راههای زیادی برای بازاریابی وبسایت شما وجود دارد بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنید. کریس بارلینگ همبنیانگذار ارائهدهنده نرمافزار تجارت الکترونیک فروشندهدک همچنین چندین توصیه ارزشمند در مورد سئو و برخی نکات دیگر بازاریابی آنلاین ارائه میدهد.
فروش آنلاین هماکنون با نرخ بیش از ۱۶ درصد سالانه رشد میکند و این ثابت میکند که اینترنت همچنان مکانی عالی برای کسبوکار است. با ایدهای مناسب و کمی تحقیق، شرکتهای کوچک دارای وبسایت تجارت الکترونیک میتوانند با هزینهای بسیار کم، جایگاه سودآوری را بیابند و از آن بهرهبرداری کنند و با کسبوکارهای بزرگتر بهطور موثری رقابت کنند.
نکاتی برای استفاده از این فرصت در ادامه ارائه شده است.
- تحلیل رفتار جستجووقتي را صرف تحقيق در مورد عباراتي کنيد که جستجوگران در اينترنت براي يافتن چيزهايي که شما ميفروشيد از آنها استفاده ميکنند. از ابزارهايي مانند… ردیاب کلمات یا تبلیغات گوگل ابزار برنامهریزی کلمات کلیدی کلمات کلیدی پرکاربردی را که نتایج جستجوی کمتری نسبت به میانگین دارند، شناسایی کنید. این عبارتها بهترین بازده را خواهند داشت. همچنین، عباراتی را در گوگل تایپ کنید تا پیشنهادات تکمیل خودکار را ببینید؛ اینها کلمات کلیدی مهم دیگری هستند. پاسخ مردم برای یافتن ایدههای محتوا
- برای گوگل بهینه سازی شود.بیشتر مشتریان از طریق موتورهای جستجوی آنلاین وبسایت جدیدی پیدا میکنند. گوگل ۸۸ درصد از بازار را در اختیار دارد، پس مطمئن شوید که سایت شما در گوگل رتبه خوبی داشته باشد. اما مراقب محدودیتهای جستجو هم باشید.
- صفحات پربازدید را بهینه کنیددر کادر جستجوی گوگل، عبارت مورد نظر برای بهینهسازی را تایپ کنید، سپس یک فاصله بگذارید و site:www.yoururl را اضافه کنید. اولین صفحهای که از سایت شما در نتایج ظاهر میشود، آسانترین صفحه برای بهینهسازی آن عبارت است. استفاده از گوگل آنالیتیکس نیز به شناسایی محبوبترین صفحات و همچنین صفحات دارای مشکل کمک میکند.
- توضیحات متا را هوشمندانه طراحی کنید.توضیحات متا برای هر صفحه باید بهعنوان متن تبلیغاتی که در نتایج جستجو به کاربر نشان داده میشود در نظر گرفته شود و بهگونهای طراحی شود که کاربر را به کلیک ترغیب کند.کلمات کلیدیبیربط هستند و گوگل از کلمات کلیدی در توضیحات متا استفاده نمیکند.
- عناصر مهم را بهینه کنید.تراکم کلمات کلیدی دیگر عبارت مهمی نیست، بنابراین اجبار به قرار دادن کلمات کلیدی در متن اصلی، نباید بخشی از استراتژی شما باشد. با این حال، همچنان قرار دادن کلمات کلیدی در عناصر مختلف HTML ارزشمند است. عبارت کلیدی را در تگ