09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

برگزاری رویداد شخصی خودتان

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

 

برگزاری رویداد تجاری اختصاصی، راهی مناسبی برای معرفی محصول یا خدمتتان در فضایی شخصی‌سازی‌شده و بدون مزاحمت رقبا است. نمایشگاه‌های خصوصی اغلب حس انحصاری‌ای دارند که برای مهمانان دعوت‌شده جذاب است.

با برگزاری یک رویداد سفارشی، شما همه چیز را از مکان تا زمان‌بندی، کنترل می‌کنید. خبر خوب این است که شما و کسب‌وکارتان در کانون توجه قرار خواهید گرفت، اما خبر بد این است که اگر اشتباهی کنید، جایی برای پنهان شدن نخواهید داشت.

طراحی سایت وردپرس می‌تواند ابزاری قدرتمند برای برگزاری رویداد شخصی شما باشد. با ایجاد یک سایت اختصاصی برای رویداد، می‌توانید اطلاعات مربوط به رویداد مانند تاریخ، مکان، سخنران‌ها و ثبت‌نام را به راحتی به مخاطبان خود ارائه دهید. همچنین، این سایت می‌تواند به‌عنوان پلتفرمی برای پشتیبانی از شرکت‌کنندگان و تعامل بیشتر با آن‌ها عمل کند.

 

چرا یک رویداد سفارشی برگزار کنیم؟

یک رویداد سفارشی می‌تواند هر چیزی از افتتاحیه یک مغازه تا نمایشگاه هنری باشد. می‌توانید در سوئیت هتلی، نمایش محصولات برگزار کنید یا در اتاق جلسات، سمینارهایی را ترتیب دهید. می‌توانید یک تور سیار ترتیب دهید یا در محل کارتان، مراسمی با درهای باز برگزار کنید.

خلاصه اینکه، می‌توانید رویدادی دقیقا مطابق با نیازهای خودتان و نیازهای بازار هدف شما .

برگزار کردن رویداد اختصاصی خودتان به شما امکان می‌دهد مستقیماً با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. این می‌تواند مفید باشد اگر محصولات شما معمولاً از طریق واسطه فروخته می‌شوند. شبکه توزیع کنندگان علاوه بر نمایش محصولاتتان، مشتریان می‌توانند با تولیدکننده‌ی آن آشنا شوند، چه هنرمند باشید، چه مخترع و چه کارآفرین.

برگزاری رویدادهای سفارشی برای نشان دادن تخصص بسیار مفید است. به عنوان مثال، شرکت‌های حقوقی، حسابداری و مشاوران مالی می‌توانند با برگزاری سمینارهایی که مسائل را توضیح داده و راه‌حل ارائه می‌دهند، مشتریان بالقوه را جذب کنند.

مشاهده این مطلب  10 نکته و ترفند مفید برای تمام مبتدیان ایلوستریتور

اگر مشتریان شما عمدتا … هستند، برگزاری رویداد اختصاصی خودتان ایده خوبی است. محلی شاید نتوانند به رویدادهای تثبیت‌شده‌ای که دورتر هستند سفر کنند.

چگونه رویداد خود را به موفقیت برسانید

برگزاری مراسم خودتان کار آسانی نیست و نیازمند برنامه‌ریزی از قبل است. تصمیم‌گیری در مورد هدف و مخاطبان بسیار مهم است. در مورد … واقع‌بین باشید. اهداف شما و بودجه‌ای تعیین کنید؛ هزینه‌ها می‌توانند به سرعت افزایش یابند.

از قبل، فضای رویداد را تعیین کنید. برخی از مشتریان رویدادهای از پیش تعیین شده با وقت قبلی را ترجیح می‌دهند تا بتوانند به صورت عملی محصول را ببینند و از توجه شخصی بهره‌مند شوند. برخی دیگر شور و هیجان یک رویداد پرجمعیت با فرصت‌های زیاد را ترجیح می‌دهند. شبکه .

شاید بتوانید ایده‌های خوبی از نمایشگاه‌های شناخته‌شده برای رویداد خودتان بگیرید. اگر به ایده یا کمکی نیاز دارید، نمایشگاه بین‌المللی کنفکس محل ملاقات متخصصان و تامین‌کنندگان صنعت رویدادهاست.

جذب مخاطب برای رویداد شما

موفقیت رویداد شما قطعا به حضور افراد مناسب بستگی دارد. باید رویدادتان را برای مخاطبان هدف جذاب و راحت کنید. دعوت‌نامه‌های شخصی و سفارشی ارسال کنید. نامه مستقیم با دلایل قانع‌کننده‌ای برای همراه شدن.

ویژه بودن انگیزه خوبی است و برگزاری رویداد فروش خصوصی یا مراسم رونمایی فقط با دعوتنامه می‌تواند استراتژی مناسبی باشد.

جذب مخاطب برای یک رویداد کوچک می‌تواند دشوار باشد. می‌توانید برای تاثیرگذاری بیشتر و جذب مخاطبان بیشتر، رویدادی مشترک با شریکی مکمل برگزار کنید.

یا می‌توانید محصولات خود را به جای انتظار برای آمدن مشتریان، به نزد آن‌ها ببرید. مثلاً اگر مخاطبان شما جوانان هستند، مراسم خود را در یک مرکز خرید و در عصر شنبه برگزار کنید. اگر مخاطبان شما والدین هستند، رویدادی خانوادگی را در آخر هفته، در پارک محلی یا زمین بازی مدرسه برگزار کنید.

مشاهده این مطلب  چگونگی امن کردن اسناد تجاری با استفاده از رمز عبور و مجوزها

ارسال دعوتنامه باید بخشی از تبلیغات شما باشد، حتی اگر رویدادتان برای عموم آزاد باشد. همچنین باید دعوتنامه‌های ویژه‌ای برای تصمیم‌گیرندگان کلیدی و مقامات محلی مهم ارسال کنید. مشتریان وفادار چشم‌اندازهای جدید رسانه‌ها توزیع کنید خبرنامه پیشاپیش برای پوشش خبری این رویداد.

خدمات سئو وردپرس می‌توانند به شما کمک کنند تا رویداد شخصی خود را در جستجوهای مرتبط بیشتر دیده کنید. با بهینه‌سازی محتوای سایت رویداد و استفاده از کلمات کلیدی خاص، می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کرده و آن‌ها را به ثبت‌نام و شرکت در رویداد ترغیب کنید. این کار می‌تواند باعث افزایش حضور افراد و موفقیت بیشتر رویداد شما شود.

مدیریت رویداد در روز برگزاری

چالش‌های لجستیکی برگزاری یک رویداد تجاری موفق، بسیار زیاد است. باید مکان مناسبی پیدا کنید و پذیرایی را سازماندهی کنید. از دیگر مسائل مهم می‌توان به تابلوها، صندلی‌ها، امکانات سمعی و بصری و نورپردازی اشاره کرد. جایگاه نمایش و بروشورهای تبلیغاتی

اگر سخنران یا ارائه دهنده دارید، باید کسی هماهنگی آن‌ها را بر عهده بگیرد و اطمینان حاصل کند که اطلاعات و امکانات مورد نیازشان (مانند پروژکتور یا سیستم‌های صوت) را دارند. تمام تجهیزات فنی باید از قبل آزمایش شوند و برای مشکلات احتمالی روز برگزاری، برنامه‌های جایگزین در نظر گرفته شود.

باید بررسی کنید که آیا شما و کارکنانتان می‌توانید مراسمی موفق را برگزار کنید یا اینکه بهتر است از یک شرکت متخصص در برگزاری مراسم استفاده شود.

در آن روز، باید حضور فعّال داشته باشید و زمانی را برای ملاقات و خوش‌آمدگویی اختصاص دهید. مردم اغلب به‌طور خاص برای ارتباط با فرد پشت محصول یا خدمت به این رویدادها می‌آیند؛ بنابراین باید با تمام مهمانان کلیدی صحبت کنید. به کارکنانتان اطلاع دهید تا بتوانند به پرسش‌ها پاسخ دهند و نمایندگان کسب‌وکار شما باشند.

مشاهده این مطلب  قدرت بازاریابی با افراد تاثیرگذار را برای کسب‌وکار خرده‌فروشی خود به کار گیرید

حرکات حسن نیت ارائه نمونه رایگان یا اقلام تبلیغاتی برند شده اغلب مناسب است. ارائه تخفیف‌ها و معاملات می‌تواند راه خوبی برای جذب مشتری و فروش در همان روز باشد.

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

گزارش ارزش‌گذاری آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳

گزارش ارزیابی آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳ در سال 2022، شرکت پروداکتیو پرسشنامه‌ای با هدف درک بهتر روند ادغام...

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی به دنیای تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های...

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در ۳ گام

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در سه مرحله کار با مشتریان گاهی اوقات کم و گاهی زیاد است. بعضی وقت‌ها...

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد تبلیغات گوگل...

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟ با پیشرفت نوآوری‌های فناوری،...

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان دوره‌های آموزشی مبتنی بر اسلاید می‌توانند برای انتقال...

اهمیت عضو عالی تیم در شبکه‌ی آژانس‌های دیجیتال

اهمیت داشتن یک هم‌تیمی عالی کار گروهی مرز باریکی است بین موفقیت و شکست در کسب و کار. علاوه بر این، هیچ...

سه اپلیکیشن شاپفای که فرایند برگشت کالا را تسهیل می‌کنند

سه برنامه شاپ فای برای ساده‌سازی فرآیند بازگرداندن کالا برگرداندن کالا برای فروشگاه‌های سنتی که به دنبال...

روندهای بخش فروشگاه‌های محصولات بهداشتی

  در بخش خرده‌فروشی سلامت چه می‌گذرد؟ در بیست سال اخیر یا بیشتر، با افزایش آگاهی مردم از فواید یک...

گرایش‌های بخش IFA

  هنگام برنامه‌ریزی برای کسب‌وکار، آگاهی از تحولات صنعت، به‌ویژه پیشرفت‌های مهم اخیر و جهت حرکت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070