09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

چگونگی یافتن افراد تاثیرگذار: 5 استراتژی برتر (و ابزارهای آن)

آنچه در این مقاله می خوانید:

 

شما در حال تحقیق درباره چگونگی یافتن اینفلوئنسرهایی هستید که بتوانند برند، محصول یا تجربه شما را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنند و به جای درستی آمده‌اید. ما بهترین راهبردها (و ابزارها) برای یافتن اینفلوئنسرهای صنعت شما را گردآوری کرده‌ایم، پس برای یادگیری نحوه شروع، به خواندن ادامه دهید.

استفاده از طراحی سایت وردپرس با ویژگی‌هایی مانند صفحات فرود اختصاصی برای همکاری با تأثیرگذاران، باعث می‌شود ارتباطات مؤثرتری برقرار کنید. به‌عنوان مثال، طراحی فرم‌های همکاری و ارائه لینک‌های سفارشی به این افراد، فرآیند همکاری را آسان‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌کند.

چطور در صنعت خود اینفلوئنسر پیدا کنیم

یافتن تأثیرگذاران شبکه‌های اجتماعی که با مخاطبان هدف صنعت خاص شما مطابقت داشته باشند، ضروری است، چه شما… کسب‌وکار سی‌بی‌دی ( ) مطَب دندانپزشکی ( ) کنترل آفات ( ) کلیدسازها یا شرکت انرژی با این پنج روش یاد بگیرید که چگونه افراد تاثیرگذار در صنعت خودتان را پیدا کنید.

با بهره‌گیری از خدمات سئو وردپرس، می‌توانید محتوای خود را بهینه کنید تا توسط افراد تأثیرگذار در حوزه کاری شما دیده شود. ابزارهایی مانند BuzzSumo می‌توانند کمک کنند تا تأثیرگذارانی را بیابید که در حال اشتراک‌گذاری محتوای مرتبط با موضوعات شما هستند.

هشتگ‌های مرتبط را جستجو کنید

ابتدا با جستجوی هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند:

  • اینستاگرام
  • ایکس (که پیش‌تر توییتر بود)
  • لینکدین

به هشتگ‌هایی که فالوورها و رقبایتان استفاده می‌کنند نگاه کنید تا لیستی اولیه تهیه کنید. سپس، امیدوارکننده‌ترین‌ها را بررسی کنید تا ببینید چه کاربرانی (به غیر از فالوورها و رقبا) از آن هشتگ استفاده می‌کنند و ببینید آیا تأثیرگذار بالقوه‌ای در میان آنها وجود دارد یا نه.

مشاهده این مطلب  دفاع سایبری به عنوان یک سرمایه‌گذاری راهبردی: معرفی امنیت لبه جهانی

اگر می‌خواهید این روند را تسریع کنید، ابزارهای زیر می‌توانند مفید باشند:

  • رایت تگ
  • چاه کلید
  • برچسب‌گذاری

به خاطر کم بودن تعداد استفاده از یک هشتگ، به این معنی نیست که ارزش بررسی کردن ندارد. هنگام یافتن افراد تاثیرگذار از طریق هشتگ‌ها، ابتدا باید روی میزان مرتبط بودن هشتگ با کسب‌وکار خود تمرکز کنید، نه محبوبیت آن در شبکه.

این روش به شما کمک می‌کند تا تأثیرگذارانی را شناسایی کنید که بازار هدف شما بیشتر با آن‌ها درگیر می‌شود و از آن‌ها پیروی می‌کند. لینکدین مؤثر واقعیتی برای شما و تیم‌تان.

بررسی نام‌های تجاری ذکر شده

بعد، به صفحات اجتماعی و وبسایت برند خودتان نگاه کنید.

برخی از بهترین ابزارها برای این روش عبارتند از:

  • بازسومو
  • سبروتی اجتماعی
  • ذکر

مزیت این روش این است که شما به دنبال اینفلوئنسرهایی هستید که از قبل با برند شما آشنا هستند. اگر آنها درباره کسب‌وکار، محصول یا خدمات شما مطالب خوبی منتشر کنند، احتمالاً بیشتر تمایل به همکاری با تیم شما خواهند داشت.

حالا اگر اینفلوئنسری تجربه خوبی نداشت، با او تماس بگیرید و فرصت جبران را به او بدهید. جبران باید با پذیرفتن مشکل و سپس تلاش برای حل آن، چه با بازپرداخت وجه و چه با انتقال بازخورد به پشتیبانی مشتری یا بخش توسعه محصول، آغاز شود.

در این شرایط، باید توجه داشت که ممکن است اینفلوئنسر برای همکاری آماده نباشد.

دنبال کنندگان را ببینید

یافتن افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی را می‌توانید از دنبال‌کنندگان خودتان، یا حتی مشترکان ایمیل‌تان شروع کنید!

برای این روش، از فعال‌ترین و درگیرترین دنبال‌کنندگان خود شروع کنید. این افراد کسانی هستند که پست‌های شما را لایک، کامنت یا به اشتراک می‌گذارند و نشان می‌دهند که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند و با برند شما تعامل دارند.

مشاهده این مطلب  رفع ۳ مشکل رایج در آدرس‌های اینترنتی

در بیشتر موارد، دنبال‌کنندگان شما از افراد مختلفی در فضای آنلاین پیروی می‌کنند، از جمله:

  • دوستان
  • خانواده
  • کارشناسان کسب و کار

اما تقریباً همه از یک اینفلوئنسر پیروی خواهند کرد.

وظیفه شما این است که تشخیص دهید آیا آن اینفلوئنسر جزو افراد (محیط/دایره) شماست یا نه. صنعت یا دیگری — به یاد داشته باشید، افراد علایق مختلفی دارند و زندگی آن‌ها احتمالا حول محور هدف شما نمی‌چرخد، پس قبل از هر چیز بررسی کنید که آیا این اینفلوئنسر برای بازار هدف شما مرتبط است یا خیر.شمابازار

در گوگل جستجو کنید

برای پیدا کردن اینفلوئنسر‌ها، گوگل هم جای خوبی است!

چند روش موثر برای یافتن افراد تاثیرگذار در گوگل وجود دارد، از جمله:

  • ایجاد هشدارهای کلیدی برای برند یا موضوعات مرتبط با صنعت شما
  • به دنبال وبلاگ‌نویس‌ها یا متخصصان صنعت در این زمینه هستم
  • جستجوی پست‌های وبلاگی در مورد موضوعات تخصصی صنعت شما

در بیشتر موارد، این نوع جستجوها یکی از رایج‌ترین پاسخ‌ها برای یافتن اینفلوئنسر را نیز نشان می‌دهند: از بازارچه اینفلوئنسرها استفاده کنید.

از بازارهای اینفلوئنسر استفاده کنید

بازارهای تأثیرگذار، روش مؤثری برای یافتن اینفلوئنسر‌ها هستند زیرا جستجو را ساده می‌کنند. علاوه بر این، بیشتر این بازارها، مذاکره، ایجاد همکاری و طوفان فکری را حذف می‌کنند، چرا که اینفلوئنسرها نرخ‌ها و بسته‌های پیشنهادی خود را فهرست می‌کنند.

برخی از شناخته‌شده‌ترین بازارچه‌ها برای یافتن افراد تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی عبارتند از:

  • آسپیری‌آی‌کیو
  • نفوذ.کو
  • تخته‌ی ارائه
  • افبل ای

به خاطر داشته باشید که اگرچه بازارچه‌های آنلاین جای بسیار مناسبی برای یافتن افراد تأثیرگذار هستند، اما ممکن است معایبی نیز داشته باشند. برای مثال، برخی از این پلتفرم‌ها برای دسترسی به فهرست افراد تأثیرگذار، نیاز به پرداخت هزینه اشتراک دارند؛ بنابراین باید ببینید که آیا این هزینه، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا نه.

مشاهده این مطلب  چه عواملی باعث ایجاد یک وب‌سایت بد می‌شوند؟ 8 جنبه کلیدی که می‌تواند سایت شما را خراب کند

یافتن اینفلوئنسرهای مناسب را با تیمی از متخصصان رسانه‌های اجتماعی آسان کنید.

صرف نظر از اینکه صنعت شما تخصصی یا گسترده است، چه در پوست و مو یا تحصیل یا هر چیز دیگری بین آن دو، یک تأثیرگذار صنعت برای شما وجود دارد. یافتن تأثیرگذاران در بازارتان را با … آسان کنید. خدمات رسانه‌های اجتماعی برنده جایزه کارشناسان بازاریابی دیجیتال در تحقیق، ارتباط با افراد تأثیرگذار و همکاری با صنعت

فرم تماس با ما را امروز تکمیل کنید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی چگونگی کمک ما به کسب‌وکار شما!

 

پرسش‌های متداول درباره یافتن افراد تاثیرگذار

درباره یافتن اینفلوئنسر‌ها، اطلاعات بیشتری در این پرسش و پاسخ‌ها بیابید.

اینفلوئنسر کیست؟

اینفلوئنسر فردی است که در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی خود دنبال‌کننده دارد. اینفلوئنسرها اغلب توسط دنبال‌کنندگان خود به‌عنوان متخصصان مورد اعتماد در یک حوزه خاص، مانند غذاهای بدون گلوتن یا جوشکاری خانگی، شناخته می‌شوند.

یک اینفلوئنسر چه کار می‌کند؟

یک اینفلوئنسر نقش‌های مختلفی را ایفا می‌کند؛ از نویسنده و آزمایش‌کننده گرفته تا سخنران و عکاس. هدف او آموزش دنبال‌کنندگانش و به اشتراک گذاشتن تجربیاتش، چه خوب، چه بد، چه زشت، از امتحان کردن چیزهای جدید، چه محصول، چه مکان، چه تجربه، است.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

10 قدم برای افزایش کارایی فروشگاه ووکامرس و 5 برابر کردن فروش (چک‌لیست کامل 2021)

امروزه، ارتقای تجربه مشتری یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب و کارهای آنلاین شناخته می‌شود. بیشتر فروشگاه‌های...

گوتنبرگ: به‌روزرسانی ویژگی‌ها در شش ماه

شاید باور کردنش سخت باشد، اما گوتنبرگ ویرایشگر محتوای پیش‌فرض وردپرس که همراه با راه‌اندازی … وردپرس...

مقایسه سیستم‌های مدیریت محتوا: وردپرس در برابر جوملا [اینفوگرافیک]

ما به تازگی مقایسه‌ای بین وردپرس و دروپال انجام دادیم. اینفوگرافیک و کتاب سفید این بار به بررسی تفاوت‌های...

نگاهی اول به PHP 7.4

PHP یا پیش‌پردازنده‌ی ابرمتن، زبان برنامه‌نویسی سمت سرور است که به‌طور گسترده برای توسعه‌ی پوسته‌ها و...

وقت آن است که وب‌سایت وردپرس خود را با HTTPS امن کنید.

در چند سال گذشته، گوگل به‌طور فزاینده‌ای بر اهمیت رمزگذاری HTTPS برای وب‌سایت‌ها تأکید کرده و حتی صفحات...

وردپرس ۵.۶ اکنون نسخه پیش‌فرض برای سایت‌های جدید WP Engine است.

وردپرس ۵.۶ سیمون نسخهٔ آذرماه، سومین به‌روزرسانی بزرگ وردپرس در سال ۲۰۲۰ بود و ویژگی‌ها و تغییرات آن...

۶۵ میانبر صفحه کلید وردپرس برای افزایش کارایی

به عنوان مدیر وبسایت‌های متعدد (بیشترشان وردپرس)، متوجه شدم که افزایش راندمان در استفاده از وردپرس نقش...

ده خطر امنیتی بحرانی در برنامه های کاربردی

اوواسپ (OWASP) یا پروژه امنیت برنامه‌های کاربردی وب باز، یک سازمان غیرانتفاعی است که به نشر اطلاعات مربوط...

ارائه امنیت سازمانی برای همه

امنیت سایبری همچنان چالشی برای کسب‌وکارها (و وب‌سایت‌ها) در همه ابعاد است و امروزه سازمان‌ها با فهرست...

با اطمینان حافظه پنهان خود را پاک کنید

ذخیره‌سازی موقت داده‌ها (کش کردن) روشی عالی برای سرعت بخشیدن به درخواست‌های سرور و ارائه تجربه کاربری...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070