حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

دوره تخصصی آموزش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین

دوره جامع بازار دیجیتال در مشهد
آنچه در این مقاله می خوانید:
دوره جامع بازار دیجیتال در مشهد
اینجا چگونگی توسعه یک تجارت انلاین را اموزش میبینید

آنچه در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ یاد خواهید گرفت

  • از ابتدا یک تجارت آنلاین توسعه بدید.
  • به عنوان یک دیجیتال مارکتر از روش همکاری در فروش درآمد کسب کنید.
  • در شغل پردرآمد دیجیتال دیجیتال پروژه بگیرید و درآمد کسب کنید.
  • به عنوان یک دیجیتال مارکتر مستقل در خانه کار کنید.

بهترین راه برای پیدا کردن دوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد، جستجوی اینترنتی است. می‌توانید به صورت مستقیم کلمه “دوره دیجیتال مارکتینگ در مشهد” را جستجو کنید و سایت‌هایی که بسته به جستجوی شما نمایش داده می‌شود را بررسی کنید.

همچنین، می توانید به سایت هایی مربوط به شرکت‌های آموزش‌دهنده به دنبال دوره دیجیتال مارکتینگ بگردید. در این سایت‌ها می‌توانید بررسی کنید که آیا شرکت‌هایی در مشهد وجود دارند که دوره‌هایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ برگزار می‌کنند یا خیر.

علاوه بر این، می توانید به دنبال دوره‌های آموزشی آنلاین بگردید و دوره‌های دیجیتال مارکتینگ خود را به صورت آنلاین به صورت آنلاین پیدا کنید.

در نهایت، بهتر است که پیش از ثبت نام در هر دوره آموزشی، بررسی های دقیقی انجام دهید تا مطمئن شوید که این دوره مورد نیاز شماست و با کیفیت و قابل اطمینان می باشد.

نیازمندی ها برای ثبت نام در دوره دیجیتال مارکتینگ مشهد

وسایل مورد نیاز برای شروع دوره اموزشی
موارد مورد نیاز برای شروع اموزش چه چیزی است؟

برای شرکت در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ داشتن ذهنی آماده برای یادگیری مهارت های دیجیتال مارکتینگ لازم است.

یادتان باشد دید دیجیتال مارکتینگی یعنی بازاری بودن در فضای آنلاین

  • تجربه تخصصی لازم نیست.
  • مناسب برای انواع مشاغل (محصول دیجیتال، کالای فیزیکی، خدمات، B2B، B2C).

اگر با چتر دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارید، بهتر است مقاله دیجیتال مارکتینگ را ابتدا مطالعه کنید.

توضیحات بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ ایران

به 360،000+ دانشجو در پرفروش ترین دوره بازاریابی اینترنتی بپیوندید!
راجب دیجیتال مارکتینگ چه میدانید
در چه شبکه هایی میتوان شروع به کار کرد؟

با بیش از 20 ساعت آموزش، آزمونها و مراحل عملی که می توانید دنبال کنید – این یکی از کامل ترین دوره های بازاریابی دیجیتال (بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در دنیا) موجود است.

مشاهده این مطلب  راهنمای کامل تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

ما سئو، بازاریابی YouTube، بازاریابی فیس بوک، Google Adwords Google Analytics و موارد دیگر را به صورتی متفاوت آموزش خواهیم داد!

یادگیری دیجیتال مارکیتینگ با انجام – جدید ترین روش های آموزشی در دنیا

این دوره با پروژه ها، چک لیست ها و سخنرانی های عملی که در هر بخش دارد، همکاری و تعامل زیادی را می طلبد

قدم به قدم بیاموزید که چگونه یک تجارت را بصورت آنلاین از ابتدا و در همه کانال های اصلی بازاریابی انجام دهید.

برای به دست آوردن نتیجه و خروجی در محل کار، شغل خود یا برای مشتری های دیجیتال مارکتینگ خود، مراحل زیر را دنبال کنید.

12 دوره آموزشی در 1 دوره

پوشش 12 موضوع اصلی بازاریابی اینترنتی و شامل 20 ساعت آموزش روشن و فعالیتهای عملی – این دوره “ارزش باورنکردنی نسبت به هزینه خرید را دارد!” به گفته یکی از دانشجویان.

سرفصل های اصلی دیجیتال مارکتینگ

  1. تحقیقات بازار (Market Research). با 3 سوال ساده ایده کسب و کار خود را اعتبار سنجی کنید.
  2. وردپرس (WordPress). یک وب سایت در سطح کلاس جهانی را در مدت زمان 1 ساعت و بدون هیچ گونه برنامه نویسی بسازید.
  3. بازاریابی ایمیلی (Email Marketing). یک لیست ایمیل از 1000 نفر در 30 روز ایجاد کنید.
  4. کپی رایتینگ (Copywriting). مقاله صفحات فروش (تبلیغ نویسی) را بنویسید که با خلاقیت ارزش ایجاد کنید!
  5. SEO (بهینه سازی موتور جستجو). با سئو، از طریق وب سایت ترافیک ارگانیک بدست آوردید.
  6. یوتوب مارکتینگ (YouTube Marketing). ترافیک و فروش را با فیلم های ساده “چگونه” انجام دهید.
  7. بازاریابی رسانه های اجتماعی (Social Media Marketing). ایسنتاگرام، فیسبوک، توییتر، پینترست و کوئرا
  8. لینکدین مارکتینگ (Linkedin Marketing).در لینکدین ویروسی کنید و اتصالات خود را 400 برابر کنید.
  9. اپیلیکیشن مارکتینگ (App Marketing). چهل و سه روش برای تبلیغ و پروموت کردن اپلیکیشن خود را یاد بگرید.
  10. تبلیغات در گوگل (Google Adwords). از اشتباهات متداول خودداری کنید و اولین بار کمپین های سودمند را راه اندازی کنید.
  11. تبلیغات فیس بوک (Facebook Ads) با دقتی بینظیر مشتریان خود را در فیسبوک تارگت کنید.
  12. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics). بازاریابی خود را با داده های Google Analytics تحلیل کنید و بهبود بخشید.
مشاهده این مطلب  هر آنچه باید راجب تبلیغات کلیکی بدانید

با پایان این دوره ، شما با اطمینان می توانید استراتژی های بازاریابی را از طریق کانال های اصلی بازاریابی آنلاین پیاده سازی کنید.

تمام استراتژی ها، نکات و ابزارهای پیشنهادی یا رایگان یا بسیار مقرون به صرفه هستند.

  • مشاوره های دیجیتال مارکتینگ برای یادگیری هر چه بیشتر شما بعد از دوره هم ادامه خواهند داشت.
  • با خرید این دوره در گروه تلگرامی عضو خواهید شد که می توانید سوالات خود را بپرسید.

زمان را از دست ندهید!

هر ثانیه ای که منتظر می مانید، مشتریان شما از رقبایتان خرید می کنند.

این دوره با ضمانت 5 روز بازگشت پول است بنابراین هیچ گونه ریسکی برای شروع وجود ندارد.

بجنبید و دکمه “خرید آنلاین” را بزنید تا امروز از طریق اینترنت بطور آنلاین رشد کنید ودرآمد کسب کنید!

این دوره برای چه کسی است:

  • صاحبان مشاغل پیش از راه اندازی یه کسب و کار که نمی دانند از کجا شروع کنند.
  • صاحبان وب سایت که برای بدست آوردن ترافیک و فروش تلاش می کنند.
  • هرکسی که به دنبال شروع به انتخاب مهارت های آزاد و پردرآمد است.

محتوای دوره آموزشی: 254 کلاس آموزشی – 23:41:23

مقدمه 18:27

  • مرور دوره 02:20
  • یادداشت ها (PDF قابل بارگیری) 00:10
  • سؤالات متداول 00:55
  • بازاریابی دیجیتال در 5 دقیقه مجدداً مشخص شد! 04:52
  • 5 بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال 10:10

تحقیقات بازار 36:09

  • معرفی بازار 02:04
  • چگونه می توان با 3 سؤال ساده ، یک مخاطب گرسنه برای خرید پیدا کرد 06:25
  • نحوه پاسخگویی به نظرسنجی شما 10:10
  • چگونه می توان نتایج تحقیق خود را تحلیل کرد 08:20
  • چگونه می توانیم بازخورد ارزشمندی را بدون ارسال نظرسنجی بدست آوریم 09:03
  • تحقیقات بازار – تمرین 00:07
مشاهده این مطلب  پرسش و پاسخ: چرا کسب‌وکار شما به سیاست رسانه‌های اجتماعی نیاز دارد؟

یک وب سایت درست کنید 51:59

  • ساخت این سایت در کمتر از 1 ساعت 01:16
  • چرا از WordPress در مقابل Wix ، Weebly و غیره استفاده می کنیم؟ 04:27
  • WordPress.com در مقابل وردپرس دات ارجی 01:25
  • نحوه دریافت دامنه رایگان و 60٪ تخفیف میزبانی وب 08:02
  • نصب وردپرس 00:36
  • نحوه تأیید اطلاعات WHOIS [مهم] 00:04
  • نحوه افزودن صفحات ، پست ، منوها و ابزارکها 10:35
  • نحوه اضافه کردن یک تم خریداری شده 12:18
  • چگونه می توان امنیت وردپرس خود را با افزونه ها بهبود بخشید 04:22
  • چگونه می توانیم مجوز SSL رایگان خود را در 1 کلیک فعال کنید! 04:26
  • بروزرسانی: نحوه دریافت ایمیل مشاغل رایگان 00:15
  • نحوه تنظیم آدرس های ایمیل برای مشاغل خود 03:44
  • تکلیف – راه اندازی یک وب سایت 00:28

بازاریابی ایمیلی 43:49

  • چرا تجارت خود را از طریق ایمیل بازاریابی می کنید؟ 04:41
  • نحوه ایجاد یک حساب کاربری Mailchimp رایگان 06:15
  • گزینه های Opt & Ins و Pop Up را به صورت رایگان به وب سایت خود اضافه کنید 06:49
  • بدون وب سایت ایمیل بفرستید 02:02
  • با Mailchimp یک کمپین ایمیل بسازید 09:20
  • خطوط موضوع پست الکترونیکی بنویسید که باز می شوند 08:17
  • آنالیز بازاریابی از طریق ایمیل 06:08
  • تخصیص – بازاریابی ایمیل 00:17

نوشتن مقاله 29:42

  • نوشتن مقاله چیست؟ 00:24
  • فرمول “AIDA” 05:28
  • 11 نکته برای نوشتن عناوین مغناطیسی 09:17
  • چگونه ویژگی ها را در مزایا تلنگر کنید 04:06
  • 5 نکته برای ایجاد یک تماس غیرقابل مقاومت برای اقدام (CTA) 07:45
  • چگونه نوشتن مانند مشتریان خود صحبت کنید 02:24
  • تکلیف – نوشتن مقاله 00:18

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) 03:12:11

  • آشنایی با سئو 02:31
  • نمای کلی از سئو 11:23
  • 5 اندازه گیری SEO برای اندازه گیری عملکرد SEO 07:22
  • چگونه SEO را از صفحه اصلی خود بهینه کنید 08:43
  • نحوه تأیید وب سایت خود در کنسول جستجوی Google 03:54
  • چگونه می توان عملکرد و سرعت وب سایت را بهبود بخشید 00:29
  • نحوه برگزاری تست دوستی Google Mobile 02:38
  • نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی: مراحل و استراتژی 06:4
  • چگونه به سرعت Brainstorm 1000’s ایده های کلمه کلیدی 15:44
  • چگونگی باریک کردن لیست کلید واژه ها (به روز شده) 11:12
  • نحوه ارزیابی رقابت با کلید واژه ها و کلمات کلیدی هدف را انتخاب کنید 06:16
  • نحوه نوشتن برچسب های عنوان موتورهای جستجو عشق 10:26
  • چگونه به Skyrocket Clickthrough امتیاز دهید با توضیحات متا 03:27
  • نحوه ظاهر شدن در نتایج جستجوی تصویر Google 05:20
  • بهینه سازی کپی: برچسب عناوین ، پیوندهای خروجی و داخلی و غیره 05:43
  • انواع بک لینک که واقعاً مهم هستند و چگونه می توان آنها را بدست آورد 09:24
  • چگونه به حداکثر رساندن پیوندها برای کمپین های SEO خود بپردازید 03:48
  • نحوه ایجاد محتوا که به صورت خودکار پیوندها و سهام اجتماعی ایجاد می کند 10:58
  • نحوه استفاده از وب سایتهای مؤسسه و نتایج برتر جستجو 04:31
  • فرمول پسر Poster – ایجاد ترافیک ، لینکهای پیوندی و روابط ارزشمند 06:23
  • پرسش و پاسخ دانشجویی شماره 1 15:04
  • پرسش و پاسخ دانشجویی شماره 2 15:15
  • SEO محلی: چگونه می توان شغل محلی خود را در Google رتبه بندی کرد 23:18
  • تکلیف – سئو 01:39
  • مسابقه – سئو 2 سوال
مشاهده این مطلب  موثرترین موارد استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی محتوا

برای آشنایی با خدمات سئو و مشاوره رایگات سئو با جواد یاسمی مشاور سئو تماس بگیرید.

بازاریابی YouTube 01:45:04

  • بررسی اجمالی بازاریابی YouTube 00:47
  • استراتژی بازاریابی YouTube 06:27
  • چگونه ایده های ویدیویی را با تجزیه و تحلیل رقبا پیدا کنیم 06:39
  • نحوه یافتن ایده های ویدئویی با تحقیقات کلمات کلیدی (به روز شده) 12:30
  • تنظیم حساب YouTube 01:34
  • نحوه بازگشت به Creator Studio Classic 00:13
  • بهینه سازی حساب YouTube 04:31
  • بنر YouTube 03:37
  • برچسب های کانال YouTube 01:21
  • YouTube SEO 06:50
  • ریز عکسها سفارشی را فعال کنید 02:10
  • ریز عکسها در YouTube 07:20
  • کارت های YouTube 04:33
  • الزامات پیوند خارجی کارتهای جدید YouTube 00:13
  • نظرات YouTube 04:25
  • چندین حساب YouTube را مدیریت کنید 02:10
  • کسب درآمد YouTube 05:02
  • مورد نیاز جدید کسب درآمد YouTube 00:09
  • YouTube VidIQ (ابزار رایگان) 05:21
  • YouTube – مشترکان را 400٪ افزایش دهید 01:30
  • تبلیغات YouTube 04:40
  • YouTube Analytics 22:48
  • تخصیص – بازاریابی YouTube 00:13

بازاریابی فیس بوک 01:29:30

  • چرا تجارت خود را در فیس بوک بازاریابی می کنید؟ 07:1
  • تنظیم صفحه فیس بوک 03:3
  • آیکون فیس بوک 07:00
  • تصویر جلد فیس بوک 06:22
  • توضیحات صفحه فیس بوک 02:19
  • فیس بوک – چه چیزی ارسال شود؟ 06:21
  • 8 تاکتیک برای به دست آوردن دوست داشتن صفحه اول شما 10:46
  • راه مخفی برای افزایش صفحه پسندیدن 04:57
  • مسابقات / مسابقات فیس بوک 05:47
  • گروه های فیس بوک 05:14
  • Facebook Live 05:02
  • چند صفحه فیس بوک را مدیریت کنید 02:57
  • نظرات و نظرات فیس بوک 07:28
  • فیس بوک بینش 13:37
  • حل شده: تفاوت بین مانند / زیر ، طرفداران / دنبال کنندگان چیست؟ 00:42
  • تخصیص – بازاریابی فیس بوک 00:13
مشاهده این مطلب  سئو با هوش مصنوعی - 14 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای سئو بهتر و سریعتر

بازاریابی توییتر 01:14:44

  • بازاریابی توییتر – آنچه خواهید آموخت؟ 00:46
  • تنظیم پروفایل توییتر 02:52
  • حساب های توییتر را دنبال کنید 04:23
  • بهینه سازی پروفایل توییتر 08:51
  • ویژگی های توییتر 08:16
  • توییتر – چه چیزی ارسال شود؟ 11:46
  • دنبال کنندگان توییتر 04:04
  • توییتر هشتگ 03:26
  • نظرسنجی توییتر 05:44
  • توییتهای دارای پین 03:22
  • کسب مشتری توییتر 06:39
  • توییتر @ Influencers را ذکر کنید 05:51
  • توییتر در وب سایت شما 02:36
  • تجزیه و تحلیل توییتر 05:54
  • واگذاری – بازاریابی توییتر 00:14
  • همه چیز راجب دیجیتال مارکتینگ
    یکی از پشرفته ترین بازار یابی ها بازار یابی دیجیتال است

تخصص بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین و با ارزش ترین کارها در سال 2020 است. بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ با داشتن تجربه های بسیار زیادی در پروژه های مارکتینگ و با کار با بازارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ ساخته شده است.

برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ دوره های زیادی به زبان های دیگر مخصوصا انگلیسی وجود دارد.

وبسایت بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ با ایرانی سازی کردن این دوره ها گام مهمی را در جهت آموزش هر چه بهتر علاقه مندان، مدیران وبسیات ها و … برداشته است.

یادگیری به زبان فارسی برای شما سریع تر یاد گرفتن و عمیق تر متوجه شدن نکات را به همراه دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی افرادی که در سیلیکون ولی شروع به ساختن استارتاپ های خود می کنند، یادگیری است و مخصوصا یاد گیری در زمان مناسب و سریع

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

یافتن مخاطبان شما در رسانه‌های اجتماعی
آیا در توییتر، فیسبوک و لینکداین به مخاطبان هدف خود می‌رسید؟ همانطور که جما ونت توضیح می‌دهد، ممکن است...
چگونگی نجات کسب‌وکار ما با انتقال به فروش آنلاین
وقتی سوپرمارکت‌های محلی کسب‌وکار شما را تحت فشار قرار می‌دهند، چه می‌کنید؟ یکی از راه‌حل‌ها، تمرکز مجدد...
سایت‌های مقایسه قیمت چه چیزهایی به کسب‌وکارها یاد می‌دهند؟
وبسایت‌های مقایسه قیمت، در کمک به مصرف‌کنندگان برای یافتن معاملات خوب بسیار موثرند، اما می‌توانند ابزاری...
از مشتریان خود در برابر کلاهبرداری محافظت کنید
سرقت اطلاعات امروزه تجارتی بزرگ است و هیچ شرکتی از آن مصون نیست. از حملات مجرمان سایبری که تلاش می‌کنند...
نه گام برای انتخاب کلمات کلیدی گوگل ادز
انتخاب دقیق کلمات کلیدی و عبارات مناسب، تضمین می‌کند که تبلیغ پرداخت به ازای هر کلیک شما (PPC) توسط افرادی...
کسب و کار تجاری از طریق وب‌سایت‌های ارجاعی
وب‌سایت‌هایی مثل ریتد پیپل، چکا‌ترید و مای بیلدر، صاحبان خانه را به متخصصان محلی مرتبط می‌کنند. اما آیا...

دیدگاه ها

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070