سئو، طراحی سایت، محتوا، مدیا و مدیریت پروژه سئو با جوادیاسمی

چطوری مقدمه و نتیجه گیری بهتری بنویسیم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

شما هم با مدیر محتوا یا تیم سئو به خاطر داشتن یک مقدمه (متن زیر H1) و نتیجه گیری جذاب برای کاربر و در حین حال سئوبیس چالش دارید؟ متن های شما برگشت می خورد و زمان زیادی برای نهایی کردن یک محتوا میگذارید؟

در این مقاله قصد داریم با آموزش ساختار مناسب مقدمه و نتیجه گیری یک مسیر برای تولید محتوای این قسمت ها داشته باشیم که هم ادبیات بشیم و مسیر کاری را بهتر کنیم.

ساختار مناسب مقدمه و نتیجه گیری به داشتن مقاله جذاب کمک می کند.

نوشتن مقدمه و نتیجه گیری جذاب برای کاربر یک مدل ذهنی ایجاد می کند که اولا در این مقاله مشکل من بررسی شده و راه حل هایی پیدا خواهم کرد و با داشتن این مدل مقدمه و نتیجه گیری در همه صفحات تاثیری مناسبی روی زمان ماندگاری کاربر خواهد داشت.

این محتوا مرحله دوم برای تولید محتوا در مسیر کاری سئو محتوایی است و حتما قبل از ادامه مطالعه این محتوا، مسیر تولید متن برای وب پیج را مطالعه کنید.

نوشتن مقدمه

در اولین تعامل با صفحه ما مقدمه محتوا یا متن زیر هدینگ اول به شدت برای نگهداشت کاربر اهمیت دارد. در اولین جمله شروع محتوا باید نشان دهید که مشکل را درک کرده اید. یک توضیح مختصر در مورد راه حل بدهید به طوری که کاربر را کنجکاو کند که متن را کامل مطالعه کند. با یک نمونه یا مثال واقعی اعتماد کاربر را به راه حل جلب کنید.

در مقدمه مقالات می‌توانید یک خواننده را ترغیب به ادامه خواندن کنید:

  • درک کردن مشکل
  • راه حل به صورت مختصر
  • خروجی واقعی
مشاهده این مطلب  الگوریتم سندباکس گوگل sandbax

عنوان محتوای توی صفحه (هدینگ اول) اگر سوالی باشد حتما کلمه کلیدی هدف را شامل شود و قطعا باید در محتوای زیر هدینگ اول که میتواند 3 پاراگراف باشد چند بار کیورد اصلی استفاده شود.

نوشتن نتیجه گیری

بخش نتیجه گیری جمع بندی کل مقاله در یک یا دو پاراگراف است.

در نتیجه گیری نکات مختلفی وجود دارد که در آینده به آنها افزوده می شود برای همین با ساختار زیر نکات را لیست میکنیم

  • کوتاه باشد
  • خلاصه ای از نکته اصلی مقاله باشد
  • دعوت به کامنت گذاشتن سوال
  • دعوت به ادامه مطالعه محتواهای مرتبط

مشاوره سئو و خدمات سئو یاسئومی

برای گرفتن مشاوره سئو و همچنین استفاده از سرویس های سئو یاسئومی می تواند با ثبت نام کردن در پلتفرم سئو یاسئومی به تمامی سرویس های دیجیتال مارکتینگ دسترسی داشته باشد.

با ثبت نام در پلتفرم سئو یاسئومی از سرویس های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

پیش نیاز یادگیری سئو (ناگفته هایی در مورد یادگیری SEO)
در دنیای امروز، بازاریابی آنلاین و بهبود رتبه ‌بندی وب سایت‌ ها در موتورهای جستجو بسیار مهم شده است....
SEO_optimization
سئوکار کیست؟
امروز قصد داریم در رابطه با یکی از مشاغل پر درآمد در دنیای وب صحبت کنیم و بفهمیم یک سئو کار کیست و چه...
Dwell time چیست
Dwell time چیست و چرا باید به آن در سئو توجه داشته باشیم؟
Dwell time چیست و چه تاثیری در کسب جایگاه در گوگل دارد؟ گوگل پارامترهای زیادی برای ارزش دادن به یک صفحه...
نرخ کلیک چیست؟ (راز موفقیت در افزایش CTR)
نرخ کلیک چیست؟ نرخ کلیک یا CTR (Click-Through Rate) به میزان کلیک بر روی یک لینک یا آگهی در مقایسه با...
معرفی گوگل از ابتدا تا اکنون
گوگل یک مجموعه بسیار بزرگ و متنوعی است که کاربران بسیار زیادی دارد. با توجه به معرفی گوگل از ابتدا تا...
اصطلاحات تخصصی سئو
یکی از ضروری ترین بخش ها که هر سئو کاری مستلزم دانستن آن هستش، مطلع بودن از اصطلاحات تخصصی سئو است. بر...
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئو سایت با جواد یاسمی

میخوایید رتبه یک گوگل شوید؟

مشاوره رایگان تلفنی >> 09376996070

 

دسترسی های بیشتر به مهم ترین صفحات سایت