09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چک لیست سئو 2021

Checklist .seo
آنچه در این مقاله می خوانید:

هر سال در پارامترهای مرتبط به سئو تغییرات گسترده‌ای رخ می‌دهد. که برای موفقیت در این زمینه لازم است متخصصان سئو با این پارامترهای جدید آشنا شده و آن‌ها را بر روی سایت‌ها اجرا کنند تا به رتبه خوب در نتایج جستجو دست پیدا کنند. در این مقاله به معرفی مهم‌ترین پارامترهای سئو 2021 پرداخته‌ایم پس در ادامه با مشاوره سئو همراه باشید.

تمامی متخصصان سئو با هدف افزایش رتبه سایت خود در گوگل بر روی پارامترهای مختلف سئو کار می‌کنند. و بدون دانستن این پارامترها و اجرای آن‌ها نمی‌توان توقع به دست آوردن رتبه خوبی برای سایت را داشت. برای موتور جستجوی گوگل برخی از نکات از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل توجه به آن نکات و پارامترها می‌تواند در پیشرفت سایت تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

در سال 2021 نیز به مانند تمامی سال‌ها پارامترهای جدیدی به سئو اضافه شده است. و متخصصان سئو نیاز به شناختن و اجرای آن‌ها دارند تا رتبه سایتی که بر روی آن کار می‌کنند. در گوگل افزایش یابد. گفتنی است، توجه به پارامترهای سئو 2021 به این معنا نیست که پارامترهای مهم در سال‌های قبل دیگر دارای اهمیت نیستند. بلکه در کنار کار بر روی آن پارامترها نیاز است به پارامترهای سئو 2021 نیز توجه خاصی شود. تا بهترین نتیجه برای سایت حاصل شود.

 

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

 

توجه به الگوریتم core web vitals

الگوریتم core web vitals یکی از جدیدترین الگوریتم‌های معرفی شده توسط گوگل است. افرادی که در زمینه سئو سایت کار می‌کنند با این الگوریتم در نیمه دوم 2020 برای اولین بار آشنا شدند. به دلیل جدید بودن این الگوریتم، توجه بیشتر گوگل به آن در سال 2021 دور از انتظار نخواهد بود. الگوریتم core web vitals به طور کل 3 پارامتر را مورد بررسی قرار می‌دهد. که در ادامه با این پارامترها بیشتر آشنا می‌شوید.

پارامتر FID: پارامتر FID مدت زمانی را نشان می‌دهد که طول می‌کشد. تا کاربر با سایت تعامل کند. به بیان دیگر از زمانی که کاربر بر روی لینک سایت کلیک کرده تا زمانی که کاربر به خوبی و بدون مشکل بتواند به تمامی امکانات سایت دسترسی داشته باشد و با آن‌ها کار کند، به عنوان پارامتر FID معرفی می‌شود. از نظر گوگل زمان استاندارد برای این پارامتر کمتر از 100 میلی‌ثانیه است.

طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح جهانی در شرکت یاسئومی انجام می شود و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود.

توجه به الگوریتم core web vitals

پارامتر LCP: پارامتر LCP مدت زمانی است که بارگزاری یک سایت از نگاه یک کاربر واقعی طول می‌کشد. به بیان دیگر زمانی که کاربر روی لینک سایت کلیک می‌کند تا زمانی که صفحه به طور کامل قابل مشاهده شود، توسط پارامتر LCP معرفی می‌شود. از نظر گوگل زمان استاندارد این پارامتر کمتر از 2.5 ثانیه خواهد بود.

پارامتر CLC: توسط پارامتر CLC میزان ثبات بصری صفحه وب در هنگام بارگزاری معرفی می‌شود. زمانی که صفحه بارگزاری می‌شود، نباید تغییر مکانی زیادی در المان‌ها و یا بخش‌های مختلف سایت به وجود بیاید تا کاربر بتواند در هر لحظه بر روی هر بخشی از سایت که می‌خواهد کلیک کند.

 

توجه به جستجوی محلی

جستجوی محلی یکی از بهترین قابلیت‌هایی است که گوگل برای کسب و کارهای محلی در نظر گرفته است. با استفاده از این بخش از گوگل کسب و کارهای محلی می‌توانند کاربرانی که در نزدیکی محل فعالیت آن‌ها قرار دارند را جذب کرده و با معرفی کالاها و یا خدماتشان آن‌ها را تبدیل به مشتری کنند.

توجه به جستجوی محلی در سال 2021 از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا شرکت گوگل به این بخش از موتور جستجوی خود اهمیت بسیار بالایی نشان می‌دهد. اهمیت گوگل از آن جایی نشات می‌گیرد که بسیاری از افراد به نزدیکی فروشگاه برای خرید موارد مورد نیاز خود علاقمند هستند و به همین دلیل این مورد برای گوگل نیز اهمیت زیادی دارد. به جز این، طبق تحقیقاتی که انجام گرفته است، سایت‌هایی که جستجوی محلی را به درستی انجام داده باشند، درصد بالایی از فروش را کسب می‌کنند.

توجه به نسخه موبایل وب‌ سایت‌ها

توجه به نسخه موبایل وب‌ سایت‌ها

 

توجه به هدف کاربران از جستجو در گوگل

توجه به کلمه کلیدی انتخاب شده برای یک محتوا بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. به طور مثال زمانی که کاربر به جستجوی عبارت گوشی سامسونگ می‌پردازد، عمدتا به دنبال آشنایی با گوشی‌های این برند است و لازم است مقالات نوشته شده در این زمینه به او معرفی شود، ولی زمانی که کاربر خرید گوشی سامسونگ را سرچ می‌کند، به دنبال آشنایی با قیمت و خرید آن است، در نتیجه لازم است محتواهای نوشته شده حول و حوش قصد کاربر از هدف باشد تا سایت رتبه خوبی را کسب کند.

 

توجه به محتوای با کیفیت

به طور کل محتواهای نوشته شده باید قابل فهم باشند و در کنار آن عمیق نیز باشند. موتورهای جستجو رو به روز در تعیین کیفیت متن مقاله به هر زبانی بهتر می‌شوند تا بهترین نتیجه را در اختیار مخاطبان قرار دهند. هر چه محتوا با کیفیت‌تر باشد و اصولی‌تر نوشته شده باشد، موتور جستجوی گوگل به آن اهمیت بیشتری می‌دهد.

سخن پایانی

پارامترهای سئو 2021 قادر به تغییر جایگاه سایت‌های قدرتمند در گوگل هستند. به همین دلیل هیچ سایتی چه سایتی که سئو قوی دارد و چه سایتی که سئو ضعیف دارد نباید به پارامترهای سئو 2021 بی توجه باشد و لازم است به دقت بر روی هر کدام از این پارامترها کار کند تا بهترین نتیجه را برای سایت خود به دست آورد.

 منابعی که از آنها برای مقاله فوق استفاده شده است شامل:

webopedia

searchenginejourna

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

چگونه گوگل با کمک هوش مصنوعی جلوی کلاهبرداری‌ ها را می‌گیرد؟

چگونه گوگل با کمک هوش مصنوعی جلوی کلاهبرداری‌ ها را می‌گیرد؟

گوگل با کلاهبرداران چه می‌کند؟ بیایید واقع‌بین باشیم. اینترنت هرچقدر پیشرفت می‌کند، راه‌های فریب هم پیچیده‌تر...
آیا متا برای تضعیف پرونده‌ی ضدانحصار خود، زمینه‌ ساز رشد تیک‌ تاک شد؟

آیا متا برای تضعیف پرونده‌ی ضدانحصار خود، زمینه‌ ساز رشد تیک‌ تاک شد؟

در دنیای پرتنش رقابت میان غول‌های فناوری، گاهی سکوت، از هر فریادی بلندتر شنیده می‌شود. این‌بار، توجه‌ها...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
نسخه جدید سئو برای سال ۱۴۰۴

سئو در سال ۱۴۰۴: اگر از صفر شروع می‌کردم، چطور یادش می‌گرفتم؟

از سال ۲۰۰۹ تا امروز، میلیون‌ها نفر تونستن با استفاده از سئو، از گوگل ترافیک رایگان جذب کنن. من هم یکی...
چگونه گزارش‌های سئو بنویسیم

چگونه گزارش‌های سئو بنویسیم که نظر مدیر ارشد بازاریابی (CMO) را جلب کند؟

اگر سئو را تنها با افزایش ترافیک ارزیابی می‌کنید، زمان آن رسیده که نگاه‌تان را عوض کنید. در دنیای بازاریابی...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
راهنمای کامل پیاده‌سازی اصول E-E-A-T برای تقویت سئوی داخلی سایت

چگونه E-E-A-T را در سایت خود پیاده‌سازی کنیم و سئوی داخلی را تقویت کنیم؟

در پاسخ به انتشار اطلاعات نادرست در اینترنت و با هدف ارتقای کیفیت نتایج جستجو، گوگل مفهومی کلیدی را توسعه...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...
چرا باید استراتژی کلمات کلیدی سایت خود را به‌روز کنید؟ (با آمار و ابزارهای کاربردی)

چرا باید استراتژی کلمات کلیدی سایت خود را به‌روز کنید؟ (با آمار و ابزارهای کاربردی)

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی از سایت‌ها همیشه در رتبه‌های اول گوگل دیده می‌شوند و بیشترین...

چگونه نرخ رها کردن سبد خرید را کاهش دهیم - 12 روش قدرتمند برای افزایش نرخ تبدیل در مرحله تسویه حساب

سبدهای خرید رها شده یکی از بزرگترین مشکلاتی است که همه فروشندگان تجارت الکترونیک با آن دست و پنجه نرم...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070