Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

استفاده از کالاهای تجاری برای بازاریابی کسب‌وکار شما

بررسی سریع تیترهای مقاله

همه چیز به خودکارهای ارزان و اسباب‌بازی‌های پلاستیکی ختم نمی‌شود؛ بازاریابی کالا می‌تواند راهی ارزشمند برای ارتباط با مشتریان، افزایش آگاهی از برند و رونق فروش باشد، همان‌طور که کیت هورستد توضیح می‌دهد.

در حالی که شرکت‌های بزرگ به خاطر دادن اسباب‌بازی و هدیه رایگان برای حفظ مشتریان خود شناخته شده‌اند نام تجاری در ذهن مشتریان، شرکت‌های کوچک نیز می‌توانند از تبلیغات با کالاهای تجاری سود ببرند. از کالاهای تجاری برند شده می‌توان برای رسیدن به اهداف خاصی مانند تشویق مردم به مراجعه به فروشگاه یا دفتر شما، یا افزایش آگاهی از محصول یا خدمات جدید استفاده کرد.

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید، هدف قابل سنجشی است. نتایج فوق‌العاده مثلاً می‌خواهید مشتریان ثبت‌نام کنند؟ خبرنامه شما و بیشتر با شما ارتباط برقرار کنم یا مشتریان جدید جذب کنم وبسایت شما و افزایش فروش آنلاین (؟”)چی؟

اهداف روشن

بازاریابی کالا شاید وقتی می‌خواهید هزینه‌ها را کنترل کنید، هزینه‌ای غیرضروری به نظر برسد، اما اگر … اهداف روشن و با انتخاب کالای مناسب برای مخاطبان هدف، می‌توانید بازگشت سرمایه ارزشمندی کسب کنید.

پرستون می‌گوید: «یک شرکت پوشاک کوهنوردی قطب‌نمایی تولید کرد که روی آن نوشته شده بود: «راهنمای شما به بهترین تامین‌کننده پوشاک». این کار، هم فکورانه است و هم وفاداری بین مشتری و برند را تقویت می‌کند.»

روش رایج دیگر، جلب توجه مشتریان با چیزی غیرمعمول اما مفید مانند نقشه یا زیرلیوانی تبلیغاتی است. پرستون توصیه می‌کند: «چیزی خلاقانه برای برانگیختن علاقه آنها انتخاب کنید.»

کالای شما پیامی درباره کسب‌و‌کارتان می‌رساند. پس اگر در حوزه خدمات مالی هستید می‌توانید با چیزی کاربردی، قابلیت اطمینان خود را نشان دهید و اگر در بخش تفریحی هستید، باید چیزی سرگرم‌کننده خلق کنید. مثلاً یک فروشگاه اجاره کارتینگ می‌تواند ماشین‌های مسابقه‌ای کوچک کوکی را توزیع کند.

هزینه و تولید

قبل از تصمیم‌گیری درباره نوع کالاهایی که باید تولید کنید، هزینه‌های مربوطه را بسنجید. وب‌سایت انجمن کالاهای تبلیغاتی بریتانیا جزئیات تامین‌کنندگان معتمد را در بر می‌گیرد.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

پریستون توصیه می‌کند که تأمین‌کننده‌ای خوب انتخاب کنید که از شما بازده سرمایه‌گذاری مورد نظرتان و پیامی که می‌خواهید کالایتان منتقل کند را بپرسد.

به خاطر داشته باشید که قدرشناسی از وفادارترین مشتریان با هدیه‌ای به‌دقت انتخاب‌شده، می‌تواند به اندازه‌ی (بقیه جمله در متن اصلی ناقص است و نمی‌توان آن را ترجمه کرد) کمپین تبلیغات آنلاین یا پست مستقیم که هر دو می‌توانند صدها پوند هزینه داشته باشند.

توزیع

هر چه کالا گران‌تر باشد، باید کمپین تبلیغاتی هدفمندتر باشد؛ یعنی آن را برای تعداد کمی از افراد ارسال کنید و نتایج را پیگیری کنید.

در نظر بگیرید که در جلسات، نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها یا … به مشتریان خود کالا بدهید. رویدادهای شبکه‌سازی توزیع رایگان محصولات به‌صورت حضوری به شما کمک می‌کند تا مخاطبان بالقوه واقعی برای کسب‌وکارتان را شناسایی کنید.

یا می‌توانید هدایایی را برای مشتریان ارزشمند خود که در پایگاه داده‌تان ثبت شده‌اند ارسال کنید، یا تعدادی از محصولات خود را روی پیشخوان بگذارید تا مشتریان بردارند، یا آن‌ها را به‌عنوان هدیه‌ای رایگان در بسته‌بندی محصولات خود قرار دهید. کسب‌وکارهای آنلاین دریافته‌اند که ارسال یک چیز کوچک اضافی می‌تواند در تشویق فروش مجدد و افزایش توصیه‌های دهان به دهان بسیار مؤثر باشد.

پریستون می‌گوید: «مقدار کمی از کالاها را امتحان کنید و با پرسیدن از مشتریان که از کجا شما را شناخته‌اند یا چرا تصمیم به عضویت در خبرنامه یا خرید محصول جدیدتان گرفته‌اند، ببینید کدام بهتر جواب می‌دهد. سپس از کالایی که بهترین بازده را دارد، بیشتر سفارش دهید.»

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *