تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

تحلیل نشان می‌دهد که همپوشانی نتایج ارگانیک گوگل با نتایج هوش مصنوعی آن به ۹۹٪ رسیده است.

آنچه در این مقاله می خوانید:

منابعی که در مرور کلی گوگل AI ذکر شده‌اند، در 99.5% موارد، با یک یا چند صفحه وب از 10 نتیجه برتر جستجوی ارگانیک گوگل مطابقت دارند.

این داده‌های جدید در لینکدین به اشتراک گذاشته شده است معاون بازاریابی محصول و آموزش در شرکت “seoClarity” (یک شرکت بزرگ در این زمینه) بهینه‌سازی موتور جستجو این یافته بر اساس تحلیل ۳۶۰۰۰ کلمه کلیدی توسط seoClarity است.

چرا به این موضوع اهمیت می‌دهیم؟

به نظر می‌رسد این یک تغییر بزرگ است. از زمان‌های اولیه «تجربه جستجوی مولد گوگل» (SGE) که بعداً به «بررسی‌های هوش مصنوعی» تغییر نام داد، گوگل اغلب منابعی خارج از ده نتیجه برتر ارگانیک را نشان می‌داد. این منجر به نمایش برخی منابع و محتواهایی با اعتبار و قابل اعتماد کم توسط گوگل در «بررسی‌های هوش مصنوعی» می‌شد.

بعد از آنکه به خاطر ارائه پاسخ‌های خطرناک و نادرست مورد انتقاد قرار گرفت. گوگل به طور چشمگیری دید و دسترسی مرور کلی هوش مصنوعی را کاهش داد. بهبودهای قول داده شده ما خیلی نوسان در خلاصه‌های هوش مصنوعی طی سه ماه گذشته از زمان راه‌اندازی رسمی آن‌ها.

زمینه این تغییر چقدر بزرگ است؟ در ماه ژانویه، منابعی که در SGE ظاهر می‌شدند با 10 نتیجه برتر جستجوی ارگانیک گوگل، به طرز باورنکردنی‌ای در ۹۳.۸ درصد مواقع این یافته از تحلیل Authoritas به دست آمد. از گزارش آن:

  • ۹۳.۸ درصد از لینک‌های تولید شده (حداقل در این مجموعه داده) از منابعی خارج از دامنه‌های برتر جستجوی ارگانیک آمده‌اند. فقط ۴.۵ درصد از آدرس‌های اینترنتی تولید شده مستقیماً با آدرس اینترنتی صفحه اول نتایج ارگانیک مطابقت دارند و تنها ۱.۶ درصد از آن‌ها آدرس‌های متفاوتی از همان دامنه نتایج ارگانیک نشان می‌دهند.
مشاهده این مطلب  چت جی پی تی چیست و چرا متخصصان سئو باید به آن توجه کنند؟

معنای آن. گوگل ممکن است در حال حاضر سیگنال‌های رتبه‌بندی جستجوی سنتی‌تر را به عنوان بخشی از مدل اختصاصی Gemini خود ادغام کند.

  • بهینه‌سازی کلی هوش مصنوعی، حالا فقط بهینه‌سازی گوگل است!
  • یکی از بهترین راه‌ها برای دیده شدن در یک «AIO» این است که در گوگل رتبه بالایی داشته باشید.

به‌روزرسانی ۲۳ اوت. seoClarity چند نقطه داده جدید دیگر به اشتراک گذاشت. مرورهای هوش مصنوعی به این موارد اشاره می‌کنند:

  • حدود ۸۰ درصد از زمان، یکی یا چندتا از سه نتیجه برتر در رتبه‌بندی نتایج جستجو دیده می‌شوند.
  • در 50 درصد مواقع، در بالاترین موقعیت قرار دارد.
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

تکامل نابغه: کشف چگونگی پیش بردن مرزهای بازاریابی توسط هوش مصنوعی مولد

تکامل نابغه: کشف چگونگی پیشرانی هوش مصنوعی مولد در مرزهای بازاریابی اصطلاح «هوش مصنوعی مولد» اخیراً تقریباً...

محتوای شما در مقایسه با محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی چگونه است؟

اگر محتوای آنلاین مشابه محتوایی که منتشر می‌کنید می‌بینید، شاید لازم باشد که آیا محتوای «جدید» شما صرفاً...

آیا فناوری‌های پیشرو می‌توانند تجربیات فراموش‌نشدنی برای مشتریان رقم بزنند؟

فناوری‌های پیشرو شیوه‌ی ارتباط کسب‌وکارها با مشتریان را به‌کلی تغییر داده‌اند. در بازاریابی شبکه‌های...

همین حالا از بازاریابی هوش مصنوعی استفاده کنید: استراتژی‌های مبتنی بر داده برای برندها و آژانس‌های دیجیتال

همین حالا از بازاریابی هوش مصنوعی استفاده کنید: استراتژی‌های مبتنی بر داده برای آژانس‌های دیجیتال و برندها آیا...

چگونگی استفاده‌ی آژانس‌ها از هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به فرآیندها

چگونگی استفاده‌ی سازمان‌ها از هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به فرایندها هوش مصنوعی بی‌شک در حال متحول کردن...

توانمندسازی موفقیت دیجیتال فردا، از امروز: هوش مصنوعی و سئو

پیشرفت‌های اخیر در هوش مصنوعی، موج جدیدی از نوآوری را در صنایع متعدد برانگیخته است، و بهینه‌سازی موتور...

چت‌جی‌پی‌تی جایگزین تیم بازاریابی شما نمی‌شود، اما می‌تواند ابزاری مفید باشد.

در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲، چت جی‌پی‌تی راه‌اندازی شد و در هفته اول خود بیش از یک میلیون کاربر جذب کرد. در ماه...

ارزیابی هفت مولد ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی در انتظار انتشار Sora از OpenAI

در طول یک سال گذشته که من در انتظار … بهترین تولیدکنندگان ویدیوی هوش مصنوعی برای خالقان و بازاریابان...

راهنمایی‌های ChatGPT برای سئو: آنچه باید بدانید

چت‌جی‌پی‌تی کاربردهای فراوانی دارد محتوا و سئو. این مقاله به بررسی نکاتی که هنگام ساختن دستورات ChatGPT...

چهار راهکار برای مقابله با افت ترافیک وبسایت به دلیل به کارگیری هوش مصنوعی در سئو

به نظر می‌رسد در سئو این توافق وجود دارد که بررسی‌های هوش مصنوعی (AIO) و سایر محتواهای مبتنی بر هوش مصنوعی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570