SearchGPT، با وجود اینکه در مرحله آزمایشی محدود قرار دارد، سریعتر از موتورهای تولید محتوای شناختهشدهای مثل Perplexity و Claude رشد میکند و ترافیک ارجاعی بیشتری برای برندها تولید میکند. این اطلاعات از طرف BrightEdge، پلتفرم سئو سازمانی، منتشر شده است.
به طور عددی طبق گفتهی «بِرایت اِج»
- نرخ رشد SearchGPT ماهانه ۱۵۰ درصد است و چهار برابر بیشتر از Perplexity و Claude به برندها ارجاع میدهد.
- در همین زمان، پرسپکس و کلود هر دو 22 درصد رشد کردند.
سهم بازار جستجوی سرچ جیپیتی در مقایسه با گوگل بسیار ناچیز است، اما سهم بازار سرچ ChatGPT ممکن است به بیش از ۱ درصد برسد.
آینده جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی اوپن ای آی واضح بود سرچجیپیتی در ماه ژوئیه راهاندازی شد. این یک نمونه اولیه موقت است. بهترین ویژگیهای SearchGPT به ChatGPT اضافه خواهند شد که ما معتقدیم اتفاق خواهد افتاد. تا پایان سال ۲۰۲۴ .
چرا برای ما اهمیت دارد؟ظهور موتورهای پاسخ بهینهسازی موتور تولید محتوا اهمیت فزایندهای پیدا میکند. برندها و کسبوکارها باید درک کنند که چگونه استراتژیهای جغرافیایی را اجرا کنید بله، ممکن است ترافیک ارگانیک به اندازه گذشته از جستجوی “کلاسیک” دریافت نکنید، اما کسب ذکر و ارجاع مهم خواهد بود زیرا میلیونها نفر از موتورهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند SearchGPT استفاده میکنند و ویژگیهای جستجوی هوش مصنوعی مانند مرور کلی هوش مصنوعی گوگل را میبینند.
بیشتر جستجو کن. سرچ جیپیتی: هر آنچه باید درباره موتور جستجوی اوپنایآی بدانید.