Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

مروری بر تبلیغات آنلاین و تبلیغات کلیکی (PPC)

بررسی سریع تیترهای مقاله

تبلیغات آنلاین از طریق تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)، بنر و سایر پیام‌ها، می‌تواند راهی عالی برای ارتقای برند شما، افزایش ترافیک وب‌سایت و ایجاد فروش باشد و باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی اینترنتی شما باشد.

برخلاف روش‌های سنتی، تبلیغات اینترنتی می‌تواند بلافاصله بازدیدکننده جذب کند، آن هم تنها با یک کلیک ساده روی آگهی و با نتایج به‌راحتی قابل سنجش.

کجا به صورت آنلاین تبلیغ کنیم؟

می‌خواهید تبلیغات خود را جایی پخش کنید که بازار هدف شما آن را ببیند. گزینه‌های تبلیغاتی تبلیغات را در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ، شبکه‌های اجتماعی و میلیون‌ها وب‌سایتی که تبلیغات نمایش می‌دهند، بگنجانید.

موتورهای جستجو این مزیت منحصر به فرد را دارند که تبلیغ شما را به افرادی می‌رسانند که به طور فعال به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می‌دهید. شما (کلمات بعدی جمله در پرانتز نبود) کلمات کلیدی و عباراتی که مشتریان شما احتمالا از آنها استفاده می‌کنند. آگهی شما زمانی نمایش داده می‌شود که کسی با استفاده از آن کلمات کلیدی جستجو کند و این یک لینک مستقیم به وب‌سایت شما برای مشتریان بالقوه فراهم می‌کند.

با جستجوی خودتان به کمک آن کلمات کلیدی، می‌توانید تبلیغات رقبای خود را ببینید و همچنین متوجه می‌شوید مشتریانتان از چه وبسایت‌های دیگری بازدید می‌کنند. اگر این وبسایت‌ها رقیب شما نباشند، مکان‌های مناسبی برای تبلیغات خواهند بود.

تبلیغات کلیکی و سایر گزینه‌های تبلیغات آنلاین

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک PPC برای نمایش محصولتان به افرادی که آماده خرید هستند، ایده‌آل است. شما فقط برای افرادی که روی آگهی شما کلیک می‌کنند و به سایتتان می‌آیند، هزینه پرداخت می‌کنید. این امکان را به شما می‌دهد تا مسیر بازدیدکنندگان را دنبال کنید و در عین حال اثربخشی کلمات کلیدی موتور جستجوی خود را رصد نمایید.

همچنین می‌توانید هزینه تبلیغات وب‌سایت را بر اساس تعداد نمایش آگهی پرداخت کنید. بنابراین هر چه تعداد بازدیدکنندگان صفحه‌ای که آگهی شما در آن قرار دارد بیشتر باشد، هزینه شما بیشتر می‌شود. این روش که اغلب CPM (هزینه در هر هزار نمایش) نامیده می‌شود، برای افزایش آگاهی از برند مناسب است.

حتی می‌توانید تبلیغات آنلاین خود را بر اساس هزینه به ازای عمل (CPA) پرداخت کنید؛ بدین ترتیب تنها برای تعداد بینندگانی که در نتیجه‌ی تبلیغ، محصول شما را می‌خرند، هزینه پرداخت می‌کنید. این روش پرداخت نیازمند ارتباط نزدیکی با وب‌سایتی است که تبلیغ شما در آن منتشر می‌شود و معمولا بخشی از یک … است. بازاریابی وابسته رابطه

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

تبلیغات اینترنتی کم‌هزینه

انتخاب شما برای مکان تبلیغ، فرمت آگهی و کلمات کلیدی، همگی بر هزینه‌های تبلیغاتی شما تاثیر می‌گذارند. تبلیغ خوب نوشته‌شده می‌تواند بخش مهمی در ترغیب مردم به اقدام و کلیک روی لینکی که آن‌ها را به وب‌سایت شما می‌برد، باشد.

تبلیغات آنلاین ایده‌آل برای آزمایش ایده‌های مختلف و سنجش عملکرد آن‌هاست. روی هدفتان تمرکز کنید — چه فروش فوری باشد چه برندسازی بلندمدت — و نتایج به‌دست‌آمده را اندازه‌گیری کنید.

پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند گوگل ادز و تبلیغات مایکروسافت کنترل را به دست شما می‌سپارم مدیریت هزینه‌ها آنها همچنین ارائه می‌دهند ابزارهای رایگان برای برنامه‌ریزی تبلیغاتتان، روش‌های مختلف را آزمایش کنید و به‌طور مداوم عملکرد را بهبود ببخشید.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *