09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

راهکارهای برتر برای غلبه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بر نظرات منفی

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

نظرسنجی جدیدی از سوی یک شرکت ارائه دهنده کارت اعتباری کسب و کارهای کوچک سرمایه در دسترس ۴۶ درصد از مردم بریتانیا می‌گویند اگر در مورد کیفیت پایین محصول یا خدمتی نظری منفی خوانده باشند، آن را خریداری نخواهند کرد. اما چه چیزی مردم را به ارائه بازخورد ترغیب می‌کند؟

این نظرسنجی به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا بفهمند چه عواملی باعث می‌شوند مردم نقد و بررسی‌های مثبت و منفی بنویسند و همچنین کدام شهرها در بریتانیا بیشترین احتمال را برای ارائه بازخورد منفی دارند.

دلیل اصلی گذاشتن نظرات منفی توسط بریتانیایی‌ها، کیفیت پایین محصول یا خدمات است.

علاوه بر پاسخ‌دهی مناسب به نظرات منفی، اهمیت داشتن یک طراحی سایت وردپرس حرفه‌ای که تجربه کاربری خوبی را فراهم کند و همچنین استفاده از خدمات سئو وردپرس برای بهبود رتبه سایت، می‌تواند در کاهش نظرات منفی نقش مهمی ایفا کند. یک سایت با محتوای ارزشمند و بهینه‌شده، مشتریان را تشویق می‌کند تا تجربه مثبت‌تری از برند داشته باشند و همچنین به راحتی می‌توانند مشکلات یا سوالات خود را حل کنند. این اقدامات نه تنها به کاهش نظرات منفی کمک می‌کند، بلکه موجب افزایش رضایت مشتریان و بهبود تجربه آن‌ها از برند خواهد شد.

بیشتر مردم به دلیل کیفیت پایین محصول یا خدمات، نقد منفی می‌نویسند؛ ۷۲ درصد از افراد مورد بررسی در این شرایط چنین می‌کنند.

افراد پس از تجربه کلی نامطلوب، چه با شرکت‌های بزرگ (۶۹ درصد) و چه با کسب‌وکارهای کوچک (۶۶ درصد)، بیشتر احتمال دارد که نقد منفی بنویسند. جالب است بدانیم که بریتانیایی‌ها در مقایسه با شرکت‌های بزرگ، کمی بیشتر تمایل به گذشت از کسب‌وکارهای کوچک دارند.

مشاهده این مطلب  5 کمپین ایمیل اثبات‌شده‌ی شاپایفای

رتبه

وضعیت

کسانی که نقد منفی می‌گذارند، چند درصد هستند؟

1

کالایی یا خدماتی با کیفیت پایین‌تر از حد انتظار ارائه شده است.

هفتاد و دو درصد

برابر با دو

از یک شرکت ملی محصول یا خدماتی خریدم و در کل تجربه‌ی بدی داشتم.

شصت و نه درصد

لبخند

از یک کسب‌وکار کوچک محصول یا خدماتی خریداری کردم و در کل تجربه‌ی منفی داشتم.

شصت و شش درصد

لبخند

محصول یا خدماتی که خریداری شد با توضیحات اولیه تفاوت داشت.

شصت و شش درصد

بلفاست شهری است که بیشترین احتمال را برای نوشتن نقد منفی دارد، به‌طوری که ۹۰ درصد افراد اذعان می‌کنند چنین خواهند کرد.

در میان شهرهای بریتانیا، ساکنان بلفاست بیشترین احتمال را برای نوشتن نقد منفی دارند و ۹۰ درصد آن‌ها گفته‌اند که از این کار خوشحال خواهند بود. پس از آن بریستول و برایتون با به ترتیب ۸۸ و ۸۴ درصد قرار دارند.

به نظر می‌رسد ساکنان برایتون فارغ از شرایط، به راحتی نظر می‌دهند و احتمال ارائه نظر مثبت از سوی آن‌ها بسیار بالاست؛ ۹۴ درصد از ساکنان این شهر ساحلی می‌گویند در موقعیت‌های مختلف خرید، بازخورد مثبتی ارائه خواهند داد.

اکثر مردم (۸۴ درصد) اگر محصول یا خدماتی را باارزش بدانند، احتمال بیشتری دارد که نقد مثبتی بنویسند.

انگلیسی‌ها بیشتر تمایل دارند که نقد مثبتی بنویسند اگر فکر کنند محصول یا خدمات ارزش خوبی نسبت به قیمت دارد، ۸۴٪ آن‌ها گفته‌اند که این کار را می‌کنند.

۸۳ درصد دیگر نیز گفتند که اگر کسب‌وکار خدمات مشتری باکیفیتی ارائه دهد، نظر مثبتی ثبت خواهند کرد.

الکس مایلز، مدیر ارشد عملیاتیدر سرمایه در دسترس می‌گویدهیچ چیز در پرانتز وجود ندارد.نقدهای منفی می‌توانند به‌طور قابل‌توجهی بر رفتار مصرف‌کنندگان تأثیر بگذارند. در واقع، نظرسنجی ما نشان داد که ۱۱ درصد از افراد می‌گویند اگر محصول یا خدماتی دارای امتیاز کمتر از پنج ستاره در نقدهای آنلاین باشد، آن را خریداری یا استفاده نخواهند کرد.

اگر به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، نقدهای منفی دریافت کردید، آن‌ها را نادیده نگیرید. این فرصتی است برای رفع مشکل، اما همچنین فرصتی برای نشان دادن به مشتریان بالقوه دیگر است که شما شرکتی حرفه‌ای هستید که به تجربه هر فرد اهمیت می‌دهید. هرگونه بازخورد منفی نیز فرصتی برای بهبود محصول یا خدمات شماست.

همچنین سعی کنید تا جای ممکن نظرات بیشتری را تشویق کنید. اطمینان حاصل کنید که فرآیند بررسی بی‌دردسر و شخصی است تا مشتریان احساس کنند بازخورد آن‌ها واقعا موثر خواهد بود. یکی از بهترین راه‌های تشویق به ارائه نظرات مثبت، ارائه محصولات و خدماتی با کیفیت عالی است تا هر یک از مشتریان شما چیزی خوب برای گفتن داشته باشند.

 

مشاهده این مطلب  بهترین ابزارهای گزارش‌دهی تبلیغات کلیکی و موتورهای جستجو برای آژانس‌ها
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

گزارش ارزش‌گذاری آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳

گزارش ارزیابی آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳ در سال 2022، شرکت پروداکتیو پرسشنامه‌ای با هدف درک بهتر روند ادغام...

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی به دنیای تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های...

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در ۳ گام

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در سه مرحله کار با مشتریان گاهی اوقات کم و گاهی زیاد است. بعضی وقت‌ها...

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد تبلیغات گوگل...

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟ با پیشرفت نوآوری‌های فناوری،...

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان دوره‌های آموزشی مبتنی بر اسلاید می‌توانند برای انتقال...

اهمیت عضو عالی تیم در شبکه‌ی آژانس‌های دیجیتال

اهمیت داشتن یک هم‌تیمی عالی کار گروهی مرز باریکی است بین موفقیت و شکست در کسب و کار. علاوه بر این، هیچ...

سه اپلیکیشن شاپفای که فرایند برگشت کالا را تسهیل می‌کنند

سه برنامه شاپ فای برای ساده‌سازی فرآیند بازگرداندن کالا برگرداندن کالا برای فروشگاه‌های سنتی که به دنبال...

روندهای بخش فروشگاه‌های محصولات بهداشتی

  در بخش خرده‌فروشی سلامت چه می‌گذرد؟ در بیست سال اخیر یا بیشتر، با افزایش آگاهی مردم از فواید یک...

گرایش‌های بخش IFA

  هنگام برنامه‌ریزی برای کسب‌وکار، آگاهی از تحولات صنعت، به‌ویژه پیشرفت‌های مهم اخیر و جهت حرکت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070