حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

رپورتاژ برندینگ و پی آر

آنچه در این مقاله می خوانید:

برای تولید یک متن سئویی خوب حتما قبل از ادامه دادن به مطالعه این محتوا به صفحه سئو محتوایی رفته و مقالات آنجا را کامل مطالعه کنید. مقاله تولید متن برای وب پیج ها نیز می تواند به شدت مفید باشد و یک نقطه شروع عالی برای کارآموزان محتوا و کارشناسان محتوا در جهت تولید محتوای متنی است.

در پلتفرم یاسئومی وقتی در پنجره مخصوص به کار تولید محتوا هستنید یک عنوان با توضیحات مربوطه مثل هدف مقاله، جنس مقاله، تعداد کلمه، ددلاین و … در تسک های شما قرار می گیرد. حالا نحوه اجرای یک رپورتاژ برندینگ و پی آر را برای شما به صورت کامل شرح می دهیم.

متن رپورتاژ برندینگ را چگونه تولید کنیم؟

وقتی یک مقاله برای رپرتاژ برندینگ می نویسید باید نکات زیر را بکار ببندید. استفاده از آنها می توانید برای خروجی کار شما مفید باشد و افزایش کیفیت کار شما برای خروجی کلی پروژه سئو مفید هست.

آموزش سفارش کمپین های رپورتاژآگهی برندینگ

  • کاملا مانند رپورتاژ آگهی معمولی به آن نگاه کنید.
  • دقیقا در مورد عنوان خواسته شده بنویسید.
  • در شرایطی که لایه بندی محتوا ست شده به نکات بالا دست و پایین دست آن دقت کنید.
  • اسم برند را در عنوان، هدینگ ها و متن استفاده کنید. (حداقل 15 بار)
  • در عنوان هایی که دیتا زیادی ندارد به مفهوم های کلی عنوان بپردازید. (توضیح کامل پایین تر)
  • اگر برای یک سایت چند عنوان مینویسید همه آنها باید یک دست باشد و با یک ساختار (بر عکس رپو عادی)
  • و …

زمانی که دیتای کمی در مورد عنوان هست چه بنویسیم؟

در این حالت عنوان یک مفهوم پایین دست هست و شما باید در مورد کلماتی که در عنوان هست هدینگ بزنین و توضیح بدین، با یک مثال نحوه اجرا را شفاف تر خواهیم کرد.

مشاهده این مطلب  فرهنگ شبکه‌سازی تیمی بسازید

عنوان رپورتاژ برندینگ = چگونه در محله نیاوران تهران خانه نوساز بخریم؟

جواب این سوال خیلی کوتاه است ولی برای یک متن 900 تا 2000 کلمه ای چگونه محتوای باکیفیت، یونیک و مناسب ایجاد کنیم؟ یک هدینگ میزنیم و نیاوران کجاست را کامل توضیح می دهیم. یک هدینگ دیگر می شود خیابان های نیاوران کجاست؟ یک هدینگ دیر می شود خانه های نوساز چه شرایطی و چه امکاناتی دارند؟ و …

با توجه به مفاهیم عنوان می شود هدینگ های بیشتری هم ایجاد کرد که دارد عنوان اصلی را ساپورت میکند و یک مقاله کامل در مورد محتوای ساپورت هم داریم که حتما مطالعه کنید

ادامه مسیر یادگیری کار با پلتفرم سئو یاسئومی

رپورتاژ آگهی و بکلینک چیست؟ یک مقاله جامع در مورد آن خواهیم نوشت.

انواع رپورتاژ آگهی هایی که در سئو سایت استفاده کردن از آنهای مناسب است را نیز معرفی خواهیم کرد. مهم ترین قسمت کار رپورتاژآگهی ها زمان استفاده و نحوه اجرا هست که نکات بسیار زیادی دارد. در پلتفرم خدمات سئو یاسئومی با دیتای بیش از چند هزار رپورتاژ آگهی فارسی، عربی و انگلیسی کار شده می توانید بهینه ترین حالت و به صرفه ترین حالت اجرایی کمپین خود را منتشر کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چگونگی نجات کسب‌وکار ما با انتقال به فروش آنلاین
وقتی سوپرمارکت‌های محلی کسب‌وکار شما را تحت فشار قرار می‌دهند، چه می‌کنید؟ یکی از راه‌حل‌ها، تمرکز مجدد...
استفاده از کالاهای تجاری برای بازاریابی کسب‌وکار شما
همه چیز به خودکارهای ارزان و اسباب‌بازی‌های پلاستیکی ختم نمی‌شود؛ بازاریابی کالا می‌تواند راهی ارزشمند...
چطور رسانه‌های اجتماعی به من کمک کردند تا یک برند جهانی جواهر بسازم
آلیسا اسمیت، زن کارآفرین بریتانیایی است که زیورآلات نقره‌ای شاخص او طرفداران پر و پا قرصی در سراسر جهان،...
چه چیزی یک فروشنده‌ی عالی می‌سازد؟
فروشندگان معمولا به یکی از پنج روش رفتار می‌کنند. این پروفایل‌های آن‌هاست – شما در کدام دسته قرار...
هفت راه برای بهبود پیشنهادات فروش شما
متقاعد کردن مردم به انجام کاری که می‌خواهید دشوار است؛ به خصوص اگر خودتان آنجا نباشید تا آن کار را انجام...
چهار روش برای جذب بیشتر سرنخ‌های فروش تجاری
مهم‌ترین مزیت تولید سرنخ‌های فروش بیشتر، افزایش قدرت انتخاب است. می‌توانید مشتریان خود را دقیق‌تر انتخاب...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070