09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

موتور جستجوی ChatGPT، مایکروسافت بینگ را به یک اولویت در سئو تبدیل می‌کند.

آنچه در این مقاله می خوانید:

منظره جستجو کمی تکان خورد و زمان آن رسیده که درباره یک دوست قدیمی (یا شاید آن فامیلی که به ندرت سراغش را می‌گیری) صحبت کنیم: مایکروسافت بینگ.

با جستجوی چت جی پی تی در شاخص بینگ نادیده گرفتن آن ممکن است به معنای از دست دادن یک موج بزرگ در جستجو باشد.

آیا فهرست‌سازی مایکروسافت بینگ اولویت دارد؟ آیا این واقعی است؟

جستجوی ChatGPT به طور ناگهانی توجه ها را به شاخص جستجوی بینگ جلب کرد و آن را به موضوعی تبدیل کرد که مدیران سئو باید با دقت و از دیدگاه هایی نو آن را بررسی کنند.

چرا مایکروسافت بینگ؟ و چرا الان؟

  • چت جی‌پی‌تی از ایندکس بینگ استفاده می‌کند. اگر صفحه‌تان در بینگ ثبت نشده باشد، در ChatGPT هم پیدا نمی‌شود. نگران نباشید، اما وقت آن رسیده که کمی با بینگ دوست شوید، زیرا نادیده گرفتن آن ممکن است به معنی کاهش دید شما باشد.
  • چت جی پی تی جستجو از الگوریتم خودش استفاده می‌کند.بنابراین، مسئله این نیست که رتبه‌بندی بینگ روی رتبه‌بندی جستجوی ChatGPT تأثیر می‌گذارد، بلکه مسئله این است که URLها و محتوای صفحه‌ای که در شاخص بینگ وجود ندارند، احتمالاً باعث می‌شوند که در ChatGPT رتبه‌بندی نشوید.

آیا باید همه چیز را رها کنید و روی بینگ تمرکز کنید؟

این تمرین آتش‌نشانی هست یا موقعیتی که باید نفس عمیقی بکشیم؟

بگذارید صریح باشیم: دنیا به آخر نرسیده است. اما نباید هم این موضوع را نادیده گرفت.

حتی اگر جستجوی ChatGPT به اندازه گوگل گسترده نیست، این فرصتی عالی برای نظم و ترتیب بخشیدن به سئو سایت برای آمادگی در برابر منبع جدید بازدیدکنندگان است.

مشاهده این مطلب  محتوای شما در مقایسه با محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی چگونه است؟

سایت‌های پیچیده، به‌خصوص، باید مطمئن شوند که بینگ صفحاتی که ترافیک سئو را از گوگل می‌گیرند، ایندکس می‌کند. بهتر است هر صفحه‌ای که از دست رفته را الان پیدا کنید تا اینکه بعد از اینکه جستجوهای مجهز به ChatGPT شروع به پیشرفت کردند، با مشکل روبرو شوید.

بررسی بینگ لازم نیست دردسرساز باشد.

آیا نیاز به یک استراتژی کاملاً جدید داری، یا می‌تونی این کار رو در طول یک استراحت قهوه انجام بدی؟

نیازی نیست که مثل کارآگاه عمل کنید. بینگ در ایندکس کردن خیلی تیز است، پس اگر مشکلی دارید، احتمالا جزئی است اما ارزش رفع کردن را دارد.

یک بررسی سریع و هدفمند می‌تواند هر چیزی که از قلم افتاده را آشکار کند.

ابزار وبمستر بینگ را باز کنید، نگاهی به فهرست محتواهای ایندکس شده بیندازید و هرگونه خلأ را برطرف کنید. به عبارتی دیگر، این نوع از ممیزی است که می‌توانید پیش از جلسه بعدی‌تان انجام دهید.

  • نکته سئو بینگ: آدرس‌های اینترنتی که از گوگل ترافیک دریافت می‌کنند را با لیستی از آدرس‌های اینترنتی که از بینگ ترافیک می‌گیرند مقایسه کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا لیست صفحات مورد بررسی را محدود کنید یا اگر همه چیز خوب است و نیازی به اقدام بیشتر نیست، این موضوع را متوجه شوید.

ورود به ابزارهای وبمستر بینگ: به دست آوردن اطلاعات ارزشمند

اطلاعات رو از کجا پیدا می‌کنی بدون اینکه این پروژه به یک هفته کار تبدیل بشه؟

ابزار وب مستر بینگ، راهی سریع برای دریافت اطلاعات و بینش‌های لازم است.

اطلاعات دقیقی در مورد موارد فهرست شده و موارد فهرست نشده، بدون هیچ حرف اضافی، به شما ارائه خواهد شد.

مشاهده این مطلب  چگونه با ChatGPT (به همراه مثال‌های آماده) از رقبا در رقابت برای نمایش‌های برجسته گوگل پیشی بگیرید

صفحات حیاتی گم شده را پیدا کنید، مسائل احتمالی را مشخص کنید و برای جستجوی مایکروسافت بینگ و چت‌جی‌پی‌تی به طور روان کار کنید.

  • نکاتی برای سئو در بینگ: اگر با API ها آشنا هستید، می‌توانید سایت را با خزنده بررسی کنید، تمام URL هایی که می‌خواهید ایندکس شوند را صادر کنید و آن‌ها را در … رابط برنامه نویسی وب مستر بینگ تایید کنید که هر آدرس اینترنتی در فهرست قرار دارد. این احتمالا سریع‌ترین روش برای بررسی وضعیت نمایه سازی بینگ شماست.

از بینگ برای ارائه اندیشه‌های نو و خلاقانه استفاده کنید.

آیا رابطه بین جستجوی ChatGPT و مایکروسافت بینگ واقعا می‌تواند شما را در چشم مدیران برجسته نشان دهد؟

بله!

ارتباط جستجوی ChatGPT با بینگ، فرصتی طلایی برای پیشرو شدن در زمینه سئو به عنوان یک رهبر پیشرو است.

تیم رهبری خود را در مورد جستجوی ChatGPT، چگونگی تغییر رویه در دنیای جستجو و اهمیت آن برای آن‌ها آموزش دهید.

اطلاع از روندهای نوظهور شما را به عنوان یک فرد پیشرو و استراتژیست معرفی می‌کند – چیزی که همه مدیران از آن قدردانی می‌کنند.

تبدیل اصلاحات بینگ به پیروزی‌های سطح مدیریت

چطور می توان مدیران را به بنگ علاقه مند کرد وقتی که آن ها حتی به زحمت گوگل را می شناسند؟

آن را به عنوان یک فرصت در نظر بگیرید.

  • سلام تیم، این فرصتی است تا در روندهای جدید جستجو پیشگام باشیم، از خطرات احتمالی جلوگیری کنیم و حضورمان را حفظ کنیم.

اگر با کمبود شاخص مواجه شدید، صرفا به مشکلات تمرکز نکنید، راه حل‌ها و تاثیرات کلی را برجسته کنید.

مشاهده این مطلب  آیا باید از دسترسی افزونه مرورگر وب ChatGPT به وبسایت خود جلوگیری کنید؟

آنها را از بازگشت سرمایه آینده (و ضرر احتمالی آینده) این موضوع مطلع کنید و به سرعت موافقتشان را جلب خواهید کرد.

این گفتگو را با تغییرات مشخصی که برای رفع مشکلات شاخص گذاری بینگ در اولویت هستند ترکیب کنید.

برنامه ریزی برای سال 2025: Bing را در نقشه راه سئو قرار دهید.

این خیلی فوری نیست.

اما آیا ارزش قرار گرفتن در لیست هزینه‌های سال ۲۰۲۵ را دارد؟ احتمالاً.

نگران شدن لازم نیست، اما بهینه‌سازی موتور جستجوی بینگ برای سال ۲۰۲۵… نقشه راه سئو یک حرکت هوشمندانه می‌تواند باشد. با توجه به اینکه جستجوی ChatGPT بر شاخص بینگ تکیه دارد، بهتر است پیش‌قدم باشید و دید خود را برای آینده تضمین کنید.

در گزارش اجرایی بعدی، آن را ذکر کنید. آنها از این پیش‌بینی قدردانی خواهند کرد و شما مثل یک مدیر استراتژیک سئو عمل خواهید کرد که سه قدم جلوتر از دیگران فکر می‌کند.

این را به صورت ارائه جداگانه‌ای ارائه ندهید، بلکه آن را به عنوان یکی از نکات بحث در به‌روزرسانی ماهانه یا سه‌ماهانه کسب‌وکار سئو مطرح کنید.

آیا چت جی‌پی‌تی می‌تواند در نهایت مستقل عمل کند، یا اینکه بینگ همچنان نقش مهمی در آن خواهد داشت؟

هرچند ممکن است ChatGPT روزی به طور کامل وب را به طور مستقل ایندکس کند، این یک تلاش عظیم است و سال‌ها زمان برد تا گوگل و بینگ آن را بهینه کنند.

در حال حاضر بعید است که جستجوی ChatGPT به زودی از شاخص بینگ فاصله بگیرد. ساختن یک شاخص وب جامع و قابل اعتماد کار ساده‌ای نیست. قابلیت‌های فعلی ChatGPT آن را بیشتر به رویکرد اولیه یاهو شبیه می‌کند.

مشاهده این مطلب  راهنمای تحقیق کلمات کلیدی SEO در عصر ChatGPT

علاوه بر این، واقعاً هیچ جایگزین قابل مقایسه دیگری وجود ندارد که احتمالاً داده‌های خود را به چت جی پی تی بفروشد. در حالی که فروش فهرست خود به موتورهای جستجوی دیگر، بخشی از مدل تجاری بینگ برای دهه‌ها بوده است.

همانطور که یاهو زمانی به بینگ و موتورهای جستجوی دیگر در سطح بین الملل متکی بود، جستجوی چت‌ جی‌پی‌تی نیز از شاخص قدرتمند بینگ به عنوان ستون فقرات خود استفاده می‌کند. این یک ساختار همزیستی است که به چت‌ جی‌پی‌تی اجازه می‌دهد بینش‌های ارزشمندی ارائه دهد در حالی که به قدرت شاخص‌گذاری قدرتمند و قابل اعتماد بینگ تکیه می‌کند.

حاصل کار این است: اهمیت بینگ صرفاً یک مد زودگذر نیست، بلکه جزئی جدایی‌ناپذیر از استراتژی چت‌ جی‌پی‌تی است و به همین دلیل، حفظ بینگ در برنامه سئو شما برای آینده قابل پیش‌بینی، عاقلانه است.

مایکروسافت بینگ داره درخشش می کنه

با توجه به پیشرفت آزمایش جستجوی ChatGPT، ممکن است بینگ به ستاره غیرمنتظره‌ای در آینده‌ی جستجوی ChatGPT تبدیل شود. بنابراین، به آن توجه لازم را بدهید.

این یک سرمایه‌گذاری ساده با سود بالقوه بالا است – نیازی به تغییر اساسی نیست، فقط کمی حسابرسی سازگار با بینگ و احتمالاً کمی تنظیم.

همین حالا برای نمایه شدن در موتور جستجوی بینگ آماده شوید تا وقتی که جستجوی ChatGPT به طور کامل شروع شد، آماده باشید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

۵ ترند حیاتی سئو در سال ۲۰۲۵

۵ ترند حیاتی سئو در سال ۲۰۲۵ و راهکار های سازگاری با آن‌ ها

تحول در راه است. اما جای نگرانی نیست. داده‌های موجود به ما کمک می‌کنند ترندهای آینده سئو را شناسایی و...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
مقایسه عامل‌های هوش مصنوعی و جریان‌های کاری هوشمند

مقایسه عامل‌های هوش مصنوعی و جریان‌های کاری هوشمند: کدام‌یک برای سازمان شما مناسب‌تر است؟

چرا شناخت تفاوت‌ها مهم است؟ در ماه‌های اخیر، اگر نگاهی به بحث‌ها و مقالات مربوط به هوش مصنوعی بیندازید،...
نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

دنیای تولید محتوا با سرعتی باورنکردنی در حال تغییر است و هوش مصنوعی یکی از بازیگران اصلی این تحول شده...
geo-llmo-aeo-vs-seo

‌GEO، LLMO، AEO؛ همه‌ شون فقط نسخه‌ ای از سئو هستند!

در سال‌های اخیر، اصطلاحات جدیدی مثل GEO (بهینه‌سازی موتورهای تولیدکننده محتوا)، LLMO (بهینه‌سازی برای...
ابزارهای AI که ویدیوهای یوتیوب شما را حرفه‌ای‌تر از همیشه می‌کنند!

هوش مصنوعی در خدمت یوتیوبرها: معرفی ۸ ابزار شگفت‌انگیز برای تولید ویدیوهای حرفه‌ای

با رشد فزاینده‌ی محتوای ویدیویی در فضای دیجیتال، نیاز به تولید سریع، حرفه‌ای و مقرون‌به‌صرفه بیش از هر...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
چگونه ترافیک هوش مصنوعی (AI) را در سایت‌تان ردیابی و تحلیل کنید

چگونه ترافیک ورودی از هوش مصنوعی (AI) را به سایت خود ردیابی و تحلیل کنیم؟

در چند سال اخیر، پلتفرم‌های هوش مصنوعی مثل ChatGPT، Google Gemini (یا Bard سابق)، Perplexity و دیگر ابزارهای...
گوگل دیگر مثل قبل نیست: چگونه برای عصر جدید جستجو آماده شویم؟

گوگل دیگر مثل قبل نیست: چگونه برای عصر جدید جستجو آماده شویم؟

در سال‌های اخیر، گوگل با سرعتی بی‌سابقه در حال تغییر مسیر خود به سمت هوش مصنوعی است. این تحولات نه‌تنها...
بهترین استراتژی‌های سئو برای سال ۲۰۲۵

بهترین استراتژی‌های سئو برای سال ۲۰۲۵

سئو (SEO) دیگر فقط درباره‌ی گوگل نیست. اگر هنوز فکر می‌کنید با تولید محتوای باکیفیت و چند بک‌لینک ساده...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070