سئو، سایت، محتوا، سوشال، مدیا و گوگل (6070-699-0937)

چطوری مقدمه و نتیجه گیری بهتری بنویسیم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

شما هم با مدیر محتوا یا تیم سئو به خاطر داشتن یک مقدمه (متن زیر H1) و نتیجه گیری جذاب برای کاربر و در حین حال سئوبیس چالش دارید؟ متن های شما برگشت می خورد و زمان زیادی برای نهایی کردن یک محتوا میگذارید؟

در این مقاله قصد داریم با آموزش ساختار مناسب مقدمه و نتیجه گیری یک مسیر برای تولید محتوای این قسمت ها داشته باشیم که هم ادبیات بشیم و مسیر کاری را بهتر کنیم.

ساختار مناسب مقدمه و نتیجه گیری به داشتن مقاله جذاب کمک می کند.

نوشتن مقدمه و نتیجه گیری جذاب برای کاربر یک مدل ذهنی ایجاد می کند که اولا در این مقاله مشکل من بررسی شده و راه حل هایی پیدا خواهم کرد و با داشتن این مدل مقدمه و نتیجه گیری در همه صفحات تاثیری مناسبی روی زمان ماندگاری کاربر خواهد داشت.

این محتوا مرحله دوم برای تولید محتوا در مسیر کاری سئو محتوایی است و حتما قبل از ادامه مطالعه این محتوا، مسیر تولید متن برای وب پیج را مطالعه کنید.

نوشتن مقدمه

در اولین تعامل با صفحه ما مقدمه محتوا یا متن زیر هدینگ اول به شدت برای نگهداشت کاربر اهمیت دارد. در اولین جمله شروع محتوا باید نشان دهید که مشکل را درک کرده اید. یک توضیح مختصر در مورد راه حل بدهید به طوری که کاربر را کنجکاو کند که متن را کامل مطالعه کند. با یک نمونه یا مثال واقعی اعتماد کاربر را به راه حل جلب کنید.

در مقدمه مقالات می‌توانید یک خواننده را ترغیب به ادامه خواندن کنید:

  • درک کردن مشکل
  • راه حل به صورت مختصر
  • خروجی واقعی
مشاهده این مطلب  نرخ کلیک CTR چیست؟

عنوان محتوای توی صفحه (هدینگ اول) اگر سوالی باشد حتما کلمه کلیدی هدف را شامل شود و قطعا باید در محتوای زیر هدینگ اول که میتواند 3 پاراگراف باشد چند بار کیورد اصلی استفاده شود.

نوشتن نتیجه گیری

بخش نتیجه گیری جمع بندی کل مقاله در یک یا دو پاراگراف است.

در نتیجه گیری نکات مختلفی وجود دارد که در آینده به آنها افزوده می شود برای همین با ساختار زیر نکات را لیست میکنیم

  • کوتاه باشد
  • خلاصه ای از نکته اصلی مقاله باشد
  • دعوت به کامنت گذاشتن سوال
  • دعوت به ادامه مطالعه محتواهای مرتبط

مشاوره سئو و خدمات سئو یاسئومی

برای گرفتن مشاوره سئو و همچنین استفاده از سرویس های سئو یاسئومی می تواند با ثبت نام کردن در پلتفرم سئو یاسئومی به تمامی سرویس های دیجیتال مارکتینگ دسترسی داشته باشد.

با ثبت نام در پلتفرم سئو یاسئومی از سرویس های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

آنالیز سایت معماری
آنالیز وبسایت های حوزه معماری چگونه انجام می شود؟
سایت‌ها تنها ویژگی که دارند تولید محتوا نیست. می‌توانند به شما نشان دهند که چه میزان توانسته‌اید مخاطبان...
آموزش صفر تا صد سئو رایگان
آموزش صفر تا صد سئو رایگان
در دنیای امروزی داشتن یک وب‌ سایت رسمی برای هر کسب و کار ضروری است، اما مهمترین مسئله پس از ایجاد یک...
بررسی بک لینک سایت
بررسی بک لینک سایت
بررسی بک لینک سایت به دلایل متعددی انجام می‌شود. از جمله آنها می‌توان به سنجش کیفیت و کمیت بک لینک‌ها،...
پاك كردن سابقه جستجو گوشی
پاك كردن سابقه جستجو گوشی
پاك كردن سابقه جستجو گوشی می‌تواند به دلایل مختلف شامل حفظ حریم خصوصی، بهبود عملکرد، امنیت، افزایش فضای...
بررسی سرعت سرور
بررسی سرعت سرور
بررسی سرعت سرور سایت می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلف انجام شود. از جمله این ابزار می‌توان به ابزار...
بررسی وضعیت سایت در گوگل
بررسی وضعیت سایت در گوگل
بررسی وضعیت سایت در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار به شما کمک می‌کند تا مشکلات سایت خود را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070