09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

بهترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای مشاوران و کسب‌وکارهای مشاوره‌ای

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهترین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای مشاوران و کسب‌وکارهای مشاوره‌ای

اگر تیم مشاوره‌ای یا مشاور مستقل هستید که به دنبال نرم‌افزار CRM می‌گردیدبرای مشاوره کسب‌وکار، به جای درستی آمده‌اید! ما هر یک از سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را به‌دقت بررسی کرده‌ایم.برای آسان‌تر کردن کارتان.

شکی نیست که تقریباً اصلی‌ترین دغدغه هر کسب‌وکاری که مشتری‌محور است، ارائه خدمات مؤثر به مشتریانش است. با این کار می‌توانند روابط قدرتمندی با مشتریان خود ایجاد و حفظ کنند. این موضوع در مورد مشاوران نیز صدق می‌کند. آن‌ها باید در انتخاب CRM برای کسب‌وکار مشاوره‌ای خود بسیار دقیق باشند، زیرا می‌خواهند… روابط تعاملی با مشتریان .

مشتریان وفادار، عنصر کلیدی هر مشاور هستند. این بدان معناست که آن‌ها نه تنها روابط قوی و بلندمدت با مشاوران یا تیم‌های مستقل می‌سازند، بلکه خدمات آن‌ها را نیز به دیگران توصیه می‌کنند. اینجاست که نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای کسب‌وکار مشاوره‌ای اهمیت پیدا می‌کند.

بهترین نرم‌افزار CRM برای مشاوره کدام است؟

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به تمام استراتژی‌ها، اصول و فناوری‌هایی اشاره دارد که تعاملات را مدیریت کرده و روابط قوی با مشتریان فعلی و بالقوه برقرار می‌کنند. نیازهای هر کسب‌وکاری متفاوت است، اما هدف یکسان است. اما برای رسیدن به این هدف، باید از نیازهای اصلی خود آگاه باشید.

بهترین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای مشاغل مشاوره‌ای، با توجه به نیازهای منحصربه‌فرد هر شرکت مشاوره‌ای قابل تغییر است. از آنجایی که هر کسب‌وکار مشاوره‌ای کوچک، نیازهای خاص خود را دارد، اشاره به تنها یک راه‌حل CRM منصفانه نیست. با این حال، بهترین ابزار CRM برای مشاوران باید برخی از ویژگی‌های کلیدی ذکرشده در زیر را ارائه دهد:

  • مشتریانی که به چرخه فروش شما وارد می‌شوند را به صورت خودکار مدیریت کنید.
  • تمام مکالمات خود با مشتریان را در یک مکان پیگیری کنید تا روند پیگیری آسان‌تر شود.
  • خودکارسازی گردش کار برای تمام کارهای تکراری
  • برای پیگیری‌ها، کارهای آینده یا جلسات، اعلان تنظیم کنید.
  • هر زمان از فرآیندهای تجاری و خطوط فروش، تحلیل کلی بگیرید.
مشاهده این مطلب  اهمیت پاکسازی کد شاپيفای

pipedrive-sales-automation-tool

در کسب‌وکارهای مشاوره‌ای، یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند از طریق طراحی سایت وردپرس بهینه‌سازی شود تا با تحلیل داده‌های مشتریان و ایجاد گزارش‌های شخصی‌سازی‌شده، خدمات بهتری ارائه دهد. این سیستم می‌تواند در ترکیب با خدمات سئو وردپرس، به جذب مشتریان بیشتر و بهبود تعامل با آن‌ها کمک کند.

پایپ‌درایو: بهترین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای مشاوران

پایپ‌درایو روی کسب‌وکارهای مشاوره‌ای تمرکز دارد تا فرآیندهای خودکارسازی فروش و بازاریابی آن‌ها را برای بستن قراردادهای بیشتر، خودکار کند. پایپ‌درایو از اولین نقطه تماس تا پیگیری، کنترل فرآیند فروش شما را در دست می‌گیرد.

به وبسایت مراجعه کنید pipedrive-sales-automation-tool

به عنوان مشاور، ممکن است همزمان با ده‌ها مشتری مختلف سروکار داشته باشید. نگهداری فرصت‌های تجاری جدید و تلاش‌های توسعه مشتری در یک سیستم منظم، تنها با پایپ‌درایو امکان‌پذیر است.

پایپ‌درایو به مشاوران در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند.

  • خودکارسازی مراحل سفارشی خط لوله
  • ایجاد خط لوله ای ساختاریافته و منظم
  • افزایش فروش و پیشنهاد خدمات آتی به مشتریان خود
  • پیشرفت به سوی اهداف را حفظ کردن
  • گزارش‌دهی و پیش‌بینی

چرا شرکت مشاوره‌ای شما به CRM نیاز دارد؟

مشاوران معمولا با تعداد زیادی از مشتریان به‌طور همزمان سروکار دارند. پیچیده شدن برخی از شرایط ممکن است باعث شود برخی از مشکلات یا حتی فرصت‌ها از نظر دور بمانند. چه مشاور تازه‌کاری باشید چه باتجربه، باید تمام مشتریان و خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌دهید را پیگیری کنید. همچنین باید از انتظارات و نگرانی‌های مشتریان خود آگاه باشید تا روابط قوی ایجاد کنید و اثربخشی کار خود را حفظ نمایید.

عامل اصلی در ایجاد روابط قوی با مشتریان، برقراری ارتباط دوسویه است. با این کار، همیشه در مسیر ایجاد رابطه‌ای پایدار با آن‌ها خواهید بود. وقتی تعداد مشتریان شما افزایش می‌یابد، استفاده از سیستم CRM فرآیند را آسان می‌کند؛

  • ارائه سابقه تعاملات و اطلاعات مشتریان به تیم‌های پشتیبانی برای بهبود خدمات مشتری
  • خودکارسازی وظایف تکراری در فرآیندهای فروش و اختصاص سرنخ‌ها به نمایندگان فروش خاص در تیم شما
  • ایجاد قالب‌های ایمیل شخصی و ذخیره آن‌ها برای استفاده‌ی بعدی به‌منظور صرفه‌جویی در زمان ارسال انبوه
  • پیش‌بینی فروش و ظرفیت خود در هر ماه و داشتن دید کلی از خط لوله فروش
  • ارائه معیارها، تحلیل‌ها و گزارش‌های پیشرفته برای مشاهده‌ی عملکرد بهترین استراتژی‌های جذب مخاطب
  • ابزارهای مدیریتی با تعیین مرحله هر مشتری در قیف فروش و مشخص کردن مشتریانی که نزدیک به نهایی کردن قرارداد هستند، دید جامعی از کل فرآیند ارائه می‌دهند.
مشاهده این مطلب  شش راه برای بهبود شهرت کسب‌وکارتان

در پایین، فهرستی از بهترین نرم‌افزارهای CRM برای مشاوران، جهت مدیریت فعالیت‌های فروش، تهیه شده است.

10 نرم‌افزار برتر CRM برای مشاغل مشاوره‌ای

  • هاب اسپات فروش
  • مس
  • نگهدار
  • سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سِیلزفورس
  • زلنسک سل
  • بیتریکس۲۴
  • سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر
  • آکسلو
  • کتاب عسل
  • بوق

اگر آماده‌اید، بیایید به زرادخانه راه‌حل‌های CRM برای مشاوران بپردازیم.

هاب اسپات فروش

مشاوران می‌توانند با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هاب‌اسپات، با متمرکز کردن اطلاعات مشتری در یک مکان، خودکارسازی وظایف خسته‌کننده و اولویت‌بندی سرنخ‌ها بر اساس پتانسیل آن‌ها، گردش کار خود را بهبود بخشند. رابط کاربری آسان و ویژگی‌های قدرتمند آن، آن را به انتخابی ایده‌آل برای مشاورانی تبدیل می‌کند که به دنبال بهبود فرآیندهای مدیریت مشتری خود هستند. با تأکید بر سادگی و کارایی، CRM هاب‌اسپات به مشاوران اجازه می‌دهد تا تعاملات مشتری و داده‌های فروش را به راحتی در یک مکان مرکزی سازماندهی کنند.

hubspot-crm-software-for-consultants

منبع: هاب اسپات

مشاوران از تحلیل عملکرد، مدیریت سرنخ‌ها و جستجوی مشتریان بالقوه، ردیابی ایمیل، ردیابی تماس و ویژگی‌های اتوماسیون فروش بهره می‌برند. یکپارچگی بی‌نقص با ابزارهای مختلف به مشاوران کمک می‌کند تا گردش کارهای ساده‌ای برای افزایش بهره‌وری خود ایجاد کنند. استفاده از منابع هاب‌اسپات برای یادگیری مداوم، اطمینان حاصل می‌کند که مشاوران بیشترین استفاده را از قابلیت‌های CRM می‌برند و می‌توانند ارزش استثنایی را به مشتریان خود ارائه دهند.

به گفته وب‌سایت آن‌ها

  • مشتریان هاب فروش پس از ۱۲ ماه، ۱۲ درصد معامله بیشتر ایجاد کردند.
  • مشتریان هاب فروش، پس از ۶ ماه، ۲۴ درصد معاملات بیشتری را نهایی کردند.
  • مشتریان هاب فروش با استفاده از ویژگی گزارش‌گیری، نرخ توافقنامه‌های بسته‌شده ۳.۳ برابر بیشتر داشتند.
مشاهده این مطلب  راهنمای ضروری تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها

مس

copper-crm

منبع: مس

کوپر سی‌آر‌ام، یک راه‌حل پیشرفته‌ی مدیریت ارتباط با مشتری است که برای ساده‌سازی و بهبود تعاملات تجاری طراحی شده است. با رابط کاربری آسان و ویژگی‌های قدرتمند خود، کوپر سی‌آر‌ام به سازمان‌ها امکان مدیریت مخاطبان، پیگیری سرنخ‌ها و پرورش روابط مشتری را به‌آسانی می‌دهد. یکپارچگی بی‌نقص آن با جی‌سوئیت، کارایی ارتباطات را افزایش می‌دهد و آن را به گزینه‌ی مناسبی برای کسب‌وکارهایی تبدیل می‌کند که به دنبال افزایش بهره‌وری و درک عمیق‌تر از مشتریان خود هستند.

نگه‌دار

keap-crm-software-for-consulting-business

منبع: کیپ

کیپ (که پیش‌تر اینفیوژن‌سافت نام داشت) بر کمک به کسب‌وکارهای مشاوره‌ای در هر مقیاسی برای تسهیل فرآیندهای خودکارسازی فروش و بازاریابی متمرکز است. این راه‌حل CRM بستری گسترده را برای جمع‌آوری مشتریان بالقوه بیشتر و همچنین تبدیل مشتریان بیشتر در اختیار شما قرار می‌دهد. از ویژگی‌های بارز کیپ می‌توان به خودکارسازی آسان، پیگیری‌های شخصی‌سازی‌شده، ایمیل‌ها و فاکتورهای نامحدود، برنامه‌ریزی قرار ملاقات، اپلیکیشن سازگار با موبایل، گزارش‌های سفارشی، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و ادغام‌های بدون دردسر اشاره کرد.

با وجود پرداخت یک‌باره‌ی هزینه راه‌اندازی، پشتیبانی اختصاصی از ابتدا تا انتهای فرایند پیاده‌سازی برای شما فراهم است. بنابراین، در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در راه‌اندازی یا اجرا، پشتیبانی مشتری همیشه در کنار شما خواهد بود.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری کیپ برای مشاوران، با اتوماسیون قابل تنظیم کار می‌کند و با پایان دادن به هرج و مرج، تجارب مشتری شما را در حین اداره کسب‌وکار کوچک‌تان بهینه می‌کند. این راه‌حل پربازده مدیریت ارتباط با مشتری، هیچ سرنخی را از صفحات فرود، فرم‌ها یا رسانه‌های اجتماعی از دست نمی‌دهد.

مشاهده این مطلب  بهترین زمان خرید بیت کوین در ایران چه زمانی است؟!

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سِیلزفورس

سلس‌فورس یکی از محبوب‌ترین‌هاست ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای استارت‌آپ‌ها مشاغل کوچک و مشاوران. سرویس‌های سالیس‌فورس به مشاوران امکان استفاده از فناوری ابری برای ارتباط بهتر با مشتریان را می‌دهد.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) Salesforce برای مشاوران، اتوماسیون جامعی ارائه می‌دهد که به جذب مشتریان بالقوه بیشتر و تبدیل آنها به مشتری کمک می‌کند. به این ترتیب، مشاوران می‌توانند داده‌های خود را مدیریت، نظارت و سفارشی کنند. از اولین تماس تا پیگیری، Salesforce کنترل فرآیند فروش شما را در دست می‌گیرد.

salesforce-crm-consultant-buiness

از آنجا که یکی از مهم‌ترین اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) Salesforce، مدیریت و رشد روابط با مشتریان است، این سیستم برای مشاوران، مجموعه‌ای از مشتریان وفادار ایجاد می‌کند. در نتیجه، مشتریان قوی و وفادار، شهرت شرکت مشاوره‌ای را افزایش می‌دهند.

زِندسک سل

zendesk crm for consulting and professional services firms

منبع: زِندسک سل

ابزار CRM دیگری که برای کسب‌وکارهای مشاوره‌ای بسیار مفید است، Zendesk Sell می‌باشد. این ابزار به مشاوران کمک می‌کند تا ضمن سازماندهی اطلاعات مشتریان، روند فروش خود را بهبود بخشند. این پلتفرم به مشاوران اجازه می‌دهد تا مراحل فروش، وضعیت‌ها، به‌روزرسانی‌های محصول و سایر جزئیات را شخصی‌سازی کنند. با ویژگی مدیریت محصول آن، مشاوران می‌توانند به‌راحتی پروژه هر مشتری را پیگیری کرده و اقدامات هوشمندانه انجام دهند.

قابلیت ردیابی ارتباطات و گردش کار، به مشاوران دید جامعی از وضعیت معاملات، ایمیل‌ها، تماس‌ها و غیره می‌دهد. این امر نقش مهمی در افزایش بهره‌وری دارد. نکته قابل توجه در مورد زِندسک سل، ارائه فرصت‌های فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان به‌صورت سیار و در هر زمان و مکان است.

مشاهده این مطلب  ادغام آمازون و شاپيفای

بیتریکس۲۴

bitrix 24, free crm for consultants

منبع: بیتریکس۲۴

برخلاف دیگر نرم‌افزارهای CRM مخصوص مشاوران، بیتریکس24 ویژگی‌های نامحدود و کاملا رایگان ارائه می‌دهد. اکثر نسخه‌های رایگان ابزارها، امکانات محدودی دارند اما بیتریکس24 این تصور را می‌شکند. این پلتفرم، فضایی برای نگهداری تمام اطلاعات مشتریان بالقوه و فعلی در یک مکان فراهم می‌کند. بنابراین، مشاوران می‌توانند داده‌ها را مدیریت، پیگیری و شخصی‌سازی کنند.

بیتریکس ۲۴ ویژگی‌های ردیابی زمان و میزان کار، مدیریت اسناد، مدیریت پروژه و ردیابی فاکتورها را از هم متمایز می‌کند. مشاوران همچنین می‌توانند خط ارتباطی خصوصی با مشتریان خود ایجاد کرده و به‌طور مشترک روی پروژه‌های مشاوره‌ای با آن‌ها کار کنند.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (مدیریت ارتباطات با مشتری)

capsule

منبع: کیپسول سی‌آر‌ام

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کپسول می‌تواند تمام جزئیات مربوط به مشتریان و مشتریان بالقوه را ذخیره کند تا پایگاه مشتریان قوی ایجاد شود. این نرم‌افزار به مشاوران اجازه می‌دهد تا خطوط فروش خود را شخصی‌سازی کنند و با توجه به نیازهای خاص خود، آن را با ادغام گوگل ورک‌اسپیس و مایکروسافت آوت‌لوک سفارشی کنند.

سیستم CRM در مدیریت پروژه‌ها، وظایف مربوط به فروش یا ارتباطات، مشاوران را محدود نمی‌کند. آن‌ها همیشه می‌توانند با ارتقای برنامه‌های خود، قابلیت‌های راه‌حل CRM را گسترش دهند. مجموعه گزارش‌دهی Capsule در هنگام تصمیم‌گیری‌های مهم، ابزار اصلی مشاوران خواهد بود.

اکسلو

accelo

منبع: اک‌سلو

اگر به تنهایی یا در یک تیم کوچک مشغول به کار هستید، اکِسلو می‌تواند تمام نیازهای شما را از جمع‌آوری داده‌ها تا ردیابی زمان برطرف کند. چه با تیم‌های بزرگ و چه با تعداد کمی مشتری کار کنید، پیگیری ارتباطات با مشتریان ضروری است. با استفاده از اکِسلو، مشاوران می‌توانند پیشرفت معاملات و پروژه‌ها، وضعیت صورت‌حساب‌ها، ایمیل‌ها و تماس‌ها و موارد بسیار دیگری را پیگیری کنند. علاوه بر این، ویژگی ردیابی زمان، به مشاوران بینشی در مورد چگونگی صرف زمان خود در ارتباط با مشتریان و پروژه‌ها می‌دهد.

مشاهده این مطلب  راهکارهای برتر برای غلبه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بر نظرات منفی

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، نرم‌افزارهای سی‌آر‌ام سازگار با موبایل به محبوبیت زیادی رسیده‌اند. اکلو یکی از ارائه دهندگان این نرم‌افزارهاست که با ارائه اپلیکیشن موبایل امکان دسترسی به ارتباطات مهم با مشتریان را فراهم می‌کند.

عسل‌بوک

Honey as all ine one software for business consultants

منبع: هانی بوک

هانی‌بوک یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) جامع دیگر برای مشاغل مشاوره‌ای است که به مدیریت درخواست‌ها، ارتباط با مشتری، پرداخت‌ها و موارد دیگر کمک می‌کند. مشاوران می‌توانند قالب‌های ایمیل، پیشنهاد و فاکتور ایجاد کنند تا فرآیندهای تجاری خود را خودکار کنند. این سیستم CRM همچنین یادآوری‌های خودکار برای پیگیری، جلسات یا تماس‌های آینده ارسال می‌کند. همچنین یک پایگاه داده مشتری ایجاد می‌کند تا بتوان پروژه‌ها را از ابتدا تا انتها به راحتی مدیریت کرد.

مشاوران نیز با استفاده از آن، گردش کار ارتباطی خود را در یک مکان بهینه می‌کنند. این راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نه تنها ارتباطات خارجی با مشتریان را مدیریت می‌کند، بلکه ارتباطات داخلی را نیز مدیریت می‌کند. امکان مدیریت درخواست‌ها و پروژه‌ها در هر مکان، امتیاز ویژه‌ای است.

بوق

bullhorn, crm for small consulting business

منبع: بولهورن

در نهایت، بولهورن یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) جامع و آسان برای استفاده برای مشاوران ارائه می‌دهد. این سیستم ارتباط با مشتری را برای افزایش فروش و فعالیت کلی کسب‌وکار ساده می‌کند. سیستم CRM بولهورن تمام اطلاعات مشتری را سازماندهی کرده و به شما امکان می‌دهد آن را بر اساس نقش‌ها، صنایع، درآمد و غیره تقسیم‌بندی کنید. داشبورد گزارش‌دهی، بینش بلادرنگ در مورد مشتریان و پروژه‌ها را در اختیار مشاوران قرار می‌دهد.

بول‌هورن به حسابداران کمک می‌کند تا به‌راحتی هشدارهایی درباره مشکلات مشتریان، جلسات آینده، پیگیری‌ها و تماس‌ها تنظیم کنند؛ بنابراین می‌توانند با مشتریان خود پیشگیرانه‌تر عمل کنند. این پلتفرم همچنین امکان شخصی‌سازی‌هایی را بسته به قابلیت‌های خود ارائه می‌دهد.

مشاهده این مطلب  فروشگاهی یا ماژنتو: کدام برنده است؟

سخنان پایانی ابزارهای CRM برای مشاوره

قبل از انتخاب نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، چند مرحله را باید طی کنید. اول، باید نیازهای خود را به‌عنوان یک مشاور مستقل و همچنین یک شرکت مشاوره‌ای مشخص کنید. سپس، می‌توانید به بودجه خود بپردازید و مشخص کنید چه مبلغی برای یک راه‌حل CRM حاضر به پرداخت هستید. پس از تعیین این نیازها، می‌توانید به بررسی فروشندگان احتمالی بپردازید.

بعد از اتمام فرآیند ارزیابی فروشنده، آماده اید!

استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای یک کسب‌وکار مشاوره‌ای، فقط سود آنی ندارد؛ بلکه در بلندمدت بر کل فرآیند فروش تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل، هنگام سرمایه‌گذاری روی نرم‌افزار CRM برای افزایش چشمگیر فروش و رشد کسب‌وکار خود، باید دقت زیادی به خرج دهید.

نگاه کن بهترین ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای مشاوران، و یکی را برای تقویت ارتباط با مشتریانتان انتخاب کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

گزارش ارزش‌گذاری آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳

گزارش ارزیابی آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳ در سال 2022، شرکت پروداکتیو پرسشنامه‌ای با هدف درک بهتر روند ادغام...

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی به دنیای تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های...

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در ۳ گام

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در سه مرحله کار با مشتریان گاهی اوقات کم و گاهی زیاد است. بعضی وقت‌ها...

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد تبلیغات گوگل...

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟ با پیشرفت نوآوری‌های فناوری،...

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان دوره‌های آموزشی مبتنی بر اسلاید می‌توانند برای انتقال...

اهمیت عضو عالی تیم در شبکه‌ی آژانس‌های دیجیتال

اهمیت داشتن یک هم‌تیمی عالی کار گروهی مرز باریکی است بین موفقیت و شکست در کسب و کار. علاوه بر این، هیچ...

سه اپلیکیشن شاپفای که فرایند برگشت کالا را تسهیل می‌کنند

سه برنامه شاپ فای برای ساده‌سازی فرآیند بازگرداندن کالا برگرداندن کالا برای فروشگاه‌های سنتی که به دنبال...

روندهای بخش فروشگاه‌های محصولات بهداشتی

  در بخش خرده‌فروشی سلامت چه می‌گذرد؟ در بیست سال اخیر یا بیشتر، با افزایش آگاهی مردم از فواید یک...

گرایش‌های بخش IFA

  هنگام برنامه‌ریزی برای کسب‌وکار، آگاهی از تحولات صنعت، به‌ویژه پیشرفت‌های مهم اخیر و جهت حرکت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070