Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

با بهینه‌سازی صفحه فرود، فروش آنلاین خود را افزایش دهید

بررسی سریع تیترهای مقاله

بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) به جذب بازدیدکننده به وب‌سایت شما کمک می‌کند، اما بهینه‌سازی صفحه فرود است که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می‌کند. شرکت مشاوره‌ای ایندی شش گام برای بهبود نرخ تبدیل شما

یک صفحه فرود خوب معمولا هدفی ساده دارد؛ مثلا ترغیب مشتری به خرید، عضویت در خبرنامه یا انجام مرحله‌ای دیگر در چرخه خرید، مانند درخواست قیمت یا نمونه.

برای افزایش فروش از وب‌سایتتان، باید صفحات فرودتان را طوری طراحی کنید که مخاطبان را جذب کرده و آن‌ها را ترغیب به انتخاب شرکت شما به جای رقبا کند. شش گام ساده زیر را برای ایجاد صفحات فرود بهینه‌شده که به کمپین بازاریابی آنلاین شما جان تازه‌ای می‌بخشند، دنبال کنید.

بدانید برای چه کسی بهینه‌سازی می‌کنید.

اطلاعات، قدرت است و هر چه مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید، کارتان آسان‌تر خواهد شد. حدس‌های بی‌هدف نزنید؛ بفهمید چه چیزی مشتریانتان را به حرکت وا می‌دارد.

مشکلاتشان را پیدا کنید تا بتوانید آنها را حل کنید؛ بفهمید چه چیزهایی را دوست دارند و می‌خواهند تا بتوانید آن را به آنها بدهید؛ و بفهمید از چه اصطلاحاتی استفاده می‌کنند تا بتوانید مؤثر با آنها ارتباط برقرار کنید.

بررسی دقیق تحلیل آنلاین می‌تواند به شما در درک استراتژی‌های رقبا و شناسایی بهترین فرصت‌ها برای متمایز شدن کمک کند.

وب‌سایت را آنالیز کنید.

آنچه اندازه‌گیری می‌شود، مدیریت می‌شود. سیستم خود را… تحلیل‌ها ابزارهایی که به شما امکان می‌دهد به‌وضوح میزان ترافیک و تبدیل‌های بعدی خود را ببینید. با داشتن این اطلاعات، می‌توانید بر اساس عملکرد و عدم عملکرد روش‌های مختلف، تصمیمات آگاهانه بگیرید.

باید بدانید که ترافیک شما از کجا می‌آید، کدام فراخوان برای اقدام (CTA) بیشترین کلیک را دارد و چه نوع مخاطبی بیشترین تبدیل را دارد.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

ابزارهای تحلیلی حتی می‌توانند نشان دهند که کاربران معمولاً روی چه بخش‌هایی از صفحه شناور می‌شوند و به شما در ارزیابی نقاط داغ وب‌سایت و بهبود طراحی و عملکرد کلی آن کمک می‌کنند.

با برندسازی، اعتماد ایجاد کنید.

اعتماد، عاملی بسیار مهم در تصمیم‌گیری‌های خرید آنلاین است؛ بنابراین باید مطمئن شوید که صفحه فرود شما با کل کمپین بازاریابی‌تان همخوانی دارد.

طراحی تبلیغات شما باید با برندینگ صفحه فرودتان هماهنگ باشد و این برندینگ باید پیامی را که می‌خواهید منتقل کنید، تکمیل کند. همچنین بسیار مهم است که انتظارات قیمتی شما با پیام، گرافیک‌ها و بازاری که قصد جذب آن را دارید، همخوانی داشته باشد.

نتیجه نهایی این است که مردم به وب‌سایت‌های هماهنگ اعتماد می‌کنند و اعتماد به برند شما منجر به تبدیل‌های بهتر خواهد شد.

پیشنهاد روشنی ارائه دهید.

خیلی مهم است که بازدیدکنندگان دقیقاً بدانند از آنها چه انتظاری دارید. باید به آنها گفته شودچراآنها باید هنگام رسیدن به صفحه فرود شما، اقدام خاصی انجام دهند.

به وضوح بگویید از مخاطب چه می‌خواهید، مزایای انجام آن کار را نشان دهید و مطمئن شوید که همه چیز در صفحه او را به انجام آن هدف ترغیب می‌کند.

نمایش نظرات و تاییدیه‌های کاربران

مشتریان هنگام خرید آنلاین دوست ندارند احساس انزوا کنند. آنها به دنبال نظرات دیگران می‌گردند و اعتماد زیادی به نظرات و توصیه‌های دیگران دارند.

اگر در شبکه‌های اجتماعی حضور فعالی دارید و مثلاً برای ساختن اکانت توییتری جذاب تلاش زیادی کرده‌اید، چرا آن را در صفحه فرود خود برجسته نمی‌کنید؟

نظرات مشتریان قبلی را نمایش دهید تا به دیگران نشان دهید که افراد دیگری از شما خرید کرده‌اند و تجربه‌ی مثبتی داشته‌اند. این کار احتمال ثبت‌نام یا خرید جدید را افزایش می‌دهد.

نتایج را آزمایش کنید، چیزهای جدیدی امتحان کنید و تکرار کنید.

بعد از راه‌اندازی، تغییرات ایجادشده را تست A/B کنید. بهتر است هر بار فقط یک تغییر را آزمایش کنید تا تمرکزتان حفظ شود و بتوانید به‌درستی میزان تأثیر تصمیماتتان را بر روی تبدیل‌ها اندازه‌گیری کنید.

مثلاً می‌توانید دو صفحه فرود کاملاً مشابه به‌جز یک عامل—مثلاً دکمه فراخوان به اقدام متفاوت—ایجاد کنید. سپس می‌توانید ببینید کدام یک تبدیل بهتری دارد. پس از اینکه متوجه شدید چه چیزی برای شما مؤثر است، می‌توانید دکمه‌های فراخوان به اقدام دیگر را آزمایش کنید تا ترکیبی موفق که برای کسب‌وکارتان مؤثر است بیابید.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *