09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

بهینه‌سازی سئو لینکدین در سال 2025: چگونه پروفایل خود را بهینه‌سازی کنیم

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهینه‌سازی موتور جستجو این فقط برای وب‌سایت شما نیست، برای پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان هم هست. در این راهنمای سریع، همه چیز درباره سئو برای لینکدین را یاد بگیرید که مباحث پایه سئو لینکدین از جمله نحوه سئو کردن پروفایل لینکدین را پوشش می‌دهد. برای شروع، ادامه مطلب را بخوانید.

 

سئو لینکدین چیست؟

بهینه‌سازی سئو در لینکدین، بهینه‌سازی پروفایل لینکدین برای افزایش دیده شدن آن در گوگل و لینکدین است. از تاکتیک‌های معمول سئو در لینکدین می‌توان به… تحقیق کلمات کلیدی ( ) تولید محتوا و نگهداری مستمر. صاحبان پروفایل، بهترین شرکت‌های سئو و فریلنسرهای سئو هم می‌توانند در سئو لینکدین کمک کنند.

استفاده از خدمات سئو وردپرس می‌تواند به شما نشان دهد که چگونه سئو در لینکدین نیز بهینه‌سازی می‌شود. بهینه‌سازی عنوان شغلی، توصیف حرفه‌ای، و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط می‌تواند به افزایش دیده‌شدن پروفایل شما در جستجوهای لینکدین و موتورهای جستجو کمک کند.

چرا سئو لینکدین مهم است؟

در طراحی سایت وردپرس، ایجاد یک پروفایل لینکدین با لینک‌های مستقیم به وبسایت و محتوای سایت، می‌تواند اعتبار شما را افزایش دهد. بهینه‌سازی این پروفایل برای جذب ترافیک هدفمند و بهبود رتبه‌بندی در جستجوهای آنلاین، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بهینه‌سازی موتور جستجو برای لینکدین به چند دلیل مهم است، از جمله موارد زیر:

بازخورد را افزایش دهید

با بهینه‌سازی پروفایل لینکدین خود برای موتورهای جستجو، دیده شدن خود را در گوگل و لینکدین افزایش می‌دهید. این افزایش دیده شدن، شانس ارتباط با بازار هدف و آغاز رابطه با آن‌ها را بیشتر می‌کند.

افزایش ترافیک

دیده‌شدن بیشتر در اینترنت به افزایش بازدید وبسایت یا پروفایل شما کمک می‌کند. با جذب ترافیک بیشتر و هدفمند به وبسایت یا پروفایل لینکدین خود، می‌توانید مشتریان بالقوه را پرورش داده و آن‌ها را به طرفداران پروپاقرصی تبدیل کنید که محصولات یا خدمات شما را می‌خرند، به اشتراک می‌گذارند و به دیگران توصیه می‌کنند.

مشاهده این مطلب  سه سرویس سئو مقرون به صرفه در سال 2024 برای بودجه شما

اقتدارسازی

وقتی برای پروفایل لینکدین خود سئو انجام می‌دهید، اعتبار آنلاین خود را نیز می‌سازید. افراد می‌توانند نام شما را آنلاین جستجو کنند و از سابقه حرفه‌ای، گواهینامه‌ها، تألیفات و موارد دیگر شما مطلع شوند که می‌تواند اعتبار و اعتماد شما را در فضاهای آنلاین تثبیت کند.

استفاده از لینکدین برای سئو

با این مراحل، یاد بگیرید چگونه سئو پروفایل لینکدین خود را انجام دهید.

  1. آدرس اینترنتی پروفایل خود را شخصی‌سازی کنید
  2. پروفایل خود را تکمیل کنید
  3. عنوانی جذاب بسازید
  4. بخش «درباره من» پروفایل خود را بهینه کنید
  5. تصاویر اصلی را بارگذاری کنید
  6. نوشتن پست‌های لینکدین بهینه‌سازی‌شده برای موتورهای جستجو
  7. پروفایل لینکدین خود را به‌روز نگه دارید

آدرس اینترنتی پروفایل خود را شخصی سازی کنید

ابتدا آدرس اینترنتی پروفایل خود را شخصی‌سازی کنید.

به طور پیش‌فرض، آدرس‌های اینترنتی لینکدین دارای بخشی تصادفی و غیر توصیفی هستند، مانند www.linkedin.com/in/company-a/12345678. با شخصی‌سازی آن مطابق با برند خود، به آدرس اینترنتی خود ظاهری جذاب و به یادماندنی ببخشید.

LinkedIn Coca Cola SEO-friendly URL

در بیشتر موارد، مشاغل و متخصصان از نام خود به عنوان نام کاربری‌شان استفاده می‌کنند. نامک آدرس اینترنتی .

پروفایل خود را تکمیل کنید

در مرحله بعد، پروفایل لینکدین خود را تکمیل کنید، از جمله موارد زیر:

  • عکس پروفایل
  • نام
  • عنوان
  • مکان
  • صنعت
  • تجربه
  • تحصیلات
  • سایر موارد مانند مهارت‌ها، گواهینامه‌ها، جوایز و موارد دیگر

LinkedIn Coca Cola profile details

اگر سئو لینکدین برای پروفایل تجاری انجام می‌دهید، همه فیلدهای بالا را نمی‌بینید. در هر صورت، توصیه می‌کنیم پروفایل خود را به‌طور کامل تکمیل کنید تا اطلاعات کاملی را در اختیار لینکدین و موتورهای جستجو قرار دهید.

عنوانی جذاب بسازید

سپس، به عنوان خود برگردید و آن را ویرایش کنید.

مشاهده این مطلب  11 جایگزین سِمروش که می‌توانید برای استراتژی سئو خود امتحان کنید

عنوان پروفایل لینکدین یکی از اولین چیزهایی است که دیگران می‌بینند، پس از نوشتن یک عنوان کلی خودداری کنید. بسیاری از افراد عنوان شغلی خود را به‌عنوان عنوان لینکدینشان استفاده می‌کنند که باعث می‌شود پروفایل آن‌ها دیده نشود (مگر اینکه فردی مشهور مانند ریچارد برانسون باشند).

برای این مرحله، پیشنهاد می‌کنیم که نوشتن تیتر مانند نوشتن برچسب‌های عنوان

واژه‌های کلیدی مورد نظرتان را درج کنید، مانند « شرکت سئو مشاور سئو و متن‌های مرتبط که کاربران را درگیر کند، کنجکاوی آن‌ها را برانگیزد و نشان‌دهنده‌ی تخصص شما باشد. اگر ایده ندارید، از ChatGPT کمک بگیرید!

ضمناًعنوان‌های لینکدین حداکثر ۲۲۰ کاراکتر دارند.

بخش «درباره من» پروفایل خود را بهینه کنید

علاوه بر بهبود عنوان، باید بخش «درباره من» خود را در لینکدین بهینه کنید.

نوشتن بخش «درباره من» در لینکدین شبیه به نوشتن محتوای سئو برای سایت خودتان، از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید و با روایت داستانی جذاب نشان دهید که چگونه به مشتریان خود کمک می‌کنید و راه‌حل‌های برجسته ارائه می‌دهید.

برای تعریف داستان خود، 2600 کاراکتر (بین 370 تا 650 کلمه) در اختیار دارید.

برای بهترین نتیجه در بهینه‌سازی موتور جستجوی لینکدین، توصیه می‌کنیم از:

  • پاراگراف‌های کوتاه (حداکثر سه سطر)
  • فهرست‌ها
  • خلاصه‌ها

LinkedIn McDonald's about section

قالب‌بندی بخش «درباره من» به شکلی که خواننده بتواند به‌راحتی آن را مرور کند، شانس دیده شدن پیام شما را افزایش می‌دهد.

تصاویر اصلی را آپلود کنید

پروفایل لینکدین شما شامل دو جایگاه برای تصاویر است.

  • عکس پروفایل شما
  • عکس بنر شما

اگر پروفایل لینکدین خود را برای کسب‌وکار بهینه‌سازی می‌کنید از لوگوی خود و اگر برای پروفایل شخصی است از عکس خودتان به عنوان عکس پروفایل استفاده کنید. تصویری با کیفیت بالا آپلود کنید تا برند شما حرفه‌ای و قابل اعتماد به نظر برسد.

مشاهده این مطلب  آمار تبلیغات کلیکی (PPC) سال 2025: آماری برای راهنمایی استراتژی شما

LinkedIn McDonald's original profile images

برای تصویر بنر خود، از یک گرافیک حرفه‌ای (برای الگوها Canva را بررسی کنید) استفاده کنید که نشان دهد:

  • تمرکز شما
  • تاثیر شما
  • برند شما

برای مثال، ریچارد برنسون جدیدترین طرح خود و برندهایی که از آن حمایت می‌کنند را به نمایش می‌گذارد، در حالی که کسب و کارهایی مانند اوپن‌ای‌آی کار خود را از طریق آثار هنری تولیدشده با هوش مصنوعی نشان می‌دهند. اگر در ایجاد محتوای بصری خود مشکل دارید، می‌توانید از یک طراح گرافیک کمک بگیرید، اما با ابزارهای رایگان مانند کنوا این کار ضروری نیست.

نوشتن پست‌های لینکدین بهینه‌سازی‌شده برای موتورهای جستجو

در نهایت، به‌طور مرتب در لینکدین پست بگذارید و با استفاده از کلمات کلیدی، آن‌ها را برای سئو بهینه‌سازی کنید.

در مقایسه با محتوای بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو پست‌های لینکدین متفاوتند. آن‌ها بیشتر روی مسائل روز تمرکز دارند تا بهترین شیوه‌ها. اغلب پست‌هایی می‌بینید که داستان‌هایی از محیط کار را برجسته می‌کنند، چه گفتگویی داخلی باشد چه داستان موفقیت یک مشتری.

قبل از انتشار پست‌هایتان، مطمئن شوید که اطلاعات امن هستند.

نیازی به انتشار منظم مطالب نیست، اما برای جذب مخاطب، توصیه می‌کنیم حداقل ماهی یک بار مطلب منتشر کنید. همچنین زمانی را برای بررسی و پاسخ به نظرات اختصاص دهید؛ این کار برای ایجاد جامعه و شهرت آنلاین بسیار مهم است.

مثلاً اگر داوطلبانه در جایی کار می‌کنید غیرانتفاعی (با فکر کردن به خاطره‌نویسی درباره کارتان در آنجا)

پروفایل لینکدین خود را به‌روز نگه دارید

علاوه بر مراحل بالا، به به‌روزرسانی پروفایل لینکدین خود متعهد شوید.

  • عنوان
  • درباره من
  • عکس‌ها

این به‌روزرسانی‌ها، پروفایل شما را به‌روز و منعکس‌کننده‌ی آخرین دستاوردها و تمرکزهای شما نگه می‌دارند.

مشاهده این مطلب  همواره شما را از آخرین نسخه PHP باخبر خواهیم کرد.
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

10 قدم برای افزایش کارایی فروشگاه ووکامرس و 5 برابر کردن فروش (چک‌لیست کامل 2021)

امروزه، ارتقای تجربه مشتری یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب و کارهای آنلاین شناخته می‌شود. بیشتر فروشگاه‌های...

گوتنبرگ: به‌روزرسانی ویژگی‌ها در شش ماه

شاید باور کردنش سخت باشد، اما گوتنبرگ ویرایشگر محتوای پیش‌فرض وردپرس که همراه با راه‌اندازی … وردپرس...

مقایسه سیستم‌های مدیریت محتوا: وردپرس در برابر جوملا [اینفوگرافیک]

ما به تازگی مقایسه‌ای بین وردپرس و دروپال انجام دادیم. اینفوگرافیک و کتاب سفید این بار به بررسی تفاوت‌های...

نگاهی اول به PHP 7.4

PHP یا پیش‌پردازنده‌ی ابرمتن، زبان برنامه‌نویسی سمت سرور است که به‌طور گسترده برای توسعه‌ی پوسته‌ها و...

وقت آن است که وب‌سایت وردپرس خود را با HTTPS امن کنید.

در چند سال گذشته، گوگل به‌طور فزاینده‌ای بر اهمیت رمزگذاری HTTPS برای وب‌سایت‌ها تأکید کرده و حتی صفحات...

وردپرس ۵.۶ اکنون نسخه پیش‌فرض برای سایت‌های جدید WP Engine است.

وردپرس ۵.۶ سیمون نسخهٔ آذرماه، سومین به‌روزرسانی بزرگ وردپرس در سال ۲۰۲۰ بود و ویژگی‌ها و تغییرات آن...

۶۵ میانبر صفحه کلید وردپرس برای افزایش کارایی

به عنوان مدیر وبسایت‌های متعدد (بیشترشان وردپرس)، متوجه شدم که افزایش راندمان در استفاده از وردپرس نقش...

ده خطر امنیتی بحرانی در برنامه های کاربردی

اوواسپ (OWASP) یا پروژه امنیت برنامه‌های کاربردی وب باز، یک سازمان غیرانتفاعی است که به نشر اطلاعات مربوط...

ارائه امنیت سازمانی برای همه

امنیت سایبری همچنان چالشی برای کسب‌وکارها (و وب‌سایت‌ها) در همه ابعاد است و امروزه سازمان‌ها با فهرست...

با اطمینان حافظه پنهان خود را پاک کنید

ذخیره‌سازی موقت داده‌ها (کش کردن) روشی عالی برای سرعت بخشیدن به درخواست‌های سرور و ارائه تجربه کاربری...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070