Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

ده روش برای جذب بازدیدکننده به غرفه نمایشگاهی شما

بررسی سریع تیترهای مقاله

در نمایشگاه تجاری چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که غرفه شما توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند – و بازدیدکنندگان مناسب را جذب می‌کند؟ بازاریابی دم نوش تازه چند نکته ساده برای جذب مشتری ارائه می‌دهد

ظاهر و حس مناسب را ایجاد کنید.

غرفه شما ویترین مغازه‌تان است – دعوتی مستقیم برای ورود. بسیار مهم است که مطمئن شوید هدف از نمایش فروش، بازاریابی یا ارتقای تصویر شرکتی شما، ظاهر غرفه شما را تعیین می‌کند. تابلوها، پوسترها و محصولاتی را انتخاب کنید که تصویری را که می‌خواهید خلق کنید، منعکس کنند.

طراحی سایت وردپرس می‌تواند به شما در جذب بازدیدکننده به غرفه نمایشگاهی کمک کند. با داشتن یک سایت جذاب و بهینه‌شده، می‌توانید اطلاعات غرفه خود را به‌طور کامل و جالب به نمایش بگذارید و از قبل بازدیدکنندگان را برای حضور در نمایشگاه ترغیب کنید. همچنین، می‌توانید لینک‌های مستقیم برای ثبت‌نام یا رزرو زمان ملاقات در غرفه ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان راحت‌تر بتوانند از خدمات شما بهره‌برداری کنند.

 

یادتان باشد، کوچک هم زیبا است.

نمایشگاه گذاشتن به بودجه‌ی کلان نیست، بلکه به بلندپروازی‌های بزرگ نیاز دارد. انتخاب فضایی مناسب برای هدفتان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ گول این فکر را نخورید که بزرگ‌تر بهتر است. غرفه‌های کوچک اگر متمرکز و حرفه‌ای باشند، می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند؛ مثلاً یک سیستم مدولار قابل تنظیم، بسیار شیک‌تر از میزهای تاشو یا مبلمان باغی به نظر می‌رسد.

به تامین‌کنندگان بگویید چه می‌خواهید.

خلاصه‌ای واضح و مختصر بنویسید برای شرکت‌های سازنده غرفه، شرکت‌های تابلو سازی و شرکت‌های اجاره تجهیزات اهداف اصلی خود را برای این برنامه توضیح دهید و مطمئن شوید که هدف شما، هدف آن‌ها نیز هست.

به سرعت شناخته شده شوید.

لوگو یا نشان تجاری که شرکت‌کنندگان بیش‌تر با آن آشنا هستند را نمایش دهید. اگر یک خط تولید خاص از نام تجاری شما شناخته‌شده‌تر است، آن را در جایگاه اصلی قرار دهید.

خلاقیت به خرج دهید.

با صدا، نمایشگر، پوستر و تابلوها آزمایش کنید. نورپردازی مناسب می‌تواند آگاهی از غرفه شما را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد، بنابراین به فکر تکمیل بسته‌ی استاندارد باشید. مسیر بازدیدکنندگان در اطراف غرفه را دنبال کنید تا ببینید چه چیزی از دور و نزدیک می‌بینند. مطمئن شوید که متن زیادی برای خواندن وجود ندارد (از دور غیرممکن است)، و یک تم واضح وجود داشته باشد.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

به بودجه‌تان پایبند باشید.

شرکت در نمایشگاه تجاری به معنای خرج کردن پول هنگفت برای مواد جدید و چشمگیر نیست. ببینید چه چیزهایی در محل کارتان وجود دارد که می‌تواند غرفه نمایشگاهی شما را تجهیز کند.

هفتم: از تبلیغات با جایزه رایگان بپرهیزید.

هزینه زیادی صرف هدایای تبلیغاتی آنهایی که ارتباطی با پیام یا برند ندارند، اغلب روی زمین نمایشگاه رها می‌شوند یا در کشوی میز فراموش می‌شوند. اگر می‌خواهید کالاهای تبلیغاتی را به‌عنوان هدیه بدهید، چیزی مرتبط و به یاد ماندنی انتخاب کنید و مطمئن شوید که برای یادآوری بعد از نمایشگاه، مطالب تبلیغاتی حرفه‌ای نیز همراه آن ارائه می‌دهید.

خدمات سئو وردپرس می‌توانند به شما کمک کنند تا غرفه نمایشگاهی خود را در نتایج جستجو بیشتر دیده کنید. با بهینه‌سازی سایت برای کلمات کلیدی مرتبط، می‌توانید ترافیک بیشتری به سایت خود جذب کرده و به‌طور غیرمستقیم بازدیدکنندگان بیشتری به غرفه نمایشگاهی خود هدایت کنید. همچنین، با سئو محلی، می‌توانید کسانی را که در نزدیکی نمایشگاه هستند، هدف‌گذاری کرده و از این طریق بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید.

با برگزارکننده‌ی مراسم صحبت کنید.

حتما اطمینان حاصل کنید که ماهیت کسب‌وکار و نیازهایتان را درک می‌کنند. مکان غرفه شما در محل برگزاری نمایشگاه بسیار مهم است، بنابراین قبل از برگزاری نمایشگاه با برگزارکننده صحبت کنید و بهترین مکان ممکن را با قیمتی مناسب برای خودتان مذاکره کنید.

افراد مناسب را انتخاب کنید.

مناسب را انتخاب کنید اعضای تیم برای جلب توجه مخاطبان در رویداد، بسیاری از غرفه‌داران از فردی جذاب برای جذب بازدیدکنندگان به غرفه خود («چنگک») یا فردی که به سراغ مردم می‌رود و آنها را به غرفه می‌آورد («ناظر») استفاده می‌کنند. اگر هیچ‌کدام از این‌ها را ندارید، فقط مطمئن شوید که تیم شما فعال و خوش‌رو است. برخی از غرفه‌داران با تحریک حواس مخاطبان، توجه آن‌ها را جلب می‌کنند؛ زیرا همه ما دوست داریم چیزها را بشنویم، ببینیم، لمس کنیم، بچشیم و حتی بو کنیم.

به مردم اطلاع بدهید!

وقتی غرفهٔ خوبی ساختید، به یاد داشته باشید به بقیه بگویید. شما در نمایشگاه تجاری خاصی حضور خواهید داشت. اطلاعات مربوط به غرفه خود را در وب‌سایتتان بارگذاری کنید تا مشتریان را به بازدید دعوت نمایید و در هفته منتهی به نمایشگاه به‌طور مرتب به‌روزرسانی‌های ایمیلی برای مشتریان بالقوه و فعلی ارسال کنید. در بازاریابی برگزارکنندگان نمایشگاه مشارکت کنید و برای افزایش تبلیغات با آن‌ها همکاری نزدیکی داشته باشید.

 

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *