تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

دیتای هر تسک در سئو

آنچه در این مقاله می خوانید:

در پلفترم سئو یاسئومی هر تسک 2 دیتای مختلف را در دیتابیس ذخیره می کند. 1- دیتای عمومی 2 – دیتای اختصاصی

هر کدام از دیتاها بسته به نوع تسک مشخص می شود ولی دیتای عمومی هر تسک لیست شده است.

دیتای عمومی هر تسک

  • عنوان
  • تاریخ ددلاین
  • تاریخ تحویل
  • توضیح
  • دسته بندی
  • سایت (یعنی برای چه سایتی است.)

تسک های سئو در پلفترم خدمات سئو یاسئومی به چند دسته تقسیم می شود.

  1. سئو فنی
  2. سئو داخلی
  3. سئو خارجی
  4. طراحی سایت
  5. ادیت ها
  6. بررسی و آنالیز ها
  7. سئو محتوایی
  8. کیورد ریسرچ

دیتای اختصاصی هر تسک

دیتاهای اختصاصی تسک ها بسته به دسته تسک متفاوت است. برای مثال تسک در قسمت سئو خارجی است و ساختن بکلینک وب 2 است.

  1. عنوان وب2
  2. انکر
  3. تعداد لینک
  4. نوع بکلینک
  5. تعداد کلمه
  6. نحوه تولید محتوا
  7. ایندکس
  8. لینک منتشر شده
  9. و …

به همین شکل برای همه تسک ها می شود دیتای بسیار دقیقی ست کرد که بعد از انجام 200 پروژه در یک سال کاری دید جدید در سئو سایت به ما بدهد.

مشاهده این مطلب  اصلاحات سئو
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

شیپای: کلید موفقیت فروشگاه

Shopify: مکمّل گمشده‌ی فروشگاه آنلاین شما برای اینکه فروشگاه آنلاین شما با استفاده از Shopify به بهترین...

پست مهمان چیست و چگونه برای سئو استفاده می‌شود؟

پست مهمان چیست و چگونه برای سئو استفاده می‌شود؟ اگر وبلاگ‌نویس هستید و از میزان بازدید سایت خود راضی...

14 روش عملی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای سایت‌های تجارت الکترونیک

14 روش عملی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای سایت‌های تجارت الکترونیک پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند...

می‌خواهید داده‌های قوی کسب‌وکارتان را تحلیل کنید؟ از الگوی تحلیلی ما استفاده کنید.

می‌خواهید داده‌های قوی کسب‌وکارتان را تحلیل کنید؟ از الگوی تحلیلی ما استفاده کنید. در محیط پویا و سریع...

بهترین نرم‌زافزار های سئو برای آژانس‌ها در سال ۲۰۲۵

داشتن وب‌سایت برای جذب مشتریان به کسب‌وکار شما ضروری است. بهینه‌سازی موتور جستجو بهینه‌سازی موتورهای...

7 مزیت برتر تبلیغات گوگل برای کسب‌وکارذها

به تبلیغات پولی فکر می‌کنید؟ گوگل ادز را در نظر بگیرید، یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین پلتفرم‌های تبلیغاتی....

آیا محتوای تولید شده با هوش مصنوعی برای سئو کارآمد است؟ مزایا، معایب و کاربردها

آیا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سئو مناسب است؟ بله، محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی برای سئو...

اولویت لینک اول چیست و آیا بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارد؟

پیوندها، چه داخلی و چه خارجی، اهمیت دارند. بهینه‌سازی موتور جستجو. درباره این موضوع تحقیق کنید، خواهید...

چگونه با این 7 نکته مؤثر، در صفحه اول گوگل قرار بگیریم

به قول جواد یاسمی متخصص سئو: «اگه اول نشی، یعنی آخری هستی.» از آنجایی که کاربران به ندرت به صفحه دوم...

وب‌سایت من تبدیل (فروش) نمی‌شود و اینها سه دلیل اصلی آن هستند.

رایج‌ترین دلایل عدم تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری در یک وبسایت، به دلیل … حجم مرتبط بودنوتجربه کاربری...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570