09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

شش راه برای بهبود شهرت کسب‌وکارتان

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

شاید مهم‌ترین دارایی شما در دنیای تجارت، اعتبارتان باشد. نگهداری از آن بسیار ضروری است، چه در حال ساختن اعتبار باشید و چه در شرایط سخت از آن دفاع کنید. روابط عمومی نوین شش پیشنهاد برای حفاظت و ارتقای اعتبار شما ارائه می‌دهد

طراحی سایت وردپرس می‌تواند به شما در بهبود شهرت کسب‌وکارتان کمک کند. با طراحی یک سایت حرفه‌ای و کاربرپسند، می‌توانید تصویری مثبت از برند خود در ذهن مشتریان ایجاد کنید. ارائه اطلاعات مفید، نظرات مشتریان و دستاوردهای کسب‌وکار در سایت باعث ایجاد اعتماد و ارتقاء شهرت برند شما می‌شود. همچنین، با به‌روزرسانی مداوم و استفاده از طراحی جذاب، می‌توانید تجربه کاربری بهتری فراهم کرده و به شهرت کسب‌وکار خود افزوده کنید.

 

مدیریت اعتبار شما باید با دقت برنامه‌ریزی و اجرا شود و بخش کلیدی استراتژی فروش و بازاریابی شما باشد. اگر اشتباه کنید، تمام تلاش‌های سختتان ممکن است در یک لحظه از بین برود. اگر درست انجام دهید، به جمع آن شرکت‌هایی خواهید پیوست که وقتی به حضور مثبت در بازار فکر می‌کنید، به ذهن شما می‌رسند. در اینجا شش نکته برتر برای انجام درست کار آمده است:

رهبر فکری شوید

چرا به برخی از برندها احترام می‌گذاریم و نسبت به برخی دیگر بی‌تفاوتیم؟ بله، سابقه مثبت و تجربه کاربری در کنار آگاهی از برند و موفقیت ادراک‌شده اهمیت دارند، اما نحوه ارتباط برند با بازار نیز بسیار مهم است. قرار دادن خود به‌عنوان «متفکر» بازار در نهایت این احساس را ایجاد می‌کند که شما «رهبر» بازار یا حداقل «پیشرو» بازار هستید. مدیریت فعال شهرتی که از مشارکت در مباحث و کمک به تعریف بازار حاصل می‌شود، اعتبار شما را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

مشاهده این مطلب  10 نکته و ترفند مفید برای تمام مبتدیان ایلوستریتور

مشتریان خود را وادار کنید تا درباره شما نظرهای بسیار خوبی بدهند.

به نظر می‌رسد به اصول اولیه بازاریابی برمی‌گردد، اما به‌طور حیرت‌انگیزی بسیاری از شرکت‌ها از این نکته کلیدی غافل هستند که چگونه از برندهای معتبر بخواهند در مورد آن‌ها نظر مثبت بدهند تا اعتبارشان … بر اعتبار شما اثر می‌گذارد و اگر کار آنها را به خوبی انجام دهید، بیشتر مشتریان با کمال میل در مدیریت شهرت شما مشارکت خواهند کرد.هنوزدوست دارم با افرادی که شهرت خوبی دارند، تجارت کنم!

زمان‌بندی درست، کلید موفقیت است. مشتریانی که به تازگی پیشنهاد شما را پذیرفته‌اند، آماده‌اند تا نظرات مثبتی درباره‌تان بدهند. اما معطل نکنید؛ همان‌طور که می‌دانیم، با آغاز اجرا، هر چقدر هم که خوب باشد، همیشه دوره‌ای از عدم اطمینان برای مشتری و کاهش اعتماد به نفس او ایجاد می‌شود. از همان ابتدا با آن‌ها در ارتباط باشید، در میانه‌ی کار نیز پیگیری کنید و در نهایت برای تهیه‌ی یک مورد مطالعاتی مثبت، مجدداً از آن‌ها نظرخواهی کنید.

کاستی‌های خود را بپذیرید و مشکلات را پیش‌بینی کنید.

اگر واقعا اشتباه کرده‌اید، الان زمان مناسبی است که مسئولیت اشتباه خود را بپذیرید، عذرخواهی کنید و با اظهارنظری مثبت اما سازشکارانه، از میزان خسارت بکاهید. اگر اشتباهی نکرده‌اید و این موضوع به وضوح یک سوءتفاهم یا بدتر از آن، یک دروغ است، الان زمان مناسبی است که با بیانیه‌ای قاطعانه موضع خود را تأیید و به تهدید پاسخ دهید.

پیش از بروز مشکل، با خودتان و دیگران روراست باشید. روابط عمومی (البته تحت شدیدترین قرارداد محرمانگی) و همه چیز را به آن‌ها بگویید. بله، همه چیز. حتی چیزهایی که به هیچ کس دیگری نگفته‌اید. چرا؟ چون با داشتنهمهبا جزئیات کافی می‌توان بیانیه‌هایی دقیق و بی‌نقص ساخت که از آسیب جلوگیری کند. برای یک خبرنگار، «بدون اظهار نظر» می‌تواند به معنای «هر چه می‌خواهید بنویسید، برای ما مهم نیست» یا «چیزی را پنهان می‌کنیم» تعبیر شود.

مشاهده این مطلب  چگونه یک طراح فریلنسر استخدام کنیم

خدمات سئو وردپرس می‌توانند نقش بسزایی در بهبود شهرت کسب‌وکار شما داشته باشند. با بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، می‌توانید برند خود را در جستجوهای مرتبط بیشتر دیده کنید و بازخوردهای مثبت از مشتریان جذب کنید. افزایش ترافیک سایت و نمایش برند شما در رتبه‌های بالا در جستجوهای آنلاین، به تقویت شهرت و اعتبار برند کمک خواهد کرد و موجب ایجاد رابطه اعتماد بیشتری بین شما و مشتریان می‌شود.

دوستان خود را بشناسید.

اگر از کارکنان هر کسب‌وکاری در مورد پیام‌های کلیدی بپرسید، احتمالا پاسخ‌های متفاوتی دریافت خواهید کرد؛ از پاسخ‌های دقیق تا پاسخ‌هایی کاملا بی‌ربط. با این حال، اکثر شرکت‌ها افرادی دارند که با مشتریان در ارتباط هستندنیستنددر حوزه فروش و بازاریابی فعالیت می‌کنند و می‌توانند پیام‌های کلیدی را به مشتریان بالقوه و عموم مردم برسانند.

این شامل همه می‌شود. شرکا آیا آن‌ها می‌دانند چگونه برای شما فروش ایجاد کنند؟ آیا آن‌ها به اطلاعات و پیام‌های کلیدی لازم برای ساختن شهرت مثبت برای شما در بازارهایی که در آن‌ها فعالیت می‌کنند، مجهز هستند؟ آماده‌سازی «سخنرانی کوتاه و گیرا» و سپس اطمینان از اینکه همه افراد داخلی و خارجی درگیر، آن را می‌دانند و درک می‌کنند، کلید موفقیت است.

شکست نخور.

با شبکه‌های اجتماعی امروزه مدیریت لحظه‌ای اعتبار آنلاین برای سازمان‌های تجاری کوچک و بزرگ امری ضروری است. کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به سرعت روند صعودی یا نزولی داشته باشند. برای جلوگیری از شکست، باید دستورالعمل‌های ارتباطی مناسب را اجرا و با مخاطبان خود به‌جای تک‌گویی، گفت‌وگو برقرار کنید.

رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ترسناک باشند؛ زیرا بدون ویرایش و کنترل هستند و جایی برای پنهان شدن وجود ندارد. اما به نظر می‌رسد با اطلاعات درست از آنچه درباره شما گفته می‌شود، مکانی عالی برای مدیریت مثبت و به‌موقع شهرتتان نیز هست. اول از همه ماجرا را در دست بگیرید، پیش‌قدم شوید یا سریع به انتقادی پاسخ دهید و قبل از اینکه آتش رسانه‌های اجتماعی شعله‌ور شود، زغال‌هایش را خاموش کنید.

مشاهده این مطلب  استراتژی رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار اجاره کوتاه‌مدت

فقط یک موفقیت نداشته باش.

همانند همه امور بازاریابی، استراتژی و جهت‌گیری باید با تاکتیک‌ها و اقدامات عملی دقیقاً دنبال شود. با تدوین برنامه‌ای دقیق و کامل برای مدیریت شهرت شروع کنید و از بالا هدایت روشنی ارائه دهید تا همه اهداف را درک کرده و با آن همراه شوند. آمادگی همه چیز است – اطمینان از وجود دستورالعمل روشن برای همه، آمادگی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

گزارش ارزش‌گذاری آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳

گزارش ارزیابی آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳ در سال 2022، شرکت پروداکتیو پرسشنامه‌ای با هدف درک بهتر روند ادغام...

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی به دنیای تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های...

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در ۳ گام

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در سه مرحله کار با مشتریان گاهی اوقات کم و گاهی زیاد است. بعضی وقت‌ها...

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد تبلیغات گوگل...

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟ با پیشرفت نوآوری‌های فناوری،...

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان دوره‌های آموزشی مبتنی بر اسلاید می‌توانند برای انتقال...

اهمیت عضو عالی تیم در شبکه‌ی آژانس‌های دیجیتال

اهمیت داشتن یک هم‌تیمی عالی کار گروهی مرز باریکی است بین موفقیت و شکست در کسب و کار. علاوه بر این، هیچ...

سه اپلیکیشن شاپفای که فرایند برگشت کالا را تسهیل می‌کنند

سه برنامه شاپ فای برای ساده‌سازی فرآیند بازگرداندن کالا برگرداندن کالا برای فروشگاه‌های سنتی که به دنبال...

روندهای بخش فروشگاه‌های محصولات بهداشتی

  در بخش خرده‌فروشی سلامت چه می‌گذرد؟ در بیست سال اخیر یا بیشتر، با افزایش آگاهی مردم از فواید یک...

گرایش‌های بخش IFA

  هنگام برنامه‌ریزی برای کسب‌وکار، آگاهی از تحولات صنعت، به‌ویژه پیشرفت‌های مهم اخیر و جهت حرکت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070