آموزش مسیر نویسنده سئو

مسیر نویسنده سئو را برای افزایش توانمندی شما هم تیمی های عزیز ایجاد کرده ایم. لطفا با دقت ویدیو ها را هر چند مرتبه که لازم هست مشاهده کنید. کاملا یاد بگیرید که چطوری مقاله را روی سایت نهایی کنید.

مسیر نویسنده سئو را بیشتر از چیزی که حس میکنید بدانید. یعنی اگر عنوان خوبی دارید برای یک سایت پیشنهاد دهید. اگر یک مقاله برای اینکه رتبه خوبی بگیرد باید بیشتر از تعداد کلمه ای که پیشنهاد شده نوشته شود حتما با هماهنگی بنویسید. محتوای ارزشمند در مقالات باشد. صرفا مقاله های فارسی را مجدد نوشتن ارزشی ندارد مگر اینکه پرزنت بسیار جذاب تر و راحت تر باشد. ارزش افزوده محتوایی در مقاله ها ایجاد کنید. امیدوارم بتوانیم با آموزش های بیشتر به توسعه ساختار منظم و رشد معنادار برسیم.

فازهای تیم محتوا را بدانید.

  1. تستی
  2. مقاله کلمه
  3. مقاله آپلود کلمه ای
  4. مقاله آپلود تعداد ماهانه
  5. مقاله آپلود 2 برابر
  6. مقاله آپلود برنامه ماهانه
  7. مقاله آپلود برنامه 3 ماهه

آموزش ساختار جدید 2025 محتوا

سلام – یک آموزش کوتاه که شرایط جدید را توضیح می دهد. تمامی آموزش های قدیمی سر جایشان هستند و بیشتر میخواییم روی نکات مهم که کاربران به دنبال آن هستند تاکید کنیم.

  1. نگاه شما اینطوری باشه برای این مقالات – اولا اگر مقاله مشکل کنیبالیزیشن دارد با عنوان های دیگر سایت متن را اصلاح کنین و همه کارها رو انجام بدین ولی توی تسک وقتی تایید و بررسی میزنین بنویسین که این عنوان با لینک فلان آپدیت بشه.
  2. یک متن هم بررسی می کنین و میبینین خیلی کوتاه است و زیر 300 کلمه هست – اون هم بهتر است اگر متنی خوبی هست آپدیت برای سایر صفحات در نظر گرفته بشه که شما پیشنهاد میدین.
  3. اگر متن و عنوان اوکی بودن و یک مقاله میشد مسیر به سمت نهایی کردن خوده مقاله خواهد بود.

مواردی که خیلی خیلی مهم هستند.

  1. عنوان مقاله
  2. تعداد لینک های داخلی
  3. عکس خوب و نوشته روی عکس مفهومی
  4. متا تایتل که کاربر را وادار به کلیک کند.
  5. جدول – فقط یک جدول هم نه اگر میشود 3 تا جدول 4 تا جدول

شما مقاله را میخوانید و ویراستاری می کنید که جاهایی که اشتباه است اصلاح بشه. نوشتارها، فاصله ها، لیست ها و … درست شود. در مقالات نیازی به توسعه متن نیست و نیاز به سرچ و بیشتر کردن متن نیست. (مگر اینکه در عنوان تسک گفته شده باشد که این مقاله نیاز به توسعه دارد و حتی تعداد کلمه توسعه هم در عنوان تسک لحاظ شده است.)

  1. لینک خارجی هر چی بود پاک بشه.
  2. میتونین کل متن کپی کنین و بندازین توی گوگل داک که سریع جاهای مشکل دار رو براتون مشخص کنه.
  3. دسته بندی مقاله درست شود.
  4. کدهای دیو (div) و … که در متن هست همش اصلاح شود.

در آینده نزدیک و کم کم میخواهیم اینفوگرافیک، ویدیو و فایل صوتی به مقالات اضافه کنیم. خیلی مهم است که بتوانیم به مقالاتی برسیم که کاربران با هر حوصله و مدل فکری از آنها بتوانند استفاده کنند

نکته نهایی – شما ساعت مقاله را 9 صبح بگذارید و مقاله پیش نویس باشد و کسی که ارزیابی می کند مقاله را منتشر میکند و اگر نیاز باشد برگشت میزند تسک را تا نکات کامل تری لحاظ شود.

 

آموزش نوشتن مقاله 2024

  • در اینجا باید کال تو اکشن و مهم ترین صفحه ها توی منو هستن – یعنی خدمات سئو، سئو در مشهد، مشاوره سئو و … و دامنه که شرکت تخصصی سئو و طراحی سایت است.
  • مقاله جدول داشته باشد + سوال متداول با پاسخ کوتاه در حد 2 نهایت 3 عدد + بهینه سازی عکس ها و تگ آلت و کپشن عکس + بولد و آندرلاین نهایتا 2 یا 3 بار توی کل مقاله + قالب عکس هم دارین و دسترسی که مقاله را پیش نویس کنین و حتما عنوان و دیس خوب به همراه لینک (اسلاگ) رو بزنین
  • مشکل مطرح بشه و اینکه راه حل چیه که این عنوان داره اونو حل میکنه
  • در اول مقاله انگیزه مطالعه بدیم و بگیم اگر بخونی کامل چی یاد میگیری و چی میفهمی و کجا به دردت میخوره
  • نقل و قولی از زبان برند یعنی جواد یاسمی باشد توی مقاله یا از زبان شخصی بسیار معروف در این حوزه که به مقاله ما اعتبار بده
  • نقل و قولی از زبان مشتری باشد که استفاد کرده و راضی بوده
  • جمع بندی نهایی هم بشه و بگیم حالا که مطالعه کردی دقیق چی فهمیدی و چی یاد گرفتی
  • کال تو اکشن در داخل متن 2 بار یا 3 بار باشد که بگین برای سفارش خدمات سئو، تولید محتوا، طراحی سایت و … با ما تماس بگیرید.

نکات تکمیلی آموزش محتوا

  1. مقالات شبیه به مقالات صفحه اول گوگل کار خاصی نمیکنه – لطفا حداقل 3 خط محتوای خیلی یونیک با پرزنت قوی توی مقاله باشه – خیلی خاص – فقط و فقط 3 خط
  2. ساختار هدینگ مقاله دست خودتون هست و یک مقاله کاربر پسند بنویسین و فکر کنین که کسی که سرچ کرده چه نیازهایی یا مشکلاتی داشته و شما اونا رو جواب بدین
  3. حتما توی گوگل خودتون سرچ میکنین عنوان رو و پیشنهادات گوگل و متا تایتل و دیسکریپشن رقبا خیلی میتونه به شما دید بده که چیا مهم هست توی این عبارت و اونارو توی مقاله اوایل حتما در موردش صحبت کنین
  4. متن ها تا جای ممکن یونیک باشد و مستقیم محتوای شبیه به سایت های فارسی صفحه اول بدرد سایت نمیخوره – ولی استفاده از دیتای دقیق و درست در داخل مقاله کاملا اوکی هست
  5. عبارت های کلی مثل سئو چیست و … نمی خواییم – کلمه کلیدی اول و آخر مقاله باشه ولی خیلی زیاد خیر – خیلی هدینگ نزنین و هر 200 کلمه یک هدینگ باشه تقریبا
  6. اینتر بزنین و برین خط بعدی – پاراگراف های طولانی و مثلا 5 خطی کاربر نمیخونه 90 درصد مواقع – جملات کوتاه باشد و 20 کلمه ای نهایت – خیلی مهم هست که روان باشد
  7. فکر کنین برای بچه مینویسین – غلط املایی اصلا نباشد – نگارشی درست باشد – یک ادبیات و لحن مشخص در کل مقاله باشد
  8. از کلمات هم خانواده و هم معنی تا جای ممکن استفاده کنین.
  9. زیر اچ1 3 تا پاراگراف خوب باشد که همون اول جواب نیاز کاربر رو بدیم و البته میدونیم که یک پاراگراف هم خلاصه کل متن هست و یک پاراگراف هم انگیزه مطالعه بدهد یعنی بگه اگر کل مقاله رو بخونی چی گیرت میاد
  10. در انتهای مقاله و وسط مقاله نرخ تبدیل رو دقت کنین – یعنی بگین برای استعلام قیمت خدمات سئو، طراحی سایت …. با شماره …. تماس بگیرید –  شماره هم توی سایت هست – دقت کنین که در متن 2 بار 3 بار میشه اینطوری کاربر رو تشویق به زنگ زدن کرد – خیلی مهم این نکته برای تبدیل خواننده به مشتری
  11. اگر بتونین یک جدول توی مقاله باشه خیلی خوبه
    عکس های مفهومی برای مقاله بذارین و واقعا مفهومی باشد و بدرد بخور – یعنی محتوای متنی را در تصویر برسونه
  12. ترنسلیت نکنین لطفا و عینا کلمات انگلیسی رو نیارین توی فارسی – هوش مصنوعی فقط دیتا بگیرین و عینا متن رو نیارین توی مقاله چون رد میشه
  13. اسم رقبا در متن ها نباشد ولی اسم سایت خودمون باشد در حد یکی 2 بار
  14. حتما در آخر خودتان یک بار متن را مطالعه کنین و اگر دیدین از نظر خوانایی اوکی هست ارسال کنید.
  15. در انتها سوالات متداول هم خوبه که باشه ولی جواب ها خیلی کوتاه و نهایتا یک خط باشد و نکات مهم مقاله میتونه سوال متداول باشه