فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

تاکتیک‌ها، ابزار و بینش‌های هوش مصنوعی مولد از زبان متخصصان

آنچه در این مقاله می خوانید:

برنامه “پرومپت و سِیرکامِستانس” به صورت زنده و با همکاری استودیو TDM و SMX Advanced، یک مسابقه سرگرم کننده و تعاملی بود که از برنامه‌های “صبر کن، نگو!” و “گفتگوی اتومبیل” شبکه رادیویی NPR الهام گرفته شده بود.

این جلسه زنده منحصر به فرد شامل ستاره‌های بازاریابی جستجو بود. امی هبدن لطفاً متن مورد نظر را داخل پرانتز قرار دهید تا آن را به فارسی روان ترجمه کنم. هدر لوید-مارتین لطفا متن مورد نظر را برای ترجمه در داخل پرانتز قرار دهید تا بتوانم آن را به فارسی روان ترجمه کنم. دیو دیویس و چند مهمان ویژه

این پنل روی تاکتیک‌ها و ابزار هوش مصنوعی مولد تمرکز داشت و به‌طور مستقیم از سوالات حضار ایده می‌گرفت. در ادامه، سه دیدگاه برتر را بررسی می‌کنیم.

بینش اول: بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای سئو و نگارش محتوا

بینش داغ لوید-مارتین این است که از هوش مصنوعی برای تولید کلمات و عبارات حسی استفاده کند که محتوای شما را غنی‌تر می‌کنند.

مثلاً می‌توانید از چت‌جی‌پی‌تی (یا هوش مصنوعی مولد دلخواهتان) کلمات حسی مربوط به “تمرکز” را بخواهید و آن‌ها را در نوشته خود بگنجانید تا جذاب‌تر شود.

بینش ۲: به کارگیری یادگیری با چند نمونه در ساخت تبلیغات

دیویس به اثربخشی تحلیل و تطبیق تبلیغات رقبای خود اشاره کرد تکنیک های یادگیری با تعداد داده های اندک این روش به بازاریابان اجازه می‌دهد از استراتژی‌های موفق رقبایشان برای بهینه‌سازی تبلیغات خود استفاده کنند.

دیویس پیشنهاد می‌کند نمونه‌هایی از تبلیغات رقبای موفق را جمع‌آوری کنید و از آنها به عنوان الگو برای ایجاد تبلیغات خود استفاده کنید.

مشاهده این مطلب  چگونه در عصر تبلیغات جستجوی هوش مصنوعی موفق شویم

مثلاً اگر شما یک شرکت مسافرتی هستید، تبلیغات پر بازده Expedia را تجزیه و تحلیل کنید و عناصر موفق آنها را با توجه به نقاط قوت منحصربه‌فرد خودتان تطبیق دهید.

بینش سوم: غلبه بر تأیید تعصب هوش مصنوعی

هب‍‌دُن گفت که پرسیدن سوالات ردکننده به شناسایی خطاهای احتمالی در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کمک می‌کند. این روش تضمین می‌کند که محتوای تولید شده دقیق‌تر و قابل اعتمادتر باشد.

هبدون در این پنل پیشنهاد کرد که هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، سؤالاتی مانند “ممکن است مخاطبان من به چه چیزی نیاز داشته باشند که آن را نمی‌بینند؟” یا “ممکن است چه ایرادی در این محتوا وجود داشته باشد؟” را از خود بپرسیم.

مثلاً از ChatGPT (یا هر پلتفرم هوش مصنوعی مولد دیگری) بخواهید یک صفحه فرود بنویسد و سپس از آن بپرسید “چه دلایلی ممکن است باعث عدم تبدیل مشتری شود؟”

تماشا کنید: راهنما و شرایط: راهنمای شما برای جادوگری هوش مصنوعی

ویدئوی کامل کنفرانس SMX Advanced 2024 را تماشا کنید که شامل استراتژی‌های نوآورانه برای ارتقای تلاش‌های بازاریابی شما با استفاده از هوش مصنوعی است.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

ارزیابی هفت مولد ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی در انتظار انتشار Sora از OpenAI
در طول یک سال گذشته که من در انتظار … بهترین تولیدکنندگان ویدیوی هوش مصنوعی برای خالقان و بازاریابان...
راهنمایی‌های ChatGPT برای سئو: آنچه باید بدانید
چت‌جی‌پی‌تی کاربردهای فراوانی دارد محتوا و سئو. این مقاله به بررسی نکاتی که هنگام ساختن دستورات ChatGPT...
چهار راهکار برای مقابله با افت ترافیک وبسایت به دلیل به کارگیری هوش مصنوعی در سئو
به نظر می‌رسد در سئو این توافق وجود دارد که بررسی‌های هوش مصنوعی (AIO) و سایر محتواهای مبتنی بر هوش مصنوعی...
نحوه ساخت تصاویر و محتوای بصری با هوش مصنوعی مولد
برخی از ما علیرغم قضاوت بهترمان به گوگل تصاویر می‌رویم. برخی دیگر به سایت‌های رایگان مثل پَکسِل یا آن‌اسپَلَش...
بازتعریف سئو: چرا آموزش موتورهای جستجو در عصر هوش مصنوعی، بازی جدید است؟
تقریبا هر دو سال یک بار، از زمانی که اصطلاح “بهینه سازی موتور جستجو” حدود ۳۰ سال پیش ابداع...
چطور با بهینه‌سازی موتورهای جنریتیو برنده شویم، درحالی‌که سئو را در سطح بالا حفظ کنیم.
یک استراتژی جستجوی جدید در شهر وجود دارد! بهینه‌سازی محتوا با هوش مصنوعی برادر کوچکتر سئو بهینه سازی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070