این یک آنالیز اولیه در دامنه است در جهت آشنا شدن با سایت و نوشتن یک پروپوزال خدمات سئو، موارد مطرح شده بیشتر از نگاه استراتژی سئو، سئو داخلی و سئو خارجی است و مواردی همچون سئو فنی با داشتن سرچ کنسول آنالیز می شود.
این سایت 312 صفحه ایندکس دارد و احتمالا تعداد صفحات ایندکس شده و مشکل دار در کاوریج با این عدد متفاوت باشد. در ادامه برای این دامنه مواردی را لیست می کنیم.
- اولین چالش سطح بزرگ دسته های کیوردها هست که با ایندکس شدن و دیده شدن یک ساختار لینک توسط گوگل با دامنه ذکر شده اولین قدمی است که از نظر سئو نیاز به تدوین استراتژی سئو قوی داشته است.
- دامنه از نظر بکلینک تقریبا خام است و با توجه به عمر یک ساله دامنه میتوانست کمی بکلینک های برند و نیکد برای دامنه و دسته ها ایجاد شود.
- در صفحه های محصول و شاپ سئو داخلی خیلی کمتری به نسبت صفحه اصلی دیده می شود.
- داشتن صفحات 404 داخلی با دسترسی هایی از صفحه وبلاگ و پایین باکس جستجو وبلاگ از جهت نگاه ربات گوگل جالب نیست و احتمالا در آینده با بودن این موارد در کرال شدن مقالات زمان از دست بدهیم.
- در کدهای اچ تی ام ال صفحه می شود از تگ های اچ تی ام ال 5 استفاده کرد.
- طراحی فوتر و دسترسی به لینک ها می تواند متفاوت تر شود.
- صفحه اصلی می تواند تعداد لینک و حجم محتوایی بالاتری داشته باشد.
- سایدبار، بین مقالات و پایین مقالات می تواند دسترسی های بیشتری به صفحات مهم داشته باشد.
- تولید محتوای وبلاگ در دسته های مختلف می تواند یک توازن مفهومی داشته باشد.
- کیوردهایی که برای این کسب و کار مناسب هستند در سطح اینفورمیشنال هستند، پس استراتژی محتوایی به شدت برای سایت مهم است.
- لینک های منو شاید متفاوت تر چیده شود بهتر است مثلا در نگاه اول افیلیت مارکتینگ دیده شود.
- احتمالا کیوردهای فروشگاه به مقالات نزدیک باشد و داشتن یک ساب دامنه شاپ می تواند گزینه مناسبی برای رهایی از صفحات نزدیک به هم باشد.
- صفحات دسته و وبلاگ می توانداز حالت صفحه بندی به لور مور تغییر کنند.
- و ….
پلتفرم خدمات سئو وبسایت یاسئومی
ایجاد یک زیرساخت برای توسعه فردی افراد و هم جهت با رشد سایت ها و پروژه های سئو هدف اولیه پلتفرم یاسئومی است تا با ایجاد یک مسیر مشخص آموزش در کنار کار عملی بتواند برای هر 2 طرف مناسب باشد.