09376996070 | شروع کسب و کار آنلاین به صورت حرفه ای

5 کنفرانس بازاریابی محتوا برای شرکت در سال 2024

آنچه در این مقاله می خوانید:

 

بیشتر روزهایم را با نشستن در مقابل یک صفحه نمایش می گذرانم که در Google Doc مدفون است. (احتمالا شما هم همینطور.)

و در حالی که از کار عمیق لذت می برم، چند بار در سال هوس می کنم که میز کارم را رها کنم و با انسان های دیگر معاشرت کنم – به طور ایده آل با سکه کارفرمای خود.

کنفرانسها بهانهای عالی برای معاشرت با دیگر بازاریابان محتوا، گفتوگو کردن، یادگیری چند ترفند جدید و وانمود کردن به اینکه ما همه هستیم. واقعا هیجان زده در مورد هوش مصنوعی مولد

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بزرگترین و بهترین کنفرانس های بازاریابی محتوا در بقیه سال 2024 برگزار می شود.

کنفرانس چه زمانی مکان
ورودی 2024 18 سپتامبر 20 بوستون، MA
دنیای بازاریابی محتوا 2024 22 اکتبر – 23 سن دیگو، کالیفرنیا
Ahrefs Evolve 2024 â ï¸ 24 اکتبر – 25 سنگاپور
LavaCon 2024 27 اکتبر 30 پورتلند، OR
CopyCon 2024 8 نوامبر لندن

1. ورودی 2024

تاریخ ها: 18 سپتامبر 20
مکان: بوستون، MA
سخنرانان: TBC
قیمت ها: از 1199 دلار
وب سایت: https://www.inbound.com/

INBOUND که توسط بازاریابی محتوا OG HubSpot میزبانی میشود، صدها گفتگو، غواصی عمیق، چتهای کنار آتش، و ملاقاتها درباره موضوعاتی از استراتژی برند گرفته تا هوش مصنوعی ارائه میدهد.

من در طول سالها در سهم من از INBOUND شرکت کردهام (و حتی با یکی از بنیانگذاران دارمش شاه آبجو مینوشم)، و همیشه از انتخاب کامل رویدادهای پیشنهادی لذت میبرم.

نکات کلیدی یک نکته برجسته هستند، و سخنران سرفصل امسال کار سختی را باید دنبال کرد: باراک اوباما کنفرانس سال گذشته را تعطیل کرد.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

2. دنیای بازاریابی محتوا 2024

تاریخ ها: 22 اکتبر – 23
مکان: سن دیگو، کالیفرنیا
سخنرانان: TBC
قیمت ها: از 1199 دلار
وب سایت: https://www.contentmarketingworld.com/

مسلما را کنفرانس بازاریابی محتوا، Content Marketing World به مدت چهارده سال است که گفتگوها و الهامات محتوایی را ارائه می دهد.

دستور کار سال 2024 در حال انجام است، اما کنفرانس سال گذشته تمام جنبه های قابل تصور بازاریابی محتوا، از ساخت برند B2C گرفته تا ویژگی های محتوا برای سازمان های دولتی را با عناوین جلسه ای مانند:

  • استاد کلاس دولتی: استراتژی بازاریابی محتوا برای ایجاد اعتماد عمومی
  • یک برند محبوب: در حال تحول استراتژی محتوای خلاق Zillow
  • استراتژیهای سئو مبتنی بر شواهد: از بین بردن «بهترین شیوههای سئو» و سایر افسانههای بازاریابی

3. Ahrefs Evolve 2024 ¸

تاریخ ها: 24 اکتبر – 25
مکان: سنگاپور
سخنرانان: آلیدا سولیس، لیلی ری، اندی چادویک، نیک رنجر، شارلوت، مارکوس هو، ویکتور کارپنکو، آماندا کینگ، رابرت لای، جیمز نورکی، جیسون هنسی، برنارد هوانگ، کوروش شفارد، فری کازونی، سام اوه، پاتریک استوکس، تیم سولومن!)
قیمت ها: از 570 دلار
وب سایت: https://ahrefs.com/events/evolve2024-singapore

درست است. Ahrefs میزبان یک کنفرانس است! به 500 بازاریاب دیجیتال برای یک گردهمایی 2 روزه در سنگاپور بپیوندید.

ما 18 سخنران برتر از سرتاسر جهان، کارگاه های تخصصی تحت رهبری متخصصان در مورد همه چیز، از SEO فنی گرفته تا استراتژی محتوا، و فرصتهای زیادی برای همکاری با افراد حرفهای محتوا، برندهای بزرگ و کل خدمه Ahrefs داریم.

من سال گذشته برای اولین بار به سنگاپور سفر کردم و همینطور است واقعا ارزش این سفر را دارد. توصیه میکنم از سوپردری گروو بازدید کنید، در بازارهای دستفروش در محله چینیها غذا بخورید و به ساحل سنتوزا بروید.

اگر به متقاعد کردن نیاز دارید، در اینجا متخصص سئو JH Scherck در این زمینه است پادکست Ahrefs ایجاد مورد برای سفر کنفرانس:

4. LavaCon 2024

تاریخ ها: 27 اکتبر 30
مکان: پورتلند، OR
سخنرانان: رلی آنت بیکر، حنایی دامیتیو، اسکات آبل، جنیفر لی
قیمت ها: از 1850 دلار
وب سایت: https://lavacon.org/

LavaCon یک کنفرانس محتوا با تمرکز بسیار فنی است که بیش از 70 جلسه برای کمک به شرکت ها در حل این مشکل اختصاص داده شده است “مشکلات تجاری مرتبط با محتوا، افزایش درآمد و کاهش هزینه های تولید”.

در عمل، این به معنای سخنرانانی از NIKE، Google، Meta، Cisco، و Verizon و موضوعاتی مانند:

  • عملیاتی کردن هوش مصنوعی مولد,
  • طبقه بندی در عصر هوش مصنوعی: آیا هنوز هم مرتبط هستند؟، و
  • از بسیاری، یک: ساخت یک لایه معنایی برای خراب کردن سیلوها

5. CopyCon 2024

تاریخ ها: 8 نوامبر
مکان: لندن
سخنرانان: نیک پارکر، تاسمین لفت هاوس، دن نلکن، تاجا مایر
قیمت ها: از 454.80 پوند
وب سایت: https://www.copywritingconference.com/

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

CopyCon یک کنفرانس یک روزه در لندن است که توسط ProCopywriters (یک انجمن عضویت برای کپی رایترها – من یک بار، سالها پیش در آن عضو بودم) میزبانی می شود.

این دستور کار که برای کپینویسان، خلاقان و استراتژیستهای محتوا در نظر گرفته شده است، به شدت بر جنبههای کیفی محتوا متمرکز است که اغلب نادیده گرفته میشوند – فرآیندهای خلاقانه، لحن صدا، و ایجاد ارتباطات عاطفی از طریق کپی.

گفتگوهای امسال شامل جلساتی مانند:

  • جادوی شگفت انگیز تن صدا،
  • قدرت ابزارهای هوش مصنوعی به عنوان یک طراح محتوا، و با عنوان زیبا
  • منتقد درونی شما یک دینگ دونگ است.

(چون بله منتقد درونی شما واقعاً یک دینگ دونگ است.)

افکار نهایی

اینها همه کنفرانس های محتوا هستند، اما رویدادهای مرتبط با محتوا در طول سال اتفاق می افتد. اشاره های افتخاری به DigiMarCon UK 2024 (29 اوت 30، لندن، بریتانیا)، اجلاس وب (11 نوامبر 14، لیسبون، پرتغال)، و انجمن B2B (12 نوامبر 14، بوستون، MA).

من این لیست را صرفاً بر روی رویدادهای حضوری متمرکز کرده ام، اما کنفرانس های فقط آنلاین نیز در دسترس هستند، مانند ContentTECH Summit (15 مه 16).

به یک کنفرانس محتوایی می روید که من آن را پوشش نداده ام؟ توصیه خود را با من به اشتراک بگذارید لینکدین یا X.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

راهنمای جامع گوگل برای بهینه‌سازی محتوا در جست‌وجوی هوش مصنوعی

راهنمای جامع گوگل برای بهینه‌سازی محتوا در جست‌وجوی هوش مصنوعی (AI Overviews و AI Mode)

جایی فراتر از «لینک‌های آبی» تحول موتور جست‌وجوی گوگل از جست‌وجوی کلاسیک به تجربه‌های ترکیبی هوش مصنوعی،...
۱۲ مهارت کلیدی برای تبدیل_ شدن به متخصص سئو موفق تا سال 1405

۱۲ مهارت کلیدی برای تبدیل‌ شدن به متخصص سئو موفق تا سال 1405

مقدمه: آینده سئو انسانی‌تر، فنی‌تر و پیچیده‌تر است سئو در سال‌های آینده، نه‌تنها به‌عنوان ابزاری برای...
چگونه گوگل با کمک هوش مصنوعی جلوی کلاهبرداری‌ ها را می‌گیرد؟

چگونه گوگل با کمک هوش مصنوعی جلوی کلاهبرداری‌ ها را می‌گیرد؟

گوگل با کلاهبرداران چه می‌کند؟ بیایید واقع‌بین باشیم. اینترنت هرچقدر پیشرفت می‌کند، راه‌های فریب هم پیچیده‌تر...
آیا متا برای تضعیف پرونده‌ی ضدانحصار خود، زمینه‌ ساز رشد تیک‌ تاک شد؟

آیا متا برای تضعیف پرونده‌ی ضدانحصار خود، زمینه‌ ساز رشد تیک‌ تاک شد؟

در دنیای پرتنش رقابت میان غول‌های فناوری، گاهی سکوت، از هر فریادی بلندتر شنیده می‌شود. این‌بار، توجه‌ها...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
نسخه جدید سئو برای سال ۱۴۰۴

سئو در سال ۱۴۰۴: اگر از صفر شروع می‌کردم، چطور یادش می‌گرفتم؟

از سال ۲۰۰۹ تا امروز، میلیون‌ها نفر تونستن با استفاده از سئو، از گوگل ترافیک رایگان جذب کنن. من هم یکی...
چگونه گزارش‌های سئو بنویسیم

چگونه گزارش‌های سئو بنویسیم که نظر مدیر ارشد بازاریابی (CMO) را جلب کند؟

اگر سئو را تنها با افزایش ترافیک ارزیابی می‌کنید، زمان آن رسیده که نگاه‌تان را عوض کنید. در دنیای بازاریابی...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
راهنمای کامل پیاده‌سازی اصول E-E-A-T برای تقویت سئوی داخلی سایت

چگونه E-E-A-T را در سایت خود پیاده‌سازی کنیم و سئوی داخلی را تقویت کنیم؟

در پاسخ به انتشار اطلاعات نادرست در اینترنت و با هدف ارتقای کیفیت نتایج جستجو، گوگل مفهومی کلیدی را توسعه...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070