09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

بهترین پلتفرم‌های CRM برای مبتدیان

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

شروع کسب‌وکار جدید همیشه سفری هیجان‌انگیز است. یکی از کلیدهای اصلی مدیریت ارتباط با مشتری، انتخاب پلتفرم مناسب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. این پلتفرم‌ها به ساده‌سازی ارتباطات، بهبود خدمات مشتری و در نهایت، افزایش رشد کمک می‌کنند.

چرا به یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارید؟

نگهداری روابط خوب برای هر کسب‌وکاری حیاتی است؛ اما برای تازه کارها، به دلیل منابع و زمان محدود، این کار دشوار است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چون ابزاری متمرکز است که همه تعاملات با مشتریان را مدیریت می‌کند، مفید است. این امر با سازماندهی ارتباطات در یک مکان، پیگیری مکالمات و بهبود فرآیندهای فروش، به ایجاد روابط بهتر کمک می‌کند. اگر CRM مناسبی را انتخاب کنید و به درستی از آن استفاده کنید، حتی کوچک‌ترین کسب‌وکارها هم می‌توانند تجربیاتی با کیفیت بالا ارائه دهند که مشتریان هرگز فراموش نخواهند کرد.

پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابزارهای حیاتی برای هر کسب‌وکاری هستند که می‌خواهند ارتباطات خود را با مشتریان بهبود دهند و فرآیندهای فروش را سازماندهی کنند. برای مبتدیان، انتخاب پلتفرم مناسب که کاربری ساده‌ای داشته باشد و قابلیت‌های ضروری مانند مدیریت تماس‌ها، یادآوری‌های خودکار و تجزیه و تحلیل داده‌ها را فراهم کند، بسیار مهم است. از جمله بهترین پلتفرم‌های CRM برای مبتدیان می‌توان به HubSpot CRM و Zoho CRM اشاره کرد که به دلیل رابط کاربری ساده و قابلیت‌های مفید، گزینه‌های بسیار محبوبی برای شروع کار هستند.

برای کسب‌وکارهایی که به دنبال طراحی سایت وردپرس هستند، استفاده از سیستم‌های CRM با امکانات یکپارچه می‌تواند بسیار مفید باشد. بسیاری از پلتفرم‌های CRM امکان اتصال به وب‌سایت وردپرس را دارند و به شما این امکان را می‌دهند که اطلاعات مشتریان و داده‌های فروش را به طور خودکار جمع‌آوری کنید. علاوه بر این، خدمات سئو وردپرس می‌تواند به بهبود رتبه وب‌سایت شما کمک کرده و جریان تماس‌های جدید را افزایش دهد، که خود به بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان و افزایش فروش کمک می‌کند.

مشاهده این مطلب  ده راه برای پول درآوردن از تیک تاک

ویژگی‌های کلیدی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مناسب برای مبتدیان

هنگام انتخاب نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری، به‌خصوص به‌عنوان یک کاربر مبتدی، باید به چند ویژگی خاص اولویت بدهید.

  • آسانی استفادهنرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مناسب برای مبتدیان باید ساده و بی‌دردسر باشد. فرآیند راه‌اندازی نباید طولانی باشد، بسیار مختصر و مفید باشد و به شما امکان دهد هر چه زودتر بتوانید مدیریت مشتریان را آغاز کنید.
  • مناسب بودن قیمتبسیاری از نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای مبتدیان، گزینه‌های رایگان یا کم‌هزینه ارائه می‌دهند؛ بنابراین برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک که بودجه محدودی دارند، ایده‌آل هستند.
  • ابزارهای ضروریبه دنبال پشتیبانی اولیه باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید کمک بگیرید. همچنین، ردیابی سرنخ‌ها و ادغام ایمیل را بررسی کنید.
  • مقیاس‌پذیرینرم‌افزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) انتخاب کنید که با رشد کسب‌وکارتان همگام باشد تا در صورت تغییر نیازها، مجبور به تغییر پلتفرم نشوید، چرا که این کار بسیار ناخوشایند است.
  • یکپارچگیمطمئن شوید که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شما می‌تواند به راحتی با دیگر نرم‌افزارها و پلتفرم‌هایی که استفاده می‌کنید، مانند ابزارهای بازاریابی ایمیلی یا پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، ارتباط برقرار کند.

بهترین پلتفرم‌های CRM برای مبتدیان

پلتفرم‌های CRM زیادی در بازار وجود دارد که انتخاب را برای کسب‌وکارهای کوچک دشوار کرده است. انتخاب پلتفرم مناسب کار دشواری است. ضروری است که پلتفرمی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با نیازهایتان داشته باشد، بدون اینکه بیش از حد پیچیده یا گران باشد. در اینجا چند مورد از بهترین گزینه‌ها برای مبتدیان آمده است:

مشاهده این مطلب  کسب‌وکار خود را به بازارهای ثروتمند خارجی گسترش دهید

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری هاب اسپات

هاب‌اسپات به دلیل سادگی، به‌طور گسترده برای مبتدیان توصیه می‌شود. برنامه رایگان آن امکانات ارزشمندی دارد. ابزارهای اولیه‌ای برای مدیریت مخاطب و سرنخ، ردیابی ایمیل ارائه می‌دهد و با دیگر محصولات هاب‌اسپات نیز ادغام می‌شود. رابط کاربری دوستانه آن، آن را به گزینه‌ای مناسب به‌ویژه برای استارت‌آپ‌ها تبدیل کرده است.

زوهو سی‌آر‌ام

زوهو سی‌آر‌ام گزینه محبوبی برای بسیاری از افراد است. به‌خصوص به دلیل تعادل میان قیمت مناسب و کارایی، گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی از جمله مدیریت ارتباط با مشتری، ردیابی فروش و ابزارهای هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که با رشد کسب‌وکار شما قابل استفاده هستند.

فروش تازه

فرا فروش بخش فرشوورکس برای تیم‌های کوچک که به سی‌آر‌ام با راه‌اندازی سریع نیاز دارند، ایده‌آل است. این پلتفرم مقرون‌به‌صرفه است و چیدمان ساده‌ای دارد که کاربران را گام به گام در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری راهنمایی می‌کند.

پایپ‌درایو

به خاطر نمایش بصری جذاب مراحل فروشش، پایپ‌درایو مدیریت تعاملات مشتری و سرنخ‌ها را آسان می‌کند و طراحی ساده آن به افراد مبتدی امکان سازماندهی سریع مخاطبان و بهینه‌سازی گردش کار فروش را می‌دهد.

همه این گزینه‌های CRM دارای ویژگی‌های مناسب برای مبتدیان هستند که به شما کمک می‌کنند ضمن مدیریت کارآمد داده‌های مشتری، هزینه‌ها را پایین نگه دارید.

چرا انتخاب CRM مناسب مهم است؟

انتخاب CRM مناسب برای رشد بلندمدت بسیار مهم است. باید CRM‌ای را انتخاب کنید که با اهداف تجاری شما هم‌راستا باشد و بنیانی قوی برای آینده ایجاد کند. CRM طراحی‌شده برای پشتیبانی از رشد، ابزارهایی را ارائه می‌دهد که بهره‌وری کسب‌وکار شما را افزایش داده و سازماندهی را بهبود می‌بخشند. با رشد کسب‌وکار شما، CRM گردش کارهای تجاری را ساده کرده و سوابق تعاملات مشتری را ارائه می‌دهد که به شما در تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده کمک می‌کند.

مشاهده این مطلب  5 کمپین ایمیل اثبات‌شده‌ی شاپایفای

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

گزارش ارزش‌گذاری آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳

گزارش ارزیابی آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳ در سال 2022، شرکت پروداکتیو پرسشنامه‌ای با هدف درک بهتر روند ادغام...

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی به دنیای تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های...

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در ۳ گام

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در سه مرحله کار با مشتریان گاهی اوقات کم و گاهی زیاد است. بعضی وقت‌ها...

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد تبلیغات گوگل...

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟ با پیشرفت نوآوری‌های فناوری،...

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان دوره‌های آموزشی مبتنی بر اسلاید می‌توانند برای انتقال...

اهمیت عضو عالی تیم در شبکه‌ی آژانس‌های دیجیتال

اهمیت داشتن یک هم‌تیمی عالی کار گروهی مرز باریکی است بین موفقیت و شکست در کسب و کار. علاوه بر این، هیچ...

سه اپلیکیشن شاپفای که فرایند برگشت کالا را تسهیل می‌کنند

سه برنامه شاپ فای برای ساده‌سازی فرآیند بازگرداندن کالا برگرداندن کالا برای فروشگاه‌های سنتی که به دنبال...

روندهای بخش فروشگاه‌های محصولات بهداشتی

  در بخش خرده‌فروشی سلامت چه می‌گذرد؟ در بیست سال اخیر یا بیشتر، با افزایش آگاهی مردم از فواید یک...

گرایش‌های بخش IFA

  هنگام برنامه‌ریزی برای کسب‌وکار، آگاهی از تحولات صنعت، به‌ویژه پیشرفت‌های مهم اخیر و جهت حرکت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070