سئو، سایت، محتوا، مدیا، گوگل و ... 6070-699-0937

سفارش طراحی افزونه اختصاصی وردپرسی چگونه است؟

با سفارش طراحی سایت وردپرسی می‌توانید سایتتان را در موتورهای جستجو بهینه کنید و رتبه خوبی بگیرید. اگر می‌خواهید هزینه‌های طراحی سایت را کاهش دهید، می‌بایست سایتتان را با وردپرس طراحی کنید علاوه بر این طراحی سایت با وردپرس سرعت آن را بسیار افزایش داده و امنیت آن را بالا می‌برد. پیشنهاد ما برای سایت‌های فروشگاهی و شرکتی استفاده از این افزونه برای ارتقا و رشد سایت است.
آنچه در این مقاله می خوانید:

وردپرس چیست؟

وردپرس یکی از بهترین ابزارها برای طراحی وب سایت بوده که همین عامل باعث شده این سیستم به مدیریت محتوای باکیفیت در سراسر جهان تبدیل شود. وردپرس به زبان php نوشته شده و یکی از آسان‌ترین و پرطرفدارترین افزونه‌ها در طراحی سایت محسوب می‌شود.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با این افزونه باعث شده تا در بین افراد طرفداران زیادی پیدا کند. به مزیت‌های وردپرس توجه کنید.

1- سرعت بالا در طراحی سایت

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس، سرعت بالای آن بوده که همین عامل برای طراحی سایت‌ها فروشگاهی و شرکتی اهمیت زیادی دارد. اجرای پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. در صورتی که بخواهید سایتتان را با وردپرس طراحی کنید، به راحتی طراحی قابل انجام است و با داشتن محتوای مرتبط و تصاویر با کیفیت می‌توانید این‌کار را انجام دهید.

2- هزینه بسیار پایین وردپرس

مبلغ نگهداری سایت وردپرسی بسیار پایین است و سایت‌هایی که این روش را انتخاب ‌کنند هزینه بسیار کمی را برای آن پرداخت می‌کنند. چرا که ارائه خدمات پس از فروش، سرویس دهنگان هاست وردپرس و افرادی که توانایی کار با آن را دارند، بسیار زیاد است. بنابراین پس از طراحی سایت با مشکلی مواجه نمی‌شوید. نگهداری سایت شامل امکانات بالا، پشتیبانی، سرعت زیاد و رفع خطاهای سایت و بروزرسانی آن می‌شود.

3- امنیت سایت

با استفاده از وردپرس امنیت سایت تامین می‌شود. البته بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ممکن است این فرایند از طریق وردپرس به خطر بیفتد چرا که همه افراد از کدهای open source مطلع هستند. البته این نظر زمانی درست است که کد دارای اشکال باشد و افراد به آن دسترسی نداشته باشند در این صورت نمی‌توان باگ سایت را برطرف کرد. این نکته را در نظر بگیرید که بسیاری از سایت‌های معتبر جهانی از وردپرس استفاده کرده و فعالیت‌هایشان را در این راستا پیش می‌برند. در صورتی که از تیم حرفه‌ای برای طراحی وردپرسی کمک بگیرید لازم نیست درمورد امنیت سایت نگرانی داشته باشید.

مشاهده این مطلب  طراحی سایت چیست؟

4- سادگی در استفاده از سایت وردپرسی

این ویژگی در سایت‌های وردپرسی باعث شده تا نیاز به تخصص تکنولوژی پیچیده مانند html, php, css از بین رود. چرا که در افزونه وردپرسی استفاده از این کدها ضرورتی ندارد و می‌توانید قالب‌های آماده را برای سایتتان در نظر بگیرید. اگر بخواهید یک سایت منحصر به فرد طراحی کنید، باید از یک متخصص کمک گرفته تا سایتتان را به نحو بهینه‌ای از طریق وردپرس طراحی کند.

5- در دسترس بودن وردپرس برای تمامی افراد

یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب وردپرس این است که به راحتی قالب آن دسترس بوده و همه افراد می‌توانند برای درج محتوا و مطالب از آن کمک بگیرند و حتی آن را ویرایش کنند به همین دلیل هم برنامه نویسان در سراسر جهان تمایل دارند از این افزونه استفاده کنند.

6- اهمیت وردپرس در سئو سایت

وردپرس به راحتی سایت شما را بهینه کرده و به همین دلیل هم از نظر موتورهای جستجو رتبه بسیار خوبی می‌گیرد و همین عامل سایت شما را ارتقا می‌دهد.

در صورت نیاز به رتبه یک گوگل شدن می توانید پکیج سئو تخصصی مورد نیاز خود را از طریق صفحه اصلی یعنی خدمات سئو یاسئومی سفارش دهید.

معایب طراحی سایت با وردپرس

با وجود مزایایی که این روش دارد، دارای معایبی نیز است.

1- پلاگین بیش‌تر سرعت پایین‌تر

افزونه وردپرسی امکانات بسیار زیادی را به سایت شما اضافه می‌کند. در صورت استفاده همزمان از چند افزونه، سرعت سایت کاهش می‌یابد. زمانی که این امکانات کاهش پیدا کنند تغییراتی نیز در ظاهر و عملکرد سایتتان هم بوجود می‌آید. البته جای نگرانی نیست در صورت انتخاب طراح سایت حرفه‌ای تمامی این موارد قابل حل است.

مشاهده این مطلب  آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان

2- استفاده بیش از حد از منابع

در صورتی که از منابع زیادی استفاده می‌کنید ، باید سایتتان را ارتقا دهید. این کار از طریق سرویس هاست وردپرسی قابل انجام است. یک طراح مجرب از یک سرور مناسب برای ارتفا سایت استفاده می‌کند.

نقش  وردپرس در کسب و کارهای اینترنتی

در صورت تمایل به رونق کسب و کارتان و فعالیت در تمامی زمینه‌های خدماتی آنلاین ، می‌بایست یک سایت وردپرسی داشته باشید چرا که این سیستم یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان به شمار می‌رود. جالب است بدانید بیش از 29 درصد سایت‌های جهان با وردپرس طراحی می‌شوند. کسانی که به کسب و کار اینترنتی مشغول هستند، می‌بایست برای بیزینس‌شان سایتی را طراحی کنند. پیشنهاد ما به شما استفاده از وردپرس برای این‌کار است. چرا که یک قالب پایه و بسیار ساده برای سایت شما طراحی می‌شود و کار با آن بسیار راحت است. افرادی که طراحی سایت وردپرسی انجام می‌دهند می‌توانند هسته وردپرس را تغییر داده، افزونه‌هایی را در سایت بنویسند و قالب تم را برایتان طراحی کنند.

برنامه نویسی با کد نویسی بهتر است یا طراحی سایت با وردپرس؟

یکی از عوامل مهمی که هنگام انتخاب طراح سایت باید به آن دقت داشته باشید این است که او از چه روشی برای طراحی سایت استفاده می‌کند. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که از قالب‌های آماده استفاده می‌کند یا سایتتان به صورت اختصاصی طراحی می‌شود. این موضوع شاید کمی بی‌اهمیت به نظر برسد. اما توجه کنید که مسئله بسیار مهمی در پیشرفت کسب و کارتان محسوب می‌شود. در صورتی که طراح با زبان PHP آشنایی داشته باشد به راحتی می‌تواند به بهترین شکل سایتتان را طراحی کند و در صورت بروز مشکل هم خودتان به راحتی با یک سرچ ساده آن را حل می‌کنید.

مشاهده این مطلب  خدمات افزایش سرعت سایت در مشهد

طراحی سایت وردپرسی

وردپرس یکی از افزونه‌های طراحی سایت است که با زبان php نوشته شده و کار کردن با آن بسیار راحت است. نقش وردپرس در بهینه سازی و سئو سایت اهمیت زیادی دارد و به شما در افزایش رتبه سایت کمک شایانی می‌کند. البته انتخاب طراح سایت نیز نقش مهمی در این زمینه دارد چرا که از بوجود آمدن باگ و خطاها جلوگیری می‌کند. وردپرس همچنین نقش بسزایی در سایت‌های فروشگاهی و شرکتی دارد و می‌توانند در ارتقا سایتتان موثر باشد.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین تیم سئو ایران و مشهد
طراحی سایت مشهد | قیمت طراحی سایت در مشهد | طراحی سایت وردپرسی
سفارش طراحی سایت مشهد، کسب و کار شما را رونق می‌دهد. فرقی ندارد شما چه کسب و کاری دارید آنلاین نشدن کسب...
آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان
آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان
در دنیای امروزی، داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای برای هر کسب و کار یا فعالیت آنلاین ضروری است. اما برای بسیاری...
افزایش سرعت وردپرس در لوکال هاست
افزایش سرعت وردپرس در لوکال هاست
وردپرس (WordPress) یکی از محبوب ‌ترین سیستم‌ های مدیریت محتوا (CMS) است که برای ایجاد وب‌ سایت‌ های داینامیک...
آموزش پشتیبانی سایت وردپرس
آموزش پشتیبانی سایت وردپرس
وب‌سایت‌های ساخته شده با وردپرس از محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع وب‌سایت‌ها هستند. اما برای حفظ و بررسی...
افزایش سرعت سایت های شلوغ
افزایش سرعت سایت های شلوغ
هر روز، اهمیت سرعت بارگذاری وب ‌سایت‌ها در جذب و نگه‌داری کاربران بیشتر می ‌شود. بازار رقابتی امروزی،...
انجمن طراحان سایت
انجمن طراحان سایت
انجمن طراحان سایت به مکانی گفته می‌شود که در آن هزاران طراح و توسعه دهنده سایت دور هم جمع شده و با یکدیگر...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070