اهرفس در مقابل اسپایفو: کدام بهتر است؟
نیازها و بودجهی شما تعیین میکند که کدام یک، Ahrefs یا SpyFu، بهتر است. Ahrefs ابزاری جامع برای سئو است، اما هزینه آن ممکن است SpyFu را برای کاربرانی که روی تحقیق رقیب تمرکز دارند، به گزینهی بهتری تبدیل کند.
همگام بودن با بهینهسازی موتورهای جستجو این کار بسیار بزرگی است و بدون کمک دیگران از عهدهی آن بر نمیآیم. ابزار سئو مانند Ahrefs یا SpyFu. میخواهید بیشتر در مورد این گزینهها بدانید؟ مقایسه SpyFu و Ahrefs را در پایین ببینید!
AHrefs بهتر است یا SpyFu؟
اینکه کدام ابزار، Ahrefs یا SpyFu، برای سئو بهتر است به نیازهای خاص شما بستگی دارد. اگر اولویت شما تحقیق کلمات کلیدی یا تحلیل بک لینک است، Ahrefs انتخاب مناسبی است. اما اگر بیشتر به تحقیق درباره رقبا اهمیت میدهید یا به دنبال ابزار ارزانتری هستید، SpyFu گزینه بهتری است.
در خدمات سئو وردپرس، Ahrefs با قابلیتهای گسترده در تحلیل بکلینکها و تحقیق کلمات کلیدی، میتواند ابزار قدرتمندی برای بهینهسازی سایت باشد. SpyFu با تمرکز بر ارائه اطلاعات دقیق از تبلیغات رقبا، برای کسبوکارهایی که روی طراحی سایت وردپرس و کمپینهای تبلیغاتی کار میکنند، کاربردی است.
مقایسه Ahrefs با SpyFu
در جدول زیر، درباره مقایسه Ahrefs و SpyFu بیشتر بدانید.
ویژگیها: Ahrefs و SpyFu، میانگین امتیاز ۴.۵ از ۵ و ۴.۶ از ۵، بهترین برای
- مبتدیان سئو
- متخصصان سئو
- بنگاههای کوچک و بزرگ
- مبتدیان سئو
- فریلنسرهای سئو
- کسبوکارهای کوچک
قیمتهااز 99 دلار در ماهاز 33 دلار در ماهنقاط قوت
- شیب یادگیری
- کلمات کلیدی
- تحلیل بک لینک
- تحلیل رقبا
- نرخگذاری
- دادههای تبلیغات کلیکی
ضعفها
- ساختار قیمتگذاری
- پشتیبانی مشتری
- دقت دادهها
- تمرکز بر تبلیغات کلیکی (PPC) در مقابل سئو
بررسی سایت
- بررسی کامل سئو
- بررسی سئو تاریخی
بررسی سئو پایه و تحقیق کلمات کلیدی
- دادههای کلیدواژه رقیبان
- شاخصهای کلیدی و ارزش ترافیک
دادههای کلمات کلیدی رقیبان، ردیابی رتبه کلمات کلیدی، ردیابی تا ده هزار کلمه کلیدی، تاریخچه رتبهبندی، محتوای سئو، شکافهای محتوا، ایدههای موضوعی، تحقیق رقابتی
- کلمات کلیدی
- پیوندهای برگشتی
- ترافیک تخمینی
- کلمات کلیدی
- پیوندهای برگشتی
- دادههای مبتنی بر پرداخت به ازای کلیک
تحلیل بک لینک، شناسایی شکاف بک لینک، پیشنهاد بک لینک مبتنی بر کلمات کلیدی، پشتیبانی مشتری
- گفتگوی آنلاین
- کتابخانه منابع
- انجمنهای آنلاین
- چت آنلاین
- گوشی
- کتابخانه منابع
سادگی استفاده: بالا، هوش مصنوعی بالا
- تحلیل کلمات کلیدی
- ابزارهای هوش مصنوعی رایگان
بالای و پایین بلوک فراخوان به عمل با شناسه `cta-block-block_6633e4d8d6987` را میتوان به دلخواه تنظیم کرد: بدون فاصله، با فاصلهی کم، یا با فاصلهی متوسط.
به ابزار سئو موردعلاقهی جدیدتان بگویید سلام
اجازه ندهید رابط کاربری پیچیده شما را کند کند. با SEO.com فرصتها را سریعتر بیابید!
رایگان امتحان کنید
در داخل Ahrefs
در ادامه، بیشتر درباره مزایا و معایب Ahrefs بخوانید.
مزایای Ahrefs
انتخاب Ahrefs به عنوان ابزار سئو، مزایای متعددی دارد که عبارتند از:
- طرح رایگان:یکی از بهترین ویژگیهای Ahrefs این است که ابزارهای رایگان ارائه میدهد برای مواردی مانند تحقیق کلمات کلیدی و ساخت لینک که البته بسیار راحت است.
- کلمات کلیدیتحقیق کلمات کلیدی یکی از بزرگترین نقاط قوت Ahrefs است. این ابزار برای یافتن کلمات کلیدی ایدهآل جهت هدفگیری در محتوای سئو شما، بینظیر است.
- تجزیه و تحلیل بک لینکAhrefs ابزاری بسیار مفید برای تحلیل پروفایل بکلینکها و تشخیص وبسایتهایی است که به شما لینک میدهند.
معایب Ahrefs
هرچند مزایای Ahrefs در بالا ذکر شده بسیار خوب هستند، اما چندین نقطه ضعف نیز وجود دارد که کاربران را به جستجوی … جایگزینهای Ahrefs از جمله معایب آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- قیمتهاابزارهای رایگان Ahrefs ممکن است محدود باشند، اما برنامههای پولی آن بسیار گران هستند و بسیاری از کسبوکارها توانایی پرداخت آنها را ندارند. در این صورت، شاید بخواهید… ابزار سئو یوبرسوجست در مقابل اهرفس بسته به نیاز شما
- زمان زیادی برای استراحتدر مقایسه با ابزارهای دیگر، Ahrefs زمان خرابی زیادی دارد؛ یعنی مدت زمانی که پلتفرم از دسترس خارج است. این موضوع میتواند برای کسبوکارها بهطور قابل فهمی آزاردهنده باشد.
- پشتیبانی مشتریپشتیبانی مشتری Ahrefs چندان شناختهشده نیست و بسیاری از کاربران میگویند تیم خدمات مشتری آن کمفایده و کند است.
درون SpyFu
در ادامه، بیشتر درباره مزایا و معایب SpyFu بدانید.
مزایای SpyFu
SpyFu مزایای خاص خود را دارد، از جمله موارد زیر:
- طرح رایگانمانند Ahrefs، SpyFu نیز طرح رایگان ارائه میدهد. و در این مورد، این یک طرح واقعی است نه چند ابزار رایگان جداگانه مانند Ahrefs.
- تحلیل رقباقدرت اصلی SpyFu جمعآوری اطلاعات در مورد سئو رقباست. این ویژگی، یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این ابزار و از دلایل برتری آن است. ابزارهای تحلیل رقبا آن بیرون
- کاربرپسندیدر کل، استفاده از SpyFu بسیار آسان است و این ویژگی آن را از بسیاری از ابزارهای رقیب که استفاده از آنها دشوار است، متمایز میکند.
معایب SpyFu
اگرچه مزایای ذکر شده در بالا مطمئناً خوب هستند، اما استفاده از SpyFu معایبی نیز دارد که عبارتند از:
- دادههای نادرستکاربران SpyFu گاهی از دقت دادههای این ابزار گلایه داشتهاند. بدیهی است که دریافت دادههای نادرست از ابزار سئو، مشکل بزرگی است.
- عدم تمایز موتورهای جستجوبرخی کاربران گفتهاند که SpyFu نمیتواند ترافیک بهدستآمده از گوگل را از سایر موتورهای جستجو تشخیص دهد و این امر دانستن منبع ترافیک را دشوار میکند.
- نمودارهای غیرقابل فهم برای کاربربا وجود اینکه سهولت استفاده از نقاط قوت اصلی SpyFu است، نمودارهای آن از این قاعده مستثنی هستند و بسیاری از کاربران استفاده و پیمایش آنها را دشوار میدانند.
مقایسه دقیق Ahrefs و SpyFu
حالا که برخی از مهمترین مزایا و معایب هر ابزار را دیدیم، کدام بهتر است: Ahrefs یا SpyFu؟ در ادامه ببینید که این دو ابزار از نظر پنج مؤلفه کلیدی یک ابزار سئو خوب، چگونه با هم مقایسه میشوند.
آسانی استفاده
گزارشها درباره سهولت استفاده از Ahrefs متفاوت است. برخی کاربران رابط کاربری آن را کمی پیچیده میدانند، اما برخی دیگر آن را بینظیر میخوانند. در نهایت، نتیجهگیری قطعی در این مورد دشوار است و همه چیز به دیدگاه فردی بستگی دارد.
از طرف دیگر، بهطور کلی SpyFu را بسیار کاربرپسند میدانند (به جز نمودارهایش). بنابراین SpyFu با اختلاف کمی در این بخش برنده است.
برندهجاسوس جنگ
قیمتگذاری
در این دسته هیچ رقابتی نیست: SpyFu بیدرنگ پیروز میشود. اول از همه، هر دو ابزار نسخههای رایگان ارائه میدهند، اما فقط برنامه رایگان SpyFu به معنای واقعی کلمه رایگان است—نسخه رایگان Ahrefs بیشتر مجموعهای از ابزارهای رایگان جداگانه است.
و وقتی به طرحهای پولی آنها نگاه میکنید، برتری SpyFu حتی واضحتر میشود. ارزانترین طرح آن تنها ۱۶ دلار در ماه است، در حالی که قیمتگذاری Ahrefs قیمت از ماهی ۹۹ دلار شروع میشود و تا ۹۹۹ دلار در ماه هم میرسد. برای شرکتهایی با بودجه کم، چندان مقرون به صرفه نیست!
برندهجاسوسی گوگل
پژوهش
یک ابزار سئو خوب به شما کمک میکند تا فرصتهای جدیدی برای گسترش کمپینهایتان بیابید، چه از طریق یافتن کلمات کلیدی و چه با بررسی اقدامات رقبا. هر دو ابزار Ahrefs و SpyFu در این زمینه تبحر دارند، اما در حوزههای مختلف.
قدرت SpyFu در تحقیق رقیب است، در حالی که Ahrefs یکی از… بهترین ابزارهای ردیابی رتبه پس کدام یک برنده میشود؟
عامل تعیینکننده، مشکلاتی است که SpyFu در زمینه دقت دادهها دارد. هر دو نزدیک به هم هستند، اما همین موضوع در این مقایسه، برتری Ahrefs را قطعی میکند.
برندهاهرفس
هیچ چیزی در پرانتز وجود ندارد.
ایدههای کلیدی را در چند ثانیه تولید کنید
تا 50 ایده کلمه کلیدی سفارشی همراه با دادههای ضروری مثل حجم جستجو، سختی کلمه کلیدی و هزینه هر کلیک را بدون نیاز به ورود به سیستم تولید کنید! ایدههای کلیدی را اکنون تولید کن
هیچ چیزی در پرانتز وجود ندارد.
تحلیل
علاوه بر کمک به پژوهش برای یافتن فرصتهای جدید سئو، هر دو ابزار SpyFu و Ahrefs به شما در تحلیل دادههای موجود و بررسی عملکرد کمپینهایتان کمک میکنند. در این زمینه، Ahrefs برتری دارد؛ زیرا نه تنها برای ارزیابی رتبهبندی کلمات کلیدی شما عالی است، بلکه میتواند بینش عمیقی از پروفایل بکلینک شما نیز ارائه دهد.
برندهاهرفس
پشتیبانی مشتری
در نهایت، هر نرمافزار خوبی باید تیم پشتیبانی مشتری قویای هم داشته باشد. SpyFu در این زمینه عملکرد متوسطی دارد؛ تیم پشتیبانی مشتری آن نظرات بسیار مثبتی دریافت نمیکند، اما شکایات زیادی هم ندارد.
از سوی دیگر، همانطور که پیشتر اشاره شد، خدمات مشتری آhrefs به دلیل کندی و عدم کمکرسانی، مشکلات زیادی ایجاد کرده است. به همین دلیل، SpyFu در این بخش برنده است.
برندهجاسوسی جنگ (یا جاسوسی مبارزه)