09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

کلیک آپ در مقابل monday.com: مقایسه و انتخاب کدامیک؟

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

کلیک‌آپ در مقابل monday.com: مقایسه و انتخاب کدام یک؟

در این پست وبلاگی، راهنمای مقایسه‌ی عمیق نرم‌افزارهای مدیریت پروژه کلیک‌آپ و monday.com را خواهید یافت.

امیدوارم این راهنما به شما کمک کند تا مناسب‌ترین گزینه را برای نیازهای کسب‌وکارتان بیابید. پس بیایید شروع کنیم!

مدیریت پروژه پیچیده است و در دنیای دیجیتال امروزی، مدیریت فرآیند بدون ابزار ناممکن است. به همین دلیل، باید با پیش‌بینی تمام مشکلات احتمالی در طول فرآیند، پروژه خود را سازماندهی کنید. بنابراین، تنها به بهترین ابزار مدیریت پروژه آنلاین برای اعضای تیم خود که انتظارات شما را برآورده کند، نیاز دارید.

با وجود گزینه‌های فراوان برای ساده‌تر کردن کارها در دنیای دیجیتال، میزان استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت پروژه هنوز پایین است.

براساس نظرسنجی ولینگتون، تنها 22 درصد از سازمان‌ها از نرم‌افزار مدیریت پروژه استفاده می‌کنند. پروژه‌های خود را در چارچوب بودجه‌شان به پایان برسانند.

با وجود نرخ پایین، اگر به‌طور کلی به مزایای نرم‌افزار مدیریت پروژه برای کسب‌وکارتان نگاه کنیم، پاسخ ساده خواهد بود:وقت‌صرفه‌جوییبا توجه به این اصل اساسی و برای درک بهتر کلّیّت پروژه، هنگام انتخاب بهترین ابزار مدیریت پروژه، باید مواردی مانند برنامه‌ریزی پروژه، مدیریت وظایف، مدیریت بودجه، همکاری گروهی و مدیریت منابع را در نظر بگیریم.

ابتدا می‌خواهیم روی ویژگی‌های اصلی این دو ابزار مدیریت پروژه تمرکز کنیم، اما پیش از شروع، لازم است به توضیح روند راهنمای مقایسه‌ی ما اشاره کنیم. کلیک‌آپ در مقابل ماندی دات کام (آه)

  • ویژگی‌های اصلی
  • آزمایش رایگان
  • قیمت‌گذاری
  • یکپارچه‌سازی‌ها
  • پشتیبانی مشتری
  • گزینه‌های دیگر

کلیک‌آپ در مقابل monday.comویژگی‌های اصلی

وقتی به انتخاب بین ابزارهای مدیریت پروژه مانند کلیک آپ و monday.com فکر می‌کنید، توجه به نیازهای خاص کسب‌وکار شما اهمیت زیادی دارد. کلیک آپ با رابط کاربری منعطف و ابزارهای مدیریت پروژه پیشرفته به کاربران این امکان را می‌دهد که فرآیندهای پیچیده را به راحتی سازماندهی کنند و دید کاملی از پیشرفت پروژه‌ها داشته باشند. این ویژگی‌ها می‌توانند برای تیم‌های کوچک و بزرگ با نیازهای مختلف کارآمد باشند. در عین حال، monday.com به عنوان یک پلتفرم متناسب با سازمان‌ها و تیم‌های بزرگ‌تر شناخته می‌شود که با ویژگی‌هایی همچون گرافیک بصری و ابزارهای همکاری تیمی، محیطی هماهنگ و کارآمد برای مدیریت پروژه‌های پیچیده فراهم می‌آورد. در خدمات سئو وردپرس نیز باید ساماندهی داشته باشید.

مشاهده این مطلب  شش راه برای بهبود شهرت کسب‌وکارتان

همچنین، هنگام انتخاب بین این دو ابزار برای تیم خود، باید به نیازهای روزمره سازمان و پیچیدگی پروژه‌ها توجه کنید. هر دو ابزار مزایای زیادی دارند، اما بستگی به این دارد که شما به دنبال ویژگی‌های خاصی مانند طراحی سایت وردپرس باشید که در قالب ابزارهای مدیریت پروژه، بتوانید روند کار را به طور مؤثر پیگیری کنید. به عنوان مثال، اگر نیاز به ردیابی دقیق زمان و منابع دارید، کلیک آپ ممکن است گزینه بهتری باشد. از سوی دیگر، اگر تعاملات تیمی و تجزیه‌وتحلیل پیشرفته داده‌ها اولویت بیشتری برای شما دارند، monday.com می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

پیشخوان

در نگاه اول، هر دو داشبورد مشابه و بسیار قابل شخصی‌سازی هستند. این دو داشبورد، صفحات شلوغ و پر از اعداد و نمودارهای بی‌معنی برای کاربران ندارند، اما داشبورد monday.com کمی ساده‌تر از ClickUp است. به همین دلیل، کاربران ClickUp ممکن است در برخی موارد برخی از ویژگی‌ها را از دست بدهند.

clickup dashboardداشبورد کلیک‌آپmondaycom-dashboardپیشخوان monday.com

مدیریت پروژه

هر دو پلتفرم امکاناتی نظیر ایجاد تخته‌های رنگی برای هر پروژه، ردیابی تاریخ‌های سررسید، افزودن مکان‌ها، پیگیری پیشرفت با استفاده از نمودار گانت، نمایش‌های سبک کانبان، نقشه‌ها، نمودارها و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید به‌سادگی وظایف را دسته‌بندی کنید.

به لطف سیستم‌های آسان‌کار آنها، می‌توانید مراحل مختلف یک پروژه را دنبال کرده و حتی در زمان واقعی بازخورد بدهید.

clickup-project-managementداشبورد مدیریت پروژه کلیک‌آپmondaycom-project-managementداشبورد مدیریت پروژه monday.com

مدیریت حجم کار

با کلیک روی ستون افراد در هر دو پلتفرم می‌توانید به افراد وظیفه محول کنید. این امکان به شما می‌دهد تا اعضای تیم خود را برای هر کار مشخص کنید و ببینید چه کسی روی چه کاری مشغول است. برای کار گروهی تیم ضروری است. (متن مورد نظر برای ترجمه در پرانتز قرار داده نشده است)

مشاهده این مطلب  نکات دقیقه نودی برای جمعه سیاه

همچنین می‌توانید ستونی برای زمان‌بندی اضافه کنید تا ببینید هم‌تیمی‌هایتان چه مدت زمانی را صرف آن کرده‌اند. این ویژگی می‌تواند برای مدیریت حجم کار گروهی مفید باشد. با یک کلیک قادر خواهید بود کل تیم را تعیین کنید.

ویژگی دیگری هم هست که باید در نظر بگیریم. می‌توانید به چیزها امتیاز دهید و رای بدهید و میزان فوریت آن‌ها را مشخص کنید.

اتوماسیون

بدیهی‌ترین نکته این است که monday.com واژه‌ای برای سیستم خودکارسازی خود ندارد. ClickUp اتوماسیون بسیار خوبی دارد که با محرک فعال می‌شود، در حالی که monday.com طیف وسیعی از سیستم‌های خودکارسازی فروش و بازاریابی ارائه می‌دهد.

هر دو پلتفرم، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) انعطاف‌پذیری دارند که هیچ فرصت فروش را از دست نمی‌دهد و علاوه بر آن، سیستم خودکارسازی ایمیل مشابهی دارند تا همیشه در پیگیری‌هایتان یک قدم جلوتر باشید. این ویژگی قطعا برای تیم‌های بازاریابی و آژانس‌ها مفید است.

گزارش‌دهی و تحلیل

ستون‌ها در هر دو پلتفرم، کلید اصلی پیگیری روند کار با نمایش وضعیت لحظه‌ای آن هستند. با امکان فیلتر کردن ستون‌ها از زوایای مختلف، کافیست داده‌های مورد نظر خود را برای گزارش انتخاب کنید، فیلترها را تنظیم کرده و بازه زمانی را مشخص کنید؛ همین! این کار را می‌توانید برای یک تیم یا چند پروژه انجام دهید تا به بینش‌های لازم دست پیدا کنید.

clickup-reporting-vs-monday.comداشبورد گزارش‌گیری کلیک‌آپmondaycom-reporting-vs-clickupداشبورد گزارش‌گیری monday.com

آزمون‌های رایگان

قبل از خرید هر ابزاری، امتحان کردن آن بسیار مهم است تا ببینید آیا نیازهای شما را برآورده می‌کند و آیا ارزش صرف وقت و هزینه را دارد یا خیر. خوشبختانه، بسیاری از ابزارها اکنون گزینه‌های آزمایشی رایگان ارائه می‌دهند و ClickUp و monday.com فقط دو نمونه از آن‌ها هستند.

مشاهده این مطلب  فروش آثار هنری آنلاین: پیمایش در فضای دیجیتال

در حالی که کلیک‌آپ دسترسی رایگان مادام‌العمر ارائه می‌دهد، monday.com فقط ۱۴ روز آزمایشی رایگان ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که دسترسی رایگان مادام‌العمر کلیک‌آپ شامل فضای ذخیره‌سازی محدود و دسترسی محدود به برخی از ویژگی‌ها است، در حالی که monday.com به مدت محدود دسترسی کامل به تمام ویژگی‌های خود را ارائه می‌دهد.

قیمت‌گذاری

بدون شک قیمت‌گذاری نقش بسیار مهمی در فرایند تصمیم‌گیری دارد. در این مرحله، کلیک‌آپ و ماندی دات کام با هم تفاوت دارند؛ زیرا ماندی دات کام هنگام انتخاب طرح، تعداد اعضای تیم را محدود می‌کند.

کلیک‌آپ چهار طرح قیمت‌گذاری ارائه می‌دهد که در پایین با تخفیف ۴۵٪ در صورت پرداخت سالانه، نشان داده شده‌اند.

  • رایگان برای همیشه: ۰ دلار در ماه برای اعضا
  • نامحدود: ۵ دلار به ازای هر عضو در ماه
  • هزینه اشتراک تجاری: ۹ دلار در ماه
  • قیمت بنا به درخواست

قبل از بررسی قیمت‌های monday.com، نکاتی کلیدی درباره مدل قیمت‌گذاری آن وجود دارد که باید در نظر بگیرید. همان‌طور که گفته شد، قیمت monday.com بسته به تعداد کاربران مورد نیاز شما متفاوت است و حداقل تعداد کاربران نیز از پنج به سه نفر کاهش یافته است. این بدان معناست که چه فردی باشید چه تیمی، حداقل مبلغی که باید پرداخت کنید، مربوط به سه کاربر است.

ماندا‌ی.کام چهار طرح قیمت‌گذاری با ۱۸ درصد تخفیف سالانه ارائه می‌دهد که حداقل برای سه کاربر اعمال می‌شود و به شرح زیر است:

  • هزینه پایه: ۸ دلار در ماه
  • هزینه استاندارد: 10 دلار برای هر صندلی در ماه
  • هزینه: ۱۶ دلار برای هر صندلی در ماه
  • قیمت بنا به درخواست
مشاهده این مطلب  بزرگ‌تر همیشه بهتر نیست، مخصوصا در مورد بودجه.

کلیک‌آپ در برابر ماندِی دات کامادغام‌ها

کلیک‌آپ و monday.com هر دو با سرویس‌های مختلفی مانند اسلک، گیت‌هاب، زوم، تاگل، هاروست، زندسک، سلس‌فورس، ترلو، مایکروسافت تیمز و هاب‌اسپات و غیره، ادغام می‌شوند. اگر بخواهیم به ادغام‌های خاص‌تر بپردازیم، کلیک‌آپ هنوز هیچ ادغامی با پایپ‌درایو و میل‌چیمپ ندارد، در حالی که monday.com دارد؛ اما تضمین می‌کنیم که روی ادغام کلیک‌آپ با این سرویس‌ها کار می‌کنند و به‌زودی فعال خواهد شد.

پشتیبانی مشتری

کلیک‌آپ پشتیبانی مشتری بسیار دوستانه‌ی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. علاوه بر وبینار، راهنماهای کمک، آموزش‌های ویدیویی و انجمن‌ها، چت‌باتی نیز برای دسترسی آسان به آن‌ها حتی در تعطیلات ارائه می‌دهد.

monday.com نیز سیستم خدمات مشتری شخصی‌سازی‌شده‌ی بسیار خوبی دارد که از طریق پشتیبانی ایمیلی، وبینارها، آموزش‌های ویدئویی و انجمن‌های آنلاین به‌خوبی پشتیبانی می‌شود.

بهترینجایگزینابزارهای مدیریت پروژه

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، اگرچه نرم‌افزارهای مدیریت پروژه فضای گسترده‌ای دارند، اما بازار بسیار رقابتی نیز هستند. با توجه به نیازهای کسب‌وکار شما، چند گزینه خوب وجود دارد که می‌توانند جایگزین این نرم‌افزارهای مدیریت پروژه باشند. ما با فهرست کردن آن‌ها، شما را پوشش داده‌ایم. بهترین ابزارهای مدیریت پروژه مانند آسانا، ترلو، ایرتیبل، ورایک، جیر و تودوئیست.

دوشنبه.کام در مقابل کلیک‌آپ: نتیجه‌گیری

در مجموع، کلیک‌آپ ویژگی‌های شخصی‌سازی‌شده‌ی بسیار بیشتری دارد که به‌سختی می‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. به‌جز رابط کاربری پیچیده‌اش، به‌طور قطع برنده‌ی این مقایسه است؛ زیرا بسته‌های همه‌کاره بدون محدودیت حداقل کاربر ارائه می‌دهد.

از طرف دیگر، monday.com گزینه‌های یکپارچه‌سازی متعددی با سایر سرویس‌ها ارائه می‌دهد، اما شاید لازم باشد روی مدل‌های قیمت‌گذاری خود کار کنند.

 

مشاهده این مطلب  قدرت بازاریابی با افراد تاثیرگذار را برای کسب‌وکار خرده‌فروشی خود به کار گیرید
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

گزارش ارزش‌گذاری آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳

گزارش ارزیابی آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳ در سال 2022، شرکت پروداکتیو پرسشنامه‌ای با هدف درک بهتر روند ادغام...

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی به دنیای تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های...

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در ۳ گام

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در سه مرحله کار با مشتریان گاهی اوقات کم و گاهی زیاد است. بعضی وقت‌ها...

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد تبلیغات گوگل...

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟ با پیشرفت نوآوری‌های فناوری،...

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان دوره‌های آموزشی مبتنی بر اسلاید می‌توانند برای انتقال...

اهمیت عضو عالی تیم در شبکه‌ی آژانس‌های دیجیتال

اهمیت داشتن یک هم‌تیمی عالی کار گروهی مرز باریکی است بین موفقیت و شکست در کسب و کار. علاوه بر این، هیچ...

سه اپلیکیشن شاپفای که فرایند برگشت کالا را تسهیل می‌کنند

سه برنامه شاپ فای برای ساده‌سازی فرآیند بازگرداندن کالا برگرداندن کالا برای فروشگاه‌های سنتی که به دنبال...

روندهای بخش فروشگاه‌های محصولات بهداشتی

  در بخش خرده‌فروشی سلامت چه می‌گذرد؟ در بیست سال اخیر یا بیشتر، با افزایش آگاهی مردم از فواید یک...

گرایش‌های بخش IFA

  هنگام برنامه‌ریزی برای کسب‌وکار، آگاهی از تحولات صنعت، به‌ویژه پیشرفت‌های مهم اخیر و جهت حرکت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070