09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

تاکتیک‌ها، ابزار و بینش‌های هوش مصنوعی مولد از زبان متخصصان

آنچه در این مقاله می خوانید:

برنامه “پرومپت و سِیرکامِستانس” به صورت زنده و با همکاری استودیو TDM و SMX Advanced، یک مسابقه سرگرم کننده و تعاملی بود که از برنامه‌های “صبر کن، نگو!” و “گفتگوی اتومبیل” شبکه رادیویی NPR الهام گرفته شده بود.

این جلسه زنده منحصر به فرد شامل ستاره‌های بازاریابی جستجو بود. امی هبدن لطفاً متن مورد نظر را داخل پرانتز قرار دهید تا آن را به فارسی روان ترجمه کنم. هدر لوید-مارتین لطفا متن مورد نظر را برای ترجمه در داخل پرانتز قرار دهید تا بتوانم آن را به فارسی روان ترجمه کنم. دیو دیویس و چند مهمان ویژه

این پنل روی تاکتیک‌ها و ابزار هوش مصنوعی مولد تمرکز داشت و به‌طور مستقیم از سوالات حضار ایده می‌گرفت. در ادامه، سه دیدگاه برتر را بررسی می‌کنیم.

بینش اول: بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای سئو و نگارش محتوا

بینش داغ لوید-مارتین این است که از هوش مصنوعی برای تولید کلمات و عبارات حسی استفاده کند که محتوای شما را غنی‌تر می‌کنند.

مثلاً می‌توانید از چت‌جی‌پی‌تی (یا هوش مصنوعی مولد دلخواهتان) کلمات حسی مربوط به “تمرکز” را بخواهید و آن‌ها را در نوشته خود بگنجانید تا جذاب‌تر شود.

بینش ۲: به کارگیری یادگیری با چند نمونه در ساخت تبلیغات

دیویس به اثربخشی تحلیل و تطبیق تبلیغات رقبای خود اشاره کرد تکنیک های یادگیری با تعداد داده های اندک این روش به بازاریابان اجازه می‌دهد از استراتژی‌های موفق رقبایشان برای بهینه‌سازی تبلیغات خود استفاده کنند.

دیویس پیشنهاد می‌کند نمونه‌هایی از تبلیغات رقبای موفق را جمع‌آوری کنید و از آنها به عنوان الگو برای ایجاد تبلیغات خود استفاده کنید.

مثلاً اگر شما یک شرکت مسافرتی هستید، تبلیغات پر بازده Expedia را تجزیه و تحلیل کنید و عناصر موفق آنها را با توجه به نقاط قوت منحصربه‌فرد خودتان تطبیق دهید.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

بینش سوم: غلبه بر تأیید تعصب هوش مصنوعی

هب‍‌دُن گفت که پرسیدن سوالات ردکننده به شناسایی خطاهای احتمالی در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کمک می‌کند. این روش تضمین می‌کند که محتوای تولید شده دقیق‌تر و قابل اعتمادتر باشد.

هبدون در این پنل پیشنهاد کرد که هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، سؤالاتی مانند “ممکن است مخاطبان من به چه چیزی نیاز داشته باشند که آن را نمی‌بینند؟” یا “ممکن است چه ایرادی در این محتوا وجود داشته باشد؟” را از خود بپرسیم.

مثلاً از ChatGPT (یا هر پلتفرم هوش مصنوعی مولد دیگری) بخواهید یک صفحه فرود بنویسد و سپس از آن بپرسید “چه دلایلی ممکن است باعث عدم تبدیل مشتری شود؟”

تماشا کنید: راهنما و شرایط: راهنمای شما برای جادوگری هوش مصنوعی

ویدئوی کامل کنفرانس SMX Advanced 2024 را تماشا کنید که شامل استراتژی‌های نوآورانه برای ارتقای تلاش‌های بازاریابی شما با استفاده از هوش مصنوعی است.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو دیگر بازی آسانی نیست... و هیچ‌وقت هم قرار نبود باشد.

سئو واقعی: ۱۷ سال حقیقت بی‌ پرده برای آن‌ هایی که هنوز در صفحهٔ سوم گوگل گیر کرده‌اند

۱. گوگل برای شما نیست، برای کاربر است. همیشه بوده بیایید از تلخ‌ترین حقیقت شروع کنیم:گوگل هیچ تعهدی به...
موقعیت یکسان لینک‌ ها در AI Overview

موقعیت یکسان لینک‌ ها در AI Overview؛ چالشی جدید برای تحلیل سئو، طراحی و توسعه سایت

شفاف‌سازی گوگل: همه لینک‌های AI Overview دارای یک «Position» واحد هستند در جدیدترین به‌روزرسانی از سوی...
گوگل، نگهبان دروازه یا مالک مسیر؟ | بررسی نقش AI Overview در آیندهٔ سئو و ترافیک وب

گوگل، نگهبان دروازه یا مالک مسیر؟ | تحلیل عمیق از استراتژی AI Overview و آینده ترافیک وب

گوگل، نگهبان دروازه یا مالک مسیر؟ وقتی هوش مصنوعی در جستجوی گوگل، به جای راهنما بودن، خودش مقصد می‌شود زمانی...
چگونه گوگل با کمک هوش مصنوعی جلوی کلاهبرداری‌ ها را می‌گیرد؟

چگونه گوگل با کمک هوش مصنوعی جلوی کلاهبرداری‌ ها را می‌گیرد؟

گوگل با کلاهبرداران چه می‌کند؟ بیایید واقع‌بین باشیم. اینترنت هرچقدر پیشرفت می‌کند، راه‌های فریب هم پیچیده‌تر...
پایان بازی قدیمی سئو؛ آغاز عصر محتوای واقعی و انسانی

پایان بازی قدیمی سئو؛ آغاز عصر محتوای واقعی و انسانی

مقدمه ما در آستانه یک تغییر بزرگ در فضای جستجو هستیم؛ تغییری که بسیاری از برندها هنوز از آن بی‌خبرند....
🔎 SSR یا CSR؟ گوگل بالاخره موضع خودش را اعلام کرد

رندر سمت سرور یا کلاینت

چرا این موضوع برای سئو مهم است؟ با پیشرفت وب و گسترش استفاده از فریم‌ورک‌هایی مثل React، Vue و Angular،...
چگونه محتوا را برای جستجوی هوش مصنوعی (AI) و مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) ساختار بندی کنیم

چگونه محتوا را برای جستجوی هوش مصنوعی (AI) و مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) ساختار بندی کنیم

در دنیای سئو، وقتی دربارهٔ نحوهٔ ساختاربندی محتوا برای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی صحبت می‌کنیم، معمولاً...
رشد هوش مصنوعی در گوگل

رشد هوش مصنوعی در گوگل

موج نوین در جست‌وجوی گوگل با هوش مصنوعی در جدیدترین گزارش مالی سه‌ماهه اول ۲۰۲۵، شرکت آلفابت – شرکت مادر...
گوگل و آینده هوش مصنوعی

گوگل و آینده هوش مصنوعی | آیا ساندار پیچای هنوز بازی را در دست دارد؟

طرح پرسش کلیدی: آیا گوگل همچنان رهبر آینده است یا باید جای خود را به چت‌جی‌پی‌تی بدهد؟ مروری کوتاه بر...
بهینه‌ سازی هوش مصنوعی عاملی

بهینه‌ سازی هوش مصنوعی عاملی (AAIO): چیست، چگونه کار می‌کند، چرا اهمیت دارد و چگونه باید با آن مواجه شد

ظهور سامانه‌های هوش مصنوعی عاملی (Agentic AI) که می‌توانند به‌صورت مستقل تعاملات دیجیتال را آغاز کنند،...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070