با سرچ کیوردهای مختلف در گوگل به سایت هایی که تعداد بیشتری صفحه های سئو شده دارند، میرسیم. با آنالیز منو و دسته بندی آنها متوجه اهمیت هر کدام از مفاهیم کلیدی می شویم. اگر در مورد مفهوم کلیدی و تحقیق کلمات کلیدی سوال دارید و می خواهید بیشتر با ساختارهای بررسی آنها آشنا شوید روی لینک کلیک کنید.
دسته بندی های محصولات سایت های فروشگاهی لوازم خودرو
- لاستیک (زیر دسته سایز لاستیک، برند لاستیک، پهنای لاستیک و سری)
- لنت ترمز (زیر دسته جلو، عقب، دستی، برندلنت و برند خودرو)
- دیسک ترمز (زیر دسته جلو، عقب، برند دیسک و برند خودرو)
- روغن (زیر دسته موتور، گیربکس، هیدرولیک، ترمز، حجم روغن، مدل ساخت، گرانروی، سطح کیفی، برند روغن و برند خودرو)
- شمع (زیر دسته برند شمع، برند خودرو)
- کمک فنر (زیر دسته جلو، عقب، برند کمک فنر، برند خودرو)
- باتری (زیر دسته برند باتری، ظرفیت و برند خودرو)
- رینگ (زیر دسته نوع رینگ، سازنده و سایز)
- فیلتر (زیر دسته هوا، بنزین، کابین، روغن)
- اسم خودروها (صفحات دسته بندی برندها و اسم خودروها)
- قالباق
- و ….
در این مدل سایت ها می شود محصولات کامل تری مانند موتور 4 چرخ هم به کمک سئو فروخت. اما نکته مهم تمرکز هست و اینکه اگر بر روی یک دسته محصول تمرکز شود خروجی بهتری در سئو خواهیم گرفت.
سایت های تخصصی موتور 4 چرخ وجود دارد که تمامی صفحات آنها فقط در مورد انواع این مدل موتور ها هست. رقابت با همه سایت های تخصصی در دسته های مختلف برای یک سایت سخت است.
پلتفرم خدمات سئو یاسئومی
ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو به صورت متفاوت در مقایسه با همه شرکت ها و سایت های فریلنسری در پلتفرم خدمات سئو سایت یاسئومی محقق شده است. دریافت خدمات سئو سایت براساس نیازمندی کارفرما از تیم تخصصی سئو یاسئومی هزینه ها را کاهش می دهد.