تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

سنجه های قابل تامل بعد از آپدیت گوگل

آنچه در این مقاله می خوانید:

آپدیت های گوگل و تغییرات در الگوریتم ها می تواند رتبه های شما را بهتر یا بدتر کند. بررسی سنجه ها به صورت کلی به شما نشان می دهد که چه اتفاقی افتاده است و باید چه کارهایی انجام شود تا بتوایند حتی در روزهایی که آپدیت ها همه را نگران کرده است، شما رشد کنید.

اگر تعدادی از کیوردهای شما که رتبه های اول تا سوم را داشته اند و ناگهان تعداد زیادی از آنها افت کردند یعنی یک تغییر کلی در سئو سایت شما باستی ایجاد شود. اگر افت شما فقط یک روز نباشد و پشت سرهم باشد این خیلی بد است و باید همه چیز را مجدد بررسی کنید.

افت 2 روزه پشت سرهم می تواند خطرناک باشد و باید استراتژی های سئویی خود را بررسی کنید چون قطعا یک رقیب بهتر از شما نبوده که جای شما رو در کیوردها به صورت کلی بگیرد. از طرفی گوگل هم دارد سایت های دیگر را بالا می کشد و شاید آنها نتوانند به خوبی جواب کاربران بدهند و مجدد جایگاه شما برگردد.

باید رقبا و تغییرات جایگاه های آنها هم بررسی شوند که رقبای صفحات اول بالاتر رفته اند یا اینکه رقبای صفحه دوم رشد قابل توجه ای داشته اند.

دلیل جابجایی روزانه رتبه کلی سایت می تواند فاکتورهایا مختلف باشد. مثلا یک روز سرعت اعمال شده است، یک روز بکلینک ها، یک روز محتوا و … اگر توالی افت یا رشد داشته اید می توانید

سنجه های مهم بررسی کلی

1-پروفایل بکلینک

بکلینک ها و همه موارد مرتبط به بکلینک های سایت شما بایستی چک شود.

مشاهده این مطلب  چرا تولید محتوا برون سپاری یک روند کلیدی در سال 2024 است

ممکن است برای دامنه ای از جاهایی که مرتبط به کاربران شما نیست بکلینک زیاد گرفته اید و همین باعث شده است تا رتبه های شما افت کند.

باید با ابزار مجستیک این آنالیز انجام شود.

2- رقبا

رقبا چه ساختارهایی دارند و چه کارهایی از نظر محتوایی، بکلینک و … انجام داده اند که گوگل آنها را در جایگاه های بالاتری قرار داده است.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

کلاس تولید محتوا مشهد
دوره آموزشی محتوا متنی در مشهد
کلاس تولید محتوا یکی از موارد مهم در حوزه آموزش و توسعه مهارت‌های نوشتاری و خلاقیت است و مشهد به عنوان...
تاکتیک های اثبات شده برای بازاریابی محتوای بین المللی موثر
در عرصه بزرگ بازاریابی دیجیتال، توانایی عبور از مرزها و ایجاد مخاطب جهانی دیگر اختیاری نیست. این یک استراتژی...
استراتژی‌های اثبات‌شده برای کپی‌نویسی SaaS با کارایی بالا
ما از سال ها کار با برخی از کپی رایترهای با استعداد جدی می دانیم که همه انواع محتوا به مهارت های خاصی...
چطور تولید محتوا را مقیاس‌بندی کنیم (راهنمای گام به گام جدید)
ایجاد محتوا در واقع از چند مرحله کوچک‌تر تشکیل شده است.. اگر بخواهید تمام این مراحل را خودتان (با کیفیت...
محتوای سئو با کیفیت: رویکرد کیو آر آی ای اس برای رتبه‌بندی بهتر
این کد CSS برای تنظیم ظاهر محتوا در یک صفحه وب به کار می‌رود. کد به چندین بخش تقسیم شده است که هر بخش...
چگونه محتوای خود را جذاب‌تر کنیم
بازاریابی محتوا به یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی تبدیل شده است. در برخی موارد، محتوای جذاب برای کسب‌وکارها...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09020914570