09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چگونگی استفاده از رسانه‌های اجتماعی در صنعت سلامت (با ذکر مثال)

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

چگونگی استفاده از رسانه‌های اجتماعی در صنعت بهداشت و درمان (با ذکر مثال)

استفاده از شبکه‌های اجتماعی به شدت افزایش یافته و برای پیشبرد برنامه‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در صنعت بهداشت و درمان ضروری است. در این حوزه رقابتی، برای متمایز شدن از رقبا و دسترسی به بیماران و مشتریان، باید از یک استراتژی قوی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در حوزه سلامت استفاده کرد. طبیعتاً با پیشرفت تکنولوژی، عادات تحقیقاتی و تصمیم‌گیری بیماران یا مشتریان نیز به شدت تغییر کرده است. مردم اکنون علائم خود را در گوگل جستجو می‌کنند، بر اساس نظرات بیمارستان یا کلینیک پزشک انتخاب می‌کنند و کاملاً مطابق با اطلاعات موجود در اینترنت تصمیم می‌گیرند.

رسانه‌های اجتماعی در صنعت بهداشت و درمان، قطعاً برای بخش سلامت حیاتی شده‌اند. در واقع، تخمین زده می‌شود که 70 درصد از سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات درمانی ایالات متحده از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. بهترین استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای حوزه سلامت می‌تواند بیمارستان شما را به بهترین گزینه در جامعه‌تان یا کلینیک کوچک شما را به یک کسب‌وکار پر رونق تبدیل کند. اگر به خدمات شبکه‌های اجتماعی در حوزه پزشکی نیاز دارید، شاید بتوانید با… همکاری کنید. شرکت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

استفاده از خدمات سئو وردپرس می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی سایت‌ها و صفحات رسانه‌های اجتماعی در نتایج جستجو کمک کند. این کار باعث می‌شود که محتوای شما در مقابل کاربران جستجوگر در موضوعات بهداشتی و سلامت بیشتر دیده شود، به ویژه وقتی که مخاطبان به دنبال اطلاعات در مورد بیماری‌ها، درمان‌ها یا سلامت عمومی هستند.

فواید رسانه‌های اجتماعی در مراقبت‌های بهداشتی

برای جذب بیماران و مشتریان، بسیاری از سازمان‌های بهداشتی در تلاشند تا از راهبردهای مختلف بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به‌طور مؤثر استفاده کنند. سازمان‌ها می‌توانند روش‌های تبلیغاتی سنتی را کنار بگذارند و از اینترنت برای تعامل با بیماران از طریق استراتژی‌های کارآمد بازاریابی و ارتباطی استفاده کنند.برای ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربرپسند در صنعت سلامت، طراحی سایت وردپرس به عنوان یک انتخاب عالی شناخته می‌شود، زیرا امکانات سفارشی‌سازی گسترده‌ای را برای نمایش خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه می‌دهد.

مشاهده این مطلب  معادله اصالت: پیمایش کیفیت تولید در ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی

در اینجا برخی از مزایای استفاده از رسانه‌های اجتماعی در صنعت بهداشت و درمان آمده است:

فرصت دسترسی به بسیاری از مردم

مردم قبل از انتخاب پزشک یا کلینیک، تحقیقات کاملی انجام می‌دهند و انتخاب خود را بر اساس تجربیات دیگران انجام می‌دهند. تجارب مثبت یا منفی به اشتراک گذاشته شده از طریق نظرات گوگل یا پست‌های مشترک با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شوند.

ریلسلف یک پلتفرم اجتماعی با ۲۳۶ هزار دنبال کننده است که بیماران می‌توانند تجربیات خود از جراحی پلاستیک و دندانپزشکی را در آن به اشتراک بگذارند. این پلتفرمی عالی برای بیماران بالقوه است تا تصاویر مقایسه‌ای را مرور کنند، نظرات را بخوانند و سوالات خود را بپرسند.

اطلاع‌رسانی دقیق به بیماران

بیماران برای انتخاب کلینیک و تصمیم‌گیری درباره درمان مورد نظر، اغلب به اطلاعات پزشکی در رسانه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند. پزشکان، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها می‌توانند خود را به عنوان منبعی معتبر برای اطلاعات حساس معرفی کنند. متاسفانه، یافتن اطلاعات قابل اعتماد در اینترنت که ممکن است اطلاعات در آن بدون فیلتر به اشتراک گذاشته شود، دشوارتر می‌شود. بنابراین، سازمان‌های بهداشتی می‌توانند اطلاعات نادرست را حذف کرده و بیماران را به سمت منابع قابل اعتماد هدایت کنند، زیرا افراد به احتمال زیاد به دنبال تحقیق بدون راهنمایی و تشخیص خودسرانه در اینترنت هستند.

در پایین، مثالی از نحوه استفاده جانسون‌اند جانسون از اینستاگرام خود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات پزشکی درباره سل در روز جهانی مبارزه با سل آمده است.

ایجاد اعتماد

مراجعه بیماران به مراکز درمانی یا پزشکانی که از قبل درباره آنها تحقیق کرده‌اند، بسیار قابل اعتمادتر است. زیرا افراد پس از خواندن تجربیات سایر بیماران در شبکه‌های اجتماعی که بسیاری از دیگران به آنها اعتماد دارند و خود را به آنها می‌سپارند، با اعتماد به نفس بیشتری به درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها یا پزشکان مراجعه می‌کنند. به‌ویژه، زمینه‌هایی مانند جراحی پلاستیک و دندانپزشکی با استفاده مؤثر از این روش به مخاطبان خاصی دست یافته‌اند. استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای حوزه سلامت اعتماد مشتریان شما با هر خدماتی که با موفقیت ارائه می‌دهید و هر بازخورد مثبتی که در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید، افزایش می‌یابد و این امر دیگران را به انتخاب اول شما ترغیب می‌کند.

مشاهده این مطلب  برنامه‌های زمان‌بندی اینستاگرام که در سال ۲۰۲۳ باید از آن‌ها استفاده کنید

کلینیک دندانپزشکی چلسی، یک کلینیک دندانپزشکی زیبایی برنده جایزه در لندن است که هم خود کلینیک و هم پرسنل آن، به ویژه در شبکه‌های اجتماعی و میان بیماران، بسیار محبوب هستند. این کلینیک اطلاعاتی درباره پرسنل و پیشرفت درمان بیماران خود به اشتراک می‌گذارد.

به اشتراک گذاشتن ارزش کار شما

شغل متخصصان سلامت، بسیار مقدس است. مردم در جریان همه‌گیری، به ارزش متخصصان سلامت و میزان تلاش مورد نیاز برای موفقیت آن‌ها پی برده‌اند. اگر به دنبال راه‌هایی برای نمایش سخت‌کوشی و دانش خود و ایده‌هایی برای شبکه‌های اجتماعی پزشکی برای کلینیک یا بیمارستان خود هستید، همکاری با… آژانس‌های بازاریابی خدمات درمانی این اولین گام است. آژانس‌های موفق می‌توانند در ایجاد استراتژی بازاریابی سلامت مورد نظر شما و افزایش دیده شدن آنلاینتان به شما کمک کنند.

نکاتی برای حضور شبکه‌های اجتماعی سازمان‌های بهداشتی

هنگام تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی پزشکی، در نظر گرفتن مخاطب هدف و خلق محتوایی آموزنده و جذاب بسیار مهم است. بنابراین، باید از زبانی ساده و مختصر استفاده کنید و از اصطلاحات پزشکی که مخاطبان ممکن است نفهمند، خودداری کنید. عنصر مهم دیگر در تولید محتوای آنلاین، استفاده از تصاویر است. برای این کار می‌توانید با رعایت کامل حقوق بیماران، تصاویری از فضای مطب یا بیمارستان خود به اشتراک بگذارید و به‌طور منظم پست بگذارید تا با پیام کلی برندتان همخوانی داشته باشد.

بخش سلامت به تدریج در حال یادگیری چگونگی استفاده از رسانه‌های اجتماعی به شیوه‌ای راحت برای بیماران و همکاران حرفه‌ای است. همانند هر صنعت دیگری، یک… استراتژی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی برای صنعت بهداشت و درمان ضروری است. و… داشتن یک استراتژی قوی در رسانه‌های اجتماعی نیازمند زمان، منابع و تخصص است. به همین دلیل، بسیاری از برندهای حوزه سلامت با شرکت‌های بازاریابی همکاری می‌کنند. به خصوص اینکه این موضوع شناخته شده است که شرکت‌های بازاریابی حوزه سلامت در استرالیا این بازی را خوب انجام بده.

مشاهده این مطلب  چرا هر پزشکی به حضور در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد (و چگونه می‌توان آن را ایجاد کرد!)

بیایید پیشنهادهایمان را بررسی کنیم.

حضور آنلاین داشته باشید

بیایید از بدیهیات شروع کنیم. تعداد فزاینده‌ای از مصرف‌کنندگان برای انتخاب پزشک جدید به سایت‌های بررسی آنلاین مراجعه می‌کنند. این نشان می‌دهد که کسب‌وکارهای کوچک با شهرت آنلاین ضعیف ممکن است سالانه صدها بیمار جدید را از دست بدهند.

محتوای آموزشی به اشتراک بگذارید

بسیاری از بیماران بالقوه نمی‌دانند که نیاز به مراقبت پزشکی دارند. آنها پس از مشاهده علائم خود، به جستجوی علائم در گوگل می‌پردازند. آنها به‌طور خاص به دنبال پزشک نیستند، بلکه فقط به دنبال اطلاعات هستند. اگر وب‌سایت شما سرشار از اطلاعات مفید در زمینه‌های تخصصی شما باشد، مردم برای یافتن راه‌حل به شما مراجعه خواهند کرد و کلینیک شما اولین جایی خواهد بود که هنگام نیاز به کمک یا درمان به ذهنشان می‌رسد.

از روش‌های مختلف بازاریابی استفاده کنید

در محیط رقابتی امروز، استفاده از ترکیبی از استراتژی‌های بازاریابی بهتر است. اگر در ایجاد یک استراتژی بازاریابی برای مطب دندانپزشکی شما (مرکز درمانی یا بیمارستان، فهرستی از) بهترین شرکت‌های بازاریابی خدمات درمانی در بریتانیا این می‌تواند به شما کمک کند. از هر سه روش استفاده کنید، نه اینکه فقط روی سئو، تبلیغات کلیکی یا رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنید. لازم نیست از همه روش‌های گفته‌شده استفاده کنید، اما تنوع می‌تواند در صورت عدم موفقیت یکی از روش‌ها، ترافیک شما را افزایش دهد.

ارتقای آگاهی در مورد درمان‌های جدید و رویدادها

به خصوص از زمان شیوع کووید ۱۹، مردم تحقیقات آنلاین خود را در مورد مسائل بهداشتی افزایش داده‌اند و مشتاقانه به دنبال اطلاعات جدید هستند. ایده‌ی محتوایی دیگری که می‌تواند نقش مهمی در استراتژی رسانه‌های اجتماعی پزشکی شما داشته باشد، اطلاع‌رسانی به کاربران در مورد روش‌های درمانی جدید و تحولات و رویدادهای مهم مراقبت‌های بهداشتی برای افزایش آگاهی است.

مشاهده این مطلب  انتظارات از مدیریت رسانه‌های اجتماعی و سایر روندهای تجاری در سال 2024

حقوق بیماران را محافظت کنید

اهمیت حفظ محرمانگی اطلاعات بیمار به‌هیچ‌وجه قابل اغراق نیست، حتی هنگام به‌کارگیری بهترین شیوه‌های بازاریابی دیجیتال در حوزه سلامت. قانون حفظ‌پورتابل بودن و مسئولیت‌پذیری بیمه سلامت (HIPAA) ایجاب می‌کند که در به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات بیمار که ممکن است اطلاعات حساس را فاش کند یا قوانین دیگر HIPAA را نقض نماید، نهایت احتیاط را به‌عمل آورید. در واقع، برای استفاده از اطلاعات بیماران در صفحات مجازی پزشکی، رضایت کتبی صریح آنها الزامی است.

چهار استراتژی رسانه‌های اجتماعی برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و بیمارستان‌ها

حالا، چند ایده و استراتژی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی پزشکی را به شما نشان می‌دهیم که می‌توانید بلافاصله در ترکیب بازاریابی خود از آن‌ها استفاده کنید.

  • بر روی تجربه بیمار تمرکز کنید

سازمان‌های بهداشتی می‌توانند از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن داستان‌ها و گواهی‌های بیماران و همچنین برجسته کردن کارکنان خود در ارائه مراقبت استفاده کنند. این امر می‌تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار نزد بیماران بالقوه کمک کند. انجمن سرطان آمریکا مجموعه‌ای از ویدئوها در یوتیوب ساخته است که در آن بیماران تجربیات خود را با ویروس HPV و چگونگی کمک مرکز و کارکنان به زنده ماندن آن‌ها به اشتراک می‌گذارند.

  • مردم را در مورد سلامت و تندرستی آموزش دهید

سازمان‌های بهداشتی می‌توانند از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به سلامت و تندرستی، مانند نکاتی برای پیشگیری از بیماری‌ها، مدیریت بیماری‌های مزمن و انتخاب سبک زندگی سالم استفاده کنند. این امر می‌تواند به بهبود سلامت جامعه و کاهش بار بر منابع بهداشتی کمک کند.

احیای قلبی ریوی جان نجات می‌دهد. به مناسبت هفته آگاهی از احیای قلبی ریوی و دستگاه شوک‌دهنده خارجی خودکار، مطمئن شوید که با نحوه انجام احیای قلبی ریوی یا استفاده از دستگاه شوک‌دهنده خارجی خودکار آشنا هستید. برای کمک به انتشار این مطلب، آن را بازنشر کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها لبخند لینک ارائه شده، حاوی اطلاعاتی در مورد فروش ویژه پوشاک است. تصویر توییت

مشاهده این مطلب  هزینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی چقدر است؟

— وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده دوم ژوئن ۲۰۲۳

مثال مهم دیگری از سوی یک آژانس متخصص بازاریابی دیجیتال، رسانه‌های عظیم .

رسانه‌ی عظیم با همکاری خدمات قربانیان منطقه‌ی صلح، برای مقابله با سوءمصرف مواد افیونی در شمال آلبرتا، یک کمپین بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرد که هدف آن به چالش کشیدن انگ‌ها و افزایش آگاهی بود. استراتژی آن‌ها شامل تعامل مستقیم با افراد آسیب‌دیده و سازمان‌های حمایتی، و تولید محتوای خلاقانه‌ی قابل‌فهم و دلسوزانه برای نشان دادن تأثیرات متنوع سوءمصرف مواد افیونی بود. این کمپین شامل یک صفحه فرود اختصاصی، راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی و مواد تبلیغاتی آفلاین با تمرکز بر اتصال افراد آسیب‌دیده به منابع و پشتیبانی بود.

  • بهبود مراقبت‌های پیشگیرانه

می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای تشویق مردم به انجام مراقبت‌های پیشگیرانه مانند معاینات سالانه، واکسیناسیون و غربالگری سرطان استفاده کنید. این کار می‌تواند به تشخیص زودهنگام بیماری‌ها و افزایش شانس درمان موفقیت‌آمیز کمک کند.

در این ماه آگاهی از میگرن و سردرد، به بیماران خود کمک کنید تا بفهمند چه زمانی باید نگران سردردهای خود باشند. لینک کوتاه شده به یک تصویر یا ویدئو اشاره دارد. (متن شما اینجا قرار گیرد) ام‌اچ‌ای‌ام تصویر توییت

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده ۱۲ ژوئن ۲۰۲۳

  • منبعی معتمد از اطلاعات شوید

برای اینکه به‌عنوان منبعی قابل اعتماد در زمینه سلامت و تندرستی شناخته شوید، باید به‌عنوان متخصص مراقبت‌های بهداشتی، در شبکه‌های اجتماعی فعال‌تر باشید. این کار را می‌توانید با اشتراک‌گذاری اطلاعات دقیق و به‌روز و همچنین پاسخ به سوالات و نگرانی‌های مردم انجام دهید.

هوای محیط را بررسی کنید: شاخص کیفیت هوا (AQI) را چک کنید لینک به اشتراک گذاشته شده است. فعالیت‌های بیرون از منزل خود را تنظیم کنید تا مواجهه با آلاینده‌های مضر هوا کاهش یابد. وقتی هوا سالم است از فضای باز لذت ببرید و در غیر این صورت تا حد امکان در خانه بمانید. تصویر توییت

مشاهده این مطلب  هنر خلق محتوای ویدیویی موفق برای شبکه‌های اجتماعی

وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده ۷ ژوئن ۲۰۲۳

با رعایت این نکات، می‌توانید کمپینی موفق در شبکه‌های اجتماعی برای حوزه سلامت ایجاد کنید که آگاهی را افزایش دهد، رفتارهای سالم را ترویج کند و اطلاعات و پشتیبانی لازم را در اختیار بیماران و عزیزانشان قرار دهد.

بهترین کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی برای الهام گرفتن شما

کمپین‌های تبلیغاتی حوزه سلامت کمپین‌های سلامت اهمیت زیادی دارند؛ چرا که می‌توانند آگاهی از مسائل بهداشتی را افزایش دهند، رفتارهای سالم را ترویج کنند و مردم را به استفاده از مراقبت‌های پیشگیرانه تشویق نمایند. دولت‌ها، سازمان‌های بهداشتی و کسب‌وکارها می‌توانند از این کمپین‌ها برای دسترسی به مخاطبان وسیع و ایجاد تاثیر مثبت بر سلامت عمومی استفاده کنند. در ادامه، بهترین کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی در حوزه سلامت را که در افزایش آگاهی، ترویج رفتارهای سالم و ارائه اطلاعات و پشتیبانی به بیماران و عزیزانشان موفق بوده‌اند، گردآوری کرده‌ایم.

چالش سطل یخ انجمن بیماری لو گهریگ

این کمپین آگاهی و کمک مالی برای تحقیقات بیماری ای‌ال‌اس جمع‌آوری کرد. از مردم خواسته شد که یا سطلی آب یخ روی سرشان بریزند یا به انجمن ای‌ال‌اس کمک مالی کنند. این کمپین بسیار موفق بود. بیش از 115 میلیون دلار جمع‌آوری کردن هیچ چیز داخل پرانتز نبود.

بله، خانم (مرکز درمانی کاریلیون)

مرکز پزشکی کارلیون کمپینی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «بله، خانم» را برای افزایش آگاهی در مورد سرطان سینه و اهمیت تشخیص زودهنگام راه‌اندازی کرد. این کمپین شامل ویدئو، اینفوگرافیک و داستان‌هایی از بازماندگان سرطان سینه بود.

روز جهانی سلامت روان، از سوی سازمان جهانی بهداشت

این کمپین سالانه توسط سازمان جهانی بهداشت (WHO) برای افزایش آگاهی از مشکلات سلامت روان و ارتقای سلامت روان برگزار می‌شود. این کمپین از شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد سلامت روان، ارتباط دادن افراد با منابع و تشویق آن‌ها به صحبت کردن در مورد سلامت روان خود استفاده می‌کند.

مشاهده این مطلب  واقعی باش! چگونه یک برنامه در حال تغییر نحوه استفاده ما از شبکه‌های اجتماعی است

قدرت مهربانی صلیب سرخ بریتانیا

این ویدیوی تبلیغاتی داستان پناهجوی جوانی را روایت می‌کند که زندگی‌اش با اندکی مهربانی تغییر کرده است. صلیب سرخ بریتانیا با این ویدیو بر اهمیت مهربانی با یکدیگر و به اشتراک گذاشتن داستان‌های مهربانی و تشویق مردم به انجام کارهای مهربانانه تأکید می‌کند.

کمپین «ما پشت شما هستیم» مرکز سرطان دانا فاربر و زنان بریگهام

این شعار فوق‌العاده قدرتمندی است: «شاید الان سرطان داشته باشید. اما چیزی که سرطان شما نمی‌داند این است که: ما را دارید.» با استفاده از ویدیوهای اعتمادبخش، موسسه سرطان دانا فاربر رویکرد شخصی خود را به درمان سرطان و امکانات پیشرفته‌اش نشان می‌دهد. با اشتراک‌گذاری این ویدئوها در رسانه‌های اجتماعی (و همچنین استفاده از روش‌های سنتی‌تر بازاریابی مانند تلویزیون و رادیو)، این مرکز سرطان مفهوم اعتمادسازی با مخاطبان هدف را به خوبی مجسم می‌کند.

جانسون و جانسون – پرستاران زندگی‌ها را تغییر می‌دهند

در این کمپین تبلیغاتی، جانسون و جانسون به اهمیت نقش پرستاران در بخش سلامت اشاره کرد. ویدئوی تبلیغاتی زیر، پرستارانی را نشان می‌دهد که سال‌ها در بحرانی‌ترین شرایط در کنار بیمارانشان بوده‌اند و ممکن است با اقدام اولیه خود جان بسیاری را نجات داده باشند.

جمع‌بندی

استفاده از رسانه‌های اجتماعی در حوزه پزشکی بحث‌برانگیز است. اما در دنیای پیشرفته‌ی فناوری امروز، استفاده از روش‌های نوین بازاریابی دیجیتال به جای روش‌های سنتی اجتناب‌ناپذیر شده است.

داشتن برنامه‌ای موثر و سودآور برای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است و این صنعت، تلاش زیادی می‌طلبد. با این حال، استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بخش سلامت، تضمین می‌کند که اطلاعات حساس از منبع معتبر به مردم می‌رسد و علاوه بر ارتقای دیده‌شدن متخصصان سلامت، به افزایش آگاهی عمومی نیز کمک می‌کند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

واقعی باش! چگونه یک برنامه در حال تغییر نحوه استفاده ما از شبکه‌های اجتماعی است

واقعی باش! چگونه یک برنامه در حال تغییر شیوه استفاده ما از رسانه‌های اجتماعی است وقت آن رسیده که رسانه‌های...

هزینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی چقدر است؟

هزینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی چقدر است؟ با افزایش حضور کسب‌وکارها در فضای آنلاین، شرکت‌های زیادی به کمک...

چگونگی تبلیغ کسب‌وکار شما با اینفلوئنسرهای اینستاگرام

اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین بسترها برای کسب‌وکارهایی تبدیل شده که به‌دنبال جذب مخاطبان جدید و افزایش...

پنج روش برای تهیه‌ی منابع خلاقانه برای تبلیغات اینستاگرام

باورنکردنی یک میلیارد و چهارصد میلیون کاربران فعال ماهانه که به طور میانگین سی و سه دقیقه و شش دهم هر...

چرا باید حضور متنوعی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید؟

تصور کنید: نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت جهان، یا 4.8 میلیارد نفر به طور فعال از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند....

هنر خلق محتوای ویدیویی موفق برای شبکه‌های اجتماعی

هنر خلق محتوای ویدئویی موفق برای شبکه‌های اجتماعی بر اساس آمار و گزارش‌های عملکرد اخیر، محتوای ویدئویی...

برنامه‌های زمان‌بندی اینستاگرام که در سال ۲۰۲۳ باید از آن‌ها استفاده کنید

بهترین اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی...

چرا هر پزشکی به حضور در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد (و چگونه می‌توان آن را ایجاد کرد!)

چرا هر پزشکی به حضور در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد (و چگونه می‌توان آن را ایجاد کرد!) رفته‌اند روزهایی...

انتظارات از مدیریت رسانه‌های اجتماعی و سایر روندهای تجاری در سال 2024

انتظارات از مدیریت شبکه‌های اجتماعی و دیگر روندهای تجاری در سال 2024 بدون شک، گسترش مدیریت شبکه‌های اجتماعی...

معادله اصالت: پیمایش کیفیت تولید در ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی

معادله اصالت: پیمایش کیفیت تولید در ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی، محتوای ویدیویی همواره به...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070