یکی از اصول راهنما ما در WP Engine دنبال این هستیم که باشیم الهام گرفته از مشتری در همه کارهایمان
مشتریمحوری به این معناست که در هر تصمیمی، از طراحی محصول گرفته تا ارائه خدمات و پشتیبانی، تاثیر آن را بر کاربران نهایی در نظر بگیریم.
اما بدون تلاش خستگیناپذیر تیم تحقیقات تجربه کاربری ما، در ارتباط ماندن با نیازهای مشتریانمان امکانپذیر نبود. این تیم با تمرکز کامل بر کشف نقاط ضعف، خواستهها، نیازها و نگرانیهای مشتریان ما، راهحلهایی را شناسایی میکند که زندگی آنها را آسانتر میکند.
برای شرکت در تحقیقات آتی تجربه کاربری WP Engine اینجا کلیک کنید.
با رشد تیم تحقیقات تجربه کاربری ما، به دنبال چند شرکتکنندهی خوب برای همکاری در تلاشهایمان، از جمله پنلهای آینده و گروههای تست ویژگیها و محصولات مختلف WP Engine هستیم. اگر علاقهمند به شرکت هستید، فرم را پر کنید این فرم خلاصه شرکت در این برنامه نیازمند مشتری بودن WP Engine نیست.
طراحی سایت وردپرس نه تنها به ایجاد یک وبسایت زیبا و کاربرپسند کمک میکند، بلکه تجربه کاربری (UX) را نیز بهبود میبخشد. تیم تحقیقات تجربه کاربری WP Engine با تمرکز بر نیازها و انتظارات کاربران، به توسعه این ابزارها میپردازد تا سایتهای وردپرسی کارایی و جذابیت بیشتری داشته باشند. با درک بهتر از نحوه تعامل کاربران با سایتها، تیم طراحی وردپرس میتواند تجربه بینظیری برای بازدیدکنندگان فراهم کند که در نتیجه، مشتریان بیشتری جذب سایت خواهند شد.
خدمات سئو وردپرس به همراه تیم تحقیقاتی تجربه کاربری WP Engine میتواند نتایج شگفتانگیزی به همراه داشته باشد. این تیم با تحلیل و ارزیابی دادههای تجربه کاربری، به کمک بهبود عملکرد سایت در جستجوگرها میآید. با در نظر گرفتن بازخورد مشتریان و طراحی سایتی مطابق با نیازهای آنها، خدمات سئو وردپرس میتواند باعث افزایش ترافیک ارگانیک و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو شود، که به طور مستقیم موجب رشد کسبوکار شما خواهد شد.
تیمی رو به رشد از متخصصان تجربه کاربری
اگرچه از اوایل کار شرکت WP Engine، تیمهای محصول و مهندسان بهطور جداگانه روی تجربه کاربری تمرکز داشتند و بخش طراحی نیز از اوایل دهه ۲۰۱۰ فعالیت میکرد، اما تیم تحقیقات تجربه کاربری اختصاصی ما بهطور رسمی در اواخر سال ۲۰۱۸ با تنها یک عضو تشکیل شد. رِبکا وود-اسپاگنولی که هماکنون ریاست این تیم را برعهده دارد، از آن زمان تاکنون توسط هفت پژوهشگر دیگر همراه شده است.
یکی از اولین پروژههای ربکا، تمرکز بر درک معماری اطلاعات و ناوبری پورتال کاربران ما برای کمک بهتر به مشتریان در استفادهی روزانهشان از پلتفرم بود.
پژوهشهای این پروژه منجر به بهروزرسانیهای کلیدی در ناوبری پورتال شد، از جمله اضافه شدن نوار جستجوی جهانی، و بهعنوان مدرکی اولیه از پتانسیل پژوهشهای بیشتر در زمینه تجربه کاربری در محصولات و خدمات ما عمل کرد.
تحقیقات اولیه تجربه کاربری، به اضافه شدن نوار جستجوی همگانی در پورتال کاربری WP Engine انجامید و به مشتریان امکان یافت آسانتر سایتهای خود پس از ورود را داد.
هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.
ربکا گفت: «به عنوان یک پژوهشگر، یکی از بخشهای مورد علاقه من در کار با تیم یا شرکت جدید، دیدن لحظه «اها»ی آنهاست؛ لحظهای که ارزش تحقیقات تجربه کاربری را درک میکنند.»
این پروژه اولیه یکی از این فرصتها بود. توانستیم شرکتکنندگان در پژوهش را مشاهده کنیم و تشخیص دهیم که روشهای آنها برای یافتن سایتها، زمینهای است که میتوانیم در آن بهبودهایی ایجاد کنیم که تأثیر زیادی بر گردش کار و رضایت کلی آنها داشته باشد.
ما از این پژوهش برای آگاهی از نیازهای کاربران و اطمینان از مفید و کاربردی بودن محصولات و قابلیتهای ارائه شده استفاده کردهایم.
ربکا وود-اسپاگولی
در چهار سال گذشته، تیم تحقیقات تجربه کاربری نقش بسیار مهمی در توسعه و پذیرش برخی از محبوبترین محصولات و ویژگیهای WP Engine داشته است؛ محصولاتی که هر کدام از بازخوردهای صادقانه مشتریان ما الهام گرفته شدهاند.
گروه به همه چیز دست زده است از افزونه مدیریت چند سایت وردپرس (WP Admin) موتور WP و پیدایش به بهروزرسانیهای گسترده و مستمر در پورتال کاربری ما از جمله چکلیست راهاندازی برای مشتریان جدید، رابطهای کاربری بهبودیافتهی گزارش خطا و دسترسی بهروزرسانی عملکرد حافظه پنهان در پنل مدیریت مشتری
تیم تحقیقات تجربه کاربری ما همچنان ستون اصلی تلاشهای ما برای مشتریمحوری است، اما فرایند تحقیقات تجربه کاربری چیست و چرا ضروری است؟
چرا تحقیقات تجربه کاربری؟
پژوهش تجربه کاربری برای موفقیت آنلاین هر کسبوکاری ضروری است، بهویژه برای کسبوکارهایی که محصولات و خدماتی با پیچیدگی فنی ارائه میدهند. پژوهشگران از ترکیبی از روشهای کمی و کیفی برای درک بهتر نیازها و خواستههای مخاطبان خود استفاده میکنند.
معمولاً این فرایند با مرحلهی مشاهده آغاز میشود که در آن محققان نحوهی تعامل مشتریان با وبسایت یا نرمافزار را بررسی میکنند. سپس، آنها مدل ذهنی که از طریق آن پژوهشگران رفتار کاربران خود را بررسی میکنند تا درک بهتری از نحوه عملکرد نرمافزار از دیدگاه کاربران بهدست آورند.
پس از تعیین جهت محصول و طراحی، پژوهش تجربه کاربری میزان پذیرش ایده را در بین شرکتکنندگان بررسی میکند. از آنجا، پژوهش و طراحی در چرخههای تکراری از ایدههای اولیه تا طرحهای پیشرفته پیش میروند، قبل از شروع تست قابلیت استفاده روی نمونههای اولیه.
هدف نهایی این پژوهش،
- درک کاربران، تجارب، اهداف و مشکلات آنها
- تأیید کنید که ایدههای جدید محصول باارزش هستند و مشکلات را حل میکنند.
- مطمئن شوید که طرحهای جدید قابل استفاده باشند و مشکلات جدیدی ایجاد نکنند.
مقدار عنصر با شناسه ak_js_1 را به زمان فعلی (بر حسب میلیثانیه از ابتدای سال ۱۹۷۰) تنظیم کن.