چگونگی برونسپاری کارهای مشتری در سه مرحله
کار با مشتریان گاهی اوقات کم و گاهی زیاد است. بعضی وقتها به سختی میتوان مشتری جدید پیدا کرد، در حالی که گاهی پروژههای جدید آنقدر زیاد میشوند که به نظر میرسد انجام همه آنها در زمان مقرر غیرممکن است.
همین جاست که برونسپاری میتواند کمک کند. در این پست، میخواهیم به… مزایای برونسپاری کارهای مربوط به مشتری
طراحی سایت وردپرس میتواند به کسبوکارها کمک کند تا فرایند برونسپاری کارهای مشتری را به سادگی انجام دهند. طراحی سایت با وردپرس این امکان را فراهم میکند که سیستمهای مدیریت پروژه، ارتباط با مشتریان و فرآیندهای داخلی به خوبی مدیریت شوند. بهعنوانمثال، میتوان از افزونههای وردپرس برای ایجاد داشبوردهای ویژه و فرمهای درخواست کار برای برونسپاری استفاده کرد. این امر باعث میشود که کسبوکارها بتوانند بهراحتی کارهای مختلف را به افراد مناسب برونسپاری کنند و ارتباطی بیدغدغه با مشتریان خود داشته باشند.
خدمات سئو وردپرس میتوانند نقش بسیار مهمی در فرآیند برونسپاری ایفا کنند. در این مرحله، کسبوکارها میتوانند از سئو بهعنوان ابزاری برای جذب مشتریان و مدیریت ارتباط با آنها استفاده کنند. بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو باعث میشود که مشتریان جدید به راحتی سایت شما را پیدا کرده و درخواستهای خود را ثبت کنند. در این روند، خدمات سئو وردپرس به شما کمک میکنند تا مطمئن شوید که سایت شما برای کاربران و مشتریان هدفمند بهینه شده و ارتباطات بهدرستی برقرار میشود، بنابراین فرایند برونسپاری به شکلی مؤثرتر انجام میشود.
مزایای برونسپاری کارهای مربوط به مشتری
اگرچه ممکن است دلایل متعددی برای برونسپاری کارهای مربوط به مشتریان وجود داشته باشد، اما بیشتر شرکتها از مزایای زیر در اثر برونسپاری بهرهمند میشوند:
کاهش زمان انتظار
برونسپاری کارهای مشتری میتواند به شما در مقابله با … کمک کند نوسان شدید بین وفور و قحطی از کسبوکار آژانس. به جای اینکه نیاز به نیروی انسانی بیشتری استخدام کنید وقتی کارها شلوغ میشود (یا بدتر، مجبور شدن به اخراج کسی در حالی که کاری برای انجام دادن وجود ندارد)، میتوانید بهسادگی کار را به یک فریلنسر برونسپاری کنید.
این به شما کمک میکند تا زمان ارائه خدماتتان را بهبود بخشید و بهطور مداوم به مهلتهای تعیینشده برسید.
کاهش زمان پاسخگویی، رضایت مشتری را افزایش داده و نرخ حفظ مشتری را بهبود میبخشد.
کاهش هزینههای سربار
با برونسپاری بخشی یا تمام کارهای مشتریان، تعداد کارمندان تماموقت مورد نیاز برای اداره آژانس خود را کاهش میدهید. این به معنای صرف هزینه کمتر برای حقوق، مزایا و سایر هزینههای مرتبط با استخدام کارمندان تماموقت است.
کاهش هزینههای سربار، علاوه بر اینکه خود به خود سودمند است، به شما امکان میدهد حاشیه سود خود را افزایش داده و همزمان قیمتهای رقابتیتری ارائه دهید.
ارائه خدمات گستردهتر
هر چقدر تیم شما عالی باشد، نمیتواند در همه کارها خبره باشد. برونسپاری کار به شما اجازه میدهد تا با ارائه خدماتی که تیم داخلی شما تخصص آن را ندارد، گستره خدمات خود را افزایش دهید.
با گسترش خدمات خود، مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. اگر این خدمات جدید را به بستههای موجود خود اضافه کنید، ارزش بیشتری برای مشتریان خود ایجاد کرده و در نتیجه میتوانید هزینه بیشتری دریافت کنید.
خدمات با کیفیتتر
برونسپاری کارهای مشتری به شما امکان میدهد انواع خدمات بیشتری ارائه دهید، از تخصص افراد متخصص بهره ببرید و زمان پاسخگویی خود را بهبود بخشید. همه اینها منجر به ارائه خدمات با کیفیتتر به مشتریان شما خواهد شد.
ارائه خدمات با کیفیتتر به شما امکان میدهد تا نرخهای بالاتری دریافت کنید و مشتریان خود را برای مدت طولانیتری حفظ کنید. همچنین بهلطف شهرت بهترتان، جذب مشتریان جدید آسانتر خواهد بود.
چگونگی برونسپاری کارهای مشتری
در مورد برونسپاری تردید دارید؟ نباید داشته باشید. ادامه مطلب را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه میتوانید کارهای مشتریان خود را برونسپاری کنید.
نیازهای خود را مشخص کنید
اولین گام برای برونسپاری کارهای مربوط به مشتری، تعیین نیازهایتان است. از خودتان این سؤالات را بپرسید:
- آیا به دنبال برونسپاری موقت کار هستید یا به کمک مداوم برونسپاری نیاز دارید؟این به شما کمک میکند تا بین فریلنسرهای مختلف انتخاب کنید و بهطور بالقوه نرخهای بهتری را مذاکره کنید.
- آیا میخواهید کل پروژه را برونسپاری کنید یا فقط بخشهایی از آن را؟پاسخ به این پرسش، مهارتها و تخصصهایی را که باید در یک پیمانکار یا فریلنسر جستجو کنید، مشخص میکند.
فریلنسر مناسب را پیدا کنید
هستند میلیونها فریلنسر در میان انبوه گزینهها، چگونه بهترین گزینه مناسب با نیازهایتان را پیدا میکنید؟ به این موارد توجه کنید:
- مهارتها و تجربیات مرتبط با پروژهحتما باید از مهارت و تجربه فریلنسری که استخدام میکنید در ارتباط با پروژهای که میخواهید برونسپاری کنید، اطمینان حاصل کنید. او باید چند پروژه مشابه را با موفقیت در گذشته انجام داده باشد.
- مهارتهای ارتباطیاز آنجایی که احتمالا بهصورت دورکاری با فریلنسر همکاری خواهید کرد، ضروری است که او مهارتهای ارتباطی فوقالعادهای داشته باشد. این امر به پیشروی روان پروژه کمک میکند و اطمینان حاصل میکند که هم شما و هم فریلنسر در مورد نیازهای پروژه در یک راستا هستید.
- پاسخگوییفریلنسری که انتخاب میکنید باید در بازه زمانی معقولی به پیامهای شما پاسخ دهد. نمیخواهید پروژهای را به کسی بسپارید که روزها به ایمیل شما پاسخ ندهد.
از نرمافزار مناسب برای مدیریت فریلنسر خود استفاده کنید.
عدم قطعیت یکی از دلایل اصلی خودداری سازمانها از برونسپاری پروژههاست. وقتی کاری را به یک فریلنسر برونسپاری میکنید، نمیدانید در هر لحظه چه کار میکند و چه رویکردی نسبت به پروژه شما دارد.
اگر آنها بهازای هر ساعت هزینه میگیرند، شما نمیتوانید بفهمید که واقعا چند ساعت روی پروژه شما وقت میگذارند.
اینجاست که ابزارهایی مانند هاب استاف و وظایف هاباستاف میتوانم کمک کنم. میتوانید از هاباستاف برای ردیابی زمان صرفشدهی فریلنسر روی پروژه و پرداخت مستقیم به او از طریق نرمافزار استفاده کنید. ردیابی برنامه و آدرس اینترنتی، و همچنین اسکرینشاتهای اختیاری، به شما کمک میکنند ببینید فریلنسر در ساعتهایی که برای آن هزینه کردهاید چه کاری انجام داده است.
برعکس، هاباستاف تسک به شما در مدیریت تمام کارهایی که به فریلنسرها برونسپاری میکنید کمک میکند. میتوانید وظایف و پروژهها را ایجاد کنید، آنها را به فریلنسرها اختصاص دهید و پیشرفت کار را بهراحتی پیگیری کنید. چکلیستهای وظایف، نظرات، ذکرها و جلسات روزانهی ایستاده تضمین میکنند که همه در مورد وضعیت وظایف و پروژهها در یک راستا قرار دارند.
منتظر نمانید — امروز کارهای مشتریانتان را برونسپاری کنید
برونسپاری کارهای مشتری به شما کمک میکند تا زمان تحویل را بهبود بخشید، هزینههای سربار را کاهش دهید، ارائه خدمات خود را گسترش دهید و خدمات با کیفیتتری ارائه کنید.
با این همه مزیت، واقعا هیچ بهانهای برای برونسپاری حداقل بخشی از کارتان برای مشتریان وجود ندارد. با برونسپاری یک پروژه کوچک شروع کنید و ببینید چه میشود. حتما زمان کافی برای تأخیر احتمالی فریلنسر جدید در تحویل پروژه در نظر بگیرید.