Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

چگونگی تولید بروشورهای تبلیغاتی خودتان

بررسی سریع تیترهای مقاله

تراکت‌ها روشی هوشمندانه برای اطلاع‌رسانی درباره کسب‌وکار شما در منطقه هستند.ریچل میلر روش تهیه بروشورهای تبلیغاتی انگیزشی خودتان را توضیح می‌دهد تراکت‌ها و بروشورها روشی مقرون‌به‌صرفه برای اطلاع‌رسانی به افراد منطقه درباره کسب‌وکار شما هستند و می‌توانند نتایج چشمگیری داشته باشند. آن‌ها برای کسب‌وکارهای نوپا که می‌خواهند فعالیت خود را آغاز کنند ایده‌آل هستند و می‌توانند راهی عالی برای اطلاع‌رسانی پیشنهادات ویژه برای هر کسب‌وکاری باشند. مشتریان محلی .

نوشتن متن بازاریابی اثرگذار

قوانین نوشتن متن خوب، چه برای تبلیغات، چه ایمیل و چه بروشور، یکسان هستند.

  • رویکرد خود را برنامه‌ریزی کنید: مخاطب شما کیست؟ بازار هدف چه لحنی مناسب است و چه نتایجی را انتظار دارید؟
  • متن خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید تا خواندن و پیمایش آن آسان‌تر شود. نوشتن هم با این کار راحت‌تر می‌شود.
  • بر روی مزایا تمرکز کنید، نه فقط ویژگی‌ها. محصولات یا خدمات شما چگونه زندگی کسی را بهبود می‌بخشند؟ بر نیازهای مشتریان خود تمرکز کنید.
  • حروف را کامل بنویسید نقاط قوت منحصر به فرد چه چیزی شما را از بقیه متمایز می‌کند؟ این می‌تواند قیمت، تخصص، سرعت یا خدمات با کیفیت بالا باشد.
  • از رضایت مشتریان برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید – شامل نظرات مشتریان
  • مستقیماً با استفاده از کلمات «شما» و «شما» با مشتریان صحبت کنید.
  • تمام اطلاعات تماس کلیدی خود را شامل تلفن، ایمیل، وب‌سایت، آدرس و شناسه‌های شبکه‌های اجتماعی درج کنید.
  • آیا باغچه‌تان نیاز به بازسازی دارد؟ یا اینکه آیا برای معاینه فنی ماشینتان بیش از حد پول می‌دهید؟
  • با ارائه ضمانت بازگشت وجه یا دوره‌های آزمایشی، مشتریان جدید را مطمئن کنید تا از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند.
  • با حذف اصطلاحات تخصصی، کلیشه‌ها و حرف‌های اضافه، مطلب را تازه و پویا نگه دارید.

لحن صدای مناسب

در برقراری ارتباط با مشتریان، چه از طریق ایمیل، نامه، یا بروشور، باید به شیوه‌ی صحبت کردن خود دقت زیادی کنید. در ارتباط با مشتریان، چگونگی بیان مطلب به اندازه‌ی خودِ مطلب اهمیت دارد.

درایتون برد از شرکت دریتون برد تفاوت بین متن خوب و متن معمولی عمدتا در لحن آن است. البته، تعداد کمی از نویسندگان حتی اصول اولیه را می‌دانند، اما حتی اگر بدانند، اکثر آنها با نوعی شور و شوق سطحی می‌نویسند که در آن همه چیز «فوق‌العاده» و «هیجان‌انگیز» است. بنابراین، متن فاقد اعتبار است.

” کپی بسیار خوبی لحن گفتگو محور است و با توجه به متن تنظیم شده. پس متن خود را با صدای بلند بخوانید. آیا مثل حرف زدن یک نفر به نظر می‌رسد؟ باید اینطور باشد. اگر مثل متن‌های تبلیغاتی تکراری که رقبایتان استفاده می‌کنند به نظر می‌رسد، این خوب نیست.

نکته‌ی دیگر این است که زبان باید متناسب با نویسنده و مخاطب باشد.

ساده به نظر می‌رسد، اما انجامش آنقدرها هم آسان نیست. باید تلاش کنید.

فراخوان

هر محتوای بازاریابی باید فراخوانی برای اقدام داشته باشد تا مشتریان بالقوه را به انجام گام بعدی ترغیب کند. افزایش آگاهی خوب است، اما تبدیل این آگاهی به کسب‌وکار جدید نیز حیاتی است.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

تراکت روشی مناسبی برای تبلیغات است تخفیف یا حراج هر چیزی که مردم را ترغیب کند تلفن را بردارند، به وب‌سایت شما مراجعه کنند یا از محل کسب شما بازدید کنند. بسته به نوع کسب‌وکار شما، می‌توانید تخفیف، هدیه رایگان یا پیشنهاد ویژه‌ای ارائه دهید. باید محدودیت زمانی برای پیشنهادات تعیین کنید، بنابراین مطمئن شوید که بیش از نیازتان تراکت چاپ نمی‌کنید، زیرا تاریخ مصرف آن‌ها گذشته خواهد شد. با این حال، می‌توان به راحتی تغییرات جزئی در طرح تراکت‌ها ایجاد کرد تا نسخه‌های جدیدی در تاریخ‌های بعدی تولید شوند.

طراحی طرح بروشور شما

اولین قدم شما این است که مطمئن شوید که دارید یک بسته نرم‌افزاری که به شما امکان می‌دهد طراحی کنید با کلمات و تصاویر. بسیاری از نرم‌افزارهای رایج تجاری، از جمله ورد، پاورپوینت و فتوشاپ، امکان ایجاد طرح‌بندی را فراهم می‌کنند.

اگر از شروع طراحی از ابتدا نگران هستید، دو راه اصلی وجود دارد. می‌توانید از یک طراح بخواهید یک طرح اولیه برای شروع کارتان ایجاد کند، یا می‌توانید از یکی از طرح‌های رایگان فراوان موجود در اینترنت استفاده کنید.

کلید طراحی خوب، سادگی و یکپارچگی است. با انتخاب قلم مورد نظرتان شروع کنید. ساده انتخاب کنید؛ هر قلم تزیینی ممکن است خوانایی دشوار داشته باشد. تعادل بین عناصر مختلف اهمیت دارد. عنوان باید برجسته باشد و با تصاویر و گرافیک‌های مرتبط پشتیبانی شود. متن باید خوانایی آسان داشته باشد. رنگ‌ها و گرافیک‌ها اطلاعات تماس شما باید به‌راحتی در بروشورها، سربرگ نامه‌ها و محل کارتان قابل مشاهده باشد.

چاپ بروشورهایتان

هزینه‌های چاپ متفاوت است، اما به لطف خدمات چاپ متعدد آنلاین، مقایسه و یافتن چاپ ارزان‌تر از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است.

مطمئن شوید که چاپخانه‌ای که انتخاب می‌کنید با نرم‌افزاری که استفاده می‌کنید سازگار باشد. به دنبال چاپخانه‌هایی باشید که از کاغذ بازیافتی و خدمات دوستدار محیط زیست استفاده می‌کنند – و این موضوع را در بروشور خود ذکر کنید، زیرا می‌تواند مشتریان بیشتری جذب کند.

یا می‌توانید خودتان جزوه‌ها را چاپ کنید. این ممکن است به معنای خرید چاپگر جدید باشد، اما اگر قصد دارید خودتان مقدار زیادی از مواد تبلیغاتی را تولید کنید، این سرمایه‌گذاری ارزشش را خواهد داشت. انتخاب چاپگر برای خرید، مدلی را انتخاب کنید که نیازهایتان را برآورده کند و قابلیت‌های اضافی و بلااستفاده نداشته باشد.

ویرایش و بررسی بروشور شما

همیشه زمانی را برای بررسی در نظر بگیرید. بروشور خود را به همکاران و دوستان نشان دهید تا از خوانایی و تأثیرگذاری آن اطمینان حاصل کنید. همزمان، غلط‌های املایی، گرامر ضعیف و ناسازگاری‌ها را بررسی کنید. جزئیات تماس و املا‌ی اسامی را چک و مجددا چک کنید. مطمئن شوید که برای استفاده از هر تصویر یا نقل قولی مجوز دارید.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *