مصنوعی برای سئو: ۱۱ تاکتیک از متخصصان سئو

ضمناًهمچنین می‌توانید از ابزار پر کردن شکاف محتوا برای یافتن موضوعات مرتبط برای پاسخگویی تیم خود استفاده کنید.

متخصصان صنعت را شناسایی کنید

کورا دارای جامعه‌ای متنوع از متخصصان است و با کمی ارتباط می‌توانید با آن‌ها همکاری کنید.

شرکت‌ها از این استراتژی استقبال می‌کنند زیرا اگر به دنبال ایجاد اعتبار و اعتماد (E-E-A-T) باشند، می‌توانند با ایجاد جامعه‌ای از متخصصان در حوزه‌های خاص، به این هدف برسند. برای مثال، مقالات تخصصی در مورد انرژی پایدار می‌تواند به افزایش … کمک کند. بهینه‌سازی موتور جستجو برای شرکت‌های انرژی علاوه بر این، می‌توانند از شهرت آنلاین این متخصصان که پیش از این ساخته شده است، با انتشار مطالب در سایت‌های مختلف، بهره ببرند.

برای این روش، باید محبوب‌ترین یا فعال‌ترین پاسخ‌دهندگان در تاپیک‌های مرتبط کوارا را پیدا کنید. در برخی موارد، این پاسخ‌دهندگان ممکن است رقیبان شما باشند، پس آن‌ها را از لیست خود حذف کنید. در نهایت، باید افرادی را پیدا کنید که هیچ ارتباط متعارضی با شما ندارند.

بعد از انجام این کار، با آن‌ها تماس بگیرید و ببینید آیا به همکاری در زمینه انتشار علاقه‌مند هستند یا نه.

۵. تدوین طرح‌های محتوای سئو

راه دیگر استفاده از کورا برای سئو، ساخت خلاصه‌های محتوای سئو است.

خلاصه‌های محتوا فقط شامل کلمات کلیدی و طرح کلی نیستند؛ بلکه اطلاعات و درخواست‌های ویژه‌ای را نیز شامل می‌شوند تا نویسندگان حرفه‌ای بدانند چه کسی محتوای آن‌ها را می‌خواند و مخاطب درباره موضوع چه سوالاتی دارد.

با کورا می‌توانید موضوعات مرتبط با پرسش خود را جستجو کنید و به آن عمق ببخشید.

مشاهده این مطلب  بهینه‌سازی اینستاگرام: 7 نکته برای افزایش نفوذتان در سال 2025

این روش به‌ویژه زمانی مفید است که قصد تولید محتوایی دارید که دیدگاه مخالف و کم‌تر محبوب را ارائه می‌دهد. با استفاده از تحقیقات کوارای خود، می‌توانید رایج‌ترین دلایل نظر محبوب را گردآوری کرده و سپس شواهد خود را برای مخالفت ارائه دهید.

لینک‌های برگشتی جذب کنید

کسب‌وکارها همچنین از کوئورا برای جذب استفاده می‌کنند پیوندهای برگشتی که یکی از مهم‌ترین عوامل رتبه‌بندی هستند.

استفاده از کورا برای سئو، موفقیت متغیری دارد. تجربه شما به نحوه‌ی اجرای آن بستگی دارد؛ اگر بیش از حد روی هدف خود (دریافت بک لینک) تمرکز کنید، اغلب با شکست مواجه خواهید شد. اما اگر روی افزودن ارزش تمرکز کنید، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت.

با این روش، از ابزاری مثل Ahrefs برای یافتن بک‌لینک‌های شکسته در کورا استفاده می‌کنید. سپس، از طریق کامنت، بک‌لینکی به وب‌سایت خودتان به‌عنوان جایگزین مناسب ارائه می‌دهید (اگر صفحه شما ارزش بیشتری نسبت به صفحه قبلی ارائه دهد، اغلب مفیدتر است).

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

10 قدم برای افزایش کارایی فروشگاه ووکامرس و 5 برابر کردن فروش (چک‌لیست کامل 2021)

امروزه، ارتقای تجربه مشتری یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب و کارهای آنلاین شناخته می‌شود. بیشتر فروشگاه‌های...

گوتنبرگ: به‌روزرسانی ویژگی‌ها در شش ماه

شاید باور کردنش سخت باشد، اما گوتنبرگ ویرایشگر محتوای پیش‌فرض وردپرس که همراه با راه‌اندازی … وردپرس...

مقایسه سیستم‌های مدیریت محتوا: وردپرس در برابر جوملا [اینفوگرافیک]

ما به تازگی مقایسه‌ای بین وردپرس و دروپال انجام دادیم. اینفوگرافیک و کتاب سفید این بار به بررسی تفاوت‌های...

نگاهی اول به PHP 7.4

PHP یا پیش‌پردازنده‌ی ابرمتن، زبان برنامه‌نویسی سمت سرور است که به‌طور گسترده برای توسعه‌ی پوسته‌ها و...

وقت آن است که وب‌سایت وردپرس خود را با HTTPS امن کنید.

در چند سال گذشته، گوگل به‌طور فزاینده‌ای بر اهمیت رمزگذاری HTTPS برای وب‌سایت‌ها تأکید کرده و حتی صفحات...

وردپرس ۵.۶ اکنون نسخه پیش‌فرض برای سایت‌های جدید WP Engine است.

وردپرس ۵.۶ سیمون نسخهٔ آذرماه، سومین به‌روزرسانی بزرگ وردپرس در سال ۲۰۲۰ بود و ویژگی‌ها و تغییرات آن...

۶۵ میانبر صفحه کلید وردپرس برای افزایش کارایی

به عنوان مدیر وبسایت‌های متعدد (بیشترشان وردپرس)، متوجه شدم که افزایش راندمان در استفاده از وردپرس نقش...

ده خطر امنیتی بحرانی در برنامه های کاربردی

اوواسپ (OWASP) یا پروژه امنیت برنامه‌های کاربردی وب باز، یک سازمان غیرانتفاعی است که به نشر اطلاعات مربوط...

ارائه امنیت سازمانی برای همه

امنیت سایبری همچنان چالشی برای کسب‌وکارها (و وب‌سایت‌ها) در همه ابعاد است و امروزه سازمان‌ها با فهرست...

با اطمینان حافظه پنهان خود را پاک کنید

ذخیره‌سازی موقت داده‌ها (کش کردن) روشی عالی برای سرعت بخشیدن به درخواست‌های سرور و ارائه تجربه کاربری...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070