تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

سئو کلاه سیاه چیست؟ در رابطه با سئو کلاه سیاه نخوانیم؟

سئو کلاه سیاه چیست
آنچه در این مقاله می خوانید:

سئو کلاه سیاه چیست ؟ از سئوکاران کلاه سیاه چه می‌دانید؟ آیا می‌توان پروژه خود را به سئوکاران کلاه سایه سپرد؟ اگر به تازگی فرآیند آموزش و یادگیری سئو را شروع کرده باشید احتمالا با این قبیل سوالات رو به رو هستید، شاید بخواهید با تکنیک‌های سئو کلاه سیاه آشنا شوید و اندکی در پروژه‌های خود از آن استفاده کنید. سئوکاران کلاه سیاه همان طور که از رنگ کلاهشان مشخص است به دسته‌ای از سئوکاران گفته می‌شوند که با استفاده از روش‌هایی قصد دور زدن موتور جستجوگر گوگل را دارند. به همین دلیل به سئوکاران کلاه سیاه مشهور هستند.  البته ناگفته نماند عموما تمام فن‌ها و روش‌هایی که این دست از سئوکاران پیش می‌برند توسط گوگل در آپدیت‌های الگوریتم قابل تشخیص است و پس از هر آپدیت اصولا این دست از دوستان با افت شدید رتبه مواجه هستند.

همان طور که در مقاله سئو کلاه سفید چیست به بررسی دقیق در رابطه با سئو کلاه سفید پرداختیم. در این مقاله قرار است جواب مناسبی برای سوال سئو کلاه سایه چیست ارائه دهیم. با ما در وب سایت مشاوره سئو همراه باشید.

سئوکاران کلاه سایه

سئوکار به چه کسی گفته می‌شود؟

قبل از هر توضیحی در رابطه با سئو کلاه سیاه و پاسخ به سوال سئو کلاه سیاه چیست نیاز است که در رابطه با سئوکار و نقش آن در پیشبرد اهداف یک کسب و کار صحبت کنیم.

سئوکار کیست ؟ فردی که قصد دارد با توجه به دانش و اطلاعات خود رتبه و جایگاه ما را در نزد موتور جستجوگر گوگل بالا ببرد. احتمالا می‌دانید که سئوکاران به 3 دسته سئوکاران کلاه سیاه، کلاه سفید و کلاه خاکستری دسته بندی می‌شوند.

مشاهده این مطلب  متون اصلی سئو: سایت خود را با محتوای بهینه شده تقویت کنید

سئوکاران کلاه سفید با استفاده از روش‌هایی که مورد تایید گوگل است سعی دارند رتبه مورد نظر را به دست آورند. روش‌هایی مانند تولید محتوای حرفه‌‌ای، لینک سازی درست و اصولی و مواردی از این دست.

سئوکاران کلاه سیاه دقیقا برعکس کلاه سفید‌ها هستند. آن‌ها با توجه به دانش فنی که دارند و با استفاده از روش‌های غیر معمول سعی دارند موتور جستجوگر گوگل را به نوعی دور بزنند و رتبه دلخواه خود را در مدت زمان کوتاهی به دست بیاورند.

سئوکاران کلاه خاکستری نه آنقدر سفید هستند و نه آنقدر سیاه، این دسته از سئوکاران مصداق بارز ضرب المثل یکی به میخ می‌زند یکی به نعل است.

اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در رابطه با سئوکاران به دست آورید پیشنهاد می‌کنیم مقاله سئوکار کیست را مطالعه نمایید.

سئو کلاه سیاه چیست و به چه کسی سئوکار کلاه سیاه می‌گویند؟

اگر بخواهیم در یک تعریف ساده سئو کلاه سیاه را تعریف کنیم باید بگویم مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌ها که سعی در کسب جایگاه به صورت سریع در نتایج گوگل را دارند گفته می‌شود. نا گفته نماند که تمام این روش‌ها با قوانین و مقرراتی که گوگل تعیین کرده است در تضاد است و به نوعی دور زدن گوگل به حساب می‌آید.

شاید با خود فکر می‌کنید که تکنیک‌های سئو کلاه سیاه تنها به مواردی از قبیل سئو آف پیچ و لینک سازی خارجی خلاصه می‌شود، اما باید بگوییم که سخت دچار اشتباه هستید. شما حتی می‌توانید تکنیک‌های سئو کلاه سیاه را در تولید محتوا نیز به کار ببرد.

چرا سئوکاران به دنبال کسب جایگاه با روش کلاه سیاه هستند؟

همان طور که می‌دانید کسب جایگاه مناسب در فروش و رونق کسب و کار ارزش و اهمیت ویژه‌ای دارد. به نوعی می‌توان گفت هر شخصی که رتبه‌های بالای صفحه اول گوگل را بتواند کسب کند بدون شک خواهد توانست فروش بیشتر و رونق زیادی را به سمت کسب و کار خود بکشاند.

مشاهده این مطلب  آنالیز سئو سایت آریان وگال

به دلیل طولانی بودن کسب رتبه در روش‌هایی مانند سئو کلاه سفید و خاکستری، اصولا برخی از سئوکاران دست به اقداماتی می‌زنند که به واسطه آن بتوانند رتبه مورد نظر خود را در مدت زمان کوتاه‌تری به دست بیاورند. اقداماتی از قبیل خرید بک لینک، راهکارهایی برای تولید محتوا به شیوه سیاه و … .

آموزش سئو مبتدی

تکنیک های سئو کلاه سیاه

تکنیک‌های سئو کلاه سیاه؛ روشی برای نابودی وب سایت شما!

همان طور که گفتیم ختم تمامی ماجرای سئو کلاه سیاه زمانی است که آپدیت جدیدی  از گوگل منتشر شود و گوگل پی به روند اجرای منفی وب سایت شما ببرد. آن زمان است که تمام رتبه‌های صفحه اول شما به صفحاتی خواهند رفت که شما حتی آن را نخواهید توانست ببینید. در ادامه این مقاله به بررسی 5 روش از تکنیک‌های کلاه سیاه می‌پردازیم که باعث سیاه شدن وب سایت شما در نزد گوگل می‌شود.

  1. استفاده از تکنیک‌های کلاه سیاه در تولید محتوا
  2. استفاده از روش‌هایی برای لینک سازی به صورت کلاه سیاه
  3. بیش از اندازه سئو کردن یک صفحه یا بهینه سازی بیش از حد که به over optimization معروف است.
  4. صفحات گوگل را اسپم کردن
  5. سعی در کاهش رتبه رقیبان با استفاده از سئو منفی

همان طور که چندین بار در رابطه با این تکنیک‌ها گفته شد. استفاده از این روش‌ها سایت شما را به نابودی مطلق خواهد کشاند و باعث خواهد شد که شما دچار مشکلاتی شوید که خودتان حتی فکر آن را نمی‌کردید. پس اگر دوست دارید سئو سایت خود را به نابودی بکشانید کافی است از روش‌های بالا استفاده کنید.

مشاهده این مطلب  الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل
آنچه در این مقاله از وب سایت مشاور سئو گفتیم

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی مشاور سئو سعی کردیم به سوال مهمی که بر سر راه هر تازه کار در سئو وجود دارد پاسخ مناسبی ارائه بدهیم. آن سوال مهم سئو کلاه سیاه چیست بود. گفتیم که سئوکاران کلاه سیاه با استفاده از روش‌هایی که عموما مخالف با اصل قوانین گوگل است دست به اقداماتی می‌زنند تا به وسیله آن بتوانند رتبه و جایگاه مناسب مورد نظر خود را کسب کنند. همچنین دلیلی برای چرایی استفاده سئوکاران از این تکنیک‌ها گفتیم. از این که در این مقاله با وب سایت جواد یاسمی همراه بودید از شما سپاسگزاریم. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با خدمات سئو و همچنین این مقاله یا دیگر مقالات وب سایت می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی یا از طریق کامنت‌ها با من در ارتباط باشید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین نرم‌زافزار های سئو برای آژانس‌ها در سال ۲۰۲۵
داشتن وب‌سایت برای جذب مشتریان به کسب‌وکار شما ضروری است. بهینه‌سازی موتور جستجو بهینه‌سازی موتورهای...
7 مزیت برتر تبلیغات گوگل برای کسب‌وکارذها
به تبلیغات پولی فکر می‌کنید؟ گوگل ادز را در نظر بگیرید، یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین پلتفرم‌های تبلیغاتی....
آیا محتوای تولید شده با هوش مصنوعی برای سئو کارآمد است؟ مزایا، معایب و کاربردها
آیا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سئو مناسب است؟ بله، محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی برای سئو...
اولویت لینک اول چیست و آیا بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارد؟
پیوندها، چه داخلی و چه خارجی، اهمیت دارند. بهینه‌سازی موتور جستجو. درباره این موضوع تحقیق کنید، خواهید...
چگونه با این 7 نکته مؤثر، در صفحه اول گوگل قرار بگیریم
به قول جواد یاسمی متخصص سئو: «اگه اول نشی، یعنی آخری هستی.» از آنجایی که کاربران به ندرت به صفحه دوم...
وب‌سایت من تبدیل (فروش) نمی‌شود و اینها سه دلیل اصلی آن هستند.
رایج‌ترین دلایل عدم تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری در یک وبسایت، به دلیل … حجم مرتبط بودنوتجربه کاربری...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09020914570