09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چت‌جی‌پی‌تی برای تبلیغات کلیکی: ۱۷ راهکار استراتژیک که می‌توانید امروز از آن‌ها استفاده کنید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

از زمان ظهور چت جی‌پی‌تی در اواخر سال ۲۰۲۲ تبلیغات کلیکی بازاریابان روش جدیدی برای استفاده از … هوش مصنوعی.

ما روزانه از پلتفرم‌های هوش مصنوعی مانند موتورهای تبلیغاتی، ابزارهای مدیریت شخص ثالث و نرم‌افزارهای کپی‌رایتینگ استفاده می‌کنیم. هوش مصنوعی مولد با ابزارهایی مثل چت جی پی تی، می‌توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید بدون اینکه کنترل را به خاطر اتوماسیون از دست بدهید.

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه ChatGPT می‌تواند به شما کمک کند تا بازاریابی خود را بدون قربانی کردن استراتژی، اصالت و خلاقیت، بهبود ببخشید.

چت جی پی تی: نسخه پایه در مقابل نسخه پلاس

اگر هنوز وارد چت جی پی تی نشده‌اید، نگران نباشید!

برای شروع، به … بروید. وب‌سایت چت جی‌پی‌تی و حساب کاربری خود را بسازید. نسخه پایه رایگان است، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد دوره های آزمایشی یا محدودیت‌های توکن، به آزمایش بپردازید.

نسخه پولی چت جی پی تی پلاس مزایایی مانند زمان پاسخ سریع‌تر و دسترسی به جدیدترین مدل‌ها را ارائه می‌دهد، اما نسخه رایگان برای شروع و دیدن قابلیت‌های این ابزار کاملا کافی است.

بعد از ورود به حساب کاربری، یک کادر جستجو خواهید دید که می‌توانید متن موردنظر خود را در آن وارد کنید.

نحوه عملکرد درخواست‌های چت جی پی تی

چت جی پی تی می‌تواند فیلمنامه‌های کامل، هزاران تیتر یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی یک سال را تولید کند.

با این حال، می‌توانید کیفیت پاسخ‌ها (خروجی‌ها) را با تغییر کیفیت درخواست‌ها (ورودی‌ها) کنترل کنید.

  • درخواست ضعیفعنوان صفحه فرود من را بنویسید.
  • لطفا متن فارسی مورد نظر را برای ترجمه در پرانتز قرار دهید.عنوانی برای صفحه فرود من بنویس که محصولات مراقبت از پوست ارگانیک را به زنانی که به دنبال جایگزین‌های طبیعی هستند، معرفی کند.
  • ایده عالیعنوانی برای صفحه فرود من بنویسید که محصولات مراقبت از پوست ارگانیک را به زنانی که به دنبال جایگزین‌های طبیعی هستند، می‌فروشد و بر مزایای مواد کاملاً طبیعی و ضمانت رضایت برای مشتریان جدید تأکید می‌کند.
مشاهده این مطلب  چت جی پی تی برای ساخت لینک: راهنمایی اولیه

اولین درخواست کلی و فاقد هرگونه محتوا برای استفاده چت جی پی تی است. این مثال از اصل “زباله ورودی، زباله خروجی” پیروی می‌کند.

آخرین مثال اطلاعاتی مانند …

  • مشخصات محصول
  • ارزش پیشنهادی و مزایای کلیدی
  • عنصر برگشت ریسک
  • بازار هدف

این درخواست واضح، صریح و مشخص است و عنوان بسیار بهتری خواهد ساخت. ما در مورد درخواست‌های قدرتمندتر برای عناوین بیشتر صحبت خواهیم کرد، اما شما منظور را متوجه شدید.

اینجا 17 راهکار استراتژیک برای الهام گرفتن، کاهش بار کاری و بهبود نتایج شما.

با استفاده از چت جی پی تی، تبلیغات و دارایی های استراتژیک بسازید

ChatGPT برای خروجی‌های انبوه عالی است، اما همیشه پاسخ‌های استراتژیک‌ترین را نمی‌دهد. بیایید از ChatGPT بخواهیم تا همان نوع تفکر استراتژیک را برای تبلیغات شما که خودتان در مورد آنها استفاده می‌کنید، به کار بگیرد.

یک تست A/B قابل اجرا برای تبلیغات جستجوی واکنشگر (پاسخگو) طراحی کنید.

چه اتفاقی می‌افتد وقتی ما فقط درخواست تنوع تبلیغات نمی‌کنیم، بلکه در عین حال از روش‌شناسیِ پشت آن هم سوال می‌پرسیم؟

لطفاً متن داخل پرانتز را به من بدهید تا آن را به فارسی روان ترجمه کنم.

  • دو آگهی گوگل در قالب RSA (با استفاده از عناوین و توضیحات متعدد) برای آزمایش A/B برای “خدمات HVAC خانم Hvac” ایجاد کنید. توضیح دهید چرا این آگهی ها برای تست مناسب هستند.

در اینجا، ChatGPT توضیح بسیار خوبی درباره مزایای این تست ارائه کرد: تبلیغ اول بر ارائه خدمات قابل اطمینان و کارآمد تمرکز دارد، در حالی که تبلیغ دوم بر صرفه‌جویی در هزینه و راندمان انرژی تمرکز دارد.

البته که این هدف را با تعداد کاراکتر (که اغلب این اتفاق نمی‌افتد) یا تعداد خطوط توضیحات، نزدیک نشد، اما این ها با توجه به اینکه بخش عمده کار انجام شده، تغییرات آسانی هستند.

مثال دیگری را بررسی کنیم.

ایده های خلاقانه برای تبلیغات نمایشی واکنشگرا

در این درخواست، من به دنبال ایده های خلاقانه برای تبلیغات پر از تصویر هستم.

مشاهده این مطلب  گوگل در حال مرگ تدریجی و دردناک است

(راهنما 2)

  • من باید برای کمپین تبلیغاتی گوگل، چند بنر تبلیغاتی با نمایش واکنش‌گرا طراحی کنم. لطفا برای پاستی گوسفندی بدون گوشت با حضور پل مک‌کارتنی به عنوان سخنگو، تصاویر، تیترها و توضیحات پیشنهاد بدید. استفاده از جناس‌های لری قابل قبول است.

چت جی پی تی نه تنها ایده‌های جذابی برای عکس‌های محصول و کپی‌های تبلیغاتی پیشنهاد داد، بلکه این جمله را هم ارائه کرد: “راه گیاه‌خواری برای زندگی و لذت بردن از پای.”

آفرین، چت‌جی‌پی‌تی. آفرین.

صفحات فرود خود را بهینه سازی کنید

آیا شما یک بازاریاب جستجوی پولی هستید که صفحه فرود نمی‌سازید؟ اگر چنین است، احتمالاً در ارائه بازخورد در مورد آن‌ها – حتی اگر صفحات روی عملکرد تبلیغات شما تأثیر منفی بگذارند – احساس ناآرامی می‌کنید.

با استفاده از این راهنماها، پیشنهادهای هوشمندانه برای محتوای بلندمدت (LP) را شناسایی کنید و با اطمینان آنها را به اشتراک بگذارید.

(راهنما ۳)

  • یک شخص از این صفحه چه کاری می‌تواند انجام دهد و چرا ممکن است بخواهد این کار را انجام دهد؟

این یک روش سریع و ساده برای ارزیابی مناسب بودن محتوای صفحه و فراخوان عمل برای مخاطبان شماست.

راهنمایی 4

  • عنوانی برای [آدرس صفحه فرود] بنویسید که [ارزش پیشنهادی منحصر به فرد] را توضیح دهد و عبارت [عبارت کلیدی] را شامل شود.

بسیاری از تیترهای صفحه فرود هنوز جذاب هستند نه واضح. از این راهنما برای ایجاد دنباله‌ای از پیام‌های هماهنگ‌تر و محتوای قوی‌تر در بالای صفحه استفاده کنید.

اندرو یِدِیلین، بنیانگذار وبسایت “تست شده”، پیشنهاد می‌دهد از این دستورالعمل برای استفاده از چت جی پی تی برای خلق ایده‌هایی طبیعی و روان برای عناوین و تیترها استفاده کنید:

پنج

  • تو [شرح مشتری ایده‌آل] هستی. ده تا جمله بگو که توصیف کنه از [دسته محصول] چی می‌خوای. از زبان روزمره استفاده کن. جوابت باید با “من می‌خوام” شروع بشه و بعد ده تا جمله به صورت لیست بنویس.

یدلین یک مثال ورودی را به اشتراک می گذارد.

مشاهده این مطلب  هوش مصنوعی در خدمت یوتیوبرها: معرفی ۸ ابزار شگفت‌انگیز برای تولید ویدیوهای حرفه‌ای

من می‌خواهم:* یک سیستم که به من کمک کند تا به راحتی همه چیز را درباره مشتریان و تعاملات‌مان با آن‌ها ردیابی کنم. * یک سیستم که به من نشان دهد هر کدام از تیم فروش چه کار می‌کنند و چقدر پیشرفت داشتند. * یک سیستم که به من کمک کند تا تلاش‌های بازاریابی و فروش را هماهنگ کنم. * یک سیستم که به من امکان دهد تا فعالیت تیم فروش را به راحتی تحلیل کنم و در صورت نیاز تغییر استراتژی بدهم. * یک سیستم که به من نشان دهد کدام مشتریان بالقوه ارزشمندتر هستند و زمانم را صرف آنها کنم. * یک سیستم که به من کمک کند تا به طور موثر و به موقع با مشتریان تعامل داشته باشم. * یک سیستم که به من کمک کند تا به طور موثر با مشتریان ارتباط برقرار کنم و از طریق ایمیل، تلفن و سایر کانال‌ها دنبالشان کنم. * یک سیستم که به من کمک کند تا به طور منظم گزارش‌های پیشرفت کار تیم فروش را به دست بیاورم. * یک سیستم که به من کمک کند تا سطح رضایت مشتریان را بالا ببرم. * یک سیستم که به من کمک کند تا به اهداف فروش‌مان برسیم.

با این راهنما، می‌توانید به خواسته‌های خاص مشتریان بالقوه مانند “می‌خواهم تمام فعالیت‌های فروش خود را در یک مکان ببینم تا هیچ چیزی از قلم نیفتد” دسترسی داشته باشید که می‌توانید به راحتی آن را به یک تیتر طبیعی و خوانا تبدیل کنید.

ما به درخواست‌های مربوط به RSA، RDA و صفحات فرود پرداختیم. شما می‌توانید مهارت‌های خود در استفاده از ChatGPT را با بهره‌گیری از آن برای توسعه متن تبلیغات، اسکریپت‌های تبلیغات یوتیوب و قلاب‌های تبلیغاتی، فیدهای محصول و سایر دارایی‌ها ارتقا دهید.

از ChatGPT برای پژوهش و برنامه‌ریزی با کمک هوش مصنوعی استفاده کنید

آیا تا به حال از مشتری خواسته‌اید مزایای کلیدی‌اش را بگوید و او پاسخ داده “ما 30 سال است که در این کار هستیم.« و »محصولات ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند.(نه؟ فقط من؟)

مشاهده این مطلب  ۶ راه برای استفاده از ChatGPT در بازاریابی آمازون

به هر حال، به دست آوردن اطلاعات در مورد مشتریان و رقبای آنها بسیار سریعتر شده است.

تجزیه و تحلیل SWOT شرکت خودتان را انجام دهید

با استفاده از این راهنما، نگاهی عینی به نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای شرکت خود داشته باشید.

راهنمایی ششم

  • «یک تحلیل SWOT برای محصولات قدرت EGO بنویسید.»

ChatGPT یک تحلیل SWOT درست و دقیق ارائه داد. من لیست را برداشتم و آن را در یک قالب آماده در Canva چسباندم و در عرض پنج دقیقه، یک خروجی حرفه ای و آماده تحویل داشتم.

برنامه ریزی تبلیغات نمایشی

پیشنهاد 7

  • اگر قرار بود برای Impossible Foods در شبکه نمایش گوگل تبلیغات ایجاد کنم، چه نوع سایت‌ها و کانال‌هایی را باید هدف قرار می‌دادم؟

برخی از ایده‌هایی که ارائه شد قابل قبول‌اند، اما بعضی دیگر اگر در برنامه‌ی رسانه‌ای‌تان قرار بگیرند، دردسر ساز خواهند شد.

اما کاهش لیست ده تایی به چند ایده ی محکم خیلی سریعتر از شروع کردن از صفر است.

تحقیق رقیب

هشتم

  • لیست رقبای [نام شرکت شما] و تخمین هزینه ماهانه‌ی آنها برای جستجوی پولی را تهیه کنید.

این درخواست لطفاً از سوی آلبرت ساملیت در ادیتور تبلیغات PPC است. من هرگز نتوانستم این درخواست را به بازگرداندن یک مقدار وادار کنم، اما ساملیت آن را به اشتراک می‌گذارد. نتایج اینجا .

حتی بدون داشتن اطلاعات مالی خاص، می توانید از ChatGPT برای پر کردن جزئیات درباره رقابتتان استفاده کنید.

راهنمایی ۹

  • لطفا فهرستی از رقبای clickup.com تهیه کنید. نام شرکت، محل دفتر مرکزی، اندازه شرکت (کوچک، متوسط یا بزرگ) و اینکه رقیب مستقیم یا غیرمستقیم هستند را ذکر کنید. لطفا نتایج را در قالب جدول ارائه دهید.

اطلاعات حراج را تقویت کنید

در درخواست قبلی از چت جی پی تی خواستیم فهرستی از رقبای ما را ارائه دهد. اما اگر بخواهیم اطلاعات رقابتی برای لیست “بینش‌های حراج” خودمان داشته باشیم چه؟

می‌توانید از ChatGPT مستقیم در Sheets برای ساده‌سازی داده‌های خود استفاده کنید. کلید API و افزونه جی‌پی‌تی برای صفحات و اسناد .

مشاهده این مطلب  نحوه ساخت تصاویر و محتوای بصری با هوش مصنوعی مولد

این درخواست از جیمز هبدون (شریک تجاری من در Paid Search Magic) است و جزئیات “Auction Insights” را با اطلاعات “ChatGPT” ترکیب می‌کند تا اطلاعات تجمیعی کسب‌وکار را به این شکل برگرداند:

پرومپت 10

این فرمول‌ها هستند که باید در ستون‌های خود وارد کنید تا صفحه بالا را ایجاد کنید

ستونفرمول ها

نام تجاری این دامنه چیست؟ آیا آنها رقیب مستقیم، رقیب غیر مستقیم یا رقیب نیستند؟ محل دفتر مرکزی آنها کجاست؟ آنها یک شرکت کوچک، متوسط یا بزرگ هستند؟

ما هنوز حتی به سطح اولیه استفاده از ChatGPT در تحقیق و برنامه‌ریزی نرسیده‌ایم.

تحقیق کلمات کلیدی، ساخت کمپین، نیازها و نقاط ضعف بازار هدف – هیچ محدودیتی برای کمک هوش مصنوعی در این زمینه وجود ندارد.

بینش ها و تحلیل گزارشات عمیق تری را به دست آورید

می‌توانید هوش مصنوعی را طوری تنظیم کنید که مستقیماً عملکرد موتور را ارزیابی کند. با این حال، هنگام توصیف نتایج در رابط چت، می‌توانید زمینه و پیش‌زمینه‌هایی ارائه دهید که منجر به توصیه‌های آگاهانه‌تر می‌شوند و در این فرآیند، مهارت‌های تفکر انتقادی خود را توسعه می‌دهید.

بررسی تغییر عملکرد

وقتی عملکرد به طور چشمگیری تغییر می‌کند، مردم می‌خواهند بدانند “چرا”. از ChatGPT کمک بگیرید تا دلیل آن را بررسی کنید.

مطالبه یازدهم

  • “تبدیل‌هایم از ترافیک پولی ماهانه ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است. چه معیارها و ابعادی را باید بررسی کنم تا علت را بیابم؟”

خلاصه یک آزمایش یا گزارش را تولید کنید

ترجمه نتایج آزمایش به صورت پاراگراف می‌تواند کاری دشوار باشد.

راهنمایی دوازدهم

  • شما در حال مستند سازی آزمایشی برای یک کانال هستید که در آن فرضیه خودتان را مبنی بر اینکه با [آزمایش X] به [نتیجه مطلوب] خواهید رسید، آزمایش کردید. اینها نتایج [درج نتایج آزمایش] بودند. برای من یک خلاصه آزمایش بنویسید که به این سوال پاسخ دهد، “مهم ترین برداشت ها از این آزمایش چیست؟”
مشاهده این مطلب  نگران نباش. هوش مصنوعی را دوست داشته باش. اما مطمئن شو که چگونگی کارکرد آن را می‌دانی.

جیم فلینت، بنیانگذار و رئیس Local Search، یک فایل PDF از گزارش استاندارد خود را به همراه این درخواست به ChatGPT می‌دهد.

پرامپت ۱۳

  • داده‌ها را با سه نکته کلیدی و مختصر برای اشتراک گذاری با مدیران در قالب یک ایمیل کوتاه تحلیل کنید. از اعداد استفاده کنید.

فرضیه های خود را به چالش بکشید

از تفکر تنبل دور بمانید! اگر در نتیجه گیری از داده ها به مشکل برمی خورید، قبل از ارائه یافته های خود به ذینفعان، از چت جی پی تی برای کمک به تفکر خود استفاده کنید.

پیشنهاد چهاردهم

  • «ممکن است مشتری من چگونه به این نتیجه من که افت عملکرد جستجوی پولی ماهانه به دلیل فصلی بودن است، ایراد بگیرد؟»

چت‌جی‌پی‌تی اینجا اجازه نمی‌دهد سوال من به راحتی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و گزارش من مطمئناً بهتر خواهد بود.

به طور پیش فرض، ChatGPT سعی می‌کند به شما پاسخی بدهد که فکر می‌کند می‌خواهید، صرف نظر از اینکه درست، دقیق یا مفید باشد.

همچنین می‌توانید از ChatGPT سوال بپرسید. سوالات نقض کننده چالش کردن فرضیه ها و به دست آوردن بینش های عمیق تر

یادتونه اون معما درباره دو در تو فیلم لابیرنت؟ یک نگهبان همیشه دروغ می‌گفت و دیگری همیشه راست می‌گفت. سارا با این سوال که کدوم نگهبان دروغ نمی‌گه، معما رو حل کرد.

می‌توانید با پرسیدن سوالات تایید نشده از ChatGPT، بینش‌های عالی دریافت کنید.

گام پانزدهم (پس از وارد کردن ایده‌های اولیه)

  • این چه طور ممکنه شکست بخوره؟
  • چی رو از قلم انداخته ام؟
  • نقطه کورها کجایند؟

دفعه بعد که برای پیدا کردن داستان پشت داده‌هایتان با مشکل مواجه شدید، از ChatGPT برای دریافت ایده‌های جدید در مورد نحوه انجام تحلیل خودتان مشورت کنید.

مهارت های مدیریت مشتریانتان را ارتقا دهید.

اگر شما «مردان دیوانه» را تماشا کرده باشید، می‌دانید که مدیریت یک حساب و مدیریت یک مشتری دو مهارت کاملاً متفاوت هستند. در اینجا چند راهنمایی برای برطرف کردن این فاصله و راضی نگه داشتن مشتریانتان آورده شده است.

مشاهده این مطلب  رشد هوش مصنوعی در گوگل

درخواستی برای بودجه

آیا در پرداخت حق اشتراک خود به مشکل برخورده اید؟ قبل از پایان ماه، حساب خود را غیرفعال نکنید.

دستورالعمل شانزدهم

  • ایمیل کوتاهی به مشتری بنویسید و از او بخواهید ۱۵۰۰۰ دلار بودجه اضافی برای افزایش حجم لید در زیر CPA هدف اختصاص دهد.

چت‌جی‌پی‌تی برای افزایش بودجه استدلال قانع‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. اما اینکه آیا موفق می‌شود یا نه به نحوه دریافت آن توسط تصمیم‌گیرنده بستگی دارد و چت‌جی‌پی‌تی می‌تواند در این زمینه نیز کمک کند.

ارتباط را با توجه به نوع شخصیت شخصی سازی کنید.

این درخواست بر اساس مثال قبلی است، اما با اضافه کردن پروفایل شخصیتی، آن را جذاب‌تر می‌کند.

پرومپت ۱۷

  • با استفاده از پروفایل دیسک، یک ایمیل برای شخصیت غالب و یک ایمیل دیگر برای شخصیت پایدار بنویسید.

چت جی پی تی با تغییر هر ایمیل، پاسخ جدیدی تولید کرد که نکاتی را در نظر می‌گرفت که برای مشتری مهم بودند.

(برای شخصیت غالب، ایمیل را با لحنی بسیار قاطعانه به پایان می رساند)

به شما پیشنهاد می‌کنم که سریع عمل کنید، چنین فرصت‌هایی به ندرت پیش می‌آید. من خوشحال می‌شوم که جزئیات را با شما در میان بگذارم و اطلاعات بیشتری ارائه دهم. بیایید این اتفاق را رقم بزنیم.

در حالی که شخصیت آرام به یک فراخوان برای ایجاد رابطه نیاز دارد:

من خوشحال می‌شوم جزئیات را با شما در میان بگذارم و اطلاعات بیشتری ارائه دهم. آیا امکانش هست در اواخر این هفته برای صحبت تلفنی وقت بگذاریم؟

مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دهید و با کمک هوش مصنوعی، درک و موافقت ذینفعان با پیشنهاداتتان را آسان‌تر کنید.

بیشترین بهره را از ChatGPT ببرید

این موضوع بسیاری از بحث‌ها بوده، اما به وضوح ChatGPT فقط یک هیاهو نیست.

با ChatGPT مانند یک کارآموز باهوش رفتار کنید: آماده باشید که زمان زیادی را صرف بررسی کارش کنید و انتظار خطا داشته باشید، اما پتانسیلش را دست کم نگیرید. این تازه آغاز راه است.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

رشد هوش مصنوعی در گوگل

رشد هوش مصنوعی در گوگل

موج نوین در جست‌وجوی گوگل با هوش مصنوعی در جدیدترین گزارش مالی سه‌ماهه اول ۲۰۲۵، شرکت آلفابت – شرکت مادر...
گوگل و آینده هوش مصنوعی

گوگل و آینده هوش مصنوعی | آیا ساندار پیچای هنوز بازی را در دست دارد؟

طرح پرسش کلیدی: آیا گوگل همچنان رهبر آینده است یا باید جای خود را به چت‌جی‌پی‌تی بدهد؟ مروری کوتاه بر...
بهینه‌ سازی هوش مصنوعی عاملی

بهینه‌ سازی هوش مصنوعی عاملی (AAIO): چیست، چگونه کار می‌کند، چرا اهمیت دارد و چگونه باید با آن مواجه شد

ظهور سامانه‌های هوش مصنوعی عاملی (Agentic AI) که می‌توانند به‌صورت مستقل تعاملات دیجیتال را آغاز کنند،...
۵ ترند حیاتی سئو در سال ۲۰۲۵

۵ ترند حیاتی سئو در سال ۲۰۲۵ و راهکار های سازگاری با آن‌ ها

تحول در راه است. اما جای نگرانی نیست. داده‌های موجود به ما کمک می‌کنند ترندهای آینده سئو را شناسایی و...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
مقایسه عامل‌های هوش مصنوعی و جریان‌های کاری هوشمند

مقایسه عامل‌های هوش مصنوعی و جریان‌های کاری هوشمند: کدام‌یک برای سازمان شما مناسب‌تر است؟

چرا شناخت تفاوت‌ها مهم است؟ در ماه‌های اخیر، اگر نگاهی به بحث‌ها و مقالات مربوط به هوش مصنوعی بیندازید،...
نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

دنیای تولید محتوا با سرعتی باورنکردنی در حال تغییر است و هوش مصنوعی یکی از بازیگران اصلی این تحول شده...
geo-llmo-aeo-vs-seo

‌GEO، LLMO، AEO؛ همه‌ شون فقط نسخه‌ ای از سئو هستند!

در سال‌های اخیر، اصطلاحات جدیدی مثل GEO (بهینه‌سازی موتورهای تولیدکننده محتوا)، LLMO (بهینه‌سازی برای...
ابزارهای AI که ویدیوهای یوتیوب شما را حرفه‌ای‌تر از همیشه می‌کنند!

هوش مصنوعی در خدمت یوتیوبرها: معرفی ۸ ابزار شگفت‌انگیز برای تولید ویدیوهای حرفه‌ای

با رشد فزاینده‌ی محتوای ویدیویی در فضای دیجیتال، نیاز به تولید سریع، حرفه‌ای و مقرون‌به‌صرفه بیش از هر...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070