09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چرا باید حضور متنوعی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید؟

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

تصور کنید: نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت جهان، یا 4.8 میلیارد نفر به طور فعال از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند. این بخش بزرگی از ۵.۱۸ میلیارد کاربر جهانی اینترنت (آوریل ۲۰۲۳) است. حالا تصور کنید نیمی از افرادی که هر روز ملاقات می‌کنید، می‌توانند مشتری، شریک یا طرفدار برند شما باشند. باورنکردنی به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟ این همان جادوی شبکه‌های اجتماعی است.

غول‌هایی مانند نایک، استارباکس و نتفلیکس نه تنها این موضوع را متوجه شدند، بلکه از آن برای ساختن برندهای جهانی افسانه‌ای خود استفاده کردند. اما صرف حضور در شبکه‌های اجتماعی کافی نیست؛ باید پلتفرم‌های مناسب را انتخاب کنید و واقعاً با مردم ارتباط برقرار کنید.

پلتفرم‌های مختلفی مانند فیسبوک هیچ چیزی داخل پرانتز نبود. اینستاگرام هیچ چیز داخل پرانتز نبود. لینکدین و توییتر جذب افراد مختلف با سلیقه‌ها و عادات منحصر به فرد، امری ضروری است. به همین دلیل، حضور فعال و جذاب برند شما در چندین پلتفرم، امری منطقی است. بدین ترتیب، دامنه‌ی مخاطبان خود را گسترده‌تر می‌کنید و با انواع مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می‌کنید و از مزایای شبکه‌های اجتماعی به طور کامل بهره می‌برید.

پس بیایید بررسی کنیم که چرا برند شما باید در سراسر شبکه‌های اجتماعی دوست پیدا کند.

قدرت و اهمیت تنوع‌سازی

در دنیای پهناور بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی پراکنده کردن سرمایه گذاری‌ها در زمینه‌های مختلف نه تنها یک برنامه هوشمندانه است، بلکه امری ضروری است! با توجه به تغییرات سریع بسترهای دیجیتال، فرصت‌های زیادی برای برندها وجود دارد تا ارتباط موثری با مخاطبان خود برقرار کنند.

اما واقعیت این است که برای استفاده‌ی کامل از قدرت این پلتفرم‌ها، باید اهمیت تنوع‌سازی را درک کنید. پس، تنوع را در کار خود بگنجانید و شاهد شکوفایی برندتان باشید!

داشتن حضور متنوع در شبکه‌های اجتماعی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به مخاطبان مختلف و در نقاط مختلف از اینترنت دسترسی داشته باشند. شبکه‌های اجتماعی مختلف ویژگی‌ها و مخاطبان خاص خود را دارند، بنابراین حضور در چندین پلتفرم به برندها این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را به صورت هدفمند و متناسب با ویژگی‌های هر پلتفرم منتقل کنند. از طریق تولید محتوای مناسب برای هر شبکه اجتماعی، کسب‌وکارها می‌توانند ارتباطات قوی‌تری با مشتریان برقرار کنند، اعتماد بیشتری بسازند و به جذب مشتریان جدید بپردازند. این حضور چندگانه نه تنها دیده شدن برند را افزایش می‌دهد، بلکه به آن کمک می‌کند تا در میان رقبا متمایز شود.

مشاهده این مطلب  هزینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی چقدر است؟

علاوه بر این، استفاده از خدمات سئو وردپرس در کنار حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به تقویت موقعیت سایت در نتایج جستجوی گوگل کمک کند. به طور مشابه، طراحی سایت وردپرس با قابلیت‌های خاصی که برای یکپارچه‌سازی با شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌آورد، می‌تواند تجربه کاربری مشتریان را بهبود بخشد و امکان ارتباط مستقیم با صفحات و محتوای سایت را فراهم کند. این ترکیب از حضور آنلاین و استراتژی‌های سئو می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا از قدرت شبکه‌های اجتماعی برای افزایش بازدید سایت و در نهایت، رشد فروش استفاده کنند.

میانگین تعداد پلتفرم‌های اجتماعی که افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند

حدس بزن چی شده؟ جدیدترین مطالعه این نشان می‌دهد که کاربران اینترنتی به‌طور میانگین از هشت پلتفرم شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند. بله، درست خواندید، هشت پلتفرم! و این تعداد در چند سال گذشته به‌طور پیوسته در حال افزایش است. به‌نظر می‌رسد که همه کنجکاو شده‌اند و بین پلتفرم‌ها جابه‌جا می‌شوند، مثل اینکه در یک بوفه هستند.

مثلاً ممکن است کسی در حالت حرفه‌ای به لینکدین سر بزند، اما بعد برای استراحت به اینستاگرام و برای خنده به تیک‌تاک برود. این عادت جا‌به‌جایی، علامت بزرگی برای برندهاست: اگر می‌خواهید واقعاً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، باید گسترده عمل کنید و در کانال‌های مختلف حضور داشته باشید. پس، وقت آن است که مطمئن شوید در همه شبکه‌های اجتماعی حضور دارید!

خطرات محدود کردن حضور خود به یک پلتفرم

یادتان می‌آید که MySpace یا Vine چه‌طور سقوط کردند؟ برندهایی که تمام سرمایه خود را روی این پلتفرم‌ها گذاشتند، زمانی که مردم به سمت پلتفرم‌های دیگر رفتند، ضربه بزرگی خوردند. علاوه بر این، بی ثباتی الگوریتم‌ها را هم فراموش نکنیم. یک روز پست‌های شما ستاره نمایش هستند و روز بعد، به سختی دیده می‌شوند چون قوانین پلتفرم تغییر کرده است.

مشاهده این مطلب  برنامه‌های زمان‌بندی اینستاگرام که در سال ۲۰۲۳ باید از آن‌ها استفاده کنید

بگیر فیسبوک مثلاً در سال ۲۰۱۸، الگوریتم خود را تغییر دادند و ناگهان بسیاری از برندها دیدند که دسترسی ارگانیک آنها به شدت کاهش یافته است. این زنگ خطری بزرگ بود که نشان داد گسترش فعالیت و داشتن برنامه‌ای جامع برای حضور در بیش از یک شبکه اجتماعی چقدر اهمیت دارد.

پس اگر نمی‌خواهید برندتان با تغییر جهت بادهای دیجیتال، یک‌شبه ناپدید شود، وقت آن است که در چندین پلتفرم حضور داشته باشید!

ویژگی‌های جمعیتی و رفتار کاربران منحصر به فرد در پلتفرم‌های مختلف

هر شبکه اجتماعی مثل یک مهمانی متفاوت است، با جمع و حال و هوای مخصوص به خود. اسنپ‌چت مثل جشن بزرگی است که بیشتر نسل Z در آن حضور دارند. فیسبوک مثل یک باربیکیوی محله‌ای است که آدم‌های هر سنی در آن پیدا می‌شوند. و پینترست؟ خب، بیشتر خانم‌ها هستند که در حال گشت و گذار و ذخیره عکس‌ها هستند.

درک این تفاوت‌ها، درس اول بازاریابی است. اگر هدف یک برند جذب جوانان باشد، اینستاگرام و تیک تاک احتمالا بهترین گزینه‌ها هستند، اما اگر مخاطب کسب‌وکارها باشد، لینکدین انتخاب هوشمندانه‌تری خواهد بود.

بنابراین، کلید موفقیت برندها این است که بدانند چه کسانی کجا و چرا حضور دارند. با این دانش، می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی خود را طوری تنظیم کنند که در زمان و مکان مناسب با افراد درست ارتباط برقرار کند. همه چیز به هماهنگ کردن ضرب‌آهنگ برند با ریتم هر پلتفرم بستگی دارد.

روابط قوی‌تر

در این دنیای دیجیتال پرشتاب که همه در دریایی بی‌کران از محتوا غرق شده‌اند، راز موفقیت برندها، ایجاد ارتباط‌های واقعی و صمیمانه است. دیگر فقط بازاریابی محصول یا خدمت کافی نیست؛ بلکه باید پیوندی محکم، قابل اعتماد و پایدار با مخاطبان خود برقرار کرد.

مشاهده این مطلب  معادله اصالت: پیمایش کیفیت تولید در ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی

پس برندها چگونه می‌توانند از دنیای عجیب و غریب شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد این دوستی‌ها استفاده کنند؟ بیایید بررسی کنیم.

شیوه، فضای حاکم، ویژگی‌ها و قالب‌های متفاوت شبکه‌های اجتماعی

هر شبکه اجتماعی طعم و مزه خاص خود را دارد. توییتر جایی برای به‌روزرسانی‌ها و گفتگوهای سریع و کوتاه به‌صورت لحظه‌ای است؛ مثل پیامک، اما جلوی یک مخاطب زنده. اینستاگرام؟ جشن بصری است و صحنه‌ای ایده‌آل برای داستان‌گویی از طریق عکس‌ها و ویدیوهای خیره‌کننده.

بعد هم لینکداین هست، محلی جدی و حرفه‌ای که برای برقراری ارتباطات تجاری و نشان دادن مهارت‌های حرفه‌ای شما، ایده‌آل است.

برندهای باهوش به این تفاوت‌ها واقفند و محتوای خود را با توجه به مخاطبان خاص هر پلتفرم می‌سازند. مثلاً نایک در اینستاگرام با تصاویر جذاب و باکیفیت، محصولات خود را به نمایش می‌گذارد؛ اما در توییتر مثل یک همسایه دوستانه، با مخاطبان چت می‌کند، نظرسنجی می‌گذارد، توییت‌های دیگران را بازنشر می‌کند و به‌موقع اطلاعات ارائه می‌دهد.

خلاصه اینکه، شناخت جایگاه خود و مخاطب مناسب مهم است. وقتش رسیده است که دنبال‌کنندگان‌تان را به دوست تبدیل کنید!

تطبیق محتوا و سبک ارتباطی با ترجیحات کاربران هر پلتفرم

حضور در چندین پلتفرم فقط به معنای دیده شدن نیست؛ بلکه به معنای هم‌خوانی و تعامل مانند یک فرد بومی است. میمی که در تیک تاک آتش می‌زند، ممکن است در فیسبوک با استقبال سردی مواجه شود. بنابراین، برندها باید محتوای خود را با مخاطبان هر پلتفرم هماهنگ کنند.

برای مثال، در حالی که یک پست وبلاگی مفصل ممکن است در مدیوم یا لینکداین محبوب باشد، در اسنپ‌چت یا تیک‌تاک، همه چیز حول و حوش ویدئوهای کوتاه و جذاب می‌چرخد. داو را در نظر بگیرید. آن‌ها داستان‌های صمیمانه را در فیسبوک به اشتراک می‌گذارند و تصویری از زیبایی واقعی ارائه می‌دهند. اما در اینستاگرام؟ این یک نامه عاشقانه تصویری با نظرات مثبت درخشان و عکس‌های برجسته از محصولات است.

مشاهده این مطلب  چرا هر پزشکی به حضور در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد (و چگونه می‌توان آن را ایجاد کرد!)

نقش خالقان در ترجمه پیام‌های برند برای پلتفرم‌های مختلف

امروزه، سازندگان محتوا یا افراد تاثیرگذار، ستارگان دنیای شبکه‌های اجتماعی هستند. آن‌ها مخاطبان خود را به خوبی می‌شناسند و در استفاده از تمام پلتفرم‌ها حرفه‌ای هستند. همکاری با این افراد به برندها اجازه می‌دهد پیام‌هایی را ارائه دهند که نه تنها هدفمند باشند، بلکه واقعی و صادقانه نیز به نظر برسند.

یک برند زیبایی را تصور کنید. در یوتیوب، ممکن است با یک اینفلوئنسر برای بررسی دقیق محصول و ارائه جزئیات کامل همکاری کند. اما در تیک تاک، با یک سازنده محتوا برای یک چالش ویدئویی سبک و سرگرم‌کننده شراکت دارد.

فقط به محصولات آرایشی مک نگاه کنید؛ آن‌ها با تمام افراد تاثیرگذار در حوزه زیبایی همسو هستند و محصولات خود را به شیوه‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای به نمایش می‌گذارند.

تقویت اصالت برند، اعتماد و وفاداری مشتری

در دنیای امروز که همه چیز زیر سوال می‌رود، صداقت و اصالت برای یک برند ارزشمند است. شبکه‌های اجتماعی فقط بلندگو نیستند؛ بلکه فضایی دوطرفه هستند – فرصتی برای نشان دادن ماهیت واقعی خود، گفتگو با مردم به‌صورت لحظه‌ای، برطرف کردن نگرانی‌هایشان و کسب اعتماد آن‌ها. کلید موفقیت؟ ثبات، شفافیت و از همه مهم‌تر، اصالت. اینگونه است که مشتریان به طرفداران وفادار تبدیل می‌شوند.

این را ببینید: مطالعه‌ای نشان داد که به‌طور شگفت‌آوری ۹۱ درصد از مشتریان احتمال خرید از برندهایی که آن‌ها را اصیل می‌دانند، بیشتر است. مثلا لگو را در نظر بگیرید. آن‌ها در نوآوری و دوست داشتن سیاره زمین جدی هستند. آن‌ها از پلتفرم‌های خود برای برجسته کردن اقدامات سبز خود، نمایش مراحل ساخت محصولاتشان و برقراری ارتباط واقعی با طرفداران پرشور خود استفاده می‌کنند. این فقط لگو را به‌عنوان برندی مسئول و محبوب‌تر تقویت می‌کند.

مشاهده این مطلب  چگونگی استفاده از رسانه‌های اجتماعی در صنعت سلامت (با ذکر مثال)

خلاصه اینکه، دوستی در شبکه‌های اجتماعی مثل یک رقص ظریف است. مهم این است که ریتم هر پلتفرم را حس کنید، حرکاتی هماهنگ با آن ریتم اجرا کنید تا با مخاطبان خود ارتباط عمیقی برقرار کنید. هدف؟ حفظ این دوستی و ادامه‌ی این رقص. رقص را شروع کنید!

کاهش خطرات بازاریابی

دگرگونی‌های ناگهانی الگوریتم‌های پلتفرم‌ها و تغییر سلیقه کاربران، فضای دیجیتال را با چالش‌های بسیاری روبه‌رو کرده است. بنابراین، درک و مدیریت این مخاطرات برای موفقیت پایدار ضروری است.

نمونه‌هایی از تغییرات سریع در محبوبیت و اهمیت پلتفرم‌ها

یاد مای اسپیس می‌افتی؟ قبل از اینکه فیسبوک مثل یه سوپراستار بیاد و همه رو جذب خودش کنه، اون یه جای خیلی باحال برای وقت گذروندن بود. و خب، چه کسی گوگل پلاس و پریسکوپ رو یادش می‌ره؟ اونا با آرزوهای بزرگ وارد صحنه شدن اما نتونستن مخاطب رو پای خودشون نگه دارن.

این حکایت‌های گذشته، یادآوری کوچکی هستند که باید چابک و آماده تغییر برنامه باشیم؛ زیرا در دنیای رسانه‌های اجتماعی، تنها چیز ثابت، تغییر است.

ناپایدار بودن سلیقه‌ی کاربران و دوام‌پذیری پایین پلتفرم‌ها

اولویت‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی مثل آب و هوا به‌سرعت تغییر می‌کنند. یک روز همه شیفته‌ی ویژگی جدید و جذابی (مثل استوری‌های اسنپ‌چت) می‌شوند و بعد ناگهان اینستاگرام نسخه‌ی خودش را ارائه می‌دهد و به‌یک‌باره اسنپ‌چت دیگر مثل قبل مورد توجه نیست.

و درباره ستاره‌های جدیدی مثل تیک‌تاک چه می‌توان گفت؟ الان در اوج محبوبیت است، اما چه کسی می‌داند تا چه مدت در صدر باقی می‌ماند، به خصوص با تغییر سلیقه‌ی کاربران و قوانینی که ممکن است محبوبیت آن را کاهش دهند.

مشاهده این مطلب  انتظارات از مدیریت رسانه‌های اجتماعی و سایر روندهای تجاری در سال 2024

پس برای برندهایی که موج شبکه‌های اجتماعی را می‌سوار می‌شوند، قانون طلایی این است که مثل یک موج‌سوار ماهر باشند: آگاه، متعادل و آماده سوار شدن به موج جدید زمانی که موج فعلی فروکش می‌کند. آمادگی و هوشیاری در این زمینه، احتمال شکست را کاهش می‌دهد و به پیام برندتان کمک می‌کند تا همیشه موج مناسب را بگیرد، صرف نظر از تغییر جهت امواج.

اجتناب از کلیشه سازی برند

فرض کنید در یک مهمانی هستید و کسی فقط به خاطر پوشیدن یک تی‌شرت قدیمی، تصور می‌کند شما عاشق موسیقی جاز هستید. آزاردهنده است، نه؟ این همان کلیشه‌سازی در مورد برندهاست – قضاوت در مورد افراد بر اساس ظاهر که می‌تواند آن‌ها را واقعا دلزده کند.

در این جا به اهمیت رویکردی متنوع برای اجتناب از چنین کلیشه سازی هایی پرداخته شده است.

خطرات وابستگی بیش از حد به یک پلتفرم

تصور کنید برند شما در تیک تاک سوپراستاره است، در هر چالشی پیروز می‌شود و لایک‌های زیادی می‌گیرد. عالی به نظر می‌رسد، نه؟ اما صبر کنید – چه می‌شود آنهایی که وقت خود را در لینکدین به شبکه‌سازی می‌پردازند یا در پینترست به دنبال الهام هستند؟ ممکن است حتی از وجود برند شما بی‌خبر باشند!

بر اساس مطالعه‌ای از سوی IMH حدود ۶۰ درصد از شرکت‌ها با حداقل ۱۰ اینفلوئنسر همکاری می‌کنند تا محصولات خود را تبلیغ کنند. این کار هوشمندانه‌ای است؛ زیرا اگر فقط در یک فضای شبکه اجتماعی حضور داشته باشید، از جشن و شادی فضای دیگر بی‌نصیب می‌مانید.

پس، یک نکته: اجازه ندهید برند شما به پلتفرمی محدود شود. آن را در سایت‌های مختلف گسترش دهید تا برندتان محبوب و همه جا حاضر شود.

مشاهده این مطلب  واقعی باش! چگونه یک برنامه در حال تغییر نحوه استفاده ما از شبکه‌های اجتماعی است

اهمیت حضور فعال و درگیر در پلتفرم‌های مختلف

به کوکاکولا فکر کنید. اینستاگرام آن پر از عکس‌های رنگارنگ است، توییترش مثل یک اتاق گفتگوی دوستانه است و یوتیوبش؟ سینمایی از تبلیغات جذاب و پشت صحنه‌های دیدنی. کوکاکولا به همه، از نوجوانان مد روز تا پدربزرگ و مادربزرگ‌هایشان، سلام می‌کند.

پس نتیجه گیری چیست؟ وقتی برند شما در پلتفرم‌های مختلف حضور دارد، مثل این است که مهمانی‌ای با مهمانان متنوع برگزار می‌کنید. پلتفرم‌های بیشتر به معنای چهره‌های بیشتر و فضایی پذیرا برای همه است.

همگام بودن با آخرین روندها و پیشرفت‌های تکنولوژیکی

دنیای آنلاین مثل رقصگاهی است که هیچ‌وقت نمی‌چرخیدنش متوقف نمی‌شود. اگر برندها با آهنگ آن نرقصند، ممکن است به افرادی تبدیل شوند که هیچ‌کس آن‌ها را به یاد نمی‌آورد.

مثلاً شرکت ای‌کیا را در نظر بگیرید. وقتی واقعیت افزوده (AR) مد شد، بلافاصله از آن استفاده کرد و برنامه‌ای ساخت که به شما امکان می‌دهد به‌صورت مجازی مبلمان را در اتاقتان قرار دهید. این‌گونه است که می‌توانید با تکنولوژی به‌روز بمانید و برندتان را تازه، جذاب و همگام با آخرین نوآوری‌های فناوری نگه دارید.

سخن پایانی

شبکه‌های اجتماعی امروز مثل شهری بزرگ و شلوغ هستند و هر پلتفرم، محله‌ای متفاوت در این شهر. تصور کنید فقط در یک خیابان از این شهر بمانید؛ از همه جاذبه‌ها و آدم‌های جالبِ کوچه‌های دیگر جا می‌مانید!

به این فکر کنید: فقط یک جا نمانید، دنیای بزرگی بیرون وجود دارد! لینکدین منطقه تجاری شهر است، اینستاگرام گالری هنری آن، توییتر میدان شهر است که اخبار در آن به‌سرعت پخش می‌شود و تیک‌تاک؟ نمایش استعدادهای شهر است.

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

واقعی باش! چگونه یک برنامه در حال تغییر نحوه استفاده ما از شبکه‌های اجتماعی است

واقعی باش! چگونه یک برنامه در حال تغییر شیوه استفاده ما از رسانه‌های اجتماعی است وقت آن رسیده که رسانه‌های...

هزینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی چقدر است؟

هزینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی چقدر است؟ با افزایش حضور کسب‌وکارها در فضای آنلاین، شرکت‌های زیادی به کمک...

چگونگی تبلیغ کسب‌وکار شما با اینفلوئنسرهای اینستاگرام

اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین بسترها برای کسب‌وکارهایی تبدیل شده که به‌دنبال جذب مخاطبان جدید و افزایش...

پنج روش برای تهیه‌ی منابع خلاقانه برای تبلیغات اینستاگرام

باورنکردنی یک میلیارد و چهارصد میلیون کاربران فعال ماهانه که به طور میانگین سی و سه دقیقه و شش دهم هر...

هنر خلق محتوای ویدیویی موفق برای شبکه‌های اجتماعی

هنر خلق محتوای ویدئویی موفق برای شبکه‌های اجتماعی بر اساس آمار و گزارش‌های عملکرد اخیر، محتوای ویدئویی...

برنامه‌های زمان‌بندی اینستاگرام که در سال ۲۰۲۳ باید از آن‌ها استفاده کنید

بهترین اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی...

چرا هر پزشکی به حضور در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد (و چگونه می‌توان آن را ایجاد کرد!)

چرا هر پزشکی به حضور در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد (و چگونه می‌توان آن را ایجاد کرد!) رفته‌اند روزهایی...

انتظارات از مدیریت رسانه‌های اجتماعی و سایر روندهای تجاری در سال 2024

انتظارات از مدیریت شبکه‌های اجتماعی و دیگر روندهای تجاری در سال 2024 بدون شک، گسترش مدیریت شبکه‌های اجتماعی...

چگونگی استفاده از رسانه‌های اجتماعی در صنعت سلامت (با ذکر مثال)

چگونگی استفاده از رسانه‌های اجتماعی در صنعت بهداشت و درمان (با ذکر مثال) استفاده از شبکه‌های اجتماعی...

معادله اصالت: پیمایش کیفیت تولید در ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی

معادله اصالت: پیمایش کیفیت تولید در ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی، محتوای ویدیویی همواره به...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070