09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

تمامی نکات سئویی متا تگ ها

تعریف متا تگ Meta Tag چیست؟ مهم ترین تگ های متا برای سئو سایت را نام ببرید؟ تگ ها در همه صفحات تکرار می شوند؟ متا تگ ها به سئو سایت کمک می کنند؟ اگر ابزارهای سئو ارورهای متا تگ گرفته باشند حتما باید رفع شوند؟ و ... شاید 100 ها سوال دیگر هم باشد ولی پیشنهاد میکنیم در این مقاله به تعداد پاسخ دهیم و ادامه سوالات را در کامنت های پایین این صفحه یا در شبکه های اجتماعی دنبال کنیم تا به کمک هم یک محتوا یونیک و ارزشمند در مورد متاتگ ها در وب فارسی برسیم.
آنچه در این مقاله می خوانید:

    متا تاتیل چیست و چه کاربردی دارد؟

    متا تگ عنوان مهم ترین تگ هر صفحه است و اگر بخواهیم با مثال آن را توضیح دهیم فرض کنید هر صفحه وب یک انسان است و در این صورت تگ عنوان سر انسان خواهد بود. با جستجو در گوگل عنوان را در صفحه سرپ یا SERP مشاهده خواهید کرد.

    متا عنوان در حال حاضر توسط خوده گوگل برای خیلی از صفحات ایجاد می شود (با توجه به خوده عنوان ست شده توسط وبسمتر) تا از کیورد استافینگ جلوگیری کند و قطعا این کار گوگل به نفع کاربران گوگل است. عنوان در تگ های Open Graph و twitter card هم استفاده می شود.

    در مقاله متا تایتل چیست و چه اهمیتی دارد؟ با عکس مثال های زیادی در مورد این تگ ارزشمند ارائه داده ایم.

    متا دیسکریپشن چیست و چه کاربردی دارد؟

    در کمتر از 2 خط تگ توضیحات صفحه را خلاصه می کند و به ربات های خزنده گوگل کمک می کند تا صفحه را بهتر درک کنند. متا دیس به کاربران گوگل کمک می کند تا در اولین نگاه در صفحه سرپ پاسخ سوال یا نیاز خود را در این 2 خط متن پیدا کنند و احتمالا نرخ کلیک یا CTR (یعنی افزایش کلیک در کل نمودار سرچ کنسول یا وبمستر قدیم) را افزایش دهند.

    گوگل با توجه به محتوای صفحه این تگ را خودش انتخاب میکند و اگر میخواهید گوگل اینکار را انجام ندهد به آموزش های اینستاگرام جواد یاسمی سر بزنید تا با یک روش ساده جلوی گوگل را بگیرید.

    متا ربات چیست و چه کاربردی دارد؟

    به کمک تگ ربات به سرچ انجین می گویید که با صفحه شما چه کاری انجام دهد:

    1. ایندکس / نوایندکس
    2. فالو / نوفالو

    ایندکس یعنی به ربات اجازه می دهید که صفحه شما را در نتایج نشان دهد یا ندهد. با فالو یا نوفالو به خزنده می گویید با لینک های داخل این صفحه چه رفتاری داشته باشد.

    احتمالا در آینده نزدیک یک مقاله جامع در مورد متا ربات تولید کنیم و در همین صفحه یک لینک داخلی به آن بدهیم.

    نتیجه گیری و قدم بعدی آموزش سئو

    به صورت کلی در مورد هر کدام از تگ ها صحبت کردیم و 5 نکته در مورد متا تگ ارائه دادیم. در قدم بعدی برای هر کدام از 4 تگ اصلی یک مقاله جامع معرفی کردیم. 

    به یاد داشته باشید برای بهینه سازی متا تگ ها نیاز نیست که حتما یک برنامه نویس باشید و آشنایی با اچ تی ام ال 5 نیز کافی خواهد بود.

    مشاهده این مطلب  از صفر تا ۴۰۰۰ کلیک در روز: سئوی معنایی برای صنعت مالی

    بله. متا تگ ها به سئو کمک می کنند ولی نه همه آنها و نه همیشه.

    دقت کنید که این تگ ها برای فهم بهتر صفحه توسط موتور جستجو است و هرچقدر دقیق تر عنوان صفحه را ایجاد کنید بهتر متوجه صفحه می شود و قطعا اگر همه صفحات شما عنوان تکراری داشته باشند به سئو شما کمکی نمی کند و گوگل (مهم ترین موتور جستجو با بیشترین کاربر در دنیا) را دچار مشکل هم خواهد کرد.

    اینکه بدانید چه کلمات کلیدی برای متا تگ ها به خصوص متا تایتل بهتر است در سئو یک هنر است و با تجربه بدست می آید. برای اینکه به راحتی به متا تگ ها دسترسی داشته باشند می توایند از اکستنش های مفید برای سئوکارها استفاده کنید یا اینکه روی هر صفحه راست کلیک کنید و سورس کد را مشاهده کنید.

    مهم ترین متا تگ ها کدام اند؟

    4 متا تگ اصلی وجود دارد. که هر کدام را به صورت خلاصه توضیح می دهیم ولی برای آشنایی بیشتر و دیدن مثال های مختلف در مورد هر کدام به مقاله هر کدام مراجعه کنید.

    1. متا کیورد (Meta Keywords Attribute)
    2. متا تایتل (Title Tag)
    3. متا دیسکریپشن (Meta Description Attribute)
    4. متا ربات (Meta Robots Attribute)

    متا کیورد یعنی یه لیستی از کلمات که مرتبط به صفحه هستند و در سال های قبل خیلی استفاده میشد. عنوان صفحه یا متا تایتل در صفحه گوگل به رنگ آبی نشان داده می شود و در بالای بروزر قابل دیدن هست. تگ توضیح صفحه یک خلاصه ای از محتوای صفحه است. متا ربات نشانه ای برای ربات های موتورهای جستجو تا بفهمند با صفحه باید چه کاری انجام دهند.

    متا کیورد چیست و چه کاربردی دارد؟

    متا کیورد در سال های قبل بسیار مورد علاقه متخصص های سئو بود چون تا جای ممکن کلمات کلیدی مرتبط و در برخی موارد غیر مرتبط و کلی را در آن لیست می کردند. سئوکار با متا کیورد امید رتبه گرفتن داشت و در سال های اول گوگل اگر این تگ را به درستی میشناختید می توانستید کیوردهای مختلف را به صفحه اول گوگل برسانید.

    در سال 1401 که این مقاله را می نویسم دیگر از متا کیورد استفاده نمی شود و این تگ را خالی رها میکنند ولی در برخی از صفحات وب احتمالا می توانید ببینید که این تگ پر شده است. (شاید خیلی وقت قبل متا کیورد رو ست کردند و دیگر بعد از بلااستفاده شدن آن را دست نزده اند.)

    مشاهده این مطلب  8 نکته در مورد نحوه نوشتن توضیحات متا عالی

    پیشنهاد میکنم حتما مقاله تخصصی متا کیورد را به صورت کامل با مثال های مفهومی بخوانید.

    متا تاتیل چیست و چه کاربردی دارد؟

    متا تگ عنوان مهم ترین تگ هر صفحه است و اگر بخواهیم با مثال آن را توضیح دهیم فرض کنید هر صفحه وب یک انسان است و در این صورت تگ عنوان سر انسان خواهد بود. با جستجو در گوگل عنوان را در صفحه سرپ یا SERP مشاهده خواهید کرد.

    متا عنوان در حال حاضر توسط خوده گوگل برای خیلی از صفحات ایجاد می شود (با توجه به خوده عنوان ست شده توسط وبسمتر) تا از کیورد استافینگ جلوگیری کند و قطعا این کار گوگل به نفع کاربران گوگل است. عنوان در تگ های Open Graph و twitter card هم استفاده می شود.

    در مقاله متا تایتل چیست و چه اهمیتی دارد؟ با عکس مثال های زیادی در مورد این تگ ارزشمند ارائه داده ایم.

    متا دیسکریپشن چیست و چه کاربردی دارد؟

    در کمتر از 2 خط تگ توضیحات صفحه را خلاصه می کند و به ربات های خزنده گوگل کمک می کند تا صفحه را بهتر درک کنند. متا دیس به کاربران گوگل کمک می کند تا در اولین نگاه در صفحه سرپ پاسخ سوال یا نیاز خود را در این 2 خط متن پیدا کنند و احتمالا نرخ کلیک یا CTR (یعنی افزایش کلیک در کل نمودار سرچ کنسول یا وبمستر قدیم) را افزایش دهند.

    گوگل با توجه به محتوای صفحه این تگ را خودش انتخاب میکند و اگر میخواهید گوگل اینکار را انجام ندهد به آموزش های اینستاگرام جواد یاسمی سر بزنید تا با یک روش ساده جلوی گوگل را بگیرید.

    متا ربات چیست و چه کاربردی دارد؟

    به کمک تگ ربات به سرچ انجین می گویید که با صفحه شما چه کاری انجام دهد:

    1. ایندکس / نوایندکس
    2. فالو / نوفالو

    ایندکس یعنی به ربات اجازه می دهید که صفحه شما را در نتایج نشان دهد یا ندهد. با فالو یا نوفالو به خزنده می گویید با لینک های داخل این صفحه چه رفتاری داشته باشد.

    احتمالا در آینده نزدیک یک مقاله جامع در مورد متا ربات تولید کنیم و در همین صفحه یک لینک داخلی به آن بدهیم.

    نتیجه گیری و قدم بعدی آموزش سئو

    به صورت کلی در مورد هر کدام از تگ ها صحبت کردیم و 5 نکته در مورد متا تگ ارائه دادیم. در قدم بعدی برای هر کدام از 4 تگ اصلی یک مقاله جامع معرفی کردیم. 

    به یاد داشته باشید برای بهینه سازی متا تگ ها نیاز نیست که حتما یک برنامه نویس باشید و آشنایی با اچ تی ام ال 5 نیز کافی خواهد بود.

      بله. متا تگ ها به سئو کمک می کنند ولی نه همه آنها و نه همیشه.

      دقت کنید که این تگ ها برای فهم بهتر صفحه توسط موتور جستجو است و هرچقدر دقیق تر عنوان صفحه را ایجاد کنید بهتر متوجه صفحه می شود و قطعا اگر همه صفحات شما عنوان تکراری داشته باشند به سئو شما کمکی نمی کند و گوگل (مهم ترین موتور جستجو با بیشترین کاربر در دنیا) را دچار مشکل هم خواهد کرد.

      اینکه بدانید چه کلمات کلیدی برای متا تگ ها به خصوص متا تایتل بهتر است در سئو یک هنر است و با تجربه بدست می آید. برای اینکه به راحتی به متا تگ ها دسترسی داشته باشند می توایند از اکستنش های مفید برای سئوکارها استفاده کنید یا اینکه روی هر صفحه راست کلیک کنید و سورس کد را مشاهده کنید.

      مهم ترین متا تگ ها کدام اند؟

      4 متا تگ اصلی وجود دارد. که هر کدام را به صورت خلاصه توضیح می دهیم ولی برای آشنایی بیشتر و دیدن مثال های مختلف در مورد هر کدام به مقاله هر کدام مراجعه کنید.

      1. متا کیورد (Meta Keywords Attribute)
      2. متا تایتل (Title Tag)
      3. متا دیسکریپشن (Meta Description Attribute)
      4. متا ربات (Meta Robots Attribute)

      متا کیورد یعنی یه لیستی از کلمات که مرتبط به صفحه هستند و در سال های قبل خیلی استفاده میشد. عنوان صفحه یا متا تایتل در صفحه گوگل به رنگ آبی نشان داده می شود و در بالای بروزر قابل دیدن هست. تگ توضیح صفحه یک خلاصه ای از محتوای صفحه است. متا ربات نشانه ای برای ربات های موتورهای جستجو تا بفهمند با صفحه باید چه کاری انجام دهند.

      متا کیورد چیست و چه کاربردی دارد؟

      متا کیورد در سال های قبل بسیار مورد علاقه متخصص های سئو بود چون تا جای ممکن کلمات کلیدی مرتبط و در برخی موارد غیر مرتبط و کلی را در آن لیست می کردند. سئوکار با متا کیورد امید رتبه گرفتن داشت و در سال های اول گوگل اگر این تگ را به درستی میشناختید می توانستید کیوردهای مختلف را به صفحه اول گوگل برسانید.

      در سال 1401 که این مقاله را می نویسم دیگر از متا کیورد استفاده نمی شود و این تگ را خالی رها میکنند ولی در برخی از صفحات وب احتمالا می توانید ببینید که این تگ پر شده است. (شاید خیلی وقت قبل متا کیورد رو ست کردند و دیگر بعد از بلااستفاده شدن آن را دست نزده اند.)

      پیشنهاد میکنم حتما مقاله تخصصی متا کیورد را به صورت کامل با مثال های مفهومی بخوانید.

      متا تاتیل چیست و چه کاربردی دارد؟

      متا تگ عنوان مهم ترین تگ هر صفحه است و اگر بخواهیم با مثال آن را توضیح دهیم فرض کنید هر صفحه وب یک انسان است و در این صورت تگ عنوان سر انسان خواهد بود. با جستجو در گوگل عنوان را در صفحه سرپ یا SERP مشاهده خواهید کرد.

      متا عنوان در حال حاضر توسط خوده گوگل برای خیلی از صفحات ایجاد می شود (با توجه به خوده عنوان ست شده توسط وبسمتر) تا از کیورد استافینگ جلوگیری کند و قطعا این کار گوگل به نفع کاربران گوگل است. عنوان در تگ های Open Graph و twitter card هم استفاده می شود.

      در مقاله متا تایتل چیست و چه اهمیتی دارد؟ با عکس مثال های زیادی در مورد این تگ ارزشمند ارائه داده ایم.

      متا دیسکریپشن چیست و چه کاربردی دارد؟

      در کمتر از 2 خط تگ توضیحات صفحه را خلاصه می کند و به ربات های خزنده گوگل کمک می کند تا صفحه را بهتر درک کنند. متا دیس به کاربران گوگل کمک می کند تا در اولین نگاه در صفحه سرپ پاسخ سوال یا نیاز خود را در این 2 خط متن پیدا کنند و احتمالا نرخ کلیک یا CTR (یعنی افزایش کلیک در کل نمودار سرچ کنسول یا وبمستر قدیم) را افزایش دهند.

      گوگل با توجه به محتوای صفحه این تگ را خودش انتخاب میکند و اگر میخواهید گوگل اینکار را انجام ندهد به آموزش های اینستاگرام جواد یاسمی سر بزنید تا با یک روش ساده جلوی گوگل را بگیرید.

      متا ربات چیست و چه کاربردی دارد؟

      به کمک تگ ربات به سرچ انجین می گویید که با صفحه شما چه کاری انجام دهد:

      1. ایندکس / نوایندکس
      2. فالو / نوفالو

      ایندکس یعنی به ربات اجازه می دهید که صفحه شما را در نتایج نشان دهد یا ندهد. با فالو یا نوفالو به خزنده می گویید با لینک های داخل این صفحه چه رفتاری داشته باشد.

      احتمالا در آینده نزدیک یک مقاله جامع در مورد متا ربات تولید کنیم و در همین صفحه یک لینک داخلی به آن بدهیم.

      نتیجه گیری و قدم بعدی آموزش سئو

      به صورت کلی در مورد هر کدام از تگ ها صحبت کردیم و 5 نکته در مورد متا تگ ارائه دادیم. در قدم بعدی برای هر کدام از 4 تگ اصلی یک مقاله جامع معرفی کردیم. 

      به یاد داشته باشید برای بهینه سازی متا تگ ها نیاز نیست که حتما یک برنامه نویس باشید و آشنایی با اچ تی ام ال 5 نیز کافی خواهد بود.

      اگر براتون سوال شده که تولید محتوا چیست و محتوا یونیک به چه معناست می توانید مقالات هر کدام را مطالعه کنید. قبل از اینکه این مقاله را به صورت کامل بخوانید پیشنهاد میکنیم مقالات صفحه سئو داخلی و سئو محتوایی را بررسی کنید. همینطور اگر میخواهید بدانید منظور ما از ابزارهای سئو چه ابزارهایی هست روی لینک کلیک کنید.

      متا تگ چیست؟ متا تگ ها اسنیپت هایی متن هستند که محتوای صفحه را توصیف می کنند. اگر نمی دانید اسنیپت چیست و به سئو فنی علاقه دارید پیشنهاد میکنیم مقالات مربوطه را مطالعه کنید.

      میخواهیم در مورد متا تگ ها کمی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم پس این قسمت متن ممکن است در آینده هم آپدیت شود.

      • متا تگ ها در صفحه قابل دیدن نیستند.
      • متا تگ ها در سورس کد صفحه هستند.
      • توصیف کننده محتوای صفحه برای سرچ انچین ها هستند.
      • فقط در اچ تی ام ال صفحه و معمولا در قسمت هد هستند.
      • منظور از متا، متادیتا هست که مدلی از محتوا هستند که این تگ ها برای فهم بهتر صفحه ارائه می دهند.
      • و….

      اگر در مورد اینکه سورس کد چیست و چگونه به آن دسترسی پیدا کنیم، سرچ انجین ها و اچ تی ام ال سوال دارید می توانید در قسمت کامنت هر کدام از عنوان ها در صفحه خودش سوال خود را بپرسید.

      مثال متا تگ ها در کد اچ تی ام ال

      این کدها از سایت w3school است و اگر کسی می خواهد با مسیر یادگیری HTML را دنبال کند حتما به این سایت مراجعه کند.

        متا تگ های مختلف برای آشنایی شما با ساختار اچ تی ام ال و جایگاه این تگ ها در هد است.

      متا تگ ها به سئو سایت کمک میکنند؟

      بله. متا تگ ها به سئو کمک می کنند ولی نه همه آنها و نه همیشه.

      دقت کنید که این تگ ها برای فهم بهتر صفحه توسط موتور جستجو است و هرچقدر دقیق تر عنوان صفحه را ایجاد کنید بهتر متوجه صفحه می شود و قطعا اگر همه صفحات شما عنوان تکراری داشته باشند به سئو شما کمکی نمی کند و گوگل (مهم ترین موتور جستجو با بیشترین کاربر در دنیا) را دچار مشکل هم خواهد کرد.

      اینکه بدانید چه کلمات کلیدی برای متا تگ ها به خصوص متا تایتل بهتر است در سئو یک هنر است و با تجربه بدست می آید. برای اینکه به راحتی به متا تگ ها دسترسی داشته باشند می توایند از اکستنش های مفید برای سئوکارها استفاده کنید یا اینکه روی هر صفحه راست کلیک کنید و سورس کد را مشاهده کنید.

      مهم ترین متا تگ ها کدام اند؟

      4 متا تگ اصلی وجود دارد. که هر کدام را به صورت خلاصه توضیح می دهیم ولی برای آشنایی بیشتر و دیدن مثال های مختلف در مورد هر کدام به مقاله هر کدام مراجعه کنید.

      1. متا کیورد (Meta Keywords Attribute)
      2. متا تایتل (Title Tag)
      3. متا دیسکریپشن (Meta Description Attribute)
      4. متا ربات (Meta Robots Attribute)

      متا کیورد یعنی یه لیستی از کلمات که مرتبط به صفحه هستند و در سال های قبل خیلی استفاده میشد. عنوان صفحه یا متا تایتل در صفحه گوگل به رنگ آبی نشان داده می شود و در بالای بروزر قابل دیدن هست. تگ توضیح صفحه یک خلاصه ای از محتوای صفحه است. متا ربات نشانه ای برای ربات های موتورهای جستجو تا بفهمند با صفحه باید چه کاری انجام دهند.

      متا کیورد چیست و چه کاربردی دارد؟

      متا کیورد در سال های قبل بسیار مورد علاقه متخصص های سئو بود چون تا جای ممکن کلمات کلیدی مرتبط و در برخی موارد غیر مرتبط و کلی را در آن لیست می کردند. سئوکار با متا کیورد امید رتبه گرفتن داشت و در سال های اول گوگل اگر این تگ را به درستی میشناختید می توانستید کیوردهای مختلف را به صفحه اول گوگل برسانید.

      در سال 1401 که این مقاله را می نویسم دیگر از متا کیورد استفاده نمی شود و این تگ را خالی رها میکنند ولی در برخی از صفحات وب احتمالا می توانید ببینید که این تگ پر شده است. (شاید خیلی وقت قبل متا کیورد رو ست کردند و دیگر بعد از بلااستفاده شدن آن را دست نزده اند.)

      پیشنهاد میکنم حتما مقاله تخصصی متا کیورد را به صورت کامل با مثال های مفهومی بخوانید.

      متا تاتیل چیست و چه کاربردی دارد؟

      متا تگ عنوان مهم ترین تگ هر صفحه است و اگر بخواهیم با مثال آن را توضیح دهیم فرض کنید هر صفحه وب یک انسان است و در این صورت تگ عنوان سر انسان خواهد بود. با جستجو در گوگل عنوان را در صفحه سرپ یا SERP مشاهده خواهید کرد.

      متا عنوان در حال حاضر توسط خوده گوگل برای خیلی از صفحات ایجاد می شود (با توجه به خوده عنوان ست شده توسط وبسمتر) تا از کیورد استافینگ جلوگیری کند و قطعا این کار گوگل به نفع کاربران گوگل است. عنوان در تگ های Open Graph و twitter card هم استفاده می شود.

      در مقاله متا تایتل چیست و چه اهمیتی دارد؟ با عکس مثال های زیادی در مورد این تگ ارزشمند ارائه داده ایم.

      متا دیسکریپشن چیست و چه کاربردی دارد؟

      در کمتر از 2 خط تگ توضیحات صفحه را خلاصه می کند و به ربات های خزنده گوگل کمک می کند تا صفحه را بهتر درک کنند. متا دیس به کاربران گوگل کمک می کند تا در اولین نگاه در صفحه سرپ پاسخ سوال یا نیاز خود را در این 2 خط متن پیدا کنند و احتمالا نرخ کلیک یا CTR (یعنی افزایش کلیک در کل نمودار سرچ کنسول یا وبمستر قدیم) را افزایش دهند.

      گوگل با توجه به محتوای صفحه این تگ را خودش انتخاب میکند و اگر میخواهید گوگل اینکار را انجام ندهد به آموزش های اینستاگرام جواد یاسمی سر بزنید تا با یک روش ساده جلوی گوگل را بگیرید.

      متا ربات چیست و چه کاربردی دارد؟

      به کمک تگ ربات به سرچ انجین می گویید که با صفحه شما چه کاری انجام دهد:

      1. ایندکس / نوایندکس
      2. فالو / نوفالو

      ایندکس یعنی به ربات اجازه می دهید که صفحه شما را در نتایج نشان دهد یا ندهد. با فالو یا نوفالو به خزنده می گویید با لینک های داخل این صفحه چه رفتاری داشته باشد.

      احتمالا در آینده نزدیک یک مقاله جامع در مورد متا ربات تولید کنیم و در همین صفحه یک لینک داخلی به آن بدهیم.

      نتیجه گیری و قدم بعدی آموزش سئو

      به صورت کلی در مورد هر کدام از تگ ها صحبت کردیم و 5 نکته در مورد متا تگ ارائه دادیم. در قدم بعدی برای هر کدام از 4 تگ اصلی یک مقاله جامع معرفی کردیم. 

      به یاد داشته باشید برای بهینه سازی متا تگ ها نیاز نیست که حتما یک برنامه نویس باشید و آشنایی با اچ تی ام ال 5 نیز کافی خواهد بود.

      مشاهده این مطلب  راهنمای سئو برای وبسایت جدید شما (در 10 مرحله) - راهنمای ۱۰ مرحله‌ای برای سئو کردن وبسایت جدیدتان
      جواد یاسمی (متخصص سئو)

      جواد یاسمی (متخصص سئو)

      استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

      آخرین مقالات مرتبط

      سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

      سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

      در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
      جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

      سئو سایت صنعتی

      آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
      راهنمای کامل پیاده‌سازی اصول E-E-A-T برای تقویت سئوی داخلی سایت

      چگونه E-E-A-T را در سایت خود پیاده‌سازی کنیم و سئوی داخلی را تقویت کنیم؟

      در پاسخ به انتشار اطلاعات نادرست در اینترنت و با هدف ارتقای کیفیت نتایج جستجو، گوگل مفهومی کلیدی را توسعه...
      چطور جزو ۳٪ برتر نتایج گوگل باشیم؟ آموزش نقشه راه ۴ ستونی سئو حرفه‌ای

      چرا ۹۷٪ صفحات وب در گوگل دیده نمی‌شوند؟ و چطور جزو ۳٪ برتر باشیم؟ (نقشه راه ۴ ستونی سئو)

      آیا می‌دانستید که طبق تحقیقات جدید، بیش از ۹۷ درصد صفحات وب هیچ ترافیک ارگانیکی از گوگل دریافت نمی‌کنند؟ این...
      از صفر تا ۴۰۰۰ کلیک در روز: سئوی معنایی برای صنعت مالی

      از صفر تا ۴۰۰۰ کلیک در روز: سئوی معنایی برای صنعت مالی

      از صفر تا ۴۰۰۰ کلیک در روز: چگونه سئوی معنایی یک وب‌سایت مالی را متحول کرد در این مطالعه موردی، با روند...
      چرا باید استراتژی کلمات کلیدی سایت خود را به‌روز کنید؟ (با آمار و ابزارهای کاربردی)

      چرا باید استراتژی کلمات کلیدی سایت خود را به‌روز کنید؟ (با آمار و ابزارهای کاربردی)

      آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی از سایت‌ها همیشه در رتبه‌های اول گوگل دیده می‌شوند و بیشترین...

      ثبت مکان در گوگل مپ - ثبت مغازه در گوگل مپ

      ثبت اسم، مکان، موقعیت، مغازه، کسب و کار، کارخانه، شرکت و همه دسته بندی هایی که ممکن است شما هم جزو آن...
      افزایش رتبه سایت در گوگل

      بالا بردن سئو سایت - چگونه سئو سایت را بالا ببریم

      بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...

      بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) برای تبلیغ وب‌سایتتان با بودجه کم

      راه‌های زیادی برای بازاریابی وب‌سایت شما وجود دارد بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنید. کریس بارلینگ هم‌بنیانگذار...

      یک متخصص سئو پیدا کنید که به او اعتماد دارید

      اگر در مورد سئو سردرگم هستید، انتخاب یک متخصص سئو می‌تواند دشوار باشد. شرکت مشاوره‌ای ایندی چگونگی واقعی...

      دیدگاه ها

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

      سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070