سئو با جواد یاسمی | بهترین مشاور سئو سایت

آنالیز سئو سایت تبلیغ

آنچه در این مقاله می خوانید:

آنالیز سایت تبلیغ توسط تیم یاسئومی انجام شده است و موارد مطرح شده خلاصه ای از این آنالیز هستند.

  1. اگر بدون دبلیو دبلیو دبلیو بود بهتر بود. (https://www.tabliq.com/)
  2. لینک های منو خیلی بهتر می توانست چیده شود.
  3. استراتژی سئویی مشخص نیست. (دامنه روی چه کلمه ای سئو شود؟ سرویس اصلی چیست؟ در سرویس استراتژی سئو تمامی موارد قبل از توسعه سایت و بعد از کیورد ریسرچ. انجام می شود.)
  4. ساختار هدینگ صفحه اصلی خیلی جای کار دارد. (در سرویس سئو داخلی تمامی موارد بهینه شود.)
  5. ساختارهای چیدمان لینک ها می تواند سئو بیس شود.
  6. طراحی صفحه سینگل مقاله می تواند خیلی بهتر شود. (سرویس طراحی سایت یاسئومی تمامی موارد را لحاظ می کند.)
  7. اسم عکس ها سئوبیس ذخیره شود مثل لوگو
  8. دسته بندی های وبلاگ خیلی گسترده است.
  9. بکلینک های ایران سرور در فوتر است ولی در مقالات و عنوان های مرتبط پایین دست هم جای کار دارد. (در جهت بهبود سئو ایران سرور عالی است.)
  10. پایین مقالات لینک به دامنه و مقاله قبلی کاملا اشتباه است.
  11. قسمت کامنت در صفحه مقاله هنوز دیتای انگلیسی دارد.
  12. ساختار هدینگ لندینگ های تبلیغات خیلی مناسب نیست.
  13. استفاده از سی دی ان مناسب است.
  14. سرعت مناسبی دارد.
  15. قدرت دامنه خوبی دارد.
  16. صفحه های خدمت تبلیغ در گوگل منو و فوتر دیده نشد.
  17. صفحه وبلاگ می تواند خیلی قوی تر چیده شود.
  18. استراتژی محتوایی لازم دارد.
  19. متادیتا ها همه صفحات باید بهینه شود.
  20. سوالات متدوال برای همه صفحات لازم هست.
  21. استفاده از بولد زیاد است در صفحات
  22. لینک های داخلی خیلی جای کار دارد.
  23. طراحی مجدد سرویس ها لازم است.
  24. ساختار برید کرام دیده نشد.
  25. دیتای ارائه شده در خدمات کمی قدیمی است.
  26. ساب دامنه ابزار اس ال ال ندارد.
  27. طراحی فوتر سئوبیس با حفظ بکلینک ها لازم است.
  28. توانایی شرکت در ارائه دادن کدام سرویس بیشتر و مزیت رقابتی دارد.
  29. لینک فالوور در منو به سایت دیگری می رود که لایو نیست.
  30. عمر دامنه 18 ساله خیلی خوب است.
  31. هاست آلمان مناسب است.
  32. ایده های خیلی جدیدی می شود برای سایت و توسعه برند داشت.
  33. و …
مشاهده این مطلب  الگوریتم کبوتر (pigeon) گوگل

دقت شود تمامی موارد مطرح شده تیم یاسئومی بدون دسترسی به سرچ کنسول، آنالیتیکس و وردپرس بوده است. قطعا با داشتن دسترسی به ابزارهای پیشنهادات بیشتر و عمیق تری ارائه می شود.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

پیش نیاز یادگیری سئو (ناگفته هایی در مورد یادگیری SEO)
در دنیای امروز، بازاریابی آنلاین و بهبود رتبه ‌بندی وب سایت‌ ها در موتورهای جستجو بسیار مهم شده است....
SEO_optimization
سئوکار کیست؟
امروز قصد داریم در رابطه با یکی از مشاغل پر درآمد در دنیای وب صحبت کنیم و بفهمیم یک سئو کار کیست و چه...
Dwell time چیست
Dwell time چیست و چرا باید به آن در سئو توجه داشته باشیم؟
Dwell time چیست و چه تاثیری در کسب جایگاه در گوگل دارد؟ گوگل پارامترهای زیادی برای ارزش دادن به یک صفحه...
نرخ کلیک چیست؟ (راز موفقیت در افزایش CTR)
نرخ کلیک چیست؟ نرخ کلیک یا CTR (Click-Through Rate) به میزان کلیک بر روی یک لینک یا آگهی در مقایسه با...
معرفی گوگل از ابتدا تا اکنون
گوگل یک مجموعه بسیار بزرگ و متنوعی است که کاربران بسیار زیادی دارد. با توجه به معرفی گوگل از ابتدا تا...
اصطلاحات تخصصی سئو
یکی از ضروری ترین بخش ها که هر سئو کاری مستلزم دانستن آن هستش، مطلع بودن از اصطلاحات تخصصی سئو است. بر...
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئو سایت با جواد یاسمی

میخوایید رتبه یک گوگل شوید؟

مشاوره رایگان تلفنی >> 09376996070

 

دسترسی های بیشتر به مهم ترین صفحات سایت