Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

دریافت پارامترها: تعریف، موارد استفاده و تأثیر بر سئو

بررسی سریع تیترهای مقاله

پارامتر getParameter یک پارامتر آدرس اینترنتی است که زمانی که یک کاربر (یا مرورگر) درخواستی به سرور سایت ارسال می‌کند، استفاده می‌شود. در پاسخ، سرور تمام فایل‌ها را برای مرورگر ارسال می‌کند و کاربر نهایتا صفحه را مشاهده می‌کند.

این ارتباط (مبادله اطلاعات: درخواست و پاسخ) از طریق پروتکل HTTP انجام می‌شود.

پارامترهای URL مورد استفاده را دریافت کنید

پارامترهای HTTP GET مثل جفت‌های نام و مقدار مشخصی هستند که بعد از علامت سوال در URL قرار می‌گیرند.?علامت. نام‌ها و مقادیر آنها با=امض

لطفا متن مورد نظر را برای ترجمه در داخل پرانتز قرار دهید.آدرس وب‌سایت example.com.html با پارامتر name1 با مقدار value1

نشانی اینترنتی مثال: نام ۱ مساوی مقدار ۱

چندین پارامتر با علامت & از هم جدا می‌شوند.

لطفا متن مورد نظر را که می خواهید ترجمه شود در داخل پرانتز قرار دهید تا بتوانم آن را به فارسی روان ترجمه کنم.آدرس اینترنتی با پارامترهای name1 با مقدار value1 و name2 با مقدار value2

آدرس اینترنتی که شامل دو پارامتر به نام “name1” با مقدار “value1” و “name2” با مقدار “value2” است.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

موارد استفاده اصلی عبارتند از:

  • ناوبری چند وجهی (برای فیلتر و مرتب سازی محتوا)(به رنگ آبی)برای مرور فقط اقلام آبی استفاده می‌شود.
  • ردیابی شناسه‌های جلسات و ترافیک وبسایت با پارامترهای UTM.(از طریق تبلیغات کلیکی)برای مشخص کردن نوع پیوند هزینه به ازای کلیک استفاده شده است.

(از طریق تبلیغات کلیکی)

هر درخواستی که با روش پارامترهای HTTP GET ارسال می‌شود، می‌تواند در حافظه پنهان، تاریخچه مرورگر یا به عنوان نشانه‌گذاری ذخیره شود. پارامتر GET.request عمدتاً برای دریافت داده‌ها استفاده می‌شود و تنها محدودیت آن، حداکثر طول URL است.

شماره سه

لازم به ذکر است که پارامترهای GET در URL کمتر امن هستند، برخلاف روش‌های POST. زمانی که اطلاعات با استفاده از مکانیسمی که یک URL هدف را از اطلاعات ارائه شده توسط کاربر، مانند فیلدهای جستجو در یک فرم با استفاده از GET، تشکیل می‌دهد بازیابی می‌شود، ممکن است داده‌های حساسی ارائه شود که برای افشا در یک URL مناسب نیست. به همین دلیل، پارامترهای GET برای مدیریت داده‌های حساس مناسب نیستند.

چهارم

بنابراین، توصیه می‌شود که فقط از پارامتر GET برای درخواست فایل‌هایی استفاده کنید که مربوط به امنیت نیستند، چرا که داده‌ها از طریق آدرس وب منتقل می‌شوند.

تأثیر پارامترهای GET بر سئو چیست؟

به دلیل تولید آدرس‌های اینترنتی پویا محتوای تکراری ممکن است در یک سایت ظاهر شود و به طور منفی روی رتبه‌بندی صفحات شما تأثیر بگذارد. توصیه می‌شود از تگ‌های کنونیکال برای این URLها استفاده کنید.

محتوای تکراری

یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام استفاده از پارامتر GET URL با آن مواجه شوید، خوانایی ضعیف URL است. وجود تعداد زیادی پارامتر در URL می‌تواند آن را غیرقابل خواندن و به یاد ماندنی کند. این مشکل را می‌توان با هدایت به نسخه‌های کوتاه‌تر URL حل کرد.

اطلاعات تکمیلی مقاله

جواد یاسمی (متخصص سئو)
جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

تصاویر سرچ کنسول پروژه ها

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *