09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

راهنمای سئو برای API ChatGPT

آنچه در این مقاله می خوانید:

چت جی پی تی اعلام شد راه اندازی API (GPT 3.5 Turbo) در تاریخ اول مارس.

من به … خوشبین هستم مفید بودن ChatGPT برای چندین ( تابع‌های مختلف مرتبط با سئو ) تحقیق کلمات کلیدی لطفاً متنی که می‌خواهید ترجمه شود را در پرانتز قرار دهید تا بتوانم آن را به فارسی روان ترجمه کنم. سئو محلی لطفاً متن داخل پرانتز را برای من بنویسید تا آن را به فارسی روان ترجمه کنم. و ساخت لینک با وجود اینکه زمان زیادی رو با چت‌جی‌پی‌تی سپری کردم، از محدودیت‌های اون هم به شدت آگاهم.

اگرچه این رابط برنامه نویسی (API) به عنوان یک راه‌حل کامل عمل نمی‌کند (و رابط کاربری وب برای برخی از وظایف در واقع بسیار بهتر است)، اما می‌تواند به رفع برخی از کمبودهای رابط کاربری وب کمک کند.

این مقاله به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از API چت‌جی‌پی‌تی به طور کامل برای اهداف خاص سئو استفاده کنید.

نحوه استفاده از API چت جی پی تی

برای استفاده از API چت‌جی‌پی‌تی، ابتدا باید به این API دسترسی داشته باشید. شرکت OpenAI که مالک چت‌جی‌پی‌تی است، دارای مستندات برای استفاده از API

اگر می‌خواهید در مورد ساختن یک ابزار یا تعامل مستقیم با API اطلاعات بیشتری کسب کنید، یک راهنمای گام به گام خوب هم وجود دارد. اینجا .

همچنین می‌توانید از AppsScript برای پرس‌وجو از API ChatGPT در Google Sheets استفاده کنید که در این قسمت گام به گام آن را شرح می‌دهیم.

صرف نظر از رویکرد شما، ابتدا باید یک کلید API دریافت کنید.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

دریافت کلید API ChatGPT

پس از ساخت حساب کاربری در OpenAI، می‌توانید کلید API خود را (با …) با مراجعه به این لینک در زمان ورود به حساب کاربری یا کلیکمشاهده کلیدهای APIدر منوی کشویی پروفایل

سپس کلیک کنیدکلید مخفی جدید بساز

کلید API که ایجاد کردید را کپی کنید.

اتصال API چت‌جی‌پی‌تی به گوگل‌شیت

یک روش ساده برای اتصال ChatGPT به Google Sheets وجود دارد. کیت منت

ابتدا یک صفحه گسترده جدید در گوگل ایجاد کنید، سپس روی …افزونه‌هاو اسکریپت برنامه را انتخاب کنید

سپس کد زیر را (با جایگزینی کلید API خود به جای … ) دکلید API شما لبخند

کلید مخفی کلید API شماحداکثر تعداد نشانه‌ها ۸۰۰ است و درجه حرارت ۰.۹ است.

در اسکریپت برنامه، روی «ذخیره» کلیک کنید.

سپس می‌توانید از فرمت تابع زیر برای اعمال یک درخواست به یک سلول استفاده کنید:

همانطور که منت در مقاله‌اش اشاره می‌کند، می‌توانید به یک سلول ارجاع دهید اگر می‌خواهید چندین سلول از اعلان‌هایی استفاده کنند که به یک سلول (مثل عنوان یا موضوع یک پست وبلاگ) ارجاع داده می‌شود.

در مثالی که بالا ارائه شد، از اعلان‌های ساده‌ای مشابه تصویر استفاده کردم و سپس یک پاراگراف دوم برای این موضوع ایجاد کردم. (به زودی، به بررسی کاربردهای خاص‌تر این API خواهیم پرداخت.)

قیمت API چت جی پی تی

قبل از اینکه از API چت‌جی‌پی‌تی برای کارهای سئو استفاده کنید، درک قیمت آن ضروری است.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

هزینه API مدل زبان GPT-3.5-turbo (API چت جی‌پی‌تی) معادل 0.002 دلار به ازای هر هزار توکن است که ده برابر ارزان‌تر از API موجود GPT-3.5 است.

برای اینکه بهتر بفهمید قیمت نهایی چطور محاسبه می شود، باید نحوه کار توکن‌ها را بدانید.

توکن‌های API چت جی پی تی

(اوپن ای آی) توضیح واضح و کامل و یک کمک رایگان ابزار تجزیه کننده برای اینکه بتوانید تعداد نشانه‌ها (توکن‌ها) در یک متن خاص را تعیین کنید و همچنین نحوه تفکیک متن را دریابید (در صورتی که نیاز به کاهش تعداد نشانه‌ها برای یک درخواست یا پاسخ داشته باشید).

چند نکته کلیدی که باید در نظر داشته باشید:

  • به طور پیش فرض، این API می‌تواند
  • توکن ها نشان دهنده میزان متن شما هستند (علامت و پاسخ) این یک عامل کلیدی است، چون استفاده از اعلان‌های طولانی‌تر می‌تواند خروجی پاسخ شما را کوتاه‌تر کند.
  • متن به نشانه‌ها تبدیل شده و تقریباً هر نشانه در انگلیسی ۴ کاراکتر است.

(اوپن‌ای‌آی همچنین این تجزیه مفید از نحوه محاسبه نشانه‌ها از متن را ارائه کرده است:)

یا

  • حدود ۱۵۰۰ کلمه، تقریباً برابر با ۲۰۴۸ توکن.

(برای درک بهتر نحوه‌ی چیدمان نشانه‌ها، این را در نظر بگیرید:)

  • در جمله “تو صد درصد شوت‌هایی رو که نمیزنی از دست میدی”، که از وین گرتسکی هست، ۱۱ لغت وجود داره.
  • (اوپن‌ای‌آی) منشور
  • متن کامل اعلامیه استقلال آمریکا، شامل ۱۶۹۵ کلمه است.

بنابراین اگر از یک درخواست کوتاه برای تولید یک مقاله 1500 کلمه‌ای استفاده می‌کردید، هزینه آن کمتر از نیم سنت می‌شد.

موارد استفاده خاص API برای سئو

این API می‌تواند در انجام بسیاری از وظایف مرتبط با سئو مشابه رابط کاربری وب ChatGPT کمک کند، اما این دو تفاوت‌های قابل توجهی دارند که برخی وظایف را برای یکی نسبت به دیگری مناسب‌تر می‌کند.

درک این موضوع به شما کمک می‌کند تا برای وظایف سئو کدام روش را انتخاب کنید.

طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح جهانی در شرکت یاسئومی انجام می شود و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود.

رابط برنامه‌نویسی چت جی‌پی‌تی در مقابل رابط وب

مهم‌ترین تفاوت‌ها عبارتند از:

وظایف مقیاس‌دار و انبوه

اگر می‌خواهید ChatGPT را با یک برنامه یا صفحه گسترده موجود ادغام کنید، باید از API استفاده کنید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید یک عملکرد خاص را روی چندین نمونه اعمال کنید (مثلاً تولید توضیحات متا برای چندین کلمه کلیدی)، API به کمک شما می‌آید.

تنظیم دقیق و رابطه بین اظهارات

در حال حاضر، API چت جی‌پی‌تی از تنظیم دقیق (Fine-tuning) پشتیبانی نمی‌کند. اگر از طریق API چندین درخواست (Prompt) ایجاد کنید، آن‌ها هیچ ارتباطی با هم نخواهند داشت.

شما می‌توانید یک پیام سیستم برای اعمال به چندین درخواست و پاسخ ایجاد کنید، اما OpenAI گفته است که این پیام‌ها معمولا توسط API gpt-3.5-turbo نادیده گرفته می‌شوند.

یعنی اگر وظیفه‌ای دارید که نیاز به چندین درخواست و حفظ زمینه کل گفتگو توسط ChatGPT دارد، باید از رابط کاربری وب استفاده کنید.

محدودیت کاراکتر

این API محدودیت توکن ۴۰۹۶ دارد که معادل تقریباً ۱۶۳۸۴ کاراکتر در هر تعامل برای هر**متن درخواست و پاسخ**متاسفم، متوجه نشدم! لطفاً آنچه را که در پرانتز نوشته‌اید به طور کامل به من بگویید. ????

حداکثر تعداد کاراکترهایی که می‌توان در رابط وب استفاده کرد، ممکن است متفاوت باشد، اما معمولاً حداکثر ۲,۰۴۸ کاراکتر برای هر دستور و پاسخ، یا ۴,۰۹۶ کاراکتر برای هر دو در مجموع محدود است.

بنابراین، برای کارهایی که نیاز به راهنمایی‌های گسترده تر یا پاسخ‌های بزرگتر دارند، API انتخاب بهتری خواهد بود.

همچنین گزینه‌های بیشتری برای ساختار دهی به درخواست‌ها و وظایف به گونه‌ای وجود دارد که اگر از کد استفاده می‌کنید به شما خروجی طولانی‌تر و ترکیبی می‌دهد، نه چیزهایی مثل ادغام با گوگل شیت.

قیمت گذاری

دوباره، قیمت API بر اساس استفاده تعیین می‌شود (و شامل یک دوره آزمایشی رایگان با ۱۸ دلار اعتبار است) و رابط کاربری وب در حال حاضر نسخه رایگان و نسخه پولی ۲۰ دلاری در ماه را ارائه می‌دهد.

مثال‌هایی از راهنمایی‌های API ChatGPT

بیایید به موارد استفاده‌ی خاص نگاهی بیندازیم که در آن‌ها استفاده از API به جای رابط وب ترجیح داده می‌شود.

عنوان‌بندی و متا توضیحات

یک کاربرد واضح برای این API این است که از ChatGPT برای تولید عناوین یا توضیحات متا به صورت انبوه استفاده شود.

(می‌توانید از دستورات مشابهی که در رابط وب کار می‌کند، استفاده کنید. اما اگر ساختار آنها را به درستی تنظیم کنید و صفحه گسترده خود را به درستی بچینید، می‌توانید از اولین دستور استفاده کنید و سپس آن را به سرعت برای چندین URL یا کلمات کلیدی اعمال کنید.)

توجه داشته باشید که طرح رایگان به طور خاص محدودیت نرخ دارد، بنابراین ممکن است خطاهایی وجود داشته باشد که در آن سلول ها به دلیل زمان‌بندی‌شان توقف می‌کنند، در این صورت باید آنها را حذف و دوباره جایگذاری کنید.

و همانطور که همیشه به یاد داشته باشید که:

  • چت جی پی تی نمی تواند در وب جستجو کند، بنابراین یا از دانش قبلی خود از یک URL در دوره آموزش استفاده می کند یا با توجه به کلمات موجود در URL، حدس می زند و پیشنهادات خود را ارائه می دهد.
  • خروجی ChatGPT اغلب می‌تواند نادرست یا گمراه‌کننده باشد و نیاز به ویرایش دارد.

(از همین قالب برای تگ‌های عنوان هم می‌توان استفاده کرد. (به زودی مقاله‌ای منتشر خواهم کرد که به طور اختصاصی به استفاده از ChatGPT برای تولید و به‌روزرسانی تگ‌های عنوان می‌پردازد.))

مطالب و پست‌های مفصل‌تر

می‌توانید از رابط وب چت‌جی‌پی‌تی برای ساخت بخش‌هایی از محتوا و طرح کلی به راحتی استفاده کنید.

اما اگر بخواهید مقاله‌ای طولانی‌تر بنویسید یا مجموعه‌ای از طرح‌ها با موضوعات مختلف ایجاد کنید، کار با آن می‌تواند دشوار و دست و پا گیر باشد.

این رابط برنامه‌نویسی برای این وظایف روان‌تر است.

ابتدا می‌توانید نوشته خود را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید. سپس این بخش‌ها را کنار هم بچینید و موضوع خود را در پایین قرار دهید.

در عوض، می‌توانید از ChatGPT بخواهید چند طرح اولیه تولید کند و سپس نویسنده (یا نویسندگانی) آنها را تکمیل کنند.

سپس، می‌توانستید از API بخواهید که محتوا را بخش به بخش بنویسد.

(می‌توانید این راهنماها را یکی یکی در طرح کلی وارد کنید (با تغییر هر راهنما برای بخش مناسب)، سپس همان فرمول‌ها را در چندین طرح کلی کپی کنید و مقدار زیادی متن خاص مربوط به زیربخش‌های هر پست ایجاد کنید.)

تجربه من نشان می‌دهد که این کار به شما کمک می‌کند از محدودیت‌های توکن دور بمانید و حتی درخواست‌های ساده مثل نمونه بالا را به همراه ایجاد طرح کلی توسط ChatGPT، می‌تواند محتوایی بهتر از درخواست مستقیم از ابزار برای «نوشتن یک پست وبلاگ» تولید کند.

علاوه بر این، می‌توانید کیفیت محتوا را با انجام کارهایی مانند:

  • از این عبارت در متن استفاده کند (یا برای قرار دادن آن در صفحه یا اضافه کردن پیوندهای داخلی برای آن عبارت)
  • (به آن آمار یا نقل قول هایی بدهید تا در بخش‌های خاصی از پست قرار بگیرند. (این موضوع، به ویژه اگر موضوعی دارید که به تاکتیک‌ها و آمار به‌روز نیاز دارد، مفید است، با توجه به اینکه GPT-3 بر روی داده‌های جدید آموزش ندیده است.))
  • دستورات خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که خروجی با لحن و قالبی که می‌خواهید (توضیحات بیشتر در ادامه) تولید شود.

و همانطور که همیشه، ویرایش انسانی اضافه کنید.

سوالات متداول

این API می‌تواند در چندین عملکرد مرتبط با سوالات متداول (FAQ) به شما کمک کند.

ابتدا، می‌توانید لیستی از سوالات متداول (FAQ) برای یک پست وبلاگ ایجاد کنید.

سپس می‌توانید از API چت‌جی‌پی‌تی برای پاسخ دادن به این سوالات استفاده کنید (توجه: در مورد کیفیت و صحت خروجی احتیاط کنید).

ساختار

همچنین می‌توانید از ChatGPT برای ساختن طرحواره‌های مختلف در چندین صفحه استفاده کنید.

در این حالت، می‌توانیم شمای سوالات متداول را به سوالات متداولی که برای ما ایجاد کرده است، اعمال کنیم.

محتوا را به HTML تبدیل کن

یکی از کاربردهای جالب ChatGPT، تبدیل متن به HTML است.

ابتدا، پست خود را از متن به HTML تبدیل کنیم:

چند نکته در اینجا قابل ذکر است:

  • همانطور که می‌بینید، سرتیترهای هر بخش در ابتدا با تگ پاراگراف فرمت شده بودند. من این مشکل را در prompt با اضافه کردن “سرتیتر بخش را به عنوان h2، و هر عنوان دیگر در این بخش را به عنوان h3 فرمت کنید” حل کردم.
  • من نتوانستم کل مطلب (که حدود 1100 کلمه بود) را در یک سلول برای تبدیل به HTML جمع کنم، بنابراین مجبور شدم آن را به بخش‌هایی تقسیم کنم و دستورالعمل‌های مشخصی را در هر سلول برای اطمینان از اینکه ChatGPT در هر سلول فرمت یک سند کامل HTML را اضافه نمی‌کند، وارد کردم.
  • ممکن است برخی از فرمت‌های نامناسب مثل نقل قول‌های غیرمنتظره در خروجی مشاهده کنید.

همانند تمام جنبه‌های ChatGPT، پیام‌های خود را به طور مداوم اصلاح کنید و همیشه خروجی را بررسی کنید.

حالا که پست ما به فرمت HTML آماده شده، می‌تونیم کارهای جالب و خلاقانه‌ای با لینک‌های داخلی انجام بدیم.

می‌توانیم به ChatGPT بگوییم که در هر کجای کد HTML که تولید کردیم، پیوندهای داخلی را از عبارات خاص به صفحات خاص اضافه کند.

اگر می‌خواستیم مجموعه‌ای از صفحات ایجاد کنیم، می‌توانستیم قوانین اختصاصی برای هر صفحه تعریف کنیم و آنها را روی کد HTML مربوطه اعمال کنیم.

به این ترتیب، هر چیزی که تولید می‌کنیم به شکلی که می‌خواهیم به هم مرتبط است، کد HTML آماده است و طرح واره سوالات متداول به طور مناسب اضافه می‌شود.

من سعی کردم قانونی بسازم که پیچیده‌تر بود و از ChatGPT خواستم عبارات را به لینک تبدیل کند. در اینجا آنچه به دستورالعمل خود اضافه کردم آمده است:

  • هر وقت کلمات «ساختن» و «خندیدن» را در کنار هم در جمله‌ای با حداکثر پنج کلمه دیدید، بین این دو کلمه و تمام کلمات بینشان به standupexperience.com/make-them-laugh لینک ایجاد کنید.

اینجا لینک اضافه شده است:

این چیزی نیست که من خواسته بودم و همچنین، همه موارد «استندآپ» را همانطور که خواسته بودم به هم ربط نداد.

باید دستورات خودم رو دقیق‌تر کنم و خروجی‌ها رو بررسی کنم.

قالب‌های ارتباط با مخاطبان

اگر به چندین مکان برای انتشار لینک یا پست مهمان مراجعه می‌کنید، می‌توانید از API ChatGPT برای ایجاد چندین الگوی تماس استفاده کنید.

اگر از الگوهای مختلفی استفاده می‌کنید، خلاقیت به خرج دهید و این اِشعار را روی مخاطبان مختلف پیاده کنید.

استفاده از رابط کاربری وب و API به طور همزمان (یعنی آوردن دستورات خودتان)

دو چیز درست است:

  • این رابط برنامه نویسی برای پروژه‌های بزرگ‌تر مناسب‌تر است و می‌تواند چندین دستور را به‌طور همزمان اجرا کند.
  • رابط کاربری وب اغلب در رسیدن به خروجی بهتر کارآمدتر است، زیرا شما می‌توانید با ChatGPT تعامل دو طرفه داشته باشید، زمینه را ارائه دهید، خروجی را مرور کنید، بازخورد بدهید و غیره.

یکی از راه‌های بهره‌مندی از مزایای هر دو دنیا این است که در رابط کاربری وب، درخواست خودتان را ایجاد کنید.و سپس آن را از طریق API برای چندین آیتم اعمال کن.

بیایید یک مثال خاص از این پست را بررسی کنیم. درخواست لینک داخلی من از طریق API جواب نداد. عیب یابی از طریق API دشوار است زیرا شما نمی‌توانید به ChatGPT بازخورد بدهید یا دلیل عدم موفقیت درخواست را بپرسید.

ورود، تولید اعلان از طریق وب!

روند معمول من در چت جی پی تی این است که:

  • بخش‌هایی از متن را ارائه بده.
  • درک مطلب را بررسی کنید.
  • خروجی را از نظر وجود خطا بررسی کنید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه، بازخورد بیشتری ارائه دهید.

برای اینکه این کار را با رعایت قوانین لینک داخلی انجام دهیم، با رابط کاربری وب شروع می کنیم تا prompt ChatGPT خود را پاکسازی کنیم.

ابتدا، می‌خواهم به چت جی‌پی‌تی مقداری زمینه بدهم. (به خاطر داشته باشید: چت جی‌پی‌تی در مورد API خودش اطلاعاتی ندارد!)

می‌خواهم اطلاعات مربوط به API را در اختیار ChatGPT قرار دهم، کد HTML اولیه را به اشتراک بگذارم، prompt ای که استفاده کردم را به اشتراک بگذارم، خروجی‌ای که دریافت کرده‌ام را به اشتراک بگذارم و سپس از ChatGPT بخواهم که مشکل را تشخیص دهد و prompt جدیدی برای من بنویسد.

ببینیم چی میشه

اگر شما پاسخگو نباشید، ChatGPT به طور مداوم شما را قطع خواهد کرد تا پاسخ ها و پیشنهادات (اغلب نامربوط) را ارائه دهد (مانند دانش‌آموزی مشتاق که درسش را نخوانده است).

من متن را از … کپی و چسباندم. این صفحه در چهار مورد، کد HTML که سعی در اضافه کردن لینک به آن داشتم، تابع کامل Sheets که استفاده کرده بودم و خروجی که دریافت کرده بودم.

بعدش، بالاخره مشکل رو با خروجی به اشتراک گذاشتم.

سپس چت‌جی‌پی‌تی درخواست من رو اصلاح کرد.

خب، در واقع درست نشد.

چت جی پی تی حتی اگر شما کمی عصبانی باشید، با نهایت ادب رفتار می کند و وقتی من درخواست را به آن دادم، آن را برای من تحلیل کرد.

پیشنهادات درباره اندازه HTML خوب هستند، اما هنوز با خطا مواجه می‌شدم:

این بار، درخواست درست عمل کرد!

برای حل مشکل تعداد بیش از حد نشانه‌ها، می‌توانم به اسکریپت برنامه‌ها رفته و آن عدد را تغییر دهم.

یا اینکه اگر از Sheets استفاده نمی کنم، احتمالا مشکلی پیش نمیاد (تا وقتی که به 4096 توکن برسم).

خلاقیت به خرج بدهید و راه حل پیدا کنید

کاربردهای سئو برای API چت‌جی‌پی‌تی فراتر از موارد ذکر شده در اینجا است.

اگر به دنبال راه‌هایی برای استفاده از این پلتفرم هستید و خلاقانه عمل می‌کنید، کاربردهای بیشتری مانند این‌ها پیدا خواهید کرد:

  • راه حل‌های برنامه‌نویسی می‌توانید از محدوده Google Sheets فراتر رفته و کاربردهای جذاب و مقیاس‌پذیری برای API ChatGPT پیدا کنید.
  • ترکیب چندین API فکر کنید که چگونه می‌توانید از API چت‌جی‌پی‌تی به همراه APIهایی مانند کنسول جستجوی گوگل، اهرف، سِم‌رش یا موارد مشابه استفاده کنید. چه مشکلاتی را می‌خواهید حل کنید؟
  • روند کارآمدتر یا بهتر به کارهایی که شما و تیم تان روزانه انجام می دهید، توجه کنید. آیا وظایفی وجود دارند که API چت جی پی تی می تواند به شما کمک کند تا آنها را به همان اندازه خوب، اما کارآمدتر انجام دهید، یا اینکه کیفیت کارتان را در انجام آنها ارتقا دهد؟

با توجه به (یا به دنبال) انتشار جی‌پی‌تی-۴ احتمالا فرصت‌های بیشتری برای بهره‌برداری از این پلتفرم به وجود خواهد آمد.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو دیگر بازی آسانی نیست... و هیچ‌وقت هم قرار نبود باشد.

سئو واقعی: ۱۷ سال حقیقت بی‌ پرده برای آن‌ هایی که هنوز در صفحهٔ سوم گوگل گیر کرده‌اند

۱. گوگل برای شما نیست، برای کاربر است. همیشه بوده بیایید از تلخ‌ترین حقیقت شروع کنیم:گوگل هیچ تعهدی به...
موقعیت یکسان لینک‌ ها در AI Overview

موقعیت یکسان لینک‌ ها در AI Overview؛ چالشی جدید برای تحلیل سئو، طراحی و توسعه سایت

شفاف‌سازی گوگل: همه لینک‌های AI Overview دارای یک «Position» واحد هستند در جدیدترین به‌روزرسانی از سوی...
گوگل، نگهبان دروازه یا مالک مسیر؟ | بررسی نقش AI Overview در آیندهٔ سئو و ترافیک وب

گوگل، نگهبان دروازه یا مالک مسیر؟ | تحلیل عمیق از استراتژی AI Overview و آینده ترافیک وب

گوگل، نگهبان دروازه یا مالک مسیر؟ وقتی هوش مصنوعی در جستجوی گوگل، به جای راهنما بودن، خودش مقصد می‌شود زمانی...
چگونه گوگل با کمک هوش مصنوعی جلوی کلاهبرداری‌ ها را می‌گیرد؟

چگونه گوگل با کمک هوش مصنوعی جلوی کلاهبرداری‌ ها را می‌گیرد؟

گوگل با کلاهبرداران چه می‌کند؟ بیایید واقع‌بین باشیم. اینترنت هرچقدر پیشرفت می‌کند، راه‌های فریب هم پیچیده‌تر...
پایان بازی قدیمی سئو؛ آغاز عصر محتوای واقعی و انسانی

پایان بازی قدیمی سئو؛ آغاز عصر محتوای واقعی و انسانی

مقدمه ما در آستانه یک تغییر بزرگ در فضای جستجو هستیم؛ تغییری که بسیاری از برندها هنوز از آن بی‌خبرند....
🔎 SSR یا CSR؟ گوگل بالاخره موضع خودش را اعلام کرد

رندر سمت سرور یا کلاینت

چرا این موضوع برای سئو مهم است؟ با پیشرفت وب و گسترش استفاده از فریم‌ورک‌هایی مثل React، Vue و Angular،...
چگونه محتوا را برای جستجوی هوش مصنوعی (AI) و مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) ساختار بندی کنیم

چگونه محتوا را برای جستجوی هوش مصنوعی (AI) و مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) ساختار بندی کنیم

در دنیای سئو، وقتی دربارهٔ نحوهٔ ساختاربندی محتوا برای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی صحبت می‌کنیم، معمولاً...
رشد هوش مصنوعی در گوگل

رشد هوش مصنوعی در گوگل

موج نوین در جست‌وجوی گوگل با هوش مصنوعی در جدیدترین گزارش مالی سه‌ماهه اول ۲۰۲۵، شرکت آلفابت – شرکت مادر...
گوگل و آینده هوش مصنوعی

گوگل و آینده هوش مصنوعی | آیا ساندار پیچای هنوز بازی را در دست دارد؟

طرح پرسش کلیدی: آیا گوگل همچنان رهبر آینده است یا باید جای خود را به چت‌جی‌پی‌تی بدهد؟ مروری کوتاه بر...
بهینه‌ سازی هوش مصنوعی عاملی

بهینه‌ سازی هوش مصنوعی عاملی (AAIO): چیست، چگونه کار می‌کند، چرا اهمیت دارد و چگونه باید با آن مواجه شد

ظهور سامانه‌های هوش مصنوعی عاملی (Agentic AI) که می‌توانند به‌صورت مستقل تعاملات دیجیتال را آغاز کنند،...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070