خدمات سئو، طراحی سایت و … 09153258941

چطوری مقدمه و نتیجه گیری بهتری بنویسیم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

شما هم با مدیر محتوا یا تیم سئو به خاطر داشتن یک مقدمه (متن زیر H1) و نتیجه گیری جذاب برای کاربر و در حین حال سئوبیس چالش دارید؟ متن های شما برگشت می خورد و زمان زیادی برای نهایی کردن یک محتوا میگذارید؟

در این مقاله قصد داریم با آموزش ساختار مناسب مقدمه و نتیجه گیری یک مسیر برای تولید محتوای این قسمت ها داشته باشیم که هم ادبیات بشیم و مسیر کاری را بهتر کنیم.

ساختار مناسب مقدمه و نتیجه گیری به داشتن مقاله جذاب کمک می کند.

نوشتن مقدمه و نتیجه گیری جذاب برای کاربر یک مدل ذهنی ایجاد می کند که اولا در این مقاله مشکل من بررسی شده و راه حل هایی پیدا خواهم کرد و با داشتن این مدل مقدمه و نتیجه گیری در همه صفحات تاثیری مناسبی روی زمان ماندگاری کاربر خواهد داشت.

این محتوا مرحله دوم برای تولید محتوا در مسیر کاری سئو محتوایی است و حتما قبل از ادامه مطالعه این محتوا، مسیر تولید متن برای وب پیج را مطالعه کنید.

نوشتن مقدمه

در اولین تعامل با صفحه ما مقدمه محتوا یا متن زیر هدینگ اول به شدت برای نگهداشت کاربر اهمیت دارد. در اولین جمله شروع محتوا باید نشان دهید که مشکل را درک کرده اید. یک توضیح مختصر در مورد راه حل بدهید به طوری که کاربر را کنجکاو کند که متن را کامل مطالعه کند. با یک نمونه یا مثال واقعی اعتماد کاربر را به راه حل جلب کنید.

در مقدمه مقالات می‌توانید یک خواننده را ترغیب به ادامه خواندن کنید:

  • درک کردن مشکل
  • راه حل به صورت مختصر
  • خروجی واقعی
مشاهده این مطلب  آموزش ساخت جیمیل

عنوان محتوای توی صفحه (هدینگ اول) اگر سوالی باشد حتما کلمه کلیدی هدف را شامل شود و قطعا باید در محتوای زیر هدینگ اول که میتواند 3 پاراگراف باشد چند بار کیورد اصلی استفاده شود.

نوشتن نتیجه گیری

بخش نتیجه گیری جمع بندی کل مقاله در یک یا دو پاراگراف است.

در نتیجه گیری نکات مختلفی وجود دارد که در آینده به آنها افزوده می شود برای همین با ساختار زیر نکات را لیست میکنیم

  • کوتاه باشد
  • خلاصه ای از نکته اصلی مقاله باشد
  • دعوت به کامنت گذاشتن سوال
  • دعوت به ادامه مطالعه محتواهای مرتبط

مشاوره سئو و خدمات سئو یاسئومی

برای گرفتن مشاوره سئو و همچنین استفاده از سرویس های سئو یاسئومی می تواند با ثبت نام کردن در پلتفرم سئو یاسئومی به تمامی سرویس های دیجیتال مارکتینگ دسترسی داشته باشد.

با ثبت نام در پلتفرم سئو یاسئومی از سرویس های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

با بهینه سازی جستجوی صوتی، سئوی خود را متحول کنید
وقتی نوبت به رشد کسب و کار شما به صورت آنلاین می رسد، پیشرو ماندن فقط یک موضوع نوآوری نیست. این در مورد...
متون اصلی سئو: سایت خود را با محتوای بهینه شده تقویت کنید
متن سئو بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی محتوای موفق است، زیرا به برند شما کمک می کند تا به...
کلاسترهای اصلی برای موفقیت نهایی در سئو
به طور خلاصه خوشه های موضوعی (همچنین به عنوان خوشه های محتوا شناخته می شوند) یک روند اصلی در بازاریابی...
پتانسیل سئوی موبایل را باز کنید: راهنمای متخصص
به طور خلاصه به راهنمای ضروری خود برای موفقیت در سئوی موبایل، گام بعدی برای باز کردن پتانسیل کامل وب...
هشت روش منحصر به فرد برای استفاده از هوش مصنوعی برای محتوا - جواد یاسمی
تصور کنید یک بافنده در قرن نوزدهم انگلستان هستید و سالانه چند پیچ پارچه برای صاحب زمین تولید می کنید....
مزایا و موانع بازاریابی محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی
مقدمه تصور کنید که دیگر مجبور نشوید بلوک نویسنده را تجربه کنید. این قدرت هوش مصنوعی Generative است، یک...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09153258941