خدمات سئو چیست؟ خدمات seo – خدمات بهینه سازی سایت

خدمات سئو چیست؟ خدمات بهینه سازی سایت که توسط جواد یاسمی و تیم شاهراه دیجیتال به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای براساس جایگاه فعلی سایت شما در نظر گرفته می شود. خدمات سئو می تواند با کسب رتبه و جایگاه در صفحه اول موتور های جستجو مثل گوگل باعث دیده شدن سایت شما و افزایش فروش شود. سئو یا SEO که در اصطلاح عمومی آن را سئو می‌نامیم، به مفهوم بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو به ‌ویژه گوگل است، همان دانای کلی که تقریباً همه سؤال‌های خود را از آن می‌پرسیم.

در این مطلب به این سؤال که خدمات سئو چیست پاسخ می‌دهیم و هر آنچه برای تصمیم‌گیری استفاده از خدمات سئو سایت نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذاریم با ما همراه باشید. در صفحه خدمات SEO معرفی اولیه انواع خدمات سئو سایت را خواهید دید، برای مشاوره رایگان سئو می توانید با جواد یاسمی تماس بگیرید. برای وبسایت هایی که تازه دامنه و هاست خریده اند پیشنهاد می کنیم از خدمات طراحی سایت و سئو که همراه با استراتژی های کیورد-لندینگ، انکر-لندینگ داخلی و انکر-لندینک خارجی است استفاده کنند.

خدمات سئو چیست؟

کسب ارگانیک ترافیک برای سایت شما ارزشمند است. ترافیک روی چه کلماتی؟ ایجاد ترافیک ارگانیک در چه مدتی؟ افزایش سئو و بازدید سایت کلمه ای است که این روزها در گوگل سرچ می شود ولی آیا می دانند  خدمات سئو چیست؟ کاربران به دلیل عدم آگاهی از وجود یک سرویس دقیقا نیاز خود را سرچ نمی کنند، ولی تلاش می کنند که از گوگل برای پیدا کردن جواب سوالشان کمک بگیرند. دقیقا با همین مثال به اهمیت خدمات طراحی سایت و سئو و مفهوم توالی سرچ ها و استراتژی کیورد – لندینگ پی می بریم.

برای آنالیز اولیه سایت توسط جواد یاسمی فرم زیر را پر کنید. نمونه کارهای سئو جواد یاسمی را مشاهده کنید. ابتدا باید شرایط پروژه بررسی شود و در صورت امکان پروژه شما را قبول خواهیم کرد.

مسیر انجام خدمات سئو سایت

برای خیلی از کسب و کارها اصلا SEO و بهینه سازی بهترین مسیر برای افزایش فروش و درآمد نیست و این را با یک جلسه مشاوره سئو می توانیم متوجه بشویم. برای پاسخ به این سوال که آیا خدمات سئو برای شما مفید است یا خیر؟ من جواد یاسمی یک مسیر را ایجاد کرده ام. کمی وقت گیر است ولی ارزشش را دارد.

بررسی مشکلات فنی سایت

سئو تکنیکال مهم ترین قسمت سئو است. در این مرحله زیرساخت سایت شما برای رتبه گرفتن بهینه می شود. هزینه براساس سایت شما تعیین می شود. دقت کنید برساس مدل همکاری هزینه ها و نحوه پرداخت می تواند بهینه شده برای کسب و کار شما باشد.

مشاوره سئو

بعد از تحلیل اولیه سایت با شما تماس خواهیم گرفت و در مورد بهترین حالت استفاده شما از ابزار سئو صحبت می کنیم. من به عنوان مشاور سئو سایت و کسب و کار شما هم می توانم در کنار تیمی که برای شما میسازم حضور داشته باشم. دقت کنید که برای موفقیت در کار نیاز به تیم حرفه ای نیست و من با کارآموزهای دیجیتال مارکتینگ که برای پروژه ها، استارتاپ ها و بیزینس های مختلف می سازم، رضایت کارفرماها را جلب می کنم.

آنالیز و تحلیل سایت

براساس مراحل 1 و 2 این مرحله با پرداخت هزینه انجام می شود.هزینه متغیر براساس نوع سایت، تعداد صفحات، عمر سایت، تعداد کیورد ها محاسبه می شود.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

براساس تیم، بودجه و نیاز شما یک تیم برای گروه اکانت های سوشیال میدیای شما سازمان دهی می شود.

سئو خارجی

یکی از مهم ترین مراحل ساختن لینک پروفایل برای دامنه شما است. در این مرحله براساس نیاز سایت برای گرفتن جایگاه مد نظر شما استراتژی لینک سازی تدوین می شود.

تولید و مدیریت محتوا

ساختار استراتژی محتوایی سایت شما تدوین می شود و براساس سختی کیورد ها یک برنامه برای شما تعیین می شود. در طول سال ها کار با افراد و آدم های مختلف، کم کم تیم تولید محتوا را شکل داده ایم.بهترین نویسندگان با بهترین قلم های ایرانی در سراسر کشور. استراتژی محتوایی برای هر کسب و کار بسیار مهم است و می تواند کانورت بالایی داشته باشد. برای تولید محتوای حرفه ای می بایست به یک تیم کار بلد که توانسته صدها مقاله را بنویسید اعتماد کنید.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

تحلیل وب‌سایت
تحقیق کلمه کلیدی
تولید محتوا
سئو داخلی
سئو فنی
لینک سازی
آموزش سئو مبتدی و پیشرفته
مشاوره سئو

تسک های سئو

تحقیق و بررسی و جمع آوری اطلاعات
طراحی چیدمان و ساختار محتوایی برای هر صفحه
تولید محتوا برای هر صفحه
بارگزاری محتوا متنی
تولید محتوا و بهینه سازی متا تایتل
تولید محتوا و بهینه سازی متا دیسکریپشن
تولید و بهینه سازی محتوای URL
بهینه سازی هدینگ اول
بهینه سازی ساختار هدینگ ها
بهینه سازی هدینگ های دوم تا ششم
بهینه سازی حجم و سایز عکس ها
بهینه سازی اسم عکس ها
بارگزاری و بهنیه سازی تگ آلت عکس ها
بهنیه سازی محتوای نیبرهود عکس ها
بهینه سازی توضیح مختصر برای عکس ها
ایجاد ساختار LSI در متن صفحه
ایجاد ساختار منطقی انکر تکس خروجی
بررسی و ایجاد تگ کنونیکال
بهینه سازی طول جملات برای خواننده و سرچ انجین
بهینه سازی پاراگراف اول و آخر برای سرچ انجین
بهینه سازی تعداد کلمات در صفحه با توجه به میزان رقابت کلمه
بهینه سازی استفاده از تگ استرانگ برای آی کچینگ بودن قسمت های مهم محتوا
بهینه سازی لینک های خروجی به سایت های دیگر در صورت وجود و ایجاد آن برای فهم بهتر سرچ انجین
چک کردن الگوریتم tf-idt برای کیورد استافینگ نبودن صفحه
تولید محتوای ویدیویی در صورت نیاز
تولید محتوای پادکست در صورت نیاز
بررسی الگوریتم های گوگل
بهینه سازی متا تایتل
بهینه سازی متا دیسکریپشن
آپدیت محتوایی – پاراگراف
آپدیت محتوایی – هدینگ 2
آپدیت محتوایی – تصویر
آپدیت محتوایی لینک سازی داخلی
آپدیت محتوایی 
آنالیز دائمی سرچ کنسول
آنالیز دائمی گوگل آنالیتیکس
آنالیز دائمی جی تی متریکس
آنالیز دائمی با اچرف
بهینه سازی بودج+C1+C2:C2:C22
بررسی و بهینه سازی تگ ویوپوینت برای نسخه موبایل
بررسی استتوس کدهای سری 4 و بهینه کردن آن ها
بهینه سازی سایت مپ
بهینه سازی ربات داکس
بهینه سازی فونت و رنگ متن ها
بهینه سازی فونت و ابعاد و رنگ هدینگ ها
بررسی و حل کردن مشکلات صفحات یتیم
بررسی و حل مشکلات لینک های داخلی ریدایرکت
بررسی و حل مشکلات لینک های شکسته
ایجاد بروزر کشینگ برای افزایش سرعت برای کاربران ریترن
بررسی فشرده بودن سورس های مختلف در صفحه
ایجاد ساختار دفر کردن کدهای جاوا اسکریپ در صورت وجود
مینیفای بودن کدهای سی اس اس و جی اس
بررسی و ایجاد ساختار کیپ لایو برای کاهش ریکوئست ها به سرور
اینلاین کردن کدهای سی اس اس در صورت لزوم
بررسی بداسکیل نبودن عکس ها
بهینه سازی ساختار کد برای برید کرام
بهینه سازی ساختار کد برای هر کتاب
بهینه سازی ساختار کدها در فوتر و هدر
بررسی و نوایندکس کردن صفحات عدم نیاز دسترسی از گوگل
بهینه سازی صفحه وبلاگ برای فهم بهتر سرچ انجین
بهینه سازی ساختار لینک دهی بین مقاله و کتگوری ها و تگ ها
ایجاد تگ اچ تی ام ال در زبان فارسی
ست کردن اس ال ال
بررسی  وکرال سایت با اسکریمینگ فراگ
بررسی سکشن کاوریج سرچ کنسول و حل کردن مشکلات کریتیکال
بررسی لینک های سافت 404 – کاوریج
بررسی لینک های 404 – کاوریج
بررسی دوپلیکیت ها – کاوریج
بررسی لینک هایی که ریدایرکت شدن – کاوریج

 

ایجاد سید لیست
ایجاد کلاستر های مفهومی
کیورد ریسرچ برای هر کلاستر
بررسی یوزر اینتنت و هدف نهایی جستجو
استراتژی کیورد-لندینگ
استراتژی انکر-لندینگ خارجی
استراتژی انکر-لندینگ داخلی
استراتژی ساختار منو، فوتر و لینک دهی داخلی بین صفحات مهم
استراتژی ساختار برید کرام
استراتژی ساختار کتگوری های وبلاگ

 

کامنت مارکتینگ
ایجاد faq ها برای لندینگ های مهم
ایجاد ساختار های اسنیپ ها براساس نیاز
راه اندازی سرچ کنسول
راه اندازی گوگل آنالیتیکس
بررسی داشبورد وردپرس
نصب افزونه های مورد نظر
بررسی کانتنت گپ بین رقبا
بررسی ماتریکس کیورد رقبا با الکسا
بررسی پروفایل لینک رقبا
لینک ماینینگ – پیدا کردن فضای مناسب
تولید محتوای مناسب متن و تصویر برای لینک سازی
ایجاد بکلینک های فروم
ایجاد بکلینک های کامنت
ایجاد بکلینک های پروفایل
ایجاد دیتا بیس برای رپرتاژ آگهی ها
استراتژی بکلینک های Fpc
استراتژی دائمی برای ایجاد بکلینک محتوایی- پرتاژی
ارتباط با سایت ها برای ایجاد لینک
آنالیز بکلینک های رقبا با ابزارهای اچرف، سم راش و …
افزایش قدرت دامنه
افزایش قدرت لندینگ های مهم
بررسی و آنالیز سئو منفی 
دیس کردن بکلینک های منفی

خدمات سئو تضمینی

این روزها زیاد می شود که میبینم سئو تضمینی شده است! بله تضمین برای کسب رتبه. ولی سئو کاران حرفه ای نگران نیستند، بلکه غیر حرفه ای ها نگران هستند چون تضمین سئو برای کسانی که در کار خود خیلی تجربه و تخصص ندارد بسیار ریسکی است. تمام هزینه سئو را برگردانید، بله این توقع کارفرما است که هیچ خروجی نگرفته است. پروژه هایی شروع شده اند که بعد از چند ماه هنوز در 10 صفحه گوگل وجود ندارد. ترسناک است.در کلمات کلیدی انگلیسی نتایج گوگل به بالای یک میلیارد نتیجه می رسد ولی در فارسی هنوز به 20 میلیون نتیجه هم نرسیده ایم. این نشان می دهد کار بسیار سخت شده است و باید به شکل ویژه ای تلاش کرد.
انجام تضمینی خدمات سئو
خدمات بهینه سازی

خدمات سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

برای سال‌ها تبلیغات بهترین راهکار دیدن شدن کسب‌وکارها بود، اما این روزها مردم از تبلیغات خسته شده‌اند و کمتر به آن اعتماد می‌کنند. بازاریابی درون‌گرا راهکار جدیدی است که تلاش خود را بکار می‌برد که بدون اشاره مستقیم اعتماد مشتری را جلب کرده و او را به استفاده از خدمات کسب‌وکارها تشویق کند، خدمات سئو یکی از راهکارهای بازاریابی درون‌گرا است که بدون نیاز به هزینه‌های گزاف تبلیغات، کمک می‌کند مشتری در موتورهای جستجو شمارا بیابد و خودش تصمیم بگیرید از آن استفاده کند.

برای دسترسی به این هدف باید یک سری تکنیک بکار ببرید که خود یک تخصص است، سئو سایت به دو بخش سئو داخلی و خارجی تقسیم می‌شود و کارشناسان این حوزه می‌کوشند گوگل و سایر موتورهای جستجو را قانع کنند که شمارا در رتبه‌های نخست نتایج جستجو به کاربران معرفی کنند.

خدمات بهینه سازی سایت SEO

همه کسب‌وکارها اعم از آن‌ها که تازه‌وارد فضای وب شده‌اند و چه آن‌ها که سال‌ها است در حال تولید محتوا هستند به خدمات سئو نیاز دارند، تازه‌واردها باید برای به دست آوردن رتبه‌های بهتر تلاش کنند و حرفه‌ای‌ها برای حفظ جایگاه خود می‌جنگند.

در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکت‌ها با وعده‌های جذاب تلاش می‌کنند صاحبان مشاغل را به استفاده از خدمات سئوی خود تشویق کنند، این شما هستید که از بین این‌همه پیشنهاد بهترین را برای خود انتخاب کنید. در اینجا به چند نکته اشاره می‌کنیم که به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کنند.

خدمات بهینه سازی سایت
خدمات سئو

چرا خدمات سئو حرفه ای جواد یاسمی؟

سئو سایت یک بازاریابی درون‌گرا است و چون تبلیغ مستقیم نیست با استقبال مشتری مواجه شده و اعتمادش جلب می‌شود که درنتیجه می‌تواند به وفادار سازی مشتری کمک کند، از سوی دیگر هزینه آن در مقایسه با تبلیغات بسیار کمتر است.

نتیجه سئو سایت طولانی‌مدت است، درحالی‌که تبلیغات اثر کوتاه‌ مدت دارد و به ‌محض اتمام یک کمپین تبلیغاتی اثرات آن‌هم از بین می‌رود.

یکی از مهم ترین فاکتور ها در سئو لینک سازی داخلی و خارجی است. پس برای آشنا شدن با سرویس های بکلینک به صفحه خدمات لینک سازی و بکلینک در سئو بروید.

شما در سئو می‌توانید به شکل بسیار هدفمند حرکت کنید و بر مبنای نوع مشتری و نیازهای او گام بردارید، درحالی‌که روش‌های دیگر بازاریابی به این اندازه قابل‌برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری نیستند.

بهترین خدمات تخصصی سئو

سئو یک فرایند طولانی‌مدت است که به‌صرف زمان نیاز دارد، اگر به شما وعده‌ می‌دهند که سایت شمارا ظرف مدت چند روزبه رتبه نخست نتایج جستجو می‌رسانند، احتمالاً از فن‌های سئوی کلاه‌سیاه که حقه‌هایی برای فریب گوگل است استفاده می‌کنند، اگر گوگل این روش‌ها را شناسایی کند، حتی ممکن است سایت شمارا از نتایج جستجو حذف کرده و نتیجه چند سال تلاش شما هدر برود.

افراد و شرکت‌های معتبر که از تکنیک‌های خدمات سئو سفید استفاده می‌کنند، یک‌زمان منطقی برای ارتقای رتبه سایت معرفی می‌کنند و برای ارتقای کیفیت محتوا و استراتژی‌های سئو برنامه مدونی دارند.

فرد یا شرکتی را برای دریافت SEO SERVICES انتخاب کنید که سابقه کار مشخصی داشته باشد و در حوزه کاری شما نمونه قابل قبولی ارائه کند.

درنهایت فراموش نکنید که رتبه گرفتن به‌تنهایی کافی نیست و محتوایی که ارائه می‌کنید باید متقاعدکننده و باکیفیت باشد، در غیر این صورت اعتبار برند شما خدشه‌دار خواهد شد.

خدمات سئو وب سایت
افزایش سئو سایت

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

اگر سایتی دارید، اولین مرحله بررسی وضعیت فعلی سایت شما است، بعدازآن باید سایت‌های رقیب حوزه کاری شما و فعالیت‌هایی که در فضای دیجیتال انجام می‌دهند، بررسی شوند. وقتی جایگاه فعلی شما در مقایسه با رقبا مشخص شد باید مخاطب بررسی شود و نیازهای او مشخص شود.

محتوای موردنیاز مشتری بر مبنای کلمات کلیدی منتخب و پربازدید تولید می‌شود و تکنیک‌های سئو برای بیشتر شدن آن مورداستفاده قرار می‌گیرد، بعد در بازه‌های زمانی مشخص وضعیت سایت و رتبه کلمات کلیدی بررسی‌شده و در صورت نیاز استراتژی‌ها بازنگری شده و اصلاح می‌شوند.

شاید خدمات محلی سئو برای کسب و کار شما برای گرفتن مشتریان وفادار مناسب و کافی باشد.

قیمت سرویس بهینه سازی سایت

تعیین قیمت خدمات سئو یک فرایند پیچیده است که بازار آشفته‌ای را ایجاد کرده است. شما با استعلام قیمت از چند مرجع شناخته‌شده و دارای صلاحیت می‌توانید به حدود منطقی تعرفه خدمات سئو پی ببرید. فراموش نکنید هیچ‌گاه کیفیت را فدای قیمت کمتر نکنید، هزینه سپردن سئو سایت به افراد فاقد صلاحیت می‌تواند بسیار زیاد باشد. هنگام تعیین قیمت خدمات سئو تلاش کنید KPI های مشخصی را تعیین کنید تا بتوانید بر مبنای آن کیفیت خدمات را بسنجید و هزینه خدماتی که دریافت کرده‌اید را پرداخت کنید.

هیچ سئوکاری نمی‌تواند به شما تضمین بدهد که در کلمه کلیدی خاصی رتبه نخست را به دست می‌آورد یا فروش شما را چند درصد افزایش می‌دهد، اگر این وعده را به شما داد در تخصصش شک کنید اما می‌تواند به شما گزارش عملکرد دقیق بدهد و مشخص کند درنتیجه تلاش‌های او وضعیت سایت در چه مواردی ارتقا یافته است.

تعرفه خدمات سئو
خدمات سئو وردپرس

خدمات سئو وردپرس

وردپرس مشهورترین و در عین‌حال کاربردی‌ترین CMS حال حاضر جهان است و بسیاری از سایت‌های معتبری که از آن استفاده می‌کنید به کمک این سامانه پیاده‌سازی شده‌اند.

این سیستم مدیریت محتوا افزونه‌های سئو کارآمدی دارد که یک حرفه‌ای با دانش و تخصص خود می‌تواند به کمک آن‌ها فرایند سئو سایت را به‌سرعت پیش ببرد.

قالب‌های اختصاصی مزایای زیادی دارند اما برای اینکه بتوانید صفحات آن‌ها را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید به ابزارهایی نیاز است که حتی حرفه‌ای‌ترین متخصص‌ها هم برای اجرای آن به مشکل برمی‌خورند، این درحالی ‌که است که ورد پرس به همه حالت‌های ممکن فکر کرده و راهکارهای زیادی را در اختیار متخصصان قرار داده تا سریع‌تر به نتایج دلخواه خود دست یابند.

خدمات سئو و طراحی سایت

در بخش طراحی سایت باید نکات سئوی On page مثل تگ‌ها رعایت شود، بسیاری از قالب‌های آماده ورد پرس نکات کلیدی سئوی On page را رعایت کرده‌اند و اگر در حال استفاده از قالب‌های اختصاصی و کد نویسی هستید هم لازم است، از برنامه ‌نویسی استفاده کنید که اصول سئو را بشناسد و این اصول را در طراحی خود پیاده‌ سازی کند.

دقیقاً به همین دلیل است که بیشتر طراحان سایت تأکید می‌کنند، طراحی آن‌ها منطبق با اصول سئو است، اما از حرف تا عمل فاصله‌ است و شما باید تشخیص دهید که تا چه حد این اصول اولیه در طراحی رعایت شده، می‌توانید با کمک خدمات مشاوره سئو از طراحی سایت منطبق با اصول سئو اطمینان حاصل کنید.

برای سفارش طراحی سایت و سئو (طراحی سایت و سئو چیست؟) به صفحه طراحی سایت مشهد بروید و نمونه کارهای طراحی سایت را مشاهده کنید.

seo services
خدمات سئو سایت فروشگاهی

خدمات SEO سایت‌های فروشگاهی

در سایت‌های فروشگاهی صفحه هر محصول یک لندینگ پیچ به‌حساب می‌آید که از نظر محتوا و رعایت اصول سئو باید بسیار غنی باشد تا بتواند رتبه‌های برتر نتایج جستجو را از آن خود کند.

مهم ترین قسمت برای شروع گرفتن خدمات سئو، گرفتن سرویس کیورد ریسرچ است. برای آشنایی با این سرویس به صفحه خدمات تحقیق کلمات کلیدی سئو بروید.

سئو سایت‌های فروشگاهی کمی متفاوت‌تر از سایت‌های محتوا محور است و یک کارشناس حرفه‌ای این تفاوت‌ها را می‌شناسد و برای هر یک تکنیک‌های خاص موردنیاز آن را پیاده‌سازی می‌کند.

فروش هدف اصلی یک فروشگاه است و این کار محقق نمی‌شود مگر با شناسایی دقیق قیف فروش و چرخه سفری مشتری که به سئو کار کمک می‌کند، مشتری را به صفحات اصلی و آنجا که نیاز است راهنمایی کند. مهم ترین نکته در مورد سئو استراتژی درست تارگت کردن پرسنای هدف شماست، پس خدمات استراتژی سئو را از دست ندهید.

ابزارهای آنالیز سئو سایت

برای آنالیز سایت ابزارهای مختلفی در اختیار کارآفرینان و متخصصان سئو قرارگرفته که معروف‌ترین آن‌ها گوگل آنالیتیک است که یک ابزار رایگان است که شرکت گوگل در اختیار عموم قرار داده است.

این ابزار اطلاعات مفید زیادی را در مورد مخاطبان سایت و بازدید صفحات در اختیار شما و سئوکارتان قرار می‌دهد اما این اطلاعات به‌تنهایی کافی نیستند و علاوه بر اینکه باید بتوانید آن‌ها را به‌خوبی آنالیز کنید، تعیین استراتژی و ترمیم خطاهای اجرایی ازجمله اقداماتی است که با بررسی ابزارهای آنالیز سایت می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

یکی از مهم ترین سرویس ها سئویی (سئو سازی چیست؟) برای شروع کار خدمات آنالیز سئو سایت است که دید بسیار خوبی برای بستن قراداد به طرفین می دهد.

بسیاری از این ابزارهای پولی هستند یا به دلیل تحریم‌ها به روی کاربران ایرانی بسته‌شده‌اند، تنها یک متخصص حرفه‌ای می‌تواند با این شرایط یک آنالیز حرفه‌ای روی سایت داشته باشد و گزارش‌های کاربردی و درستی از سایت شما و رقبا به دست آورد. اطلاعات صحیح برگ برنده هر استراتژیستی است که به کمک یک ابزار مناسب به دست می‌آید.

ابزارهای خدمات سئو
هزینه سرویس سئو

سرویس SEO جواد یاسمی

من جادوگر نیستم و معجزه نمی‌کنم، یک متخصص هستم که دائماً در حال یادگیری است و تجربیات خود را در زمینه خدمات سئو (SEO) در قالب مشاوره سئو و آموزش مقدماتی سئو و پیشرفته سئو در اختیار شما و کارکنانتان قرار می‌دهم. در این مسیر از ابزارها و مقالات سایت های  moz  4-Ahrefs  3-semrush  2-alexa  1-mangoals و …. استفاده می کنم.

به‌ عنوان یک متخصص هیچ ‌گاه به شما وعده ‌و وعیدهای دست‌ نیافتنی نمی‌دهم، حتی اگر بدانم از شنیدن سخنرانی‌های پرشور شاد می‌شوید، اما می‌توانم به شما اعتماد دهم از کلیه روش‌های سئوی کلاه‌سفید که به بهینه‌سازی محتوای سایت شما برای موتورهای جستجو کمک می‌کند، استفاده خواهم کرد و در تمام مراحل کار تا دسترسی به نتیجه دلخواه منطقی کنار شما می‌مانم. همین‌الان می‌توانید از طریق صفحه «تماس با من» پیامی ارسال کنید تا بیشتر در مورد خدمات سئو گوگل سایت شما صحبت کنیم. برای آشنایی با دیجیتال مارکتینگ می توانید مقاله دیجیتال مارکتینگ و بهترین دوره بازاریابی اینترنتی را مطاله کنید.

مطالعه این مطلب در شبکه های اجتماعی: LinkedinMedium

خدمات سئو می توانند هزینه های متفاوتی را داشته باشند. کیفیت انجام سرویس و دقت عمل میتواند هزینه را تا حدودی مشخص کند. مهم ترین فاکتورها در تعیین هزینه انجام سئو سایت موارد زیر است.

  1. تجربه تیم یا شرکت سئو
  2. قدرت و دقت تدوین استراتژی سئو
  3. کیفیت محتوا
  4. کیفیت بکلینک ها
  5. تعداد کیوردهای هدف گذاری شده
  6. وضعیت فعلی سایت
  7. زمان جلسات ماهانه

یکی از ساده ترین راه های توضیح مراحل انجام سئو سایت

  1. بررسی سئو و مشتریان هدف
  2. بررسی رقبا
  3. تحقیق کلمات کلیدی
  4. طراحی سایت سئو محور
  5. تولید محتوا
  6. سئو داخلی صفحات
  7. سئو فنی دامنه
  8. لینک سازی خارحی
  9. آنالیز، بهبود و بررسی

 

انجام فعالیتی هایی که باعث می شود رتبه سایت شما درون موتور های جست و جو همانند گوگل بهبود یابد که در سطوح مختلفی قابل انجام است.

با انجام پروژه شما توسط جواد یاسمی که تا کنون بیش از پنج سال تجربه و مطالعه سئو داشته است شما می توانید جایگاه واقعی خود را در موتور های جستوجو به دست آورید.

بسته به کیورد های انتخابی شما و زمان از استراتژی های سئو کلاه سفید و کلاه خاکستری استفاده میکنیم. در برخی شرایط از سئو کلاه سیاه هم استفاده می کنیم براساس درصد ریسکی که شما می توانید قبول کنید.

  1. صبور بودن و پشتکار داشتن
  2. مدیریت اطلاعات
  3. توانایی تجزیه و تحلیل
  4. مهارت های ارتباطی با تیم و کارفرما
  5. دانش برنامه نویسی
  6. تفکر انتقادی
  • چه کارهایی برای سئو سایت ما انجام می دهید؟
  • تجربه آموزش سئو دارید؟
  • در کدام بخش سئو مهارت بالاتری دارید؟
  • کار با CMS های مختلف را انجام داده اید؟
  • سخت ترین کلماتی که کار کرده اید کدام ها هستند؟
  • تجربه سئو انگلیسی و زبان های دیگر را هم دارید؟
  • تمام کارهای سئو را خودتان انجام می دهید؟
  • برای سئو چه هزینه هایی دریافت میکنید؟
  • چقدر با شبکه های احتماعی آشنا هستین؟
  • چقدر  زمان لازم هست برای رسیدن به صفحه اول؟