سئو با جواد یاسمی | بهترین مشاور سئو سایت

آنالیز سئو سایت آریان وگال

آنچه در این مقاله می خوانید:

سایت آریان وگال در زمینه سقف کاذب فعالیت می‌کند که در شرایط مطلوبی قرار ندارد، درحالی‌که این وب‌سایت در حوزه‌ای فعالیت می‌کند که به کمک سئو می‌تواند دستاوردها و مشتریان خوبی به دست بیاورد. این سایت به 2 زبان فارسی و انگلیسی است. طراحی کاملا باید مجدد انجام شود و محتوای بسیار کمی در صفحات وجود دارد.

باتوجه‌به تحلیل و آنالیز سئو سایت آریان وگال مشخص شده که در بخش سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی نیازمند تقویت و بهینه‌سازی است.

با تدوین استراتژی مناسب و طراحی مسیر مناسب در بخش محتوا، لینک‌سازی و تغییر رابط کاربری سایت می‌توان علاوه بر افزایش ترافیک سایت، نرخ تبدیل را بهبود بخشید.

وضعین سئو سایت آریان وگال

وضعیت فعلی سایت به شرح زیر است:

  • ۲۴۸ صفحه ایندکس
  • تعداد بک‌لینک کمتر از ۱۰ عدد
  • قدرت دامنه ۷
  • ساختار هدینگ مناسب نیست برای صفحات
  • متادیتاها باید بهینه شود.
  • عکس‌ها بهینه نشده‌اند.
  • وبلاگ وجود ندارد.
  • منو سئویی نیست.
  • لینک‌های فوتر استفاده نشده است.
  • محصولات کامل نیستند.
  • ساختار لینک‌ها سئو بیس نیستند.
  • و ….

برای ارتقای سئوی سایت این مجموعه مراحل زیر اجرا و پیاده‌سازی می‌شود:

در مرحله اول تحلیل رقبا و بررسی وضعیت رقبا طرح‌ریزی می‌شود و به این سال پاسخ داده می‌شود که وضعیت سئو رقبا در چه شرایطی قرار دارد. سپس بر اساس تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل بیزینس آریان وگال بهترین کلمات کلیدی مرتبط دارای ارزش جدا شده و استراتژی محتوای کلیدی طرح‌ریزی می‌شود.

در مرحله بعد بر مبنای استراتژی محتوا و سئو فرایند طراحی کلمات کلیدی ریزی می‌شود و برای صفحات لینک‌سازی داخلی صوت می‌گیرد. باگذشت سه تا شش ماه از زمان پروژه فرایند سئو خارجی، بک‌لینک و رپرتاژ شروع می‌شود و بر روی اعتبار سایت کار می‌شود.

مشاهده این مطلب  دیتای هر تسک در سئو

علاوه بر این موارد، اقدامات زیر توصیه می‌شود.

  • بهبود تایتل‌ها و عنوان صفحه‌ها باتوجه‌به استراتژی سئو
  • عکس‌ها تگ ALT ندارد، بر اساس اصول سئو و کلمه کلیدی بهینه می‌شوند.
  • تعداد صفحات ایندکس افزایش پیدا کند و بین صفحات با انکر تکست درست لینک‌سازی صورت گیرد.
  • آپدیت محتواها و صفحات طبق برنامه انجام شود.

باتوجه‌به این فعالیت‌ها و اجرای درست استراتژی سئو می‌توان به رشد اهداف این سایت دست پیدا کرد.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

پیش نیاز یادگیری سئو (ناگفته هایی در مورد یادگیری SEO)
در دنیای امروز، بازاریابی آنلاین و بهبود رتبه ‌بندی وب سایت‌ ها در موتورهای جستجو بسیار مهم شده است....
SEO_optimization
سئوکار کیست؟
امروز قصد داریم در رابطه با یکی از مشاغل پر درآمد در دنیای وب صحبت کنیم و بفهمیم یک سئو کار کیست و چه...
Dwell time چیست
Dwell time چیست و چرا باید به آن در سئو توجه داشته باشیم؟
Dwell time چیست و چه تاثیری در کسب جایگاه در گوگل دارد؟ گوگل پارامترهای زیادی برای ارزش دادن به یک صفحه...
نرخ کلیک چیست؟ (راز موفقیت در افزایش CTR)
نرخ کلیک چیست؟ نرخ کلیک یا CTR (Click-Through Rate) به میزان کلیک بر روی یک لینک یا آگهی در مقایسه با...
معرفی گوگل از ابتدا تا اکنون
گوگل یک مجموعه بسیار بزرگ و متنوعی است که کاربران بسیار زیادی دارد. با توجه به معرفی گوگل از ابتدا تا...
اصطلاحات تخصصی سئو
یکی از ضروری ترین بخش ها که هر سئو کاری مستلزم دانستن آن هستش، مطلع بودن از اصطلاحات تخصصی سئو است. بر...
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئو سایت با جواد یاسمی

میخوایید رتبه یک گوگل شوید؟

مشاوره رایگان تلفنی >> 09376996070

 

دسترسی های بیشتر به مهم ترین صفحات سایت