سئو با جواد یاسمی | بهترین مشاور سئو سایت

آنالیز سئو سایت تکانش

آنچه در این مقاله می خوانید:

این یک آنالیز اولیه در دامنه است در جهت آشنا شدن با سایت و نوشتن یک پروپوزال خدمات سئو، موارد مطرح شده بیشتر از نگاه استراتژی سئو، سئو داخلی و سئو خارجی است و مواردی همچون سئو فنی با داشتن سرچ کنسول آنالیز می شود.

این سایت 312 صفحه ایندکس دارد و احتمالا تعداد صفحات ایندکس شده و مشکل دار در کاوریج با این عدد متفاوت باشد. در ادامه برای این دامنه مواردی را لیست می کنیم.

  • اولین چالش سطح بزرگ دسته های کیوردها هست که با ایندکس شدن و دیده شدن یک ساختار لینک توسط گوگل با دامنه ذکر شده اولین قدمی است که از نظر سئو نیاز به تدوین استراتژی سئو قوی داشته است.
  • دامنه از نظر بکلینک تقریبا خام است و با توجه به عمر یک ساله دامنه میتوانست کمی بکلینک های برند و نیکد برای دامنه و دسته ها ایجاد شود.
  • در صفحه های محصول و شاپ سئو داخلی خیلی کمتری به نسبت صفحه اصلی دیده می شود.
  • داشتن صفحات 404 داخلی با دسترسی هایی از صفحه وبلاگ و پایین باکس جستجو وبلاگ از جهت نگاه ربات گوگل جالب نیست و احتمالا در آینده با بودن این موارد در کرال شدن مقالات زمان از دست بدهیم.
  • در کدهای اچ تی ام ال صفحه می شود از تگ های اچ تی ام ال 5 استفاده کرد.
  • طراحی فوتر و دسترسی به لینک ها می تواند متفاوت تر شود.
  • صفحه اصلی می تواند تعداد لینک و حجم محتوایی بالاتری داشته باشد.
  • سایدبار، بین مقالات و پایین مقالات می تواند دسترسی های بیشتری به صفحات مهم داشته باشد.
  • تولید محتوای وبلاگ در دسته های مختلف می تواند یک توازن مفهومی داشته باشد.
  • کیوردهایی که برای این کسب و کار مناسب هستند در سطح اینفورمیشنال هستند، پس استراتژی محتوایی به شدت برای سایت مهم است.
  • لینک های منو شاید متفاوت تر چیده شود بهتر است مثلا در نگاه اول افیلیت مارکتینگ دیده شود.
  • احتمالا کیوردهای فروشگاه به مقالات نزدیک باشد و داشتن یک ساب دامنه شاپ می تواند گزینه مناسبی برای رهایی از صفحات نزدیک به هم باشد.
  • صفحات دسته و وبلاگ می توانداز حالت صفحه بندی به لور مور تغییر کنند.
  • و ….
مشاهده این مطلب  بهترین شرکت های سئو چه ویژگی هایی دارند؟

پلتفرم خدمات سئو وبسایت یاسئومی

ایجاد یک زیرساخت برای توسعه فردی افراد و هم جهت با رشد سایت ها و پروژه های سئو هدف اولیه پلتفرم یاسئومی است تا با ایجاد یک مسیر مشخص آموزش در کنار کار عملی بتواند برای هر 2 طرف مناسب باشد.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

پیش نیاز یادگیری سئو (ناگفته هایی در مورد یادگیری SEO)
در دنیای امروز، بازاریابی آنلاین و بهبود رتبه ‌بندی وب سایت‌ ها در موتورهای جستجو بسیار مهم شده است....
SEO_optimization
سئوکار کیست؟
امروز قصد داریم در رابطه با یکی از مشاغل پر درآمد در دنیای وب صحبت کنیم و بفهمیم یک سئو کار کیست و چه...
Dwell time چیست
Dwell time چیست و چرا باید به آن در سئو توجه داشته باشیم؟
Dwell time چیست و چه تاثیری در کسب جایگاه در گوگل دارد؟ گوگل پارامترهای زیادی برای ارزش دادن به یک صفحه...
نرخ کلیک چیست؟ (راز موفقیت در افزایش CTR)
نرخ کلیک چیست؟ نرخ کلیک یا CTR (Click-Through Rate) به میزان کلیک بر روی یک لینک یا آگهی در مقایسه با...
معرفی گوگل از ابتدا تا اکنون
گوگل یک مجموعه بسیار بزرگ و متنوعی است که کاربران بسیار زیادی دارد. با توجه به معرفی گوگل از ابتدا تا...
اصطلاحات تخصصی سئو
یکی از ضروری ترین بخش ها که هر سئو کاری مستلزم دانستن آن هستش، مطلع بودن از اصطلاحات تخصصی سئو است. بر...
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئو سایت با جواد یاسمی

میخوایید رتبه یک گوگل شوید؟

مشاوره رایگان تلفنی >> 09376996070

 

دسترسی های بیشتر به مهم ترین صفحات سایت