بهینهسازی موتور جستجو یک استراتژی بازاریابی دیجیتال تأثیرگذار با سابقهای در ارائه بازگشت سرمایه است. اما این به این معنا نیست که بهینهسازی موتور جستجو ارزان است — کسبوکارها معمولا ماهیانه ۱۵۰۰ دلار یا بیشتر پرداخت میکنند برای خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجوی مقرونبهصرفه، راهحلی برای بهینهسازی هزینهها بدون کاهش عملکرد به شرکتها ارائه میدهد. درباره بهینهسازی موتور جستجوی کمهزینه، از جمله مقرونبهصرفهترین خدمات موجود در سال 2024، بیشتر بدانید. برای خدمات سئو وردپرس با بودجه محدود، سرویسهایی مانند Ubersuggest و RankMath گزینههای مقرون به صرفهای هستند که ابزارهای قدرتمند و گزارشهای دقیق را ارائه میدهند.
سئو مقرون به صرفه چیست؟
سئو مقرون به صرفهنهبه جای سئو ارزان، سئوی مقرون به صرفه روشی استراتژیک برای بهینهسازی هزینههای سئو، در عین حال نگهداری عملکرد سئو این روش میتواند شامل تغییر ارائهدهندگان، کاهش خدمات ارائه شده، یا بازنگری در استراتژی باشد.
هزینه خدمات سئو ارزان چقدر است؟
هزینه خدمات سئو ماهانه ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار بسته به عوامل خاص هر آژانس و کسبوکار، مانند ابعاد وبسایت، موقعیت مکانی آژانس و مقیاس استراتژی، هزینهها متفاوت است. در مقایسه، خدمات سئو با قیمت مناسب از ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار در ساعت یا ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار در ماه ارائه میشوند.
به یاد داشته باشید، سئو مقرون به صرفهنهسئو ارزانقیمت به معنای بهینهسازی موتور جستجو با هزینهای بیشتر از چند صد دلار در ماه یا چند دلار در ساعت است که معمولاً در خدمات سئوی ارزان دیده میشود. در طراحی سایت وردپرس، استفاده از خدمات سئو با قیمت مناسب مانند SEOptimer و Screaming Frog میتواند به بهینهسازی وبسایت شما بدون فشار به بودجه کمک کند.
آیا سئو مقرون به صرفه است؟
بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) مقرون به صرفه است و کسب و کارهایی با هر اندازهای (از یک کارمند تا 500 کارمند و بیشتر) در آن سرمایهگذاری میکنند. با این حال، SEO مقرون به صرفه نیازمند تفکر استراتژیک در تعیین اهداف، تخصیص بودجه و اولویتبندی کارهاست.
سه سرویس سئو با مناسبترین قیمت
سه سرویس سئو باصرفهترین در سال 2024 عبارتند از:
مشاوره سئو
هزینه متوسطصد دلار به بالا در ساعت
خروجیهابهینهسازیها و حسابرسیها
چگونه هزینهها را بهینه کنیممشاوران میتوانند خیلی سریع هزینه زیادی در بر داشته باشند، بنابراین وقت مشاور را روی مهمترین حوزهها متمرکز کنید. برای مثال، برای بهرهمندی حداکثری از خدمات مشاوره سئو اولویتشان را روی حسابرسی و بهینهسازی رتبهبندی صفحات محصول در جستجو بگذارند.
بررسی سئو
هزینه متوسط۶۵۰ دلار به ازای هر حسابرسی
خروجیهاپیشنهادهای سئو درونصفحهای، برونصفحهای و فنی، مرتبشده بر اساس میزان تأثیرگذاری
چگونه هزینهها را بهینه کنیم؟از ابزارهای رایگان استفاده کنید، مانند موتور جستجوی گوگل (یا به طور کلی، سئو) برای دریافت گزارشهای بررسی عملیاتی. برخی از ارائه دهندگان سئو، گزارشهای بررسی رایگان ارائه میدهند، هرچند این روش، ملاحظات دیگری نیز دارد.
محتوای سئو شده
هزینه متوسط(٥٠ دلار یا بیشتر به ازای هر صفحه)
خروجیهامحتوای بهینهسازیشده برای موتورهای جستجو، به همراه ویرایش و تصحیح
چگونه هزینهها را بهینه کنیم؟هرچه بیشتر راهنمایی کنید، مثلاً کلمات کلیدی و طرح کلی محتوا را ارائه دهید تا مطمئن شوید محتوای تحویلی با دستورالعملهای برند و بهترین شیوههای سئو مطابقت دارد. تصاویر را از طریق کتابخانههای تصویری رایگان یا ابزارهای تولید گرافیک مانند کنوا تهیه کنید.
ابزارهای سئو با قیمت مناسب
اگر با انجام سئو به صورت خودتان در حال کاهش هزینهها هستید، این ابزارهای سئوی ارزان قیمت را در نظر بگیرید:
ابزار، هزینه، کاربردها: SEO.com رایگان (تا یک وبسایت)
گزینههای پولی موجود است
- ممیزی
- تحلیلها
- بهینهسازی درونصفحهای
اسکرچینگ فراگ، رایگان (تا ۵۰۰ آدرس اینترنتی)
گزینههای پولی موجود است
- ممیزی
یاست سئو رایگان
گزینههای پولی موجود است
- ممیزی
- بهینهسازی درون صفحهای
- بهینهسازی فنی سایت
گوگل آنالیتیکس 4 رایگان
- تحلیل
کنسول جستجوی گوگل (رایگان)
- تحلیلها
- ممیزی
تجزیه و تحلیل سرعت صفحه (رایگان)
- بررسیهای فنی سئو
تینی پیانجی رایگان
گزینههای پولی موجود است
- بهینهسازی فنی سایت
چت جی پی تی رایگان
گزینههای پولی موجود است
- بررسی حسابها
- بهینهسازی درونصفحهای
- بهینهسازی خارج از صفحه
- بهینهسازی فنی سایت
- محتوای بهینهسازی شده برای موتورهای جستجو
کانوا رایگان
گزینههای پولی موجود است
- محتوای بهینهسازی شده برای موتورهای جستجو
گرامری رایگان
گزینههای پولی موجود است
- محتوای بهینهسازی شده برای موتورهای جستجو
چگونگی ایجاد بودجهای مقرون به صرفه برای سئو
هر چقدر هم بودجهتان کم باشد، برنامهریزی برای تخصیص آن شما را برای موفقیت آماده میکند، بهویژه برای سئو مقرونبهصرفه. مراحل زیر میتواند به شما در شروع ایجاد یک بودجه سئو مؤثر و در عین حال مقرونبهصرفه کمک کند.
اهداف خود را مشخص کنید
ابتدا، آنچه را که شما و یا کسبوکارتان از سئو در ۶ تا ۱۲ ماه آینده انتظار دارید، مشخص کنید، مانند:
- ده درصد افزایش ترافیک
- افزایش 5 درصدی در جذب سرنخهای واجد شرایط
- سه درصد افزایش فروش آنلاین
شما شاخصهای کلیدی عملکرد این اهداف تعیین میکنند که رهبری چگونه عملکرد شما را ارزیابی میکند و روی بودجه سئو آیندهتان تاثیر میگذارد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که این اهداف (1) واقعبینانه و (2) قابل سنجش باشند.
بهینه سازی موتور جستجوی خود را بررسی کنید.
بعد، بهینه سازی موتور جستجوی خود را بررسی کنید با ابزاری رایگان مثل SEO.com
از حسابرسی خود، نقطهی شروع سئو خود را خواهید یافت. آژانس یا مشاور شما اطلاعات و راهنمایی لازم برای درک اینکه چه مشکلاتی باید فورا یا بعدا برطرف شوند را در اختیارتان میگذارند.
عملکرد خود را ارزیابی کنید
اکنون، عملکرد گذشته خود را ارزیابی کنید.
به پلتفرم تحلیل دادههای خود، مانند گوگل آنالیتیکس 4، نگاه کنید تا بفهمید:
- رشد ترافیک ارگانیک
- کیفیت ترافیک ارگانیک
- تبدیلهای ترافیک ارگانیک
اگر با همکاری یک شرکت سئو معتبر، ترافیک ارگانیک سال گذشته ۳ درصد رشد داشت و امسال به دنبال رشد ۱۰ درصدی با یک برنامه سئو اقتصادیتر هستید، آیا این واقعاً شدنی است؟
با توجه به این اطلاعات، میتوانید تصمیم بگیرید که آیا لازم است اهداف خود را اصلاح کنید یا نه.
بودجه خود را تهیه کنید
حالا که اهداف و حسابرسی شما تمام شده، میتوانید بودجه سئو خود را برنامهریزی کنید.
مثلاً، به مثال زیر توجه کنید:
- هدف:ده درصد رشد ترافیک ارگانیک
- بررسی سئومشکلات جزئی
- ملاکرشد ۳ درصدی ترافیک ارگانیک در سال گذشته
- موارد قابل تمرکز:پروفایل بک لینک، تولید محتوای سئو، لینک سازی داخلی
وقتی بدانید وقت خود را کجا متمرکز میکنید، میدانید پول خود را کجا خرج کنید.
مثلاً اگر ابزار لازم برای نوشتن را ندارید محتوای بهینهسازی شده برای موتورهای جستجو اما اگر رسیدن به اهداف شما حیاتی است، میتوانید بخشی از بودجه خود را به خدمات سئو و تولید محتوای اقتصادی اختصاص دهید تا به تعداد X صفحه دست یابید.
چطور یک شرکت سئو با قیمت مناسب پیدا کنیم
هنگام جستجوی کالاهای ارزان قیمت شرکتهای سئو تحقیق عمیق برای اطمینان از عدم همکاری کسبوکارتان با یک شرکت سئو ارزانقیمت، بسیار مهم است. این شرکتها معمولا هزینه کمتری میگیرند اما از روشهای غیر اخلاقی سئو استفاده میکنند که میتواند به عملکرد سئوی شما آسیب برساند.
اینها توصیههای ما هستند (بر اساس بیش از ۲۵ سال تجربه):
بودجه را تعیین کنید
ابتدا، بودجهای که برای سئو میتوانید (و نمیتوانید) اختصاص دهید را مشخص کنید. این عدد، در تحقیق برای یافتن بستههای سئوی مقرون به صرفه و جلوگیری از گفتگو با مشاوران یا آژانسهایی که خارج از محدوده قیمتی شما هستند، بسیار راهگشا خواهد بود.
پیشنهاد بخواهید
از شبکهی حرفهای خودتان برای یافتن خدمات سئو مقرون به صرفه، پیشنهاد بگیرید. پیشنهادهای آنها میتواند شما را بدون تحقیقات گسترده به آژانسهای معتمد برساند و از سرگیری تلاشهای سئو را تسریع کند.
اگر به پیشنهادهای بیشتری نیاز دارید، به تحقیقات تیم ما در مورد… توجه کنید. بهترین شرکتهای سئو در آمریکا و همچنین در شهرهای مختلف فینیکس، آریزونا و شهر نیویورک، نیویورک .
نظرات را بخوانید
سپس، ارائه دهندگان را از طریق بررسیها و مطالعات موردی ارزیابی کنید و سوالاتی مانند این بپرسید:
- مشتریان چه چیزهایی را دوست دارند یا از چه چیزهایی خوششان نمیآید؟
- چه معیارهایی برای سنجش موفقیت استفاده میشود؟
- این آژانس روی چه صنایعی تمرکز دارد؟
- جدیدترین نظرات یا مطالعات موردی چقدر جدید هستند؟
پاسخهای شما به این پرسشها، در شناخت ارزش تماس با ارائهدهندهی خدمات، به شما بینش میدهد. همچنین این موارد اضافی را نیز بررسی کنید. ویژگیهای یک شرکت سئو خوب .
تحویلها را بررسی کن
از ارائه دهندگان خدمات تماس بگیرید و درخواست ارائه گزارش کار کنید. ببینید خدمات سئو مقرون به صرفه آنها شامل چه مواردی است و آیا این موارد با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر. گزارش کار باید شامل قیمت و هزینههای اضافی (در صورت وجود) نیز باشد.
برو
گزینه به صرفه ای برای بهینه سازی موتور جستجو پیدا نمیکنید؟ صرف نظر کنید.
با شرکتی که نیازها یا بودجه شما را برآورده نمیکند، همکاری نکنید و ریسک هدر رفتن بودجه (یا اعتبارتان) را نپذیرید. به جای آن،… دورههای رایگان سئو و ابزارهایی برای یادگیری سئو و بهینهسازی سایت شما.
با خدمات سئو مقرون به صرفه، از مزایای سئو بهرهمند شوید
سئو با قیمت مناسب، راهی برای دسترسی به مزایای سئو با بودجه محدودتر است. در وبافکس (تیمی که پشت سئو دات کام قرار دارد)، ما ارائه میدهیم خدمات سئو مناسب نیازها (و بودجه) کسبوکارهای متوسط
امروز با ما آنلاین تماس بگیرید برای دریافت قیمت سفارشی خود!
پرسشهای متداول درباره سئو مقرون به صرفه
پاسخ به رایجترین پرسشهای متداول درباره سئو مقرون به صرفه
تفاوت سئو ارزان قیمت و سئوی مقرون به صرفه چیست؟
تفاوت سئو ارزان با سئوی مقرون به صرفه، فراتر از قیمت است؛ مسئله، اعتبار ارائه دهندهی خدمات است. خدمات سئوی ارزان اغلب از تاکتیکهای غیر اخلاقی برای افزایش دیده شدن در نتایج جستجو استفاده میکنند.
اما این تاکتیکها میتوانند منجر به مسدود شدن از فهرست گوگل
اگر این اتفاق بیفتد، معمولا برای رفع محرومیت به کمک حرفهای نیاز خواهید داشت که مستلزم استخدام یک ارائهدهنده خدمات سئو معتبر (و گران) است. به همین دلیل به کسبوکارها توصیه میکنیم اگر قیمتی بسیار پایینتر از حد معمول به نظر میرسد، احتمالا چنین است و ارزش ریسک کردن را ندارد.
ارزانترین ارائه دهندگان سئو چه کسانی هستند؟
قیمتها به سرعت تغییر میکنند، بنابراین ارزانترین ارائه دهندگان سئو متفاوت هستند.
چون معتقدیم خدمات سئو ارزان قیمت اغلب مضرتر از مفیدند، این شرکتها را معرفی نمیکنیم. در عوض، پیشنهاد میکنیم به دنبال آژانسهایی با قیمتهای مناسب سئو باشید یا خودتان به انجام سئو ادامه دهید.
اگر به دنبال سئو با هزینه کم هستید، به سایتهای استخدام فریلنسر مانند فیور یا آپورک فکر کنید. هر دو بازارچه، سیستمها و استانداردهای اجتماعی برای حفظ سلامت بازار دارند.
چرا در بهینهسازی موتور جستجو سرمایهگذاری کنیم؟
کسبوکارها اغلب بهینه سازی موتور جستجو (سئو) مقرون به صرفه را نادیده میگیرند و در عوض تمرکز خود را روی حذف تمام سرمایهگذاریهای سئو از بودجهی خود میگذارند. اما این انتخاب، پیامدهای بلندمدتی مانند از دست رفتن ترافیک، سرنخها و فروش را در پی دارد.
میخواهید به دلیل … در سئو سرمایهگذاری کنید. مزایا که شامل
- صرفه اقتصادی در مقایسه با روشهای دیگر مانند پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
- هدفگیری پیشرفته با استفاده از کلمات کلیدی برای رسیدن به کاربران واجد شرایط در زمان مناسب
- بازده سرمایه که اغلب از سایر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال بالاتر است
اگر برای حفظ بودجه سئو مشکل دارید، راهنمای ما را ببینید چطور سئو را برای رییس خود توضیح دهیم .
چه زمانی باید سئو را برونسپاری کنم و چه زمانی خودم انجامش دهم؟
هنگام تصمیمگیری بین برونسپاری سئو و انجام آن به صورت شخصی، به موارد زیر توجه کنید:
- شما دانش لازم برای سئو را ندارید.
- وقت کافی برای سئو ندارید
- شما منابع لازم برای انجام سئو را ندارید.
این مشکلات اغلب باعث میشوند واگذاری سئو مثلاً یک شرکت سئو با قیمت مناسب، منابع، دانش و زمان لازم برای بهینهسازی سایت شما برای موتورهای جستجو را دارد.