تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

چطوری مقدمه و نتیجه گیری بهتری بنویسیم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

شما هم با مدیر محتوا یا تیم سئو به خاطر داشتن یک مقدمه (متن زیر H1) و نتیجه گیری جذاب برای کاربر و در حین حال سئوبیس چالش دارید؟ متن های شما برگشت می خورد و زمان زیادی برای نهایی کردن یک محتوا میگذارید؟

در این مقاله قصد داریم با آموزش ساختار مناسب مقدمه و نتیجه گیری یک مسیر برای تولید محتوای این قسمت ها داشته باشیم که هم ادبیات بشیم و مسیر کاری را بهتر کنیم.

ساختار مناسب مقدمه و نتیجه گیری به داشتن مقاله جذاب کمک می کند.

نوشتن مقدمه و نتیجه گیری جذاب برای کاربر یک مدل ذهنی ایجاد می کند که اولا در این مقاله مشکل من بررسی شده و راه حل هایی پیدا خواهم کرد و با داشتن این مدل مقدمه و نتیجه گیری در همه صفحات تاثیری مناسبی روی زمان ماندگاری کاربر خواهد داشت.

این محتوا مرحله دوم برای تولید محتوا در مسیر کاری سئو محتوایی است و حتما قبل از ادامه مطالعه این محتوا، مسیر تولید متن برای وب پیج را مطالعه کنید.

نوشتن مقدمه

در اولین تعامل با صفحه ما مقدمه محتوا یا متن زیر هدینگ اول به شدت برای نگهداشت کاربر اهمیت دارد. در اولین جمله شروع محتوا باید نشان دهید که مشکل را درک کرده اید. یک توضیح مختصر در مورد راه حل بدهید به طوری که کاربر را کنجکاو کند که متن را کامل مطالعه کند. با یک نمونه یا مثال واقعی اعتماد کاربر را به راه حل جلب کنید.

در مقدمه مقالات می‌توانید یک خواننده را ترغیب به ادامه خواندن کنید:

  • درک کردن مشکل
  • راه حل به صورت مختصر
  • خروجی واقعی
مشاهده این مطلب  سئوکار کیست؟

عنوان محتوای توی صفحه (هدینگ اول) اگر سوالی باشد حتما کلمه کلیدی هدف را شامل شود و قطعا باید در محتوای زیر هدینگ اول که میتواند 3 پاراگراف باشد چند بار کیورد اصلی استفاده شود.

نوشتن نتیجه گیری

بخش نتیجه گیری جمع بندی کل مقاله در یک یا دو پاراگراف است.

در نتیجه گیری نکات مختلفی وجود دارد که در آینده به آنها افزوده می شود برای همین با ساختار زیر نکات را لیست میکنیم

  • کوتاه باشد
  • خلاصه ای از نکته اصلی مقاله باشد
  • دعوت به کامنت گذاشتن سوال
  • دعوت به ادامه مطالعه محتواهای مرتبط

مشاوره سئو و خدمات سئو یاسئومی

برای گرفتن مشاوره سئو و همچنین استفاده از سرویس های سئو یاسئومی می تواند با ثبت نام کردن در پلتفرم سئو یاسئومی به تمامی سرویس های دیجیتال مارکتینگ دسترسی داشته باشد.

با ثبت نام در پلتفرم سئو یاسئومی از سرویس های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین نرم‌زافزار های سئو برای آژانس‌ها در سال ۲۰۲۵
داشتن وب‌سایت برای جذب مشتریان به کسب‌وکار شما ضروری است. بهینه‌سازی موتور جستجو بهینه‌سازی موتورهای...
7 مزیت برتر تبلیغات گوگل برای کسب‌وکارذها
به تبلیغات پولی فکر می‌کنید؟ گوگل ادز را در نظر بگیرید، یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین پلتفرم‌های تبلیغاتی....
آیا محتوای تولید شده با هوش مصنوعی برای سئو کارآمد است؟ مزایا، معایب و کاربردها
آیا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سئو مناسب است؟ بله، محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی برای سئو...
اولویت لینک اول چیست و آیا بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارد؟
پیوندها، چه داخلی و چه خارجی، اهمیت دارند. بهینه‌سازی موتور جستجو. درباره این موضوع تحقیق کنید، خواهید...
چگونه با این 7 نکته مؤثر، در صفحه اول گوگل قرار بگیریم
به قول جواد یاسمی متخصص سئو: «اگه اول نشی، یعنی آخری هستی.» از آنجایی که کاربران به ندرت به صفحه دوم...
وب‌سایت من تبدیل (فروش) نمی‌شود و اینها سه دلیل اصلی آن هستند.
رایج‌ترین دلایل عدم تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری در یک وبسایت، به دلیل … حجم مرتبط بودنوتجربه کاربری...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09020914570