09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

سفری به پیش از فروش: مهندسی فروش در WP Engine

آنچه در این مقاله می خوانید:

سال ۲۰۱۸ سالی پر از رشد چشمگیر برای شرکت WP Engine است. این دوره هیجان‌انگیز به این معنی است که ما به دنبال استخدام کارمندان جدید در تمام بخش‌ها خواهیم بود. آیا شما ترکیبی مناسب از مهارت‌های فنی و گرایش به کسب‌وکار هستید؟ مهندسان فروش نقش کلیدی در WP Engine دارند. نام من ادموند توربین، مهندس فروش در دفتر لندن WP Engine است و این پست وبلاگی باید توضیح دهد که مهندس فروش کیست، چه کسی برای این نقش مناسب است و چگونه می‌توان در مهندسی فروش WP Engine شروع به کار کرد.

مهندس فروش چیست؟

مهندس فروش نقشی ترکیبی است که مهارت‌های فروش و تجاری را با دانش فنی مهندسی ترکیب می‌کند و می‌تواند در فرآیند فروش برای موفقیت در معاملات بسیار مهم باشد. فروش فنی زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شرکت محصولاتی را می‌فروشد که برای تصمیم‌گیری خرید صحیح مشتری، نیاز به بررسی و کشف دارد. از مهندسان فروش در معاملات پیچیده استفاده می‌شود، جایی که برای نهایی شدن معامله، باید راه‌حلی کشف و ارائه شود.

در دنیای دیجیتال امروزی، سئو وردپرس نقشی کلیدی در مهندسی فروش ایفا می‌کند و می‌تواند تاثیرات مثبت و طولانی‌مدتی بر جذب مشتریان جدید داشته باشد. با بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها و ایجاد تجربه کاربری بی‌نظیر، مشتریان بالقوه جذب می‌شوند و فرآیند فروش آغاز می‌شود. طراحی سایت وردپرس برای مهندسی فروش باید به گونه‌ای باشد که نه‌تنها بهینه‌سازی خوبی داشته باشد، بلکه باعث ارتقاء اعتماد مشتریان به برند و محصولات شما شود. استفاده از تکنیک‌های سئو مانند کلمات کلیدی مناسب و ساختار لینک‌دهی داخلی، زمینه‌ساز افزایش ترافیک و جذب مخاطبان هدف است.

مشاهده این مطلب  چگونه یک طراح فریلنسر استخدام کنیم

مهندسان فروش چه کاری انجام می‌دهند؟

یک مهندس فروش به عنوان رابط فنی بین مشتریان، نمایندگان فروش، مدیران موفقیت مشتری و بخش‌های داخلی مانند تولید، بازاریابی، حقوقی و سایر بخش‌ها عمل می‌کند تا بهترین راه حل ممکن را متناسب با نیازها و خواسته‌های مشتری بیابد. فروش فنی شامل داشتن دانش فنی عمیق و توانایی بیان تخصص به همه سطوح مخاطبان، از توسعه‌دهندگان و بازاریابان گرفته تا مدیران ارشد فناوری، است.

مسئولیت‌های روزانه یک مهندس فروش چیست؟

  • کشف نیازهای فنی مشتری
  • جلسات و گفتگوهای مشتریان
  • ساخت نمونه‌های اولیه راه‌حل‌ها
  • نمایش اثبات مفهوم
  • ارائه راه‌حل‌ها و گزینه‌ها به ذینفعان
  • پاسخگویی به سوالات برای آموزش و راهنمایی نمایندگان فروش و مشتریان
  • آموزش ذینفعان داخلی و خارجی در مورد محصول، فرآیندها و فناوری‌های جدید
  • همکاری با تیم‌های مختلف در سراسر شرکت برای شناسایی نیازهای مشتری یا فرصت‌های محصول آینده
  • در فرایند خرید، به پرسش‌هایی درباره فناوری و امنیت اطلاعات پاسخ دهید.
  • کمک به تیم‌های فروش در پاسخ به درخواست‌های پیشنهاد (RFP) و درخواست‌های اطلاعات (RFI)

چه چیزی باعث می‌شود کار مهندسی فروش در WP Engine جذاب باشد؟

یکی از بهترین جنبه‌های کار به‌عنوان مهندس فروش، نزدیکی و مشارکت نزدیک ما با جامعه وردپرس است. عضویت در جامعه منطقه‌ای و محلی وردپرس، ارزشمند است و به درک تأثیر کار ما کمک می‌کند. ملاقات با افرادی که در واقع روی پلتفرم تجربه دیجیتال WP Engine کار می‌کنند، عالی است و شنیدن اینکه چقدر برای موفقیت توسعه‌دهندگان، آژانس‌ها، فریلنسرها و سازمان‌های بزرگ مهم هستیم، آموزنده است.

چه چیزی در مهندسی فروش جذابیت دارد؟

در ابتدای کارم به‌عنوان یک توسعه‌دهنده وب، هرگز تصور نمی‌کردم که با پیشرفت در شغلم، در تیم فروش مشغول به کار شوم. من عاشق این چالش هستم که با یک ایده یا مفهوم شروع کنم و سپس همه چیز را برای اجرا به‌عنوان کد در یک وب‌سایت کنار هم قرار دهم. با رشد کردن، یاد گرفتم که کار با فناوری و فنی بودن همیشه نیازی به کدنویسی عملی ندارد. در واقع، می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد که موضوعات پیچیده را به‌گونه‌ای ساده توضیح دهیم که همه بتوانند درک کنند. این یکی از ویژگی‌های کلیدی یک مهندس فروش موفق است. توسعه‌دهندگان معمولاً به‌عنوان افرادی که نمی‌توانند یا با دیگران خوب ارتباط برقرار نمی‌کنند، کلیشه‌سازی می‌شوند. این اغلب درست نیست و بسیاری از توسعه‌دهندگان در بیان ایده‌ها و مفاهیم فنی بسیار عالی هستند. حتی بهتر از آن، فرد فنی‌ای است که می‌تواند چیزی فنی را برای مخاطبان غیرفنی توضیح دهد.

مشاهده این مطلب  بهترین پلتفرم‌های CRM برای مبتدیان

چطور به فروش فنی روی آوردم؟

در شرکت‌های فناوری پیشرو و با فروش قوی کار کرده‌ام که در آنها تیم فروش تأثیر زیادی بر ویژگی‌ها و نقشه راه محصول داشت. در این تجربه مشخص شد که نمایندگان فروش از فردی با مهارت‌ها و دانش فنی در فرآیند فروش بهره می‌برند. حتی نمایندگان فروش ماهر نیز از همکاری یک متخصص فنی در طول فرآیند فروش برای بستن قرارداد سود می‌برند. مهندسان فروش راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهند که دغدغه‌ها را برطرف می‌کنند و به عنوان مشاور مورد اعتماد مشتری عمل می‌کنند. مهندسان فروش به عنوان فردی که پاسخگوی سؤالات فنی عمیق و دقیق هستند، عمل می‌کنند و می‌توانند خود به سؤالات پاسخ دهند یا از منبع مناسب برای پاسخگویی به سؤال مشتری، استفاده کنند.

پیش‌فروش چیست؟

پیش‌فروش شامل کشف نیازمندی‌های فنی و تجاری برای ایجاد تصویری از راه‌حل‌های ممکن و کارآمد برای مشتری است. اغلب، مهندس فروش با ذینفعان فنی فرآیند کشف را انجام می‌دهد تا پس از تکمیل فرآیند کشف تجاری، اطلاعات دقیقی درباره نیازهای مشتری به‌دست آورد. پس از کشف فنی، مهندس فروش می‌تواند به بررسی راه‌حل‌های بالقوه و ایجاد اثبات مفهوم بپردازد که نحوه اجرای راه‌حل را در صورت نیاز نشان می‌دهد.

در فرآیند مهندسی فروش در WP Engine، نیاز به درک دقیق از بازار هدف و رفتار مشتریان وجود دارد. این درک می‌تواند به تیم‌های فروش کمک کند تا از طریق خدمات سئو وردپرس، استراتژی‌های محتوایی و تبلیغاتی موثری را ایجاد کنند که به جذب و نگه‌داشت مشتریان کمک کند. همچنین، بهبود سرعت بارگذاری سایت و ساختار فنی آن به‌ویژه از نظر موبایل‌پسند بودن، تأثیر زیادی بر تجربه کاربر دارد و می‌تواند باعث افزایش تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان واقعی شود.

مشاهده این مطلب  ده راه برای پول درآوردن از تیک تاک

هیجان‌انگیزترین جنبه‌های شغل مهندسی فروش چیست؟

  • تأثیر مستقیم بر درآمد و امکان پیگیری تلاش‌ها برای درک ارزش واقعی کار انجام‌شده.
  • یک مهندس فروش باید همواره مهارت‌های خود را به‌روز نگه دارد و در زمینه‌هایی که می‌خواهد در آن‌ها پیشرفت کند، آموزش ببیند. مهندسان فروش برای به‌روز ماندن و مرتبط بودن در حوزه کاری خود، فرایند آموزش مستمر را طی می‌کنند.
  • نشان دادن دانش خود. مهندسان فروش اغلب موضوعات فنی را برای آموزش تیم‌های داخلی و مشتریان ارائه می‌کنند.
  • تبدیل شدن به یک متخصص صنعت با سخنرانی در رویدادها و کنفرانس‌ها. مهندسان فروش از ترکیب منحصر به فردی برخوردارند که می‌توانند موضوعات فنی را درک کنند، پیچیدگی‌ها را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنند و در عین حال با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.
  • برای ملاقات حضوری با مشتریان سفر می‌کنم. فرصت‌های منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیزی داشته‌ام که به من اجازه داده‌اند به بسیاری از مکان‌هایی که هرگز انتظار نداشتم، سفر کنم. به عنوان مهندس فروش، سفرهای کاری زیادی به سرتاسر اروپا داشته‌ام، چیزی که همیشه آرزوی تجربه کردنش را داشتم.

چه مشکلاتی وجود دارد؟

یکی از سخت‌ترین جنبه‌های مهندسی فروش، این است که بدانیم چگونه بیش از حد در جزئیات فنی غرق نشویم. ما به‌عنوان متخصصان فناوری، عاشق صحبت درباره مباحث فنی و پرداختن به جزئیات ریز هستیم، اما مهندسان فروش باید بدانند که از فرآیند فروش پشتیبانی می‌کنند و به افزایش درآمد شرکت کمک می‌کنند. حل مشکلات و ارائه راه‌حل‌ها بسیار مهم است، اما به‌همان اندازه مهم است که بدانیم چه زمانی باید روی جنبه‌های تجاری تمرکز کنیم و درگیر کارهای عملی توسعه نشویم. به‌راحتی می‌توان حواس‌مان پرت شود و اغلب وسوسه می‌شویم که وارد جزئیات شویم، اما دانستن اینکه چه زمانی عضو دیگری از تیم ما برای انجام اقدامات بلندمدت توسعه یا پشتیبانی مناسب‌تر است، نیز مهم است.

مشاهده این مطلب  با این استراتژی‌های جذب مخاطب، قیف فروش خود را به حداکثر برسانید.

مقدار عنصر با شناسه ak_js_1 را به زمان فعلی بر حسب میلی‌ثانیه تنظیم کن.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

گزارش ارزش‌گذاری آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳

گزارش ارزیابی آژانس‌ها در سال ۲۰۲۳ در سال 2022، شرکت پروداکتیو پرسشنامه‌ای با هدف درک بهتر روند ادغام...

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی

تسلط بر تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های موبایل: راهنمای نهایی به دنیای تست A/B ایمیل برای اپلیکیشن‌های...

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در ۳ گام

چگونگی برون‌سپاری کارهای مشتری در سه مرحله کار با مشتریان گاهی اوقات کم و گاهی زیاد است. بعضی وقت‌ها...

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد

چگونه محافظت در برابر کلیک‌های تقلبی می‌تواند بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل شما را بهبود بخشد تبلیغات گوگل...

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟

تاثیر هدست‌های واقعیت افزوده/مجازی بر صنعت رسانه و سرگرمی چگونه خواهد بود؟ با پیشرفت نوآوری‌های فناوری،...

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان

6 نکته برای طراحی ارائه‌های جذاب در آموزش کارکنان دوره‌های آموزشی مبتنی بر اسلاید می‌توانند برای انتقال...

اهمیت عضو عالی تیم در شبکه‌ی آژانس‌های دیجیتال

اهمیت داشتن یک هم‌تیمی عالی کار گروهی مرز باریکی است بین موفقیت و شکست در کسب و کار. علاوه بر این، هیچ...

سه اپلیکیشن شاپفای که فرایند برگشت کالا را تسهیل می‌کنند

سه برنامه شاپ فای برای ساده‌سازی فرآیند بازگرداندن کالا برگرداندن کالا برای فروشگاه‌های سنتی که به دنبال...

روندهای بخش فروشگاه‌های محصولات بهداشتی

  در بخش خرده‌فروشی سلامت چه می‌گذرد؟ در بیست سال اخیر یا بیشتر، با افزایش آگاهی مردم از فواید یک...

گرایش‌های بخش IFA

  هنگام برنامه‌ریزی برای کسب‌وکار، آگاهی از تحولات صنعت، به‌ویژه پیشرفت‌های مهم اخیر و جهت حرکت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070