09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

آیا می‌توانید خودتان سئو انجام دهید؟ راهنمای سئوی خودآموز برای مبتدیان

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:
آیا خودت سئو انجام می‌دهی؟

بله، می‌توانید! با منابع، ابزارهای سئو و پشتیبانی مناسب، هر کسی می‌تواند بهترین شیوه‌های سئو را یاد بگیرد و سئو سایت خود را انجام دهد، از جمله شما.

هنگام صحبت درباره مزایای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) «آیا می‌توانید خودتان سئو انجام دهید؟» در صدر فهرست قرار دارد. سوالاتی که باید از شرکت‌های سئو پرسیده شود بله، می‌توانید!

اما اگرچه بهینه‌سازی موتور جستجو به شیوه خودتان برای بسیاری از کسب‌وکارها جذاب است، قبل از شروع کار باید موارد زیادی را یاد بگیرید.

در این صفحه به این پرسش که «آیا می‌توانید خودتان سئو انجام دهید؟» پاسخ می‌دهیم و برای این منظور، مزایا و معایب سئوی شخصی را بررسی می‌کنیم و چند قدم برای بهینه‌سازی وب‌سایتتان را به شما نشان می‌دهیم.

 

مزایا و معایب سئو خودتان

قبل از اینکه به چگونگی انجام سئو توسط خودتان بپردازیم، لازم است برخی از مزایا و معایب انجام سئو به صورت خودکار را روشن کنیم. چرا؟ سئو کاری بزرگ است و ضروری است که بدانید چه مسائلی در پی دارد. سئو داخلی در مقابل سئو توسط آژانس در حالی که از نظر فنی می‌توانید خودتان سئو را انجام دهید با… بهترین دوره‌های سئو پرسش بهتری این است که آیا باید خودتان این کار را انجام دهید.

مزایا و معایب اصلی سئو خودتان را بررسی کنید.

در خدمات سئو وردپرس، انجام سئو به صورت خودآموز ممکن است با استفاده از ابزارهایی مانند Yoast SEO و RankMath برای مبتدیان ساده‌تر باشد.

شما کنترل را در دست دارید

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های انجام سئو به‌صورت خودتان این است که به‌طور کامل کنترل کار را در دست دارید. وقتی با یک آژانس سئو باید با هم همکاری کنید تعیین اهداف سئو و تدوین برنامه‌ای برای برآوردن آن‌ها.

همچنین، باید تحقیقات کاملی در مورد شرکایی که انتخاب می‌کنید انجام دهید. اگر آژانس اشتباهی را انتخاب کنید، ممکن است کنترل کامل استراتژی شما را در دست بگیرند و به نظرات شما توجهی نکنند.

مشاهده این مطلب  چگونه می‌توانم در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرم؟ (7 نکته برای موفقیت)

وقتی خودتان سئو را انجام می‌دهید، سرنوشت خودتان را در دست دارید. کنترل کاملی بر کمپین‌هایتان داشته و می‌توانید مستقیماً به طراحی برنامه‌ای برای رسیدن به اهداف سئویتان بپردازید.

برای طراحی سایت وردپرس، آشنایی با اصول اولیه سئو و بهینه‌سازی ساختار سایت، محتوای وب‌سایت، و سرعت بارگذاری می‌تواند به شما در بهبود رتبه سایت کمک کند.

تجربه و تخصص محدود

از طرفی، انجام سئو به صورت خودتان به این معنی است که باید خودتان را در مورد بهترین روش‌های سئو آموزش دهید. عوامل رتبه‌بندی ( ) به‌روزرسانی‌های الگوریتم حتی اگر ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده باشید، سطح تجربه و تخصص شما در سئو با یک متخصص برابری نخواهد کرد. کارشناس سئو .

متخصصان سئو باتجربه در تمام جنبه‌های عملی کار مهارت دارند: ساخت لینک، تولید محتوا، بهینه‌سازی درون و برون‌صفحه‌ای، حسابرسی فنی و موارد دیگر خدمات بازاریابی دیجیتال – چک‌لیست سئو ادامه دارد. آنها همچنین در بسیاری از صنایع، از … بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای تفریح و سرگرمی ( ) متخصصان پوست ( ) دندان‌پزشکان به شرکت‌های تجاری (B2B) و مشتریان نهایی (B2C).

اگرچه یادگیری خودآموز تمام این موارد ممکن است، اما باز هم در اجرای تاکتیک‌های سئو محدود خواهید بود. این امر می‌تواند کسب‌وکار شما را به ویژه در صنایع رقابتی، در معرض ضرر جدی قرار دهد.

مزیت: شما هزینه ای بابت استخدام یک آژانس خارجی پرداخت نمی کنید.

یکی دیگر از مزایای سئو خودتان انجام دادن، این است که می‌توانید از هزینه استخدام یک آژانس خارجی صرفه‌جویی کنید.

خدمات سئو می‌تواند هزینه آن ماهانه از ۲۵۰۰ تا بیش از ۱۰ هزار دلار متغیر است. همه چیز به انتخاب همکار، خدمات مورد نیاز و عوامل دیگر بستگی دارد. اما با این حال، انجام سئو به صورت خودتان به معنای اجتناب از هزینه استخدام آژانس است.

مشاهده این مطلب  گوتنبرگ برای مبتدیان: آموزش مقدماتی در WP Engine DXP

اما در حالی که این مزیت بسیاری از کسب‌وکارها را با مشکل مواجه می‌کند، یک نکته منفی در عدم همکاری با یک آژانس سئو وجود دارد.

اما هزینه‌های زمانی و نیروی کار قابل توجهی دارد.

حتی اگر از خدمات آژانس استفاده نکنید، باز هم انجام سئو به صورت خودتان هزینه‌هایی دارد؛ از جمله وقت و نیروی کار.

انجام سئو به صورت شخصی به معنای مسئولیت شما برای هزینه‌های اضافی آن، مانند سرمایه‌گذاری در فناوری‌های تحلیل داده و ساعات کاری بیشتر اختصاص‌یافته به وظایف سئو، است.

  • کلمه‌های کلیدی و پیاده‌سازی
  • رو و بهینه‌سازی خارج از صفحه
  • بررسی وب‌سایت و فنی
  • بهینه‌سازی فنی سایت
  • بهینه‌سازی‌های بیشتر پس از به‌روزرسانی‌های اساسی الگوریتم
  • ساخت لینک
  • تحلیل سئو

این کارها فقط بخش کوچکی از بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) هستند که خودتان می‌توانید انجام دهید. پرسش‌های متداول سئو و این‌ها همه کارهایی هستند که باید در کنار ادارهٔ عادی کسب‌وکارتان انجام دهید.

در بسیاری از موارد ناگوار، صاحبان کسب‌وکارهایی که دانش کمی از سئو دارند، مجبور به پرداخت هزینه‌های زیادی می‌شوند.بیشتربه جای سپردن سئو به شرکت‌های خارجی، خودشان این کار را انجام دهند؛ چون شرکت‌های خارجی مجبورند افراد متخصص سئو استخدام کنند و خسارات وارده به اعتبار آنلاین ناشی از تاکتیک‌های سئوی ضعیف را جبران کنند.

اگر می‌خواهید سئو برایتان کار کند و سود کسب‌وکار شما را افزایش دهد، باید مزایا و معایب نحوه سرمایه‌گذاری زمان و پول خود را بسنجید.

نمی‌خواهید هر روز به سئو برای رشد یا اداره کسب‌وکارتان فکر کنید؟ یک آژانس استخدام کنید.

در غیر این صورت، به خواندن مراحل سریع راه‌اندازی سئو (به‌صورت خودتان) ادامه دهید!

سئو را خودتان انجام دهید: 5 گام برای مبتدیان

اگر از معایب انجام سئو به صورت خودتان منصرف نشده‌اید و آماده‌ی بهینه‌سازی سایت خود هستید، این 5 مرحله برای سئوی خودآموز برای مبتدیان را ببینید:

  1. کلمات کلیدی پژوهش
  2. بهینه سازی برای سئو فنی
  3. بهینه‌سازی سئو درون‌صفحه‌ای خود را بهبود ببخشید
  4. ساختار لینک‌های داخلی خود را بسازید
  5. بهینه‌سازی خارج از صفحه
  6. نظارت بر تحلیل سئو
مشاهده این مطلب  آیا افزونه‌های سئو شاپفای ارزش استفاده را دارند؟

کلمات کلیدی پژوهش

کلمات کلیدی، واژه‌ها و عباراتی هستند که افراد در موتورهای جستجو مانند گوگل وارد می‌کنند تا اطلاعات و منابع مرتبط با پرس‌وجوی خود را بیابند.

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) برای مبتدیان با تحقیق کلمات کلیدی تحقیق کلمات کلیدی برای هر کمپین سئو ضروری است، زیرا به شما کمک می‌کند تا مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و فرصت‌های بهینه‌سازی سایت خود را شناسایی کنید.

 

هنگام شروع تحقیق کلمات کلیدی، این نکات را در نظر داشته باشید:

  • از کلیدواژه‌های مرتبط با کسب‌وکار یا صنعت خود استفاده کنید
  • هدف کلمات کلیدی دم‌بلند در مقابل کلمات کلیدی دم‌کوتاه به مخاطبان هدف علاقه‌مند دست یافتن
  • استفاده کن ابزارهای تحقیق و پیشنهاد کلمات کلیدی مثل رایگان برنامه سئو دات کام برای تحلیل‌ها و بینش‌های ارزشمند
  • شناسایی هدف جستجو کلمات و عبارات کلیدی بیشتری را پیدا کردن

بعد از تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی، می‌توانید آن‌ها را در وب‌سایت خود بگنجانید. می‌توانید آن‌ها را به محتوای مرتبط موجود اضافه کنید یا محتوای جدیدی برای هدف قرار دادن این کلمات کلیدی ایجاد کنید.

این محتوا برای سئو شما بسیار مهم است، اما چرا محتوا برای سئو مهم است؟ تولید محتوایی که کلمات کلیدی مورد جستجوی مخاطبان شما را هدف قرار دهد، به افزایش دیده شدن شما در موتورهای جستجو و جذب مشتریان بالقوه بیشتر به سایتتان کمک می‌کند.

 

تولیدکننده کلمات کلیدی رایگان

الجزایر، آنگولا، جمهوری آذربایجان، آرژانتین، استرالیا، اتریش، بحرین، بنگلادش، ارمنستان، بلژیک، بولیوی، برزیل، بلغارستان، بورکینافاسو، میانمار (برمه)، کامبوج، کامرون، کانادا، سریلانکا، شیلی، تایوان، کلمبیا، کاستاریکا، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، اکوادور، السالوادور، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، غنا، یونان، گواتمالا، هنگ کنگ، مجارستان، هند، اندونزی، ایرلند، اسرائیل، ایتالیا، ساحل عاج، ژاپن، قزاقستان، اردن، کنیا، کره جنوبی، لتونی، لیتوانی، مالزی، مالت، مکزیک، مراکش، هلند، نیوزیلند، نیکاراگوئه، نیجریه، نروژ، پاکستان، پاناما، پاراگوئه، پرو، فیلیپین، لهستان، پرتغال، رومانی، عربستان سعودی، سنگال، صربستان، سنگاپور، اسلواکی، ویتنام، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایلند، امارات متحده عربی، تونس، ترکیه، اوکراین، مقدونیه شمالی، مصر، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، اروگوئه، ونزوئلا. عربی، پرتغالی، آذری، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، بنگالی، ارمنی، هلندی، بلغاری، چینی (سنتی)، کرواتی، یونانی، چکی، دانمارکی، استونیایی، فنلاندی، مجاری، هندی، اندونزیایی، عبری، ایتالیایی، ژاپنی، روسی، کره‌ای، لتونیایی، لیتوانیایی، مالایی، نروژی (بوکمول)، اردو، تاگالوگ، لهستانی، رومانیایی، صربی، چینی (ساده)، اسلواکیایی، ویتنامی، اسلوونیایی، سوئدی، تایلندی، ترکی، اوکراینی، مقدونی. کلمات کلیدی در حال بارگذاری… به محدودیت API خود رسیده‌اید.

مشاهده این مطلب  استفاده از هوش مصنوعی برای سئو: ۱۱ تاکتیک از متخصصان سئو

اوه! خیلی عجولانه درخواست اطلاعات کردید و به حد مجاز درخواست‌های روزانه رسیده‌اید. می‌توانید فردا دوباره امتحان کنید یا … ثبت نام رایگان در بستر ما

مشکلی پیش آمد.

هنگام پردازش خطایی رخ داد. لطفا صفحه را تازه کنید و دوباره امتحان کنید.

در حال حاضر این سرویس در دسترس نیست

در حال رفع مشکل هستیم. لطفا چند دقیقه دیگر دوباره تلاش کنید.

نشانه نامعتبر است/نشانه‌ای تولید نشده است

دسترسی غیرمجاز: نشانه‌ی ورود شما نامعتبر یا گم شده است. لطفاً صفحه را تازه کنید تا ادامه دهید.

بهینه‌سازی برای سئو فنی

گام بعدی در سئو خودتان (از سوی ما) چک‌لیست سئو سایت شما را ارزیابی و بهینه سازی می‌کند بهینه‌سازی فنی سایت بهینه‌سازی فنی سایت به جنبه‌های پشت صحنه وب‌سایت شما اشاره دارد که بر رتبه‌بندی سئو شما تاثیر می‌گذارند، مانند:

  • سرعت سایت و صفحه
  • ساختار سایت
  • سازگاری با موبایل و واکنش‌گرایی
  • وضعیت اچ‌تی‌تی‌پی
  • سلامت لینک‌ها (لینک‌های شکسته)

همه این عوامل می‌توانند بر سئو شما تاثیر بگذارند. برای مثال، سرعت پایین سایت و صفحات می‌تواند باعث شود کاربر سایت شما را ترک کرده و به سایت دیگری برود که این امر، نرخ پرش را افزایش می‌دهد. نرخ بالای پرش می‌تواند به سئو شما آسیب برساند.

برای بهینه‌سازی سئو فنی سایت خود، ابتدا باید یک بررسی سئو سایت برای شناسایی هرگونه مشکل. برخی سایت‌ها مانند Semrush به‌طور رایگان ابزارهای سئو فنی که به شما امکان می‌دهد چندین صفحه سایت را بررسی کنید. همچنین می‌توانید نمونه‌های رایگان ما را ببینید. برنامه سئو دات کام برای سنجش آسان عملکرد سئو سایت خود و یافتن فرصت‌های بهبود!

مشاهده این مطلب  هزینه خدمات سئو - قیمت سئو وردپرس - هزینه سئو

 

SEO.com app metrics

پس از انجام حسابرسی فنی سئو، بخش‌های مشکل‌دار سایت را بررسی و برنامه‌ای برای رفع آن‌ها، چه بهبود سرعت وب‌سایت و چه افزایش سازگاری آن با موبایل برای کاربران دستگاه‌های مختلف، تدوین کنید.

بهینه‌سازی سئو درون‌صفحه‌ای خود را بهبود ببخشید

بخش بزرگی از سئو، بهینه‌سازی عناصر مختلف وبسایت برای سازگاری با موتورهای جستجو است. بهینه‌سازی درون‌صفحه‌ای اهمیت دارد زیرا باعث می‌شود سایت شما برای موتورهای جستجو قابل خزش (ایندکس شدن) شود و حتی تجربه کاربری بازدیدکنندگان را بهبود می‌بخشد.

عناصر مهم سئو درون صفحه‌ای که باید بهینه‌سازی شوند عبارتند از:

  • برچسب‌های عنوان برچسب‌های عنوان موضوع صفحه را خلاصه کنید و کلمه کلیدی مورد نظر را در آن بگنجانید. هنگام بهینه‌سازی برچسب‌های عنوان وب‌سایت، مطمئن شوید که به‌طور دقیق و مختصر، محتوای صفحه را منعکس می‌کنند.
  • برچسب‌های متا برچسب‌های متای توضیحات آن توضیحات کوتاه ۱۶۰ کاراکتری هستند که زیر لینک‌ها در نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند. برچسب‌های متا، شرح دقیق‌تری از محتوای صفحه شما برای کاربران ارائه می‌دهند.
  • آدرس صفحههر صفحه از وب‌سایت شما آدرس اینترنتی منحصر به فرد آدرس‌های اینترنتی شما باید کوتاه، توصیفی از صفحه‌ای که نشان می‌دهند باشند و شامل کلمه یا عبارت کلیدی صفحه باشند.
  • متن جایگزین تصویرتصویر متن جایگزین گوگل از این متن برای توصیف تصویر به افرادی که از صفحه خوان استفاده می‌کنند، بهره می‌برد. مطمئن شوید که متن جایگزین شما به‌دقت تصویر را توصیف می‌کند و شامل یک کلمه کلیدی مرتبط (در صورت امکان) برای افزایش رتبه‌بندی است.
  • نام فایل تصویرتمام تصاویر سایت شما باید نام‌گذاری مناسبی داشته باشند تا گوگل بتواند به‌درستی آن‌ها را نمایه کند. همچنین، به‌ عنوان بهترین روش، بهتر است از کلمات کلیدی اصلی یا فرعی مرتبط در نام فایل تصویرتان استفاده کنید.
مشاهده این مطلب  مشکل رمزهای عبور - موتور WP

برای راهنمایی بیشتر در مورد سئو درون‌صفحه‌ای، به (بخش مربوطه) مراجعه کنید. منابع رایگان سئو !

ساختار لینک‌های داخلی خود را ایجاد کنید

ساختار لینک‌های داخلی وبسایت شما، عاملی مهم در رتبه‌بندی سئو است که در هنگام انجام سئو به صورت خودتان نباید از آن غافل شوید.

پیوندهای داخلی صفحات وب‌سایت خود را به هم متصل کنید تا معماری قوی‌ای بسازید که بر سلسله مراتب اطلاعات تأکید کند. این مهم است زیرا به… خزنده‌های موتور جستجو سایت شما را بررسی و روابط بین صفحات، محتوا و هدف آن را درک کنید.

همچنین، پیوندهای داخلی مهم هستند زیرا:

  • بهبود ناوبری سایت
  • قدرت رتبه‌بندی را گسترش می‌دهد
  • قدرت صفحه را نشان می‌دهد
  • به کاربران در یافتن محتوای مرتبط کمک می‌کند
  • کاربران را بیشتر در سایت خود نگه می‌دارد

برای ساختن پروفایل لینک قوی، نقشه سایت خود را از صفحه اصلی شروع کنید. سپس صفحات اصلی خود (مانند زیرمجموعه‌ها، صفحه تماس با ما و غیره) را مشخص کرده و سایت خود را بسازید، هر زیرمجموعه را با زیرصفحات مرتبط گسترش دهید و این روند را ادامه دهید.

در تمام این مراحل، صفحات مرتبط را از طریق لینک‌های ناوبری و درون متنی به هم مرتبط کنید تا ساختار وب‌سایت قوی ایجاد شود.

بهینه‌سازی خارج از صفحه

پس از پوشش مبانی سئو داخلی، باید به فکر جذب مخاطب از منابع خارجی نیز باشید. مهم‌ترین نشانه‌ای که به گوگل نشان می‌دهد شما مرجعی در این زمینه هستید، لینک‌هایی هستند که به سایت شما اشاره می‌کنند.

این به معنای بمباران سایتتان با لینک‌های برگشتی یا انتشار بی‌رویه پست‌های وبلاگتان در شبکه‌های اجتماعی نیست.

مشاهده این مطلب  رشد بین‌المللی WP Engine با تمرکز بر آژانس‌ها

این نیازمند بک‌لینک از منابع معتبر و متنوع است. برخی از مکان‌هایی که می‌توانید از این طریق بک‌لینک کسب کنید عبارتند از:

  • اگر با خبرنگاری در رسانه‌های محلی ارتباط دارید، سعی کنید برای معرفی کسب‌وکارتان یا رویدادی که برگزار می‌کنید، در آن رسانه‌ها دیده شوید. آن‌ها اغلب به منبع اصلی لینک می‌دهند.
  • از طریق اتاق‌های بازرگانی محلی یا فرصت‌های شبکه‌سازی تجاری، می‌توانید با حمایت مالی از یک رویداد، جذب مخاطبان محلی و یا پاسخ به پرسش‌های جامعه، بک‌لینک‌هایی کسب کنید.
  • سایت‌هایی مانند هارو کمک به خبرنگار، می‌تواند شما را به نویسندگانی در صنعت شما که سوالاتی دارند و برای پاسخ به آن‌ها نیازمند متخصص هستند، وصل کند.
  • محتوایی منتشر کنید که بر پایه تحقیق باشد یا به دانش اختصاصی شما مربوط شود. این روش تضمینی برای جلب توجه و کسب بک‌لینک در وب است.

این روش‌ها همیشه آسان نیستند و ممکن است سال‌ها طول بکشد تا جا بیفتند، پس اگر بلافاصله نتیجه نداد نگران نباشید.

۶. پایش تحلیل‌های سئو

بهترین راه برای پیشتازی در سئو،به خصوصوقتی خودتان این کار را انجام می‌دهید، از یک … استفاده کنید. ابزار تحلیل سئو برای نظارت بر عملکرد سئو شما. مرور منظم تحلیل سئو شما را از عوامل کلیدی موفقیت آگاه نگه می‌دارد و زمینه‌های بهبود را شناسایی می‌کند.

DIY SEO tip: Use Google Analytics 4

رایگان و ابزارهای سئو پولی در دسترس، از جمله:

  • سئو دات کام رایگان
  • گوگل آنالیتیکس ۴ رایگان
  • کنسول جستجوی گوگل رایگان
  • آهرِفْس پرداخت شده
  • سم‌رش پرداخت شده

اگر خودتان سئو را انجام می‌دهید، سرمایه‌گذاری روی ابزاری برای تحلیل سئو ضروری است؛ زیرا مانند یک متخصص سئو عمل می‌کند و به شما در بهبود مستمر کمک خواهد کرد. امتیاز سئو و عملکرد همراه با بینش‌های مبتنی بر داده. علاوه بر این، گوش دادن به پادکست‌های سئو می‌توانم نکات و به‌روزرسانی‌های ارزشمندی درباره جدیدترین روندها و استراتژی‌های سئو ارائه دهم.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

10 قدم برای افزایش کارایی فروشگاه ووکامرس و 5 برابر کردن فروش (چک‌لیست کامل 2021)

امروزه، ارتقای تجربه مشتری یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب و کارهای آنلاین شناخته می‌شود. بیشتر فروشگاه‌های...

گوتنبرگ: به‌روزرسانی ویژگی‌ها در شش ماه

شاید باور کردنش سخت باشد، اما گوتنبرگ ویرایشگر محتوای پیش‌فرض وردپرس که همراه با راه‌اندازی … وردپرس...

مقایسه سیستم‌های مدیریت محتوا: وردپرس در برابر جوملا [اینفوگرافیک]

ما به تازگی مقایسه‌ای بین وردپرس و دروپال انجام دادیم. اینفوگرافیک و کتاب سفید این بار به بررسی تفاوت‌های...

نگاهی اول به PHP 7.4

PHP یا پیش‌پردازنده‌ی ابرمتن، زبان برنامه‌نویسی سمت سرور است که به‌طور گسترده برای توسعه‌ی پوسته‌ها و...

وقت آن است که وب‌سایت وردپرس خود را با HTTPS امن کنید.

در چند سال گذشته، گوگل به‌طور فزاینده‌ای بر اهمیت رمزگذاری HTTPS برای وب‌سایت‌ها تأکید کرده و حتی صفحات...

وردپرس ۵.۶ اکنون نسخه پیش‌فرض برای سایت‌های جدید WP Engine است.

وردپرس ۵.۶ سیمون نسخهٔ آذرماه، سومین به‌روزرسانی بزرگ وردپرس در سال ۲۰۲۰ بود و ویژگی‌ها و تغییرات آن...

۶۵ میانبر صفحه کلید وردپرس برای افزایش کارایی

به عنوان مدیر وبسایت‌های متعدد (بیشترشان وردپرس)، متوجه شدم که افزایش راندمان در استفاده از وردپرس نقش...

ده خطر امنیتی بحرانی در برنامه های کاربردی

اوواسپ (OWASP) یا پروژه امنیت برنامه‌های کاربردی وب باز، یک سازمان غیرانتفاعی است که به نشر اطلاعات مربوط...

ارائه امنیت سازمانی برای همه

امنیت سایبری همچنان چالشی برای کسب‌وکارها (و وب‌سایت‌ها) در همه ابعاد است و امروزه سازمان‌ها با فهرست...

با اطمینان حافظه پنهان خود را پاک کنید

ذخیره‌سازی موقت داده‌ها (کش کردن) روشی عالی برای سرعت بخشیدن به درخواست‌های سرور و ارائه تجربه کاربری...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070