تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

شغل‌های سئو: چگونه در بازاریابی جستجو، شغلی بسازیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

این کدهای CSS مربوط به قالب‌بندی و استایل‌دهی صفحات وب هستند. اندازه حاشیه‌ها، فضاهای خالی، شکل ظاهری تصاویر، و چیدمان عناصر صفحه را در اندازه‌های مختلف نمایشگر (از طریق media queries) مشخص می‌کنند. همچنین استایل‌های خاصی برای عناوین، لیست‌ها، جدول‌ها، دکمه‌ها و المان‌های مختلف بصری مانند کادرها و جعبه‌های اطلاعاتی تعریف شده است.

شغل‌های سئو رونق دارند.

پیش‌بینی می‌شود که صنعت سئو جهانی تا سال ۲۰۳۲ به ۱۵۷ میلیارد دلار برسد.

از پایین ۶۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ متاسفم، شما هیچ متنی داخل پرانتز قرار ندادید که بتوانم آن را ترجمه کنم. لطفا متن مورد نظر را در پرانتز وارد کنید تا بتوانم آن را به فارسی روان ترجمه کنم.

چرا این اتفاق می افتد؟

برای رقابت در فضای دیجیتال، کسب و کارها به سئوکاران ماهر نیاز دارند.

و آنها حاضرند برای این تخصص پول زیادی بپردازند (بعدا بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد).

در این مطلب، شما خواهید آموخت:

  • چگونه اولین شغل سئو خود را (حتی بدون هیچ تجربه‌ای) به دست آورید
  • مهارت‌های لازم برای موفقیت در سئو
  • چگونه از سطح مبتدی به نقش های مدیریتی ارتقا پیدا کنیم
  • بهترین فرصت‌های شغلی سئو را کجا می‌توان پیدا کرد؟

علاوه بر این، نکات تخصصی از متخصصان باتجربه سئو در مورد نحوه برجسته شدن.

اما قبل از اینکه به چگونگی آن بپردازیم، بیایید ببینیم چرا سئو یک مسیر شغلی جذاب است.

چرا شغل سئو را انتخاب کنیم؟

آیا یادگیری سئو در سال 2024 ارزشش را دارد؟

دلیلش این است:

تقاضای بالا برای مشاغل سئو

آیا شغل‌های سئو تقاضای زیادی دارند؟

در حال حاضر، بیش از ۱۵۰ هزار شغل مرتبط با سئو در سراسر جهان، فقط در لینکدین، فعال هستند.

بیش از 5 میلیون عضو لینکدین “SEO” را در عنوان شغلی خود دارند.

یعنی تقاضا برای آن زیاد است. کارشناسان سئو همین حالا.

این کارها دستمزد خوبی هم دارند.

طبق اطلاعات Indeed متخصصان سئو ۶۴۳۱۴ دلار درآمد دارند. به طور متوسط، با بالاترین حقوق ۱۰۹۰۲۵ دلار

و یک میانگین حقوق پایه مدیر سئو ۷۸،۲۵۵ دلار است. و می‌تواند تا ۱۲۵،۸۴۵ دلار افزایش یابد.

مشاهده این مطلب  5 کنفرانس بازاریابی محتوا برای شرکت در سال 2024

یادگیری مستمر و انطباق‌پذیری

با کار در زمینه سئو، همواره در جریان جدیدترین استراتژی ها و تاکتیک ها خواهید بود، هرچه که باشند.

در دهه ۲۰۰۰، متخصصان سئو از روش‌های پر کردن متن با کلمات کلیدی و ساخت شبکه‌های وبلاگ شخصی (PBN) استفاده می‌کردند.

حالا ما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای جذب کلیک با محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی رقابت می‌کنیم.

هر روز جستجوهای بیشتری در یوتیوب و تیک‌تاک انجام می‌شود.

(چه کسی می‌داند سئو در آینده چه شکلی خواهد داشت؟)

ما می‌دانیم که تقاضا برای دانش همیشه وجود خواهد داشت.

و همیشه استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی وجود خواهند داشت که به شما کمک می‌کنند تا آن تقاضا را جذب کنید.

فرصت‌های فراوان رشد شغلی

فضای زیادی برای رشد وجود دارد، وقتی وارد دنیای سئو شدید.

اگر آرزوی پیشرفت در نردبان سازمانی را دارید، مسیر شغلی شما ممکن است به این شکل باشد:

  1. استراتژیست سئو فردی که به طور مستقل کارهای روزمره سئو را انجام می‌دهد
  2. مدیر سئو ساخت، مدیریت و آموزش تیمی از استراتژیست‌های سئو
  3. **مدیر سئو:** تعیین استراتژی کلی سئو و مدیریت تیمی از مدیران سئو
  4. معاون رشد/بازاریابی سرپرستی کل تیم سئو و تمام تیم‌های دیگر در حوزه رشد و بازاریابی
  5. مدیر بازاریابی هدایت کل استراتژی بازاریابی یک شرکت – و کل دپارتمان بازاریابی

همچنین می‌توانید به راحتی به عنوان مشاور مستقل فعالیت کنید یا در هر زمانی به حوزه‌های مرتبطی مانند بازاریابی رسانه‌های پولی یا بازاریابی محصول تغییر شغل دهید.

این یعنی در زمینه شغل‌های سئو، فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد.

راه‌های پیشرفت در شغل سئو: آژانس، درون سازمانی یا مشاوره

معمولا سه مسیر شغلی مختلف در سئو وجود دارد:

  1. کار در یک آژانس
  2. در شرکت
  3. مشاور شدن

هر مسیر، مزایا و معایب خاص خودش را دارد. بیایید به بررسی آن بپردازیم.

سئو آژانسی

در یک آژانس سئو، شما با وبسایت‌های مختلف مشتریان در صنایع گوناگون کار می‌کنید. شما عضوی از تیمی خواهید بود که پروژه‌های مختلف سئو را انجام می‌دهد.

مزایا

  • با حل مشکلات مختلف سئو، به سرعت یاد بگیرید.
  • مهارت‌های متنوعی را توسعه دهید
  • در کنار متخصصان سئو با تجربه کار کنید که می‌توانند شما را راهنمایی کنند.
مشاهده این مطلب  چگونه از بهینه‌سازی بیش از حد در سئو اجتناب کنیم (و آن را تشخیص دهیم)

معایب

  • حقوق کمتر نسبت به مشاغل داخلی
  • تعامل محدود با مشتری، که ساخت مهارت‌های نرم را دشوارتر می‌کند.

سئو داخلی

به عنوان یک متخصص سئو داخلی، شما روی وب‌سایت یک شرکت خاص تمرکز می‌کنید. با تیم‌های دیگر مانند بازاریابی و توسعه همکاری می‌کنید تا حضور آنلاین شرکت را بهبود بخشید.

مزایا

  • در یک صنعت و مجموعه تکنولوژی خاص به طور عمیق متخصص شوید.
  • تجربه همکاری با تیم‌های خارج از حوزه سئو کسب کنید.
  • حقوق بالاتر نسبت به نقش‌های آژانس

معایب

  • با مشکلات متنوع کمتری در زمینه سئو مواجه خواهید شد، به این معنی که مهارت‌های فنی شما ممکن است به سرعت رشد نکند.
  • احتمالاً محدود به یک نقش خاص، مثلاً بهینه سازی موتور جستجو برای تجارت الکترونیک یا بهینه سازی محلی برای موتور جستجو

مشاوره سئو

مشاوران سئو به صورت مستقل فعالیت می‌کنند و به چندین مشتری در زمینه نیازهای سئو کمک می‌کنند. شما از استراتژی سئو تا یافتن مشتریان جدید، همه چیز را مدیریت می‌کنید.

مزایا

  • به طور چشمگیری درآمد شما را به عنوان یک فرد مستقل افزایش می‌دهد.
  • به شما امکان انتخاب پروژه‌هایی که روی آن‌ها کار می‌کنید و پروژه‌هایی که رد می‌کنید را می‌دهد.
  • آزادی کامل در انتخاب محل کار و مدت زمان کار

معایب

  • باید مشتریان خودتان را پیدا کنید و حفظشان کنید.
  • مدیریت فروش، بازاریابی، عملیات و حسابداری به تنهایی، در حالی که تمام کارها را هم خودتان انجام می‌دهید.

کجا می توان شغل سئو پیدا کرد

به دنبال شغل در زمینه سئو می‌گردید؟

دو راه اصلی برای پیدا کردن نقش‌های سئو وجود دارد: جستجو در سایت‌های کاریابی و شبکه‌های کاریابی.

اینطور می‌توانید از هر کدام بیشترین بهره را ببرید:

از سایت‌های کاریابی استفاده کنید.

سایت‌های استخدام عمومی مثل لینکدین جابز و ایندید، و سایت‌های استخدام تخصصی سایت استخدامی “اس ای او جابز” .

استفاده از هر دو روش، بهترین شانس را برای پیدا کردن شغل مناسب به شما می‌دهد.

مثلاً، جستجوی سریع در سایت‌های کاریابی مانند لینکدین و Indeed راه خوبی برای فهمیدن فرصت‌های شغلی سئو در منطقه شماست.

مشاهده این مطلب  7 نکته آسان SEO برای مشاغل کوچک

(برخی از عبارت‌های جستجوی مفید عبارتند از:)

تحلیلگر سئو

بهینه‌سازی فنی سئو

متخصص سئو

مدیر سئو

ایمیل‌های هشدار برای این کلمات کلیدی تنظیم کنید تا هر زمان که آگهی شغلی سئو که به آن علاقه دارید منتشر شد، به‌روز باشید.

جستجو در سایت‌های تخصصی شغلی مثل SEOjobs.com نیز یک استراتژی هوشمندانه است.

این روش هدفمند می‌تواند شانس شما را برای یافتن فرصت‌هایی که با تجربه و اهداف شغلی شما همسو هستند، افزایش دهد.

شبکه‌تان را بسازید

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) هیچ تفاوتی با سایر صنایع ندارد.

خیلی وقت‌ها، شمابا استفاده از روابط خود شغلی پیدا کردن(نه آن چیزی که می‌دانی.)

هر چه سمت شغلی بالاتر باشد، این موضوع بیشتر صدق می‌کند.

مثلاً به ندرت شاهد آگهی استخدام برای سمت مدیر بازاریابی ارشد یا معاون سئو در وب‌سایت‌های کاریابی هستید. رهبران شرکت‌ها معمولاً برای این نقش‌ها به سراغ افرادی می‌روند که قبلاً می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند.

نحوه گسترش شبکه شما در سئو

در کنفرانس‌ها و گردهمایی‌ها شرکت کنید

کنفرانس‌های سئو و جلسات حضوری محلی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای گسترش شبکه شماست.

هیچ چیز جایگزین ملاقات حضوری با سایر متخصصان سئو نمی‌شود.

برای نتایج بهتر، می‌توانید از مشاور سئو الگو بگیرید. نیک لروی کتاب او را تهیه کنید و یک جلسه خودتان در رابطه با این اتفاق ترتیب دهید.

دوست من نوآ لرنر من این کار را برای موزکان امسال انجام دادم. این روش بسیار خوبی برای ملاقات با افراد جدید، گسترش شبکه‌هایمان و استفاده‌ی بهینه از زمانمان در کنفرانس بود.

در فعالیت‌های آنلاین گروهی شرکت کنید

آیا می‌خواهید به سرعت روابطی بسازید که می‌تواند مسیر شغلی شما را تغییر دهد؟

به یک جامعه سئو بپیوندید.

یکی از نمونه‌های قابل توجه مغز متفکر ترافیک یک انجمن خصوصی سئو

شرکت در گفتگوهای انجمن‌هایی مانند TTT، روش بسیار خوبی برای گسترش شبکه‌ی کاریتان و به‌روز ماندن در دنیای سئو است.

همچنین، دیدگاه ارزشمندی درباره چالش‌های سئوکاران حرفه‌ای و نحوه‌ی غلبه بر آن‌ها ارائه می‌دهد.

مشاهده این مطلب  6 روند سئو در سال 2024 که باید بدانید

پست شبکه‌های اجتماعی

همچنین می‌توانید با انتشار مطالبی در مورد آنچه در حال یادگیری آن هستید در لینکدین و ایکس (که قبلا توئیتر نام داشت) شبکه خود را گسترش دهید.

این می تواند ترسناک باشد، به خصوص وقتی احساس می کنید هنوز … یادگیری سئو .

اما چیزهای خوبی می‌توانند از این کار به وجود بیایند: وارد لینکدین شوید و چیزی مانند این بنویسید: «بعد از مهاجرت وبسایت، من گوگل سرچ کنسول رو بررسی کردم. این یه چیزیه که یاد گرفتم.»

نگران به اشتراک گذاشتن نظراتتون در شبکه‌های اجتماعی هستید؟

این کاملا طبیعی است.

همیشه نگرانی وجود دارد که کسی زیر پست شما کامنت بگذارد و بگوید: “خب؟ این که چیز بدیهی است!”

اما از تجربه من، همیشه کسی هست که اون پست رو می‌خونه و ازش یاد می‌گیره. و اینها افرادی هستند که بعداً با شما تماس می‌گیرند و می‌گویند: “من پست‌های شما رو دنبال می‌کنم و دوست دارم شما رو برای یه پروژه استخدام کنم.”

مهارت‌ها و ابزار ضروری برای یک شغل موفق در سئو

برای موفقیت در سئو، باید بلد باشید که یک سایت را برای جستجو بهینه کنید.

علاوه بر این، باید بتوانید برای استراتژی‌های خود حمایت کسب کنید.

و از همه مهمتر اینکه با تیم‌هایی که برای اجرای این استراتژی‌ها به کمک شما نیاز دارند، به طور موثر همکاری کنید.

در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به برخی از مهارت‌هایی که برای یک شغل در زمینه سئو نیاز خواهید داشت، می‌اندازیم.

تحقیق کلمات کلیدی

درک کردن هدف جستجو شناسایی کلمات کلیدی باارزش، پایه و اساس هر استراتژی موفق سئو است.

در ابزارهایی مانند Ahrefs، Semrush و Google Keyword Planner مهارت پیدا کنید تا این مهارت را به طور کامل یاد بگیرید.

در نظر بگیرید که دوره گام به گام تحقیق کلمات کلیدی آکادمی سمراش یا گواهی‌نامه تحقیق کلمات کلیدی موز برای بررسی عمیق‌تر روش‌های تحقیق کلمات کلیدی

بهینه‌سازی موتور جستجو در صفحه

برای کسب رتبه برتر در نتایج گوگل، محتوای شما باید تمام پرسش‌ها و کنجکاوی‌های جستجوگران را پوشش دهد.

این باید به طور موثر نشان دهد تخصص، اقتدار و اعتماد (E-E-A-T) .

مشاهده این مطلب  پتانسیل سئوی موبایل را باز کنید: راهنمای متخصص

علاوه بر این، بهینه‌سازی برای بخش‌های برجسته و استفاده از کلمات کلیدی ثانویه ضروری است.

عنوان‌های جذاب و توضیحات متا صدای کلیک درایو

مجموعه ما را ببینید راهنمای قطعی برای سئوی درون صفحه این روند را کاوش کنید.

بازرسی سایت

برای تحلیل عملکرد سئو یک وبسایت، باید با استفاده از ابزارهایی مانند Screaming Frog یا Sitebulb، یا ابزارهای بررسی سایت Semrush و Ahrefs، نحوه استفاده از خزنده وب را یاد بگیرید.

علاوه بر این، باید داده‌های موجود در کنسول جستجوی گوگل (GSC) و گوگل آنالیتیکس را تجزیه و تحلیل کنید.

(می‌توانید به …) فهرست بررسی سئو سایت ۱۸ مرحله‌ای یادگیری چگونگی حسابرسی سریع و مؤثر یک سایت

تحلیل رقبای سئو نشان می‌دهد کدام استراتژی‌ها و تاکتیک‌های بهینه‌سازی جستجو برای رقبای شما مؤثرند و کدام‌ها نیستند.

این بینش‌ها به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌های موفق رقبای خود را مهندسی معکوس کنید، از فرصت‌های از دست رفته آن‌ها استفاده کنید و اولویت‌بندی کنید که کدام کلمات کلیدی و موضوعات را هدف قرار دهید.

ابزارهایی مانند Semrush، Ahrefs و Moz به شما کمک می‌کنند تا عملکرد جستجوی رقبایتان را به‌سرعت تحلیل کنید.

آنها فاش خواهند کرد که برای کدام کلمات کلیدی رتبه‌بندی می‌شوند، کدام صفحات برای آنها رتبه‌بندی می‌شوند و چگونه به بک‌لینک‌های خود رسیده‌اند.

راهنمای ما را بخوانید تحلیل رقبای سئو درک استراتژی ها و تکنیک های استفاده شده در وب سایت های برتر

چگونه در درخواست‌های شغلی سئو متمایز شویم

شما شغل ایده‌آل سئو را پیدا کرده‌اید.

زمانشه که یه درخواست نامه جمع و جور کنیم.

این کاری است که می‌توانید برای متمایز شدن از سایر متقاضیان انجام دهید.

اشتیاق خود را به سئو نشان دهید

حتماً هر آزمایشی را که با استفاده از دانش سئو انجام داده‌اید، در رزومه خود برجسته کنید.

وقتی تازه کارم در زمینه سئو رو شروع کرده بودم، هر چیزی که یاد می‌گرفتم رو روی وبلاگی درباره تیم فوتبال مورد علاقه‌م، وایکینگ‌های مینه‌سوتا، پیاده می‌کردم.

این سایت هیچ‌وقت به میلیون‌ها بازدید نرسید یا پولی درنیاورد. اما من در مصاحبه‌های کاری به وبلاگ وایکینگ‌هایم اشاره می‌کردم و می‌گفتم: «تمام چیزهایی که از راه‌اندازی این سایت در اوقات فراغتم یاد گرفته‌ام، اینجاست.»

مشاهده این مطلب  سئو کلاه سیاه چیست؟ در رابطه با سئو کلاه سیاه نخوانیم؟

پروژه‌هایی که شروع می‌کنید نیازی نیست میلیون‌ها بازدید داشته باشند یا ماهیانه هزاران دلار درآمد کسب کنند.

وبلاگ نیک این کار رو نکرد.

کارفرمایان می‌خواهند ببینند که شما فقط به‌طور منفعلانه در مورد تاکتیک‌های سئو مطالعه نمی‌کنید، بلکه آن‌ها را به‌طور فعال در موقعیت‌های واقعی به‌کار می‌گیرید.

نمایش دستاوردهای خاص سئو

ما به عنوان متخصصان سئو، دسترسی مستقیم به داده‌هایی داریم که نشان می‌دهند کمپین‌های ما چه میزان بازدهی سرمایه‌گذاری را به همراه دارند.

می‌توانیم نتایج حاصل از تلاش‌هایمان را با نمودارهای ترافیک نشان دهیم.

اسکرین شات از رتبه بندی محتوای ما در نتایج جستجو (SERPs)

و حتی درامدی که از طریق جستجوی ارگانیک کسب کرده‌اید گوگل آنالیتیکس :

این اطلاعات را در رزومه خود بگنجانید تا به‌طور فوری تجربه عملی خود در ارائه نتایج واقعی را نشان دهید.

برجسته کردن گواهینامه‌های سئو و مهارت در ابزارهای آن

اگر شما در ابزارهای مورد استفاده‌ی آن‌ها مهارت داشته باشید، برای کارفرما امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

پس، تمام ابزارهای سئو که با آنها آشنا هستید را در رزومه خود لیست کنید.

شایان ذکر است که گواهینامه‌های سئو آنچه در طول سال‌ها به دست آورده‌اید.

هر چیزی از گواهینامه GA4 گرفته تا دوره‌هایی که در آکادمی Semrush گذرانده‌اید، در اینجا ذکرکردنی است.

درخواست شغلی که نیازمند مهارتی است که شما ندارید؟

قبل از مصاحبه، در دوره‌ای مرتبط شرکت کنید تا اشتیاق خود به یادگیری را نشان دهید.

چطور در دنیای همیشه در حال تغییر سئو به روز بمانیم

بعضی اصول سئو که دهه‌هاست تغییری نکرده‌اند.

اما هر به‌روزرسانی الگوریتم، چیزهایی که برای رسیدن به صدر نتایج جستجو (SERPs) لازم است را تغییر می‌دهد.

یعنی اگر می‌خواهید در سئو موفق شوید، باید به روز باشید و از اتفاقات جدید باخبر باشید.

در اینجا برخی از منابع مورد علاقه‌ی ما برای به‌روز ماندن با استراتژی‌ها و تاکتیک‌های سئو که در حال حاضر مؤثر هستند، آمده است.

نامه‌های خبری

اشتراک در چند خبرنامه‌های سئو به شما کمک می‌کند از آخرین اتفاقات در زمینه سئو مطلع باشید.

مشاهده این مطلب  ۲۰ نکته برتر برای بهترین استفاده از پینترست

چند مورد از مورد علاقه‌های ما در بک لینکو عبارتند از:

  • ترس از دست دادن فرصت‌های سئو برای اطلاع از جدیدترین اخبار سئو
  • به‌روزرسانی‌های اصلی نکاتی عملی برای بهینه سازی موتور جستجو
  • اِسنِپ‌شات‌های غنی آخرین تحولات در سئو فنی

وبلاگ‌ها

اگر به دنبال مطالعه عمیق در مورد موضوع جدیدی هستید، وبلاگ‌های سئو انتخاب خوبی هستند.

برخی از موارد مورد علاقه ما:

  • بک‌لینکو راهنماهای جامعی در مورد همه جنبه‌های سئو منتشر می‌کند تا به شما در ارتقای مهارت‌هایتان کمک کند.
  • جزئیات در مورد استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) که برندهای بزرگ برای تسلط بر نتایج جستجو (SERPs) استفاده می‌کنند، بینش‌هایی ارائه می‌دهد.
  • وبلاگ سمراش طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهد، از جمله سئو، بازاریابی محتوا، تبلیغات کلیکی (PPC) و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEM).

پادکست‌ها

پادکست‌ها راهی عالی برای کاوش عمیق‌تر در یک موضوع هستند.

پیشنهاد می‌کنیم:

  • جستجوی اطلاعات محرمانه نگاهی به تغییرات اخیر سئو از دید تیم روابط جستجوی گوگل
  • اصول اولیه سئو اطلاعات مفید برای مبتدیان که با جزئیات فنی گیج‌کننده نیست
  • چشم‌انداز سئو راهنمایی برای پیمودن مسیر موفقیت در سئو

استراتژی‌های یادگیری اضافی

بهتر است که سه ساب ردیت بزرگ در زمینه سئو را زیر نظر داشته باشید. فروم سئو لطفا متن مورد نظر را که در داخل پرانتز نوشته شده را برای من ارسال کنید تا آن را به فارسی روان ترجمه کنم. (بخش SEO بزرگ) و تکنیکال سئو .

این به شما کمک می‌کند که از جدیدترین افکار و کارهای دیگر متخصصان سئو مطلع شوید.

همچنین به شما کمک می‌کند تا از آخرین روندها – مانند استراتژی‌های نوآورانه و فناوری‌های پشت آن‌ها – مطلع باشید.

قدم بعدی در مسیر شغلی سئو خود را بردارید

شغلی در زمینه سئو می‌تواند رضایت‌بخش باشد، اگر گام‌های درست را در مسیر خود بردارید.

با به کارگیری این نکات، شما به خوبی برای تصاحب اولین شغل سئو خود آماده خواهید بود و می توانید یک حرفه موفق را در این زمینه بنا کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چرا نرخ استفاده، کلید موفقیت آژانس‌های دیجیتال است

چرا نرخ استفاده، کلید موفقیت آژانس‌های دیجیتال است در دنیای آژانس‌های دیجیتال، یک چیز قطعی است: لحظات...

چگونه نرخ رها کردن سبد خرید را کاهش دهیم - 12 روش قدرتمند برای افزایش نرخ تبدیل در مرحله تسویه حساب

سبدهای خرید رها شده یکی از بزرگترین مشکلاتی است که همه فروشندگان تجارت الکترونیک با آن دست و پنجه نرم...

12 راه برای تقویت سئو با کنسول جستجوی گوگل

به دنبال ارتقای رتبه و افزایش ترافیک هستید؟ در این صورت، کنسول جستجوی گوگل (GSC) ابزاری ضروری برای سئو...

راهنمای ضروری بهینه‌سازی موتورهای جستجو

  بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) به بهبود عملکرد وب‌سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می‌کند...

راهنمای ضروری برای استراتژی وب‌سایت شما

  هر کاری که بکنید، هر کسب‌وکاری به وب‌سایت نیاز دارد. یک وب‌سایت جذاب و کاربردی می‌تواند کسب‌وکار...

۲۰ نکته برتر برای بهترین استفاده از پینترست

  چرا باید از پینترست استفاده کرد؟ به‌طور خلاصه، پینترست محرکی فوق‌العاده برای جذب ترافیک و ویترینی...

آیا می‌دانید رقبای شما چه کارهایی می‌کنند؟

نگاه داشتن به رقبا برای پیشتازی در کسب‌وکار ضروری است. شناخت نقاط قوت رقیب به شما کمک می‌کند تا شکاف‌های...

چاپ درخواستی: پاسخ به پرسش‌های متداول شما

پس در مورد چاپ حسب سفارش شنیده‌اید و می‌خواهید بدانید که آیا برای شما مناسب است یا نه. خوب، این را در...

قوانین نگارش متاتگ عنوان

عنوان متا خلاصه‌ای کوتاه از صفحه‌ی شماست که هم موتورهای جستجو و هم کاربران وب می‌توانند از آن برای درک...

برنامه پس از راه‌اندازی وب‌سایت

بعد از راه‌اندازی وب‌سایتتان چه برنامه‌ای داشته باشید پس از راه‌اندازی طراحی سایت وردپرس و آغاز فعالیت‌های...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570